Rider 1000 2016

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. maig 06, 2016 7:25 pm

Siono1000 ha escrit:Preparant movilitzacions violentes...UUUMMMMMMMMMMM això m'interessa, que fa temps que no m'estomaquen i que no estomaco. -thumbup

Carregant la moto, en tres hores soc a Manresa.

No sé que em passa, tinc els mateixos nervis de quant era petit i anava a Jerez. Jo creia que era una sensació ja superada per els anys i la experiència...doncs NO!!! tinc un rebombori a l'estómac que no sé que c*llons és. I que maco que és això. -harhar
coi,estic igual :catBirra :catBirra la vida es il.lusio (o aixo diuen) :catBirra :catBirra tot a punt !!!

Imatge

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Eva » dv. maig 06, 2016 9:32 pm

Imatge
Casiiiiiiiiiiii

Imatge
Laia !!!!!


Vinga demà sortim.

Bona nit....

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. maig 06, 2016 10:02 pm

Imatge

Tot a punt, ara a dormir i fins demà. Bona Rider1000 companys.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Lomotard » dv. maig 06, 2016 10:03 pm

Bona Rider a tothom!!!!!! :catsalt :catsalt

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Ximetric » ds. maig 07, 2016 1:24 am

Bona rodada a tothom, us desitjo bon temps, poc trànsit (i Mossos) i que gaudiu de la ruta.
Salut i kilòmetres !!
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Mon&mon » dg. maig 08, 2016 2:30 pm

Imatge

Hola,
Emviem imatge feta per la Marta i l'Albert, de la nostra arribada de la Rider 1000, als qui agraim moltíssim el suport que ens han donat en cada control de pas.
Amb companys de Mototurisme així es fa més fàcil una prova tant llarga com aquesta.
Gràcies.

Siau.
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Eva » dg. maig 08, 2016 2:40 pm

ImatgeImatgeImatge

Imatge


Sent from my iPhone using Tapatalk

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Eva » dg. maig 08, 2016 2:42 pm

Imatge
Imatge
Imatge

Imatge

ImatgeImatge


Sent from my iPhone using Tapatalk

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Eva » dg. maig 08, 2016 2:45 pm

Imatge

ImatgeImatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge




Sent from my iPhone using Tapatalk

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Eva » dg. maig 08, 2016 2:47 pm

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Sent from my iPhone using Tapatalk

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 08, 2016 4:36 pm

be,un altre Rider 1000 al sac,crec que ha estat una Rider de les millors,agraeixo enormememnt a la totila que no ens va deixar segellar a Sant Esteve d ela Sarga,,el traçat m'ha agradat molt,una cosa es anar fent-lo per etapes,pero lligar-ho tot....tremendo.....una alegría anar trobant gent de MTC ,esmorzar amb en Eduard a primera hora,per el cami,alguns quan m'han atrapat,m'ha fet molta il.lusio ja que ho esperaba en qualsevol moment a partir de Batea,pero que et saludi havent segellat a Margalef,et fa pensar que en vas aprenent de anar en moto,oi Siono ?? al arrivar a Montgai,trobar a la Marta (las damas primero) i l'Albert dona aquell subidon Rider...ja m'enteneu....i veure arrivar a en Angel i en Xavi fa que et sentís en familia,al arrivar a Alp que et sal.ludi en Bernat,en fi,com a casa.....el suport moral de en Nukutawake,en un moment que el mal d'esquena m'ha fet pensar en abandonar a Cornellana,la especatcularitat de mirar enrera o a través de la carena quan s'ha fet de nit a dalt del coll de Coubet i veure una cua de llums pujant per Vallfogona del Ripolles o quan al arrivar a Sant Llorenç Savall i a gallifa tambe es espectacular,en fi,un gran dia que espero l'any que ve repetir,disculpeu si em deixo algu ....ostres que em deixava els Mon & Mon ....uix i a en Napoleón que si vaig saludar i desitjar bona Rider a la sortida :aplaudiment :cathola :cathola :catok sobretot als que he buscat i no he trobat Toni Muntada i demes :catBirra :catBirra .
p.d. anar amb la familyRider,espectacular....las mares poden estar contentes dels fills que tenen i els tiets per la part que em toca i els pares ens donem conta de que el jovent....puja fort :catBirra :catBirra

Imatge

Imatge
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 08, 2016 5:33 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Steelman » dg. maig 08, 2016 4:49 pm

Es nota que us ho vareu passar bé "pajarus"


Ho heu trasmet tant... que gairebé ja estic convençut de l´any vinent tornar-la a fer! (tingui festa o em facin treballar)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Napoleon » dg. maig 08, 2016 8:24 pm

Una més al sac. :CatVictoria
Tot i ser la Rider en que he anat més ràpid (sortida 6:20 i arribada 21:47) i de la que he trobat el traçat més fàcil, asseguro, una vegada més, que no hi tornaré. :catnono
La raó principal per a no tornar-hi es, que ja no em caben els pins a la jaqueta :riure :riure (em faig gran i ja no aguanto tant com abans).
La sorpresa de la ruta: NO HE VIST UN MOSSO EN TOT EL DIA (tot serà que em comencin a arribar felicitacions de Trànsit) :Cat
Cada cop m'agraden més les etapes de les terres tarragonines, tenen unes rutes i uns paisatges insospitats :catok
Companys: SALUT I PELES :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Cunillaire
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 9:08 pm
Ubicació: Sant Martí Sarroca

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Cunillaire » dg. maig 08, 2016 9:43 pm

L'Oriol i jo tambe molt contents per haver-la aconseguit,les altres edicions varem fer la 500, l'Oriol anava amb la 125 cc, aquest any ell ja va amb moto mes gran i em provat la 1000, em disfrutat molt i ara toca esperar la propera edicio que tenim el Guillem, que es el nostre fill petit,que ja en te moltes ganes de provar l'experiencia.
Veure gent coneguda, es molt reconfortant, l'Albert i la Marta ens van anant animant per els punts de control, tambe vau fer la Rider.... hereu a tot arreu :catok :catok

Nosaltres si que varem trovar mosos, en concret 4 radars i els pertinents mossos que mes endavant aturaven els vehicles.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Dodo » dg. maig 08, 2016 10:36 pm

Napoleon ha escrit:Una més al sac. :CatVictoria

.............La sorpresa de la ruta: NO HE VIST UN MOSSO EN TOT EL DIA (tot serà que em comencin a arribar felicitacions de Trànsit) .....
Si et fa il·lusió jo en tinc una entregada personal-ment en mà !!! -harhar
La puc cedir tranquil-lament :catok

De la ruta comentar que vaig disfrutar, :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment exepte quan venien un grapat de motos pel darrera encigalts i l'últim tros de nit (que apart que no hi veig) seguia un grup que diem, els adelantaments en corbes....buffffff!! :catko

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Jordivfr » dg. maig 08, 2016 11:45 pm

Napoleon ha escrit:NO HE VIST UN MOSSO EN TOT EL DIA (tot serà que em comencin a arribar felicitacions de Trànsit) :Cat
Doncs a mi en van para dues vegades! La primera a les 5:10 h anat cap a Manresa donat que hi havia un grup excursionista fent una nocturna i van tallar la carretera perquè la poguéssin atravessar (mentres vaig estar xerrant amb el Mosso que també la volia fer). La segona abans d'arribar a Sonsona a les 14:30 h donat que en un poble hi havia un Altea gris fosc amb el radar, però en el meu cas jo NO vaig passar amb accés de velocitat i el Mosso que hi havia després només em va preguntar quina Rider feia i com anava de temps, total aturada de 30 segons.

Ja he fet la meva primera Rider vaig començar a les 6:10 h al darrera d'uns que venien de Suïssa i vaig arribar a les 21:30 h :catsalt :catsalt :catfirst

Esperant a la pròxima!!!

Avatar de l’usuari
Toni Muntada Regada
Presentats
Entrades: 238
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 9:22 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Toni Muntada Regada » dl. maig 09, 2016 1:09 am

Aquesta es la meva segona Rider, i sigui per el tipus de montura que porto, o perque el recorregut era mes fácil (escursat) la veritat es que he arribat més fresc
que l'altra vegada. Sortida a les 6:10 i arribada a les 21:15
He de destacar que no vaig trobar gaires companys de Mototurisme però si que vaig fer un nou company (Albert A52) que es va ajuntar a partir de Batea i varem fer la resta de la ruta junts sense coneixens de rés...coses de moteros, com si ens coneguesim de tota la vida, coincidiam amb totes les decisions,bon xicot

Imatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Siono1000 » dl. maig 09, 2016 1:12 am

Doncs jo també l'he acabat, he disfrutat com un nen petit, però molt i molt. -thumbup

No sé si eren les ganes o que amb el pas del temps vaig agafant "solera", però a sobre de disfrutar-hi molt m'he cansat menys del previst, tot i que aquest any en acabar-la he tingut de tornar a casa i per un problema de les llums curtes he fet l'Eix a les fosques al darrera d'una moto i al final l'arribada per el Àngels per no molestar als altres amb les llargues. Un GRAN dia de moto. Un dia rodó la veritat.

La meva Rider ha estat la següent, us en faig un RESUM RESUMIDAMENT RESUMITde com la he viscut jo:

A les 5 del matí ja donava voltes al llit de l'Hotel de Terrassa. Tot i que la meva sortida era a les 8:20 am abans de les 7 ja era al lloc. Ara entenc la mala llet que gasta en Prony sempre, a la C-55 quasi hi ha més radars que kilòmetres, quin calvari.
Entre recollir l'esmorzar i una cosa i l'altre no he vist a ningú conegut i el temps ha passat volant. Com que se'ls hi acabava la gent m'han fet sortir uns 5 minuts abans, a les 8:15 am. Vaig 5 minuts per sota de l'horari previst, arribaré 5 minuts abans.

Comencem la Rider, a Igualada seguint a unes motos que no sé a on anaven en salto el trencant de la C-37 i faig una visita "turística", no programada, a El Xaró i La Pobla de Claramunt i quant torno a enllaçar amb la C-37 ja està plena de braçalets taronges de la Rider 500, això si que em molesta. :Spam
Però també ja en començo a avançar algun de la 1000 i això en motiva. Je je Carretera un pel humida.
Abans de Querol ja hi ha un accidentat al mig d'un camp, amb els Mossos i l'ambulància, una KTM 1050. El seny es posa a tope.
- Primer control, Les Pobles, una cigarreta i anar-hi anant.
Abans de Valls el Gps em fot una trastada, sembla que li vaig marcar un punt de pas a Vila-Rodona i un altre visita "turística" no programada al poble...BUUUUUUF si que comencem bé. Fins a la Selva del Camp força transit de motos, anem fent a velocitat legal.
A partir de Selva del camp em quedo sol, carretera una mica humida però ja no cal controlar el velocímetre, a mesura que faig kilòmetres es va assecant i surt tímidament el sol per uns moments en semblava que l’havia tornat a cagar Vilaplana, Alforja, Poboleda, les Vilelles, el Lloar. UUuaaaaaauuuuuuuuuu ara començo a disfrutar de valent. Just abans del control torno a avançar a un "conegut " de la Rider 500, el segon cop.

- Segon control, El Lloar. En Trobo en Dodo per primer cop. Una cigarreta, una mica d'aigua i a fotre-li a la màquina.
A Mora d'Ebre direcció Miravet i Pinell de Brai, sembla que alguns escullen aquesta opció. Jo vaig fent la meva. Per allà mig hi ha un parell de motos parades que arrenquen al passar i sembla que em volen seguir, “juguem”?. Anem fent uns kilòmetres fins que tinc l'únic ensurt de la Rider, en una corba quasi em menjo un cotxe...o millor dit, un cotxe quasi se'm menja. No pot ser això, anar vigilant a uns que els hi costa seguir-te desconcentra. Gas a la màquina i adéu.
- Tercer control, Prat del Compte. Només d'arribar-hi veig una Harley que era a l'anterior control i que jo he marxat abans que ella i no m’ha passat, sembla que la ruta escollida és més lenta però també més divertida. També he avançat tres cops a la mateixa Harley en aquest trans inicials. Jo a la meva, vull fer el màxim de carreters entretingudes, però sense passar-me tampoc. La cigarreta de rigor i som-hi.
Abans del trencant de Bot hi ha cacera dels Mossos. A mi no em toca aquest cop. La carretera del "miralls" a tope de transit, un grup de la Rider 1000 que bé en sentit contrari, no sé quin tipus de ruta fan aquesta gent, com no s'hagin deixat alguna cosa al control no té cap sentit que facin aquesta carretera al revés. També un gran grup de Vespes-lambrettes, els pobres no han escollit un bon dia per fer la seva sortida en aquesta carretera i també han equivocat el sentit.
- Quart control, Batea. El mateix de sempre, una cigarreta i a seguir.
El tram Villalba i la Faterella amb molt de transit, fem una línea continua de motos a ritme mitjà, no val la pena avançar, seguirem el seu ritme. Ens passen un parell de KTM's Duke que fan curses.
A Vinebre tinc previst el primer repostatge i la primera parada llarga. Treure equipament que fa mitja calor, menjar, beure, xerrar, fumar...una estoneta. Camí a Margalef torno a passar el meu "conegut" de la Rider 500, el tercer cop, ja no el tornaré a veure més per sort, que el tema en comença a mosquejar.
- Quint control, Margalef. Un moment i a seguir.
Només de sortir hi ha el grup d'en Kpeps aturat, ens saludem. El primer any el vaig veure per primer cop a Artés, avui m'ha costat més veure'l. je je
Abans del Torms un altre accidentat, Mossos, Ambulància, Grua, hi ha una moto a baix d'un marge i un motard amb l'equipament ple de pols, sembla que no s'ha fet rés.
Aquí el Gps em fot una altre trastada, tenia de fer Juneda-Mollerusa i faig Borges Blanques-Vilanova de Bellpuig-Mollerusa, encara no sé que ha passat. A partir d'aquí fins el control vaig a roda de dues RRs que porten un ritme agradable, els he trobat dos o tres cop més al llarg del dia.
-Sisè control, Montgai. Je Je aquí hi ha l'Albert i la Kinder rebem-nos. Ja que hi son farem una parada més llarga. També hi ha el menjar que donen, una fideuà sembla, però en George ens diu que si tenim un pla alternatiu..serà millor. Arreplego l'entrapà que ens han donat per esmorzar i xerrem un estona. Ens retrobem amb en Dodo, en Kepeps, en Mom&Mom i altre gent. És reconfortant poder parlar una mica amb gent coneguda. Fa estona que els controls estan força plens. En aquest hi ha una mica de cua.
Ep !!! no ens encantem.
He triat anar fins a Cubells i després El Camí de Cubells fins Camarasa, un encert. Que us haig de dir de la carretera del Pantà de Camarasa amb poc transit...per flipar.
- Setè control, Cellers. Una cigarreta, una xerradeta amb un home de la zona sobre la prohibició de passar per Sant Esteva de la Sarga i avall.
Comiols, sempre és agradable, molt poques motos a la vista. A ritme i anar fent. Atrapo i passo a una parella de motos i m'atrapa i m'avança una BMW de les RRs i em poso a roda. Ell va molt millor que jo en les corbes ràpides i va marxant, però disfruto molt. A la carretera de Politg sembla que m'espera, que no vol anar sol i la fem plegats gaudint a tope. Cada cop costa més avançar gent, els lents ja van quedant al darrera, els ràpids ni els veuré que son molt al davant, quedem els que anem més o menys iguals i per la carretera no ens trobem, això fa que moltes estones vagis sol com un mussol i preguntant-te si realment hi ha 1000 motos que passaran per aquí. A mi m’agrada més aixis que anar amb molta gent a la carretera, si vas sol portes el teu ritme, s’hi hi ha molta gent has d’anar al ritme dels altres.
- Vuitè control, Peramola. No hi han quasi motos. Una xerradeta amb el de la BBW, una cigarreta i ell marxa abans que estigui equipat. És com jo, no vol gent rara que l'acompanyi, i jo ho soc una mica de rarot. Però faig una petita drecera i l'atrapo, ara anem altre cop junts. Anem plegats amb seny a la carretera de Solsona i ell me salva d'un parany-radar, aquí també estan de cacera. He tingut molta sort d’ell perquè el cotxe radar era a l’altre costat de la carretera i jo no l’hagués vist segur.
- Novè control, Solsona. hi ha poques motos però hi ha l'Albert i la Kinder altre cop. Xerrem una estoneta, no gaire que he de tornar a repostar i vull fer els controls que queden abans que tanquin. El "company" de la BBW m'abandona. Snif, snif
A la Benzinera de Solsona hi ha forces motos aturades, molts tenen el dubte de si posar-se l'equip d'aigua o no. Jo passo, que plogui el que vulgui que a mi no en farà canviar rés del pla establert.
Pujant a Pladurs avanço en Dodo, ja no el veuré més. Comença a ploure i vaig trobant força gent posant-se l'equip d'aigua, un d'ells en George. Jo segueixo, la carretera està delicada i començo a avançar gent, je je, un que per mala sort ha fet molts, però molts i molts kilòmetres sota pluja. M'atrapen i m'avancen les dues KTM Duke que he trobat per allà a Tarragona, però ara plou més i la carretera és torna perilloseta, patina una mica, i sembla que els sistemes ETB, ABS, ESA, ETL, EDL o el que sigui, no acaben d'anar prou bé i és queden darrera els pobres JI JI JI
- Desè control, Cornellana. Hi ha quatre motos contades. Un grup de Kawasaquis de tots els models i el meu "amic" de la BMW amb l'equip de pluja posat. Diu: No tenies de repostar? Si, ja ho he fet., li dic. I ara et deixo jo ( no ho vaig dir, però ho vaig pensar), que si és asocial o antisocial amb mi no tindrà cap problema mai.
La baixada fins a La Seu està molt malament, rellisca molt i molt. Avanço les Kawasaki's i cap el final trobo un grup de RT's que van força lents però no faciliten l'avançament. Li foto la roda?, me li enganxo? Li marco l’intermitent ? com que l'últim va fent esses i posant peus a terra m'estimo més no pressionar-lo, en quedo a una distància prudencial i en vaig entretenint preguntant-me perquè hi ha gent que no facilita l'avançament. Jo li he de dir que vull avançar ?Que volen, que els hi passi per sobre? No ho entenc la veritat. A mi no m'agrada gens molestar i menys tenir algú enganxat a la roda. Si m'atrapen els deixo passar a l'acte, a menys que tingui ganes de "jugar" una estona i fer un test de conducció, "jugar". Però si després del test veig que no tinc rés a fer facilito ràpidament l'avançament, no costa rés c*llons!! No cal que posis l’intermitent, coi!! Si te atrapat és que m’has de deixar passar, Home !!.
De la Seu a Alp vaig al darrera d'un altre grup a velocitat legal, estic segur que per aquí hi haurà alguna cacera i no vull rebre aquest any. No sé si va ser per la velocitat legal i anar tranquil que no vaig veure cap radar.
- Onze control, Alp. També hi ha poques motos. En veig una amb el nº 750, aquest és dels meus, segur que tampoc para ni a pixar. Quant apunten el nº m’entretinc a mirar els sis o set anteriors al meu, només uns quants i en motiva veure que van baixant les numeracions, una tonteria per distreure'm. Aquí veig algun 100 ja. No és cap cursa però alguna cosa s’ha de fer per mantenir la concentració.
Un parell de cigarretes, una queixalada i tornar a posar buf, polar i guant d'hivern.
Arriba el meu "amic" de la BBW i també una parella que va amb una GSlc nova, en sembla que els he vist per algun lloc i tenen ganes de xerrar, però ja me'n vaig jo, no espero a ningú.
Pujant a la Molina tranquil•lament al darrera d'un grupet, van a un ritme inferior al meu però segur que agafaran la variant de Tosses i jo vull fer la Collada, doncs no, també fan la Collada i els avanço abans d'entrar-hi. Baixo tranquil però a l’idea intentant no frenar i m'atrapa la parella de la GSlc, mirarem si volen "jugar"...j*der com li fot el tiu amb la dona al darrera disfrutem a tope tota la Collada i anem junts fins Ripoll, jo passo per dins i ell per fora, adéu. A dins de Ripoll em trobo un grup de 7 RRs i just abans de la carretera de Vallfogona els passo, ells paren a parlar sense baixar de la moto. Enfilo Vallfogona a ritme mitjà disfrutant de la carretera seca i el paisatge i pel retrovisor veig el grup de RR's que venen a tota pastilla, "juguem"?, vinga doncs, caram com li foten aquest grupet, van sobrats a la meva roda i jo a tope...quatre corbes, intermitent i que passin tots, vaig veient com se'n van una mica a cada corba, què maco que és veure un grupet aixis a on tots van igual, fins hi tot l'últim va últim perquè li ha tocat i no perquè vagi una mica despenjat. Afluixo't i a gaudir de la carretera, m'atrapa altre cop la parella de la GSlc, agafo la drecera que evita entrar a Olot per La Pinya i em segueixen, arribem al control abans que les RRs.
-Dotze control, Olot-Les Presses. Hi torna haver l'Albert i la Kinder, que maco que t'esperin. Mentre xerrem amb els de la GSlc, l'Alber i la Kinder, i els de les RRs arriba el meu "amic" de la BMW. M'entretinc i també haig de repostar i tots em deixen allà, qui els va parir, son clavats a mi.
Via ràpida fins l'Ametlla i una altre cacera dels Mossos. De moment cap problema amb els controls per la nostra seguretat que diuen, ara a esperar si m'arriba un "recordatori" del Servei de Transit, ja veurem.
-Tretzè control, Ametlla del Vallés. Poques motos també. Hi ha la parella de la GSlc i el meu "amic" de la BMW, sembla que s'han fet amics entre ells ara. No em trec ni el casc, liot una cigarreta i me la fumo ja a dalt la moto, que és f*tin. Comença a fosquejar ja.
Carretera de Sant Feliu de Codines-Gallifa-Talamanca, un parell de participants amb RRs i una furgoneta al davant. Ningú és mou. Ensenyem roda, rés de rés. Els de les RRs a la seva i el de la furgoneta fent carreres. No hi ha lloc per avançar. M'estic començant a posar nerviós i faig "l'avançament" de la jornada, sense visibilitat, en plena corba...vaja, el que no s'ha de fer mai.
La resta...BUFFFFFFFFFFFF carretera de corbes, asfalt sec, ja de nit però veient encara el fil de la carretera, plegant tot el que volia la moto, en solitud absoluta, una passada total.
- Catorzè control, Talamanca. Quatre gats. Segellar i a córrer. Arriben els meus amics, la parella i el de la BMW. Cigarreta ja en marxa que aquí no s'espera a ningú. Osti tu, les curtes no s’engeguen i ara si que és negre nit, paro la moto i la torno a engegar, passen uns segons i ja tinc altre cop les curtes, anem-hi. Abans de Navarcles atrapo dues motos que van molt lentes però no faciliten l'avançament...ja vaig bé aquí al darrera que podrem assaborir l'arribada lentament, molt lentament...fins el Congost.
- Quinzè control i final, Manresa. Segello, aparco, vaig a buscar el pin i em poso a la cua del sopar que està ple de gent de la Rider 500 també. I allà a la cua em retrobo amb els meus nous "amics", la parella de la GSlc i el de la BMW i sopem plegats l’hamburguesa amb mongetes i una cervesa tot comentant la jugada. El de la BMW ha fet una relliscada a una corba plena de grava o terra per allà a Gallifa sense cap conseqüència, jo no he vist cap corba aixis potser hem passat per llocs diferents. Anècdotes, xorrades i bon ambient. La parella és de Santa Coloma de Farnes i anirem junt cap a casa, només queden 150 kilòmetres més i no em fa cap mandra, m’estaré tornant biònic?
Al marxar les curtes no van, però les llargues si. Els hi comento a la parella que aniré al seu darrera sense llums fins Santa Coloma i després ja m'espavilaré, diuen d'acompanyar-me fins a casa...agraeixo però declino l'oferiment, només faltaria. Fins Santa Coloma a les fosques i la resta p*tejant una mica amb les llargues fins Girona, però com que soc bona persona al final he decidit no enlluernar més i passar per els Àngels. Quatre corbes però ni un cotxe en tot el recorregut final, els Àngels a quarts d'una de la nit té el seu morbo.
A casa rebentat i feliç cap a la una de la matinada.

He vist per allà que hi ha gent que l'ha fet amb menys de 12 hores. Deunidor, s'hi han d'afanyar força i escollir el traçat més rapit sempre, encara no estic preparat per fer un repte de temps, a mi en motiven més els reptes de carreteres estranyes, de moment. per si algu ho vol saber he arribat a les 22 no ho sé exactament, però a les 21:54 entrava a Manresa. Ara, si deixes de fumar podria retallar-li... -blush2

L'any que bé repeteixo segur, si puc.

I si, això ho pots fer sol qualsevol dia de l’any i estalviar-te una morterada, però no és el mateix.

Salut.
Salut i kilómetres

Anton
Presentats
Entrades: 68
Membre des de: dt. març 17, 2015 7:53 am
Ubicació: Lleida

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Anton » dl. maig 09, 2016 10:52 am

Ep, doncs jo també vaig ser-hi, i m'ho vaig passar com un nen petit, vàries vegades em descobria a mi mateix amb un somriure tonto a sota el casc -nosweat .

Sortia de Manresa a les 6 en punt del matí, i arribava 12 hores i 20 minuts després, a les 18.20h, més content que unes pasqües !!!

Vaig fer la mateixa ruta que el Siono, excepte de Montgai a Cellers que vaig anar directe a Camarasa sense passar per Cubells. Tenia 2 rutes pensades, una per si plovia, anat més per nacionals, i l'altra per si teníem sort i no plovia -com així va ser pràcticament tot el dia- i que és la que finalment vaig fer.

Per a mi la Rider ha estat tota plena de coses positives: les carreteretes que he descobert fent les sortides prèvies, els companys que hi vaig coneixer (el Jordi, amb el núm. A2 i una GS, i l'Enric amb núm. A3 i una R6 que donava bo de veure portar, i amb els que vam anar alternant posicions, però sempre amb molt bon rollo !!!), també el fet de no haver vist ni un sol radar mòbil (però això no sé si és bo o dolent -grin -grin ), i saludar a la Mercè a l'arribada a Manresa, etc.

Algun detall no tan bo, com per exemple que a Peramola, amb l'Enric i el Jordi abans esmentats, vam haver d'esperar 20 minutets a que arribessin els membres del control. Però mira, encara vam aprofitar per menjar, beure i xerrar -good .

En definitiva, un dia rodó ! ! ! Però estic una mica preocupat perquè si ja abans de la Rider estava enganxat a això de fer kms, ara encara més, i només penso en Routes des cols, en Cap de Creus-Finisterres i mandangues d'aquestes :catsalt :catsalt

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Rider 1000 2016

Entrada Autor: Mon&mon » dl. maig 09, 2016 11:00 am

Fantastica crònica.
Al llegir-la, recordes perfectament tota la Rider.
Ha estat un plaer conèixer-te personalment.
Siau.
Montse i Ramon

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”