Rider 1000 2016

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Siono1000 » dg. abr. 24, 2016 11:26 pm

Doncs jo aquest any només he fet una prèvia, aprofitant que el "nen" tenia una cursa del català d'Enduro a L'Espluga del Francolí, vaig fer el final de la Rider i el començament Olot-Ametlla-Talamanca-Manresa-Les Pobles

https://www.google.es/maps/dir/42.15536 ... !3e0?hl=ca

Vaig intentar fer-la amb TEMPS RIDER, sense córrer i sense encantar-s'hi, parant als controls a fer un cigarret i dedicant-hi l'estona que potser farà falta el dia de la Rider per segellar, en va sortir això:

- Olot- Ametlla (parant a repostar):............... 70'9 km- 0:56 minuts
- Ametlla-Talamanca:................................46'6 km- 0:55 minuts
- Talamanca-Manresa:...............................23'4 km- 0:30 minuts
- Manresa- Les Pobles(parant a mirar paisatge)..73'5 km- 1:09 minuts


Potser el final necessitarà una estona més de temps ja que serà fosc segur, però no crec que gaire més ja que a la nit tens l'avantatge de saber si ve algú o no de cara. -grin
El primer any la vaig fer en 15 hores i en sembla que aquest serà molt complicat de fer-ho en menys. Una bona sobredosis de carretera, corbes i moto...que ara mateix és el que necessito. -punk
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 25, 2016 11:26 am

Be companys,us deixo la ruta que vaig fer dissabte,vaig començar al congost i vaig acavar a Margalef,tenia previst fer fins Montgai pero el dia que era m’ho desaconsellava,mes valia arrivar a dinar a casa i cumplir amb la tradicio.....
Imatge

vaig acavar de calcular els temps i a la hora vaig iniciar la marxa

Imatge

Imatge

Manresa – Les Pobles
al principi vaig en dirrecioa a Igualada como sempre el paisatge bonic i las montanyas de Montserrat que en unas horas tornare a veure.

Imatge

Imatge

desviament cap a la C 37 y a Querol aquí comença lo bo una vegada passa el casc antic de Sta Margarida de Montbui ja toca conducir.....

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

on abans de entrar a Querol i a el desviament , la pujada que Tothom parla no te cap misteri,pensava trobar una pared i no hi ha per tant,esta trencat i aixo si amb cautela.
Un detall: atención al tema que crec no es tontería,es mes o menys primera hora i s’em creua varias cabras de montanya......precaucio ¡!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

En unos minuts ho tindrem enllestit,trobem la carretera que en poca estona y unas corbas mes ens porta al primer C.P. en una hora esta fet......bon començament.

Imatge

Imatge

Imatge

Les Pobles – el Lloar
be .... seguim per bingo....a per un altre linea.....al sortir trobem Santes Creus

Imatge

Imatge

Imatge

la carretera segueis en la seva linea,molt be,decideixo anar per Valls,no em liare i faig el previst, circunvalo Reus fins Falset ,no es tan revirada como la que aconsella la organització pero a veure,mes val ser un xic conservador i mes amb lo que quedara per endevant,es clar que cadascu per on li vingui be,si fes la 500 no aniria per aquí,aixo segur.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

de Falset a Gratallops i de aquí a el Lloar,en fi un tram precios,no estic per fotos i gaudeixo com un animal.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

en poc s’arriva al P.C.,el lloc on segellarem es estret (EL LOCAL SOCIAL ES GRAN) crec que es fara una mica de tap.....esta tot junt en una petita palaça ,esglesia ,ajuntament i local social,la veritat es que ens esperan i ho tenen tot previst,fins i tot per on tornarem a la carretera,gent previsora.

Imatge

Imatge

Imatge

la sortida....la noia del bar em diu que sortirem cami avall per el carrer de l’esquerra del ajuntament,una baixada de l’ostia beneida que al final te un gir ala dreta i despres una pujada despres d’un altre gir,mes d’un es ficara al parquing ,aventuretes......
Imatge

el Lloar -Prat de Comte
al sortir vaig cap el Molar i d’aquí a Garcia,el traçat seguéis igual

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

al arrivar a Garcia i com m’han aconsellat baixo per la C 12 sense mes complicació,penso que deixo per un altre dia aner per l’interior..

Imatge

vaig seguint la C12 gaudint del paissatge ,el desviament esta pefectament indicat es imposible perdres.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

al deixar la C-12 el traçat es revira una miqueta pero res,en breu arrivem.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

aquí ja trobem mes amplitud,aquest P.C. casi no hi ha ni trafic .....

Imatge

Prat de Comte-Batea
Seguim,sense complicacio....toooo palanteeee.....en un tres i no res desviament de Bot,para anar a Batea no hi ha un altre,be si,donant una volt de mil dimonis,aquesta marca 9 km’s,pero quins km’s !! t’ho explique pero no et fas a la ideia del que trobes,la carretera dels ‘’espills’’,espectacular,las fotos no fan justicia

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

quan acavo aquest tram que es realment estret,s’arriva a Bot despres de pasar un tunel

Imatge

Imatge

Imatge

i ja una carretera normal que ens porta a Batea ,el P.C.to perfectamente indicado

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Batea - Margalef
Surto de Batea direcció a la Fatarella ,fins arrivar-hi es un dragonkan,pujabaixapujabaixa

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


De la Fatarella a Ascó ,ja es normal,rapideta

Imatge

Imatge

Imatge

aquí direcció a Vinebre i cap a la Torre de l’Espanyol que ens porta seguint indicadors a Margalef,es torna a revirar a sac i a treballar altre cop,finalment arrivo i en tots aquests PC’s em surten 300 km’s,m’ho he passat be,casi 200 fotos y 5 horetes paran a repostar,esmorzar i anar fent,el dia en quesito no estare per tantas monsergas i tampoc anire amb aquest maquinot pero els temps mes o menys seran iguals.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

ale,fins aquí hem arrivat i cadascu per on li vingui mes de gust fer el cami.
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. abr. 25, 2016 1:55 pm

Renoi Kepeps, molt ben explicat, gràcies, me'n fas venir més ganes!!!


Enviat amb el meu IPad amb Tapatalk
Billy_Joe l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 27, 2016 4:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Steelman » dl. abr. 25, 2016 2:59 pm

Compte

Han anulat un punt de pas





http://www.rider1000.com/es/nos-han-obl ... ban-sarga/

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 25, 2016 3:10 pm

Steelman ha escrit:Compte
Han anulat un punt de pas
http://www.rider1000.com/es/nos-han-obl ... ban-sarga/

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
culleres , com si el cami fos de porcelana xinessa perque ple de forats i en mal estat ja estava ......aquest Rafael de Gispert deu tenir poca feina......a veure per on ens duran ara :catpensant :catpensant a 12 dies aixo no es fa,una manera de coneixer territori es aquesta ja que allo no ho coneix ni el TATO...... -beg
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. abr. 25, 2016 7:04 pm

Ara mateix he vist a twitter que han anul·lat el control de St. Esteve de la Sarga.

http://www.rider1000.com/ca/hem-obligat ... eve-sarga/
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. abr. 29, 2016 9:55 am

http://www.rider1000.com/ca/cellers-ubi ... eve-sarga/


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. abr. 29, 2016 10:10 am

recoi,han retallat una hora de Rider,tenia una ideia fa una setmana que em semblava ''risarelriso'' pero ara si i arrivo no m'ho sembla tant ,passat Les Preses-Olot.......que us sembla ?? :catBirra :catBirra

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Jordi » dv. abr. 29, 2016 10:10 am

No existint una causa de força major, com un terratrèmol, esllavissada, epidèmia, catàstrofe meteorològica, acte de guerra / terrorista, accident o invasió alienígena, aquest canvi, quinze dies abans d'un esdeveniment pel qual has pagat 75 euros, és inacceptable.

Ara us faran enganxines noves??? "Rider-967" -harhar -harhar
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. abr. 29, 2016 11:17 am

Prony ha escrit:No existint una causa de força major, com un terratrèmol, esllavissada, epidèmia, catàstrofe meteorològica, acte de guerra / terrorista, accident o invasió alienígena, aquest canvi, quinze dies abans d'un esdeveniment pel qual has pagat 75 euros, és inacceptable.

Ara us faran enganxines noves??? "Rider-967" -harhar -harhar
segons l'explicacio del consell comarcal,la denuncia ha arrivat 15 dies abans perque no e spugui fer res,no hi ha prohibicio de ningu,pero l'organitzacio ha preferit no ficar mes llenya al foc, tot l'embolic la fet una dona que te una caseta d'estiueig en aquell tros de mon perdut.......es de Barcelona,ciutat sense soroll ni transit i suposso que vol en el seu cap de setmana que no li canvii la monotonia diaria :catcrazy :catcrazy ........puc si vull passar per alla,ja que com a esser lliure i que paga impostos no em poden negar el pas en un cami obert,pero saps que,penso que els donin pel sac que ja hi he estat i no em fa falta tornar-hi.
p.d. si algun dia em faig politic i puc,en aquella part del territori i autoritzare una pedrera -harhar -harhar
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Jordivfr » dv. abr. 29, 2016 11:29 am

El diumenge passat aprofitant que acabava de treure la moto del mecànic per fer la Rider (Revisó, pneumàtics nous etc...) vaig anar-hi i que vols que us digui, suposo que els organitzadors (amb bon criteri) han decidit no fer merder de cara a no tancar-se portes de cara a futures edicions de la Rider, però allò semblava les Rambles de Barcelona per Sant Jordi (tot eren cotxes fent cua pujant) algun ciclista i la única moto que hi vaig veure va ser la meva.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Jordi » ds. abr. 30, 2016 6:06 pm

I jo pensant que encara restaven dues setmanes i resulta que es dissabte vinent!!!

Mira, sigui com sigui, i passeu per Pinto o Valderrama, espero que per tots els participants a l'esdeveniment, aquest esdevingui un autèntic plaer sobre dues rodes. Per la meva part faré tot el que estigui al meu abast per poder esperar-vos en algun control de pas i així poder donar-vos ànims i tirar-vos alguna foto.

Tinc ganes de veure-us!!! Sou els meus herois!! :catfirst :aplaudiment :catfirst :aplaudiment :catfirst

Jordi "Pony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 02, 2016 8:54 am

Prony ha escrit:I jo pensant que encara restaven dues setmanes i resulta que es dissabte vinent!!!

Mira, sigui com sigui, i passeu per Pinto o Valderrama, espero que per tots els participants a l'esdeveniment, aquest esdevingui un autèntic plaer sobre dues rodes. Per la meva part faré tot el que estigui al meu abast per poder esperar-vos en algun control de pas i així poder donar-vos ànims i tirar-vos alguna foto.

Tinc ganes de veure-us!!! Sou els meus herois!! :catfirst :aplaudiment :catfirst :aplaudiment :catfirst

Jordi "Pony"
gracies Prony,t'asseguro que trobar companys que donin anims en algun control de pas es de lo mes gratificant :catBirra :catBirra ja queda poquet ....en menys d e5 dies estem rodant :coets :coets
Imatge

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Lomotard » dl. maig 02, 2016 2:39 pm

Molt bones,

Només falten 5 dies perque comenci la Rider, però (mecatxis la mar!!!!) totes les prediccions meteorològiques ens preveuen una Rider passada per aigua amb una probabilitat de pluja superior al 80% en gairebé tots els punts de control.
Si amb condicions normals ja es necessiten, com a mínim, més de 12 hores per acabar la Rider, amb l'afegit de la pluja es pot eternitzar, a part dels perills de circular amb l'asfalt moll i un bon tros ja de nit.
Si finalment es compleixen les prediccions (esperem que no sigui així -beg -beg ) que penseu fer?

Gràcies

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. maig 02, 2016 3:07 pm

Lomotard ha escrit:Molt bones,

Només falten 5 dies perque comenci la Rider, però (mecatxis la mar!!!!) totes les prediccions meteorològiques ens preveuen una Rider passada per aigua amb una probabilitat de pluja superior al 80% en gairebé tots els punts de control.
Si amb condicions normals ja es necessiten, com a mínim, més de 12 hores per acabar la Rider, amb l'afegit de la pluja es pot eternitzar, a part dels perills de circular amb l'asfalt moll i un bon tros ja de nit.
Si finalment es compleixen les prediccions (esperem que no sigui així -beg -beg ) que penseu fer?

Gràcies
Poc podem fer, preparar-nos per la remullada, paciència i no mirar el rellotge, anar fent, i si l'esgotament apareix, doncs deixar-ho.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Siono1000 » dl. maig 02, 2016 3:40 pm

Jo no contemplo cap alternativa que no sigui fer la Rider.

Que faci el temps que vulgui que la meva intenció és acabar-la si o si. Ja s'ho faran els d'allà dalt que jo no penso canviar ni una coma del pla previst.

Malauradament per mi tinc força experiència d'anar amb moto sota la pluja i podria dir que he arribat a un punt en que, adaptant la conducció a les condicions del terreny, soc capaç de poder disfrutar-ho estigui la carretera com estigui.
No penso ni mirar les previsions, ja pensava portar l'equipament necessari per totes les condicions climàtiques. Si vol ploure que ho faci, si vol fer vent que ho faci, si vol fer calor que ho faci, o fred...jo estaré preparat mentalment i amb l'equipació pertinent...ja s'ho faran. -grin

Queda poc ja!!! :catok
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Xavier » dl. maig 02, 2016 3:52 pm

Siono1000 ha escrit:Jo no contemplo cap alternativa que no sigui fer la Rider.

Que faci el temps que vulgui que la meva intenció és acabar-la si o si. Ja s'ho faran els d'allà dalt que jo no penso canviar ni una coma del pla previst.

Malauradament per mi tinc força experiència d'anar amb moto sota la pluja i podria dir que he arribat a un punt en que, adaptant la conducció a les condicions del terreny, soc capaç de poder disfrutar-ho estigui la carretera com estigui.
No penso ni mirar les previsions, ja pensava portar l'equipament necessari per totes les condicions climàtiques. Si vol ploure que ho faci, si vol fer vent que ho faci, si vol fer calor que ho faci, o fred...jo estaré preparat mentalment i amb l'equipació pertinent...ja s'ho faran. -grin

Queda poc ja!!! :catok

Ara ja ho tinc clar: ETS EL MEU ÍDOL!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 02, 2016 4:02 pm

sincerament s'em en refot si plou o fa sol,tinc un cami per endevant i nomes veig aixo,si algu perque plou no es presenta a la sortida,millor que millor,espero que siguin la majoria dels que surten per d'avant meu i els cent posteriors,que trigaran mes en atrapar-me,aixi podre anar segellant tranquilament sense fer cues :riure :riure ,si em de fer cas als del temps,anem apanyats :catnono :catnono -mu -mu
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1798
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Napoleon » dl. maig 02, 2016 8:59 pm

Kpeps ha escrit:sincerament s'em en refot si plou o fa sol,tinc un cami per endevant i nomes veig aixo,si algu perque plou no es presenta a la sortida,millor que millor,espero que siguin la majoria dels que surten per d'avant meu i els cent posteriors,que trigaran mes en atrapar-me,aixi podre anar segellant tranquilament sense fer cues :riure :riure ,si em de fer cas als del temps,anem apanyats :catnono :catnono -mu -mu
No comptis amb mi, per dexar-te pas :catnono
Penso fer la punyeta, tant com pugui :CatVictoria
Apa, fins divendres o dissabte :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 02, 2016 10:00 pm

Napoleon ha escrit:
Kpeps ha escrit:sincerament s'em en refot si plou o fa sol,tinc un cami per endevant i nomes veig aixo,si algu perque plou no es presenta a la sortida,millor que millor,espero que siguin la majoria dels que surten per d'avant meu i els cent posteriors,que trigaran mes en atrapar-me,aixi podre anar segellant tranquilament sense fer cues :riure :riure ,si em de fer cas als del temps,anem apanyats :catnono :catnono -mu -mu
No comptis amb mi, per dexar-te pas :catnono
Penso fer la punyeta, tant com pugui :CatVictoria
Apa, fins divendres o dissabte :senyera
et trobare a faltar aquest any ,a veure si ens veiem abans de la sortida :cathola que tinguis molt bona Rider :catBirra :catBirra
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”