dijous 21 GT

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

dijous 21 GT

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 18, 2016 12:42 pm

el dijous dia 21 ,aprofitant que es festa major d'hivern de Sant Fruitos,tenim festa a la feina,pero lo que he decidit fer una mini escapada,tinc pensat fer els trams de la Rider1000 desde Montgai fins Solsona,si algu es vol apuntar ja ho sap,amb dir-ho ni ha prou,salutacions cordials i blablabla....... :catBirra :catBirra

la ruta sera mes o menys aquesta.

https://www.google.es/maps/dir/Montgai, ... 933358!3e0
Imatge

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Mon&mon » dl. gen. 18, 2016 1:51 pm

Hola Josep.

Ja ens en faràs cinq cèntims.

Siau
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 18, 2016 4:53 pm

Mon&mon ha escrit:Hola Josep.

Ja ens en faràs cinq cèntims.

Siau
oi tant :catok ja fare cinc centims :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Napoleon » dl. gen. 18, 2016 5:27 pm

Collons!!!! :catenfadao Això de fer prèvies entre setmana, està reservat a alguns privilegiats :catsalt
Fixa-t'hi bé, que ja saps que jo et segueixo :CatVictoria
Més que cinc cèntims, vull l'euro sencer!!!! :catok
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Josep973 » dl. gen. 18, 2016 9:38 pm

Al costat de casa !!
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Mon&mon » dl. gen. 18, 2016 9:54 pm

Hola

Si Roger, ja ho veus, en hi ha que son uns privilegiats...
Els demes ens ens de conformar amb la calderilla....

Siau
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 19, 2016 10:38 am

un company hi va anar aquest diumenge i diu que forats i gravilla ni ha ,a part que com es un lloc que es tiren amb ala delta d'un penyasegat hi ha transit -shock -shock en fi,veurem que ens hi trobem :catBirra :catBirra
Josep973 ha escrit:Al costat de casa !!
ja he vist que pasa per Preixens tot anant cap a Montgai :catBirra
Napoleon ha escrit:Collons!!!! :catenfadao Això de fer prèvies entre setmana, està reservat a alguns privilegiats :catsalt
Mon&mon ha escrit:Hola,Si Roger, ja ho veus, en hi ha que son uns privilegiats...
Els demes ens ens de conformar amb la calderilla....Siau
mira com els cou l'enveja ....ara gaudeixo ..... :riure :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 20, 2016 5:53 pm

be,ja tenim aqui el dia en questio,si algu s'anima,dema dijous a 3/4 de 9 a Manresa ,a la benzinera Petrocat que hi ha a la crtra de Cardona sota el eix transversal -mu -mu ja explicare-em que em trobat :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Mon&mon » dc. gen. 20, 2016 8:41 pm

Ja estem impacients.... esperant la crònica....

Bona ruta...

Siau
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Napoleon » dj. gen. 21, 2016 7:45 pm

I bé..... Ja has tornat, no????????
:esperant :esperant :esperant :esperant :esperant :esperant :esperant :esperant :esperant :esperant :esperant :esperant
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 21, 2016 9:05 pm

un dia esplendid,hem gaudit molt i tal com teniem previst els quatre controls de pas els hem fet desde Montgai fins Solsona,Deu ni do de Ager a Sant Esteve de la Sarga,demo ho explico be ,tenia la croniquilla feta pero al clickar tramet s'ha borrat :catpensant :catpensant fallo meu de no fer-la primer en un word,sort que al postimage queden les fotos posades ,un tastet.... :cathola :cathola

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Mon&mon » dj. gen. 21, 2016 9:22 pm

Hola

....veig que us ho heu passat molt bé....

Siau
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Napoleon » dv. gen. 22, 2016 1:12 pm

Veig que acabaven de pintar la carretera de blanc!!!!! :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 22, 2016 7:53 pm

be,be,be...ahir tal com vaig dir teniem festa a St Fruitos per el que amb alguns companys de feina i en Francesc vem anar a fer els trams de la Rider 1000 de Montgai a Solsona,quatre controls de pas,a primera hora a Manresa cinc valents

Imatge

Per acte seguit anar per la C 25 fins Montgai,res extraordinari a excepcio que varem anar per la A2 en el tram final per agafar la carretera que puja cami de Montgai,aquest es el control de pas,no te perdua ja que la entrada al poble ti envia directament.

Imatge

Imatge

Un cop surts de Montgai , s'ha d'anar en direcció a Balaguer , tampoc és cap complicació , carretera bona i de fàcil arribada , un cop a Balaguer ja veus el desviament a Àger i l'agafem , anem per una carretera en perfecte estat i divertida de traçada , ens trobem només arribar a Ager el cartell de l'astronomia just davant del parc de bombers , PUNT OBLIGAT DE PAS , no val allò de dir, vaig per l'altre costat i dono voletas pel poble fent veure ... .St Esteve de la Sarga és un llogaret al mig del no-res pel que et veuran arribar si o si .

Imatge

Imatge

Imatge


D'aquí cap amunt et pot agradar o no aquest tipus de caminets , a mi com m'encanten és un pur plaer el fer-ho , s'ha d'anar com han dit alguns companys amb precaució en les corbas cegues ja que els primers km s estan les escoles parapent i pugen i baixen furgonetes a la seva, a part que trobarem algun forat i una mica de graveta en algun lloc .. En arribar a dalt de tot , ens trobem el Coll de Montsec d'Ares , un espectacle visual.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

En iniciar trobem un cartellet en lletra petita que indica lel proper punt de control ... caminant dues hores 25 ... ..sort que anem motoritzats, jajajaja

Imatge

el descens dóna feina primer perquè esta bastant trencat i després perquè ens trobem neu , al no haver-hi gel sota no hi ha problema , espero que el dia en qüestió ni plogui ni nevi ... ..a mi em va semblar molt correcte aquest tram , realment l'únic xungo de tota la Rider , però és per veure-ho.

Imatge

Imatge

Imatge

Finalment arribem a St Esteve , no m'imagino viure aquí en un hivern de cruesa extrema la veritat.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Un cop surts d'aquí , només pots anar cap endavant , no hi ha perdua fins arribar a la carretera , hi ha un bon tros de corbes i fa molt bé l'organització de pas únic, és estret de veritat, indico el que vaig fer que crec que és el mes rápido-fui fins a Tremp , només arribar ja veus l'indicador de Solsona Manresa Ponts, i s'ha de fer el coll de Comiols , diverti-díssim i ràpid sense complicació , passes per sota d'Isona , diversos anys punt de control , hast trobar el desviament que et porta cap a Ponts , aquí corbes d'aguantar traçada de baixada i encontarmos aquest cartell que ens portés a Peramola .

Imatge

Imatge

Seguim amb vistes espectaculars i una carretera que fa caure d'esquena , l'havia fet un cop però a l'inrevés , s'arriba a Peramola sense complicació després de gaudir de veritat.

Imatge

Imatge

Imatge

I d'aqui ja vam anar a Solsona , no tinc mes fotos, s'ha de seguir en la mateixa direcció pel camí que veníem , en arribar a la carretera que baixa de la Seu d' Urgell , anem fins a Oliana que creuarem en direcció Basella , una mica abans d'arribar al museu de la moto de Bassella ( si ho veiem és que ens hem passat uns 200 metres, encara que hi ha benzinera per si algun necessita ) trobarem una cruïlla que va cap a Solsona , una altra divertida carrteera amb un altre port de muntanya, en res vam arribar i quan diguin on , sabrem on es segella , així ho he vist i aixi ho he explicat .
P.d . si heu arribat fins aquí , sou uns màrtirs , jajajajaa .
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 24, 2016 7:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Xavier » ds. gen. 23, 2016 9:48 pm

Caram quina GT més aprofitada.

Celebro que us anés tan bé.

Només comentar que parles del Coll d'Ares i em sembla veure Montsec d'Ares. El Coll d'Ares que jo conec és el que fa frontera amb França (Prats de Molló).

Merci per les fotos i per explicar-nos la ruta.

:catok

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Mon&mon » dg. gen. 24, 2016 9:39 am

..... Amb aquest relat tan detallat és fàcil fer-se una bona idea de la ruta ....
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Kpeps » dg. gen. 24, 2016 7:07 pm

Xavier ha escrit: Només comentar que parles del Coll d'Ares i em sembla veure Montsec d'Ares. El Coll d'Ares que jo conec és el que fa frontera amb França (Prats de Molló).
tens tota la rao company,ara ho poso be :catok
Imatge

Anton
Presentats
Entrades: 68
Membre des de: dt. març 17, 2015 7:53 am
Ubicació: Lleida

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: Anton » dg. gen. 24, 2016 8:01 pm

Kpeps ha escrit:
Xavier ha escrit: Només comentar que parles del Coll d'Ares i em sembla veure Montsec d'Ares. El Coll d'Ares que jo conec és el que fa frontera amb França (Prats de Molló).
tens tota la rao company,ara ho poso be :catok
Sento discrepar amb el Xavier, però el nom de Coll d'Ares crec que és correcte, si més no els de Lleida sempre li hem anomenat, i de fet fins i tot en alguna de les fotos que va penjar el Kpeps s'hi veu escrit així :cattimit .

Mira que tenim un país petit, i tenim colls repetits !!! Ara que, quants pobles es diuen Espluga de ..., o La Pobla de ..., o Ivars de ... :catBirra :catBirra

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: dijous 21 GT

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. gen. 24, 2016 8:43 pm

Caram Pep, no te'n perds ni una :catok

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”