Cap Nord 2010 fotos carregades

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Cap Nord 2010 fotos carregades

Entrada Autor: Siono1000 » dg. gen. 24, 2016 10:54 pm

En sentia una mica melancòlic i al voler rellegir la meva Crònica de Cap Nord vaig veure que les fotos ja no hi eren, aixis que les he tornat a carregar totes-totes. Però TOTES-TOTES -grin

Si hi ha algú que li interessi el nostre viatge del 2010 ja es pot veure complert un altre cop.

viewtopic.php?f=2&t=8938

El que fa no viatjar últimament. -poster_spam
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Cap Nord 2010 fotos carregades

Entrada Autor: Sergi3 » dl. gen. 25, 2016 7:40 am

sempre agrada rellegir bones cròniques.... :catok :catok

:catBirra
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Cap Nord 2010 fotos carregades

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 25, 2016 10:02 am

Gràcies per mantenir-la !!!
Tots viatgem en croniques, quant ens toca no poder fer-ho :P
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Cap Nord 2010 fotos carregades

Entrada Autor: Siono1000 » dl. gen. 25, 2016 11:12 pm

Prony ha escrit:Et felicito i t'agraeixo molt les imatges. Molts pengen desenes d'imatges de paisatges precioses i expliquen la història dels llocs, mentre que jo prefereixo veure-us a vosaltres i llegir les vivències personals de cada jornada.

Sembla que amb tanta moto us vau cansar de agafar-la per acompanyar-nos a les mensuals, on s'ús troba a faltar. A veure si la del Febrer, que teniu al costat de casa, feu un pensament.

Una abraçada

Jordi "prony"
Jod*er!!!! Prony ara que estic sensible m'has arribat al més profund del cor ja que almenys amb tu i per un sol cop he aconseguit el que busco quant faig-feia cròniques. Jo sempre dic que el que m'interessa a mi son les vivències personals, veure la cara que fan i deduir si va bé o malament l'asunto encara que ens ho vulguin amagar. Carreteres, paisatges i la gent a parts iguals, que per fer fulletons turístics ja hi ha internet.
Jo soc dels que de tant en tant m'agrada rellegir cròniques, sobretot les meves, per recordar lo bé que ho passava quant m'ho passava bé.

I no, no ens hem cansat d'anar en moto ni de bon tros, però les circunstàncies actuals no ens permeten tenir els Diumenges lliures com abans per poder-vos acompanyar a les mensuals. Ara toca una semi-abstinència de moto però no hi ha mal que cent anys duri...espero.

Gràcies per el comentari. :catok
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Cap Nord 2010 fotos carregades

Entrada Autor: Deivid » dt. gen. 26, 2016 8:49 am

Ostres, l'he comensat a llegir amb un cafetó abans d'entrar a la feina...m'espero a continuar amb la calma, al sofà de casa[WINKING FACE]
Es un viatge que tinc al cap i espero no trigar en fer-lo...també per alló de tenir l'edat de complit somnis[FACE WITH TEARS OF JOY]


Enviado desde mi iPhone con Tapatalk

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Cap Nord 2010 fotos carregades

Entrada Autor: Jordi » dj. gen. 28, 2016 6:21 pm

Hi ha una mica de merder aquí: Per si de cas, quan l'Steelman baixi del "Dragon Khan", que ho arregli. Resulta que s'han barrejat ambdós fils, l'original del 2010 i el d'ara. Per això hi ha respostes aquí i allà.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”