Rider 1000 2016

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1798
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Napoleon » dt. maig 03, 2016 2:09 pm

Això s'acosta :esperant
Divendres, a les onze en punt, passaré a recollir el material :catsalt
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Siono1000 » dt. maig 03, 2016 2:57 pm

Doncs jo hi passaré a recollir la documentació cap a última hora, si tot va com ha d'anar seran les set i picu de la tarda.

Xavier, si jo soc el teu ídol...vas ben apanyat. -shock
No creguis que soc inconscient, que a cops una mica si que ho soc, però no em llenço a una piscina sense aigua per res del mon.
Volia acabar de rematar el pneumàtic del davant en aquesta Rider, però com diuen que ha de ploure ja en tinc un de nou a casa, ara només falta muntar-lo i ja estic emprenyant als coneguts perquè m'ho facin com més aviat millor.

Em pensava que potser hi hauria una sorpresa amb la sortida però veig que no. Em toca a la hora prevista 8:20. En el millor del casos crec que l'arribada pot ser al voltant de les 10:00 de la nit, ja tocades. Tot l'últim embolicat tros de fosc.

En tinc unes gaaaaaaaneeessssssssss -fisch
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Jordi » dt. maig 03, 2016 4:44 pm

Siono1000 ha escrit:.... En el millor del casos crec que l'arribada pot ser al voltant de les 10:00 de la nit, ja tocades. Tot l'últim embolicat tros de fosc.

En tinc unes gaaaaaaaneeessssssssss -fisch
Aquest últim tram es una miqueta "kabronet", però tens l'avantatja de que la teva moto "fa llum". Suposo que alguns vindran/tornaràn des de Navarcles, per la qual cosa el tram esdevindrà de doble sentit. Afortunadament es una tros molt curt i està en molt bon estat. Al ser de nit es veuran els llums dels altres pilots. Tot i això, al tanto!!

Molt bona ruta!!!!

Jordi "prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Eva » dt. maig 03, 2016 6:27 pm

Dons ara recordo la primera Rider1000 que la vàrem fer sota la NEU, PLUJA... i si voleu que os digui la veritat..... amb TANTES MOTOS, carreteres mullades..... cap il.lussió i sino em fa il.lussió paso... fer-la per fer-la.... no he de demostrar res a ningú, prefereixo fer unaltre cosa... unaltre any serà...

De totes maneres.... espero que les previsions canviin .... i poguer sortir a fer la Rider amb la K.

Hem fet una prèvia amb la Merçé Orriols i en Joan i els paisatges son espectaculars !!!

I per els que surtin si o SÍ, sis plau molt de compte i sobretot a gaudir-ne.

Petonets !!!!

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Siono1000 » dt. maig 03, 2016 9:57 pm

Prony ha escrit:
Aquest últim tram es una miqueta "kabronet", però tens l'avantatja de que la teva moto "fa llum". Suposo que alguns vindran/tornaràn des de Navarcles, per la qual cosa el tram esdevindrà de doble sentit. Afortunadament es una tros molt curt i està en molt bon estat. Al ser de nit es veuran els llums dels altres pilots. Tot i això, al tanto!!

Molt bona ruta!!!!

Jordi "prony"
Per sort aquest tram el vaig anar a veure fa poc i si que és una mica "kabronet" , Ametlla, Gallifa, Talamanca, Navarcles...deunidor per ser el final. El mateix dia la tornada a casa, ja de nit, en vaig engrescar a fer-la per els Àngels, una carretera força semblant per veure com anava de nit la cosa i la veritat diria que poder veure (per les llums) si hi ha algun vehicle a l'altre costat de la corba, permet anar força tranquil i potser al mateix ritme que de clar. Ara, si es mullat segur que el ritme serà molt diferent. Ja ho veurem.

Eva ha escrit:.... no he de demostrar res a ningú, ...

I per els que surtin si o SÍ, sis plau molt de compte i sobretot a gaudir-ne.

Petonets !!!!
Eva !!! jo si que he de demostrar alguna cosa a algú, a mi mateix... que ara que estic semi-retirat ja no sé a on tinc el límit i vull mirar si encara el tinc allà mateix que abans. -grin

No patiu, que encara que sembli que som uns eixelebrats en el fons intentem controlar-ho tot. Seny i rauxa, segons el moment més de un o més de l'altre. -hi
Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Eva » dt. maig 03, 2016 11:09 pm

Siono1000 ha escrit:
Prony ha escrit:
Aquest últim tram es una miqueta "kabronet", però tens l'avantatja de que la teva moto "fa llum". Suposo que alguns vindran/tornaràn des de Navarcles, per la qual cosa el tram esdevindrà de doble sentit. Afortunadament es una tros molt curt i està en molt bon estat. Al ser de nit es veuran els llums dels altres pilots. Tot i això, al tanto!!

Molt bona ruta!!!!

Jordi "prony"
Per sort aquest tram el vaig anar a veure fa poc i si que és una mica "kabronet" , Ametlla, Gallifa, Talamanca, Navarcles...deunidor per ser el final. El mateix dia la tornada a casa, ja de nit, en vaig engrescar a fer-la per els Àngels, una carretera força semblant per veure com anava de nit la cosa i la veritat diria que poder veure (per les llums) si hi ha algun vehicle a l'altre costat de la corba, permet anar força tranquil i potser al mateix ritme que de clar. Ara, si es mullat segur que el ritme serà molt diferent. Ja ho veurem.

Eva ha escrit:.... no he de demostrar res a ningú, ...

I per els que surtin si o SÍ, sis plau molt de compte i sobretot a gaudir-ne.

Petonets !!!!
Eva !!! jo si que he de demostrar alguna cosa a algú, a mi mateix... que ara que estic semi-retirat ja no sé a on tinc el límit i vull mirar si encara el tinc allà mateix que abans. -grin

No patiu, que encara que sembli que som uns eixelebrats en el fons intentem controlar-ho tot. Seny i rauxa, segons el moment més de un o més de l'altre. -hi
Salut.
ets un crack i sempre ho seràs !!!
EnvienS foto de l arribada !!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dc. maig 04, 2016 9:18 am

com deia en Henry Ford ''tan si creus que pots com si creus que no pots,tens rao'' , la veritat es que penso que el que particpa a la Rider,com el que corra una maratho o el que fa un esforç per fer qualsevol cosa,no vol demostrar res a ningu,sencillament vol pasar-ho be i com la majoria som grandets i sabem que si la cosa es complica per qualsevol circunstancia en una hora som a casa,cap problema ,cada any quan la començo en pocs cents de km's em comença a fer mal tot,l'esquena,els hombros,las cervicals,els canells,les mans (aixo en la segona edicio em va fer patir de debo) i penso,vinga va,un control mes i aixi vaig fent fins que de moment he acavat las tres que he fet,si la cosa em supera,dons ''adiosmuybuenas'' ara el que tinc clar es que las condicions meteorologiques no em faran desistir,aixo si que no,pero entenc al que diu que per anar agobiat (que no son pocs) no ho faran -good :catBirra

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Eva » dc. maig 04, 2016 10:52 am

el temps esta variant per dissabte.... yupiiiiiiii :catsalt :catsalt :catsalt :catsalt :catsalt

Les previsions milloran per dissabte ( no per diumenge).....

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Siono1000 » dc. maig 04, 2016 2:04 pm

A un altre fòrum un ha penjat aquestes dues previsions en tant sols un dia de diferència,
i c*llons quina diferència!!
No sé si val la pena amoïnar-s'hi. -bye

la primera ahir a les 7:10 am

Imatge

La segona avui a les 6:57 am

Imatge
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dc. maig 04, 2016 4:39 pm

no us preocupeu que no ploura,llegit en altres foros:
espelmas als Sants,Sants variats,per feligressos o las seves mares que son mes creients i espelmas en ofrena desde les bones fins a les del Xinos....
ous a Santa Clara,a las Clarisas de Barcelona,varis grups de Barcelona i rodalies.
uns altres pendents del Fraile de la vara....no ha mogut ni un centimetre en dies.
ulls de poll,galindons,ossos trencats ja arreglats que sempre es noten i articulacions varias.....no fan mal a ningu ni mostren sintomas de properes plujes.
i la meva pregaria a Sant Ignasi per el be de tots ..... recoi.......si plou,com a minim.....sera aigua divina :riure :riure :riure

Imatge

i unas fotos de la entrada a Manresa ,de la Seu i la Cova,que no es digui que no fem poble i nomes parlem de motos.... :catBirra :catBirra :catBirra

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dj. maig 05, 2016 7:10 pm

ara si que ja ho tinc tot a punt,aparteu-voooooossssss :riure :riure :riure

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1798
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Napoleon » dj. maig 05, 2016 7:16 pm

Apa :aplaudiment
Sponsors i tot!!! :catsalt
I jo que encara no m'he mirat la ruta :catnono
Apa, ens veiem sota la pluja :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Siono1000 » dj. maig 05, 2016 8:01 pm

Aquest en Kpeps ho té tot controlat, és nota que ho viu amb passió. :catok

Jo soc més d'anar a última hora. Diria que la part essencial la tinc controlada, però la resta...m'espera una estona de nervis aquesta nit, que ho tinc de deixar tot a punt que demà no tindré temps.

Ara si que queda poc, quines ganes que en tinc.!!!

Ens veiem sota la pluja o sota el que sigui.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 803
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: VMan » dj. maig 05, 2016 11:22 pm

Caraiiii Kpeps,amb patrocinadors i tot :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Començare a buscar patrocinadors per l'any que ve :CatVictoria :CatVictoria has obert una nova via :senyera :senyera :senyera :senyera


MOLT BONA RIDER A TOTS

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. maig 06, 2016 9:06 am

DESPERTA FERROOOOOO !!!

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. maig 06, 2016 9:11 am

VMan ha escrit:Caraiiii Kpeps,amb patrocinadors i tot :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Començare a buscar patrocinadors per l'any que ve :CatVictoria :CatVictoria has obert una nova via :senyera :senyera :senyera :senyera
MOLT BONA RIDER A TOTS
Napoleon ha escrit:Apa :aplaudiment
Sponsors i tot!!! :catsalt
si nois,un bon esponsor ,aquests de Mototurisme son l'ostia,si poses un adhesiu d'ells et pagan l'inscripcio i la benzina dels 1000 km's se la reparteixen de pagar un que es diu Albert i un que es diu Steelman,semblen bona gent :riure :riure :riure
BONA RIDER A TOTS :senyera :senyera :senyera
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Jordivfr » dv. maig 06, 2016 9:21 am

Aquesta tarda a les 15h surto directa de la feina cap a Manresa a recollir la documentació i a les 16:55 tinc el torn per provar l'Africa Twin. Quins nervis!!! :catok

Bona Raider a tots!!!!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Jordi » dv. maig 06, 2016 10:18 am

Acaben de desinformar al canal 324 que ha passat un no-sé-què i que, total, que l'han anul·lat.


Tot sembla indicar que un dels organitzadors és un dels caps gestors de la planta de Deplhi que delphinitivament fotran quatre-cents treballadors al carrer i aquests han preparat unes movilitzacions violentes a tots els punts de segellatge dels carnets.

A tot això, s'ha d'afegir que les previsions meteorològiques impediran l'enlairament de l'helicòpter "Flying bandoler" del Servei Català de Trànsit, els quals, si no poden recuperar la inversió feta patrocinant l'esdeveniment, (quatre enganxines i uns quants flyiers), no tenen cap intenció de continuar perdent-hi diners. per això, la Conselleria d'Interior ha proposat/obligat la seva cancel·lació.

Just en aquests instants està reunit el ganivet de crisis per tal de cercar una solució per afavorir a tothom. Tot hi això, hi ha notables absències, atès a que mentre diversos membres de l'staff son fent cua al vàter (resulta que al Moto Club Manresa tenen una Font d'aigua EDEN), d'altres son a la reunió del Govern en funcions que es fa els divendres a La Moncloa. A hores d'ara es desconeix si la Ministra portaveu farà algun comentari en aquest sentit (no del tema de la cagada massiva, sinó de la Rider)

Sigui com sigui, el resultat de les deliberacions es farà public durant el Sálvame deLuxe d'aquesta Nit.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. maig 06, 2016 11:30 am

que es animalot :riure :riure :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Siono1000 » dv. maig 06, 2016 2:36 pm

Preparant movilitzacions violentes...UUUMMMMMMMMMMM això m'interessa, que fa temps que no m'estomaquen i que no estomaco. -thumbup

Carregant la moto, en tres hores soc a Manresa.

No sé que em passa, tinc els mateixos nervis de quant era petit i anava a Jerez. Jo creia que era una sensació ja superada per els anys i la experiència...doncs NO!!! tinc un rebombori a l'estómac que no sé que c*llons és. I que maco que és això. -harhar
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”