Moto Perdido Extrem II - Ordesa - 1 i 2 JULIOL - 2016

Post de les edicions anteriors del Monte Perdido

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Moto Perdido Extrem II - Ordesa - 1 i 2 JULIOL - 2016

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. març 20, 2016 9:21 pm

Hola a tot-hom

L'any passat uns quant varem fer una "escapadeta" de cap de setmana pel Pirineu, mes concretament al Tourmelet. Jo m'ho vaig passar d'allò mes be malgrat la boira que hi va haver, la calor al passar per Lleida (39*) i el fred a dalt els cims (8*)

Us animeu a repetir-ho?

CANVI DE DATES PER VOTACIÓ POPULAR

Vist que la majoria de la gent que tenia intenció d'anar a aquesta sortida li anava millor fer-ho al Juliol, modifiquem la data de sortida. Mantenint com l'any passat la proposta de divendres i dissabte.

Divendres 1 de JULIOL. Opcional, dormir a Broto en un dels hotels que hi ha a la vila o al camping qui ho desitgi (jo hotel). També hi ha la possibilitat de qui no pugui fer tants km el divendres, de fer nit a Torrefarrera, i pujar cap a Broto el dissabte a primera hora. Crec que l'any passat ja veu fer-ho uns quants.

Dissabte 2 de JULIOL Sortida des de Broto. 10:00h. Pel que he vist pel google, a la bencinera no hi ha bar. Si hi ha algú que conegui millor la zona i sàpiga d'un bar per quedar i esmorzar, que ho digui. Ruta al Tourmalet en el sentit de les agulles del rellotge, es a dir, entrant pel Portalet. Un cop baixat el Col d'Aspin, cap al Portillón per entrar a la Vall d'Aran i seguir ruta. Com a l'anterior edició, porteu quelcom per menjar de picnic durant la ruta del dissabte. El divendres a la nit ja farem un sopar com cal... :catBirra

Ja direu quelcom. :catok


APUNTATS
Jordivfr - Torrefarrera
Napoleon - Hotel Gabarre
Prony - Hotel Gabarre
ErnesTDM - Hotel Gabarre
Marce - Hotel Gabarre
Steelman - Torrefarrera
Xavier - Torrefarrera
Josep973 - Torrefarrera
Cesc - Hotel Gabarre
Andreu (Cesc) - Hotel Gabarre
MiquelC - Hotel a Oto
Trencaferro - provisional
PEPI600 - Hotel Pradas
Cristina - Hotel Gabarre
ErnesTDM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 29, 2016 12:26 am, en total s’ha editat 10 vegades.

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Kinder » dt. març 22, 2016 11:36 pm

:cathola :cathola

Bona pensada, encara que també podriem aprofitar l'últim cap de setmana de maig per anar al Camping de Broto on hi fan una concentració.

Es pot anar parlant quant s'apropin més les dates

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Sergibuda » dc. març 23, 2016 8:37 am

Imatge
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Mon&mon » dc. març 23, 2016 5:28 pm

Molt be Sergi...!!!
.... estas a totes.....
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Jordi » dc. març 23, 2016 7:24 pm

"La Monte Perdido-2" by Steelman.

L'any passat vam ser una bona colla apuntada. Malauradament vam haver de posposar-ho i el grup va minvar. Com que la boira no ens va permetre gaudir d'unes vistes que imagino son excepcionals, ja tenim la excusa per repetir-ho.

Jo ja m'apunto i quan sapiguem les dates (Al juliol em va bé), repetiré a l'Hotel Bielsa.

Imatge
Imatge

Una abraçada,

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Steelman » dc. març 23, 2016 8:58 pm

Jo tb... Ho parlem i busquem data!

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. març 23, 2016 9:15 pm

El tema del càmping a Broto te bona pinta, :catok

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Kinder » dc. març 23, 2016 10:11 pm

ErnesTDM ha escrit:El tema del càmping a Broto te bona pinta, :catok
Bona pinta noooo!!!!

ESPECTACULAR!!!!!
Hahahahahahaha

Hamburguesa i xuleton !!!!

I suposo que si aquest any fan 30 anys .... La festa serà grossa!!!!


Enviat des de Tapatalk ;-)

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Steelman » dj. març 31, 2016 8:44 am

El 8-9 de Juliol treballo ...... buaaaaaaaaaaaaa
El cap de setmana de maig tinc festa!!!

Per cert si es fa amb el camping de Broto...la ruta la faria al revés que l´any passat.
L´any passat la varem fer direcció a l´Atlantic i aquest any ho faria al revés...
Que us es sembla algo aixi...
Cotefablo,Portalet,Aubisque,Soulor,Circ de tramouse,Tourmalet,Aspin,Peyresourde,Portillon, Bonaigua....i cap a casa :P

https://www.google.es/maps/dir/42.60970 ... 0?hl=ca-ES

He posat un lloc que l´any passat no varem anar i és molt maco. El Circ de Tramouse, on podriem fer el picnic de dinar allà (no hi ha taules peró el paissatge......mmm...i a molt estirar una estona abans d´arribar-hi hi ha un bar)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Kpeps » dj. març 31, 2016 9:47 am

directe a l'agenda,a veure si al final aquest Tourmalet deixa que mi enfili :catBirra jo com en Prony en tot cas Hotel Bielsa,anem parlant del tema -wink
Imatge

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Cesc » dj. març 31, 2016 7:42 pm

a mi m'interesa pero no em queda clar les dates, si el 8-9 de juliol de l'ErnesTDM o el 27-28-29 de Maig :esperant

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Jordi » dj. març 31, 2016 8:16 pm

Hola,

Aquesta ruta no passa per Bielsa (encara que tampoc estem obligats a anar-hi). Per aquells que, com l'any passat, prefereixen no quedar-se a dormir i pujar des de Torrefarrera, tenen la mateixa distància des d'aquest punt fins a Parzán (l'any passat) com a Broto.
Ara bé, des de la meu absolut desconeixement, per tractar-se d'un mon que desconec, em pregunto: Què hi té a veure una concentració motera amb una ruta "llarga" de MTC? Tinc entès que a les concentracions ni s'acostuma a anar a dormir a una hora raonable ni, per tant, a matinar.
Personalment no barrejaria una cosa amb l'altra. Que quedi clar que no tinc res en contra de les concentracions excepte, per raons obvies, la de Tordesillas.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Steelman » dv. abr. 01, 2016 8:02 am

Prony ha escrit:Hola,

Aquesta ruta no passa per Bielsa (encara que tampoc estem obligats a anar-hi). Per aquells que, com l'any passat, prefereixen no quedar-se a dormir i pujar des de Torrefarrera, tenen la mateixa distància des d'aquest punt fins a Parzán (l'any passat) com a Broto.
Ara bé, des de la meu absolut desconeixement, per tractar-se d'un mon que desconec, em pregunto: Què hi té a veure una concentració motera amb una ruta "llarga" de MTC? Tinc entès que a les concentracions ni s'acostuma a anar a dormir a una hora raonable ni, per tant, a matinar.
Personalment no barrejaria una cosa amb l'altra. Que quedi clar que no tinc res en contra de les concentracions excepte, per raons obvies, la de Tordesillas.

Jordi "Prony"
Es pot fer un mix pels que volen anar de Camping...i els que volen anar d´hotel.
JO soc partidari de fer la ruta com l'he plantejada a aqui... ..
La majoria dels ports francesos són més guapos en direcció al mediterrani..i a més per variar el tema del any pasat.
Pels que no voleu anar de camping si al final es fa el 28 ... hi ha una opció economica i molt bona.
A 14km de Broto ( Aixi es pot sopar i esmorzar junts Fiscal-Broto a GM) hi ha Fiscal on hi ha un hostal molt bé de preu i un preu espectacular. (aquest hi he estat , per aixó us el comento)
Hostal Rio Ara http://www.hostalrioara.com/
Imatge


Si no a Broto mateix també hi ha moltes bones opcions.
Imatge

Que us sembla?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Steelman » dv. abr. 01, 2016 8:06 am

AH..

El 8/9 de juliol estarà molt més ple de Autocaravanes,Ciclistes,...
El Maig estarà mes buit i amb els cims encara amb una mica de neu
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. abr. 01, 2016 9:37 am

a veure ....un incis,el fil es obert per una escapada el juliol,ara veig que hi ha una proposta per maig que lliga amb una concentracio en la que a mi no mi veuran :esperant sense anims de crear mal rotllo crec que es solapen propostes en messos diferents d'una mateixa sortida i aixo fa embolic o m'ho sembla a mi,si no es aixi disculpeu que estic una mica espes :catBirra pero si es aixi es podria obrir un altre fil per la citada concentracio i ruta o be decidir la data i deixar-la clara -good
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Napoleon » dv. abr. 01, 2016 1:13 pm

Ja em perdonareu, però m'he perdut -sorry
Hi ha ruta???
No hi ha ruta???
Quin cap de setmana???
Compteu amb mi per la ruta sigui quan sigui (no per a la concentració) i tant me fa dormir a l'hotel que en un càmping (sempre que es pugui dormir). -punk

Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Jordi » dv. abr. 01, 2016 3:35 pm

Kpeps ha escrit:a veure ....un incis,el fil es obert per una escapada el juliol,ara veig que hi ha una proposta per maig que lliga amb una concentracio en la que a mi no mi veuran :esperant sense anims de crear mal rotllo crec que es solapen propostes en messos diferents d'una mateixa sortida i aixo fa embolic o m'ho sembla a mi,si no es aixi disculpeu que estic una mica espes :catBirra pero si es aixi es podria obrir un altre fil per la citada concentracio i ruta o be decidir la data i deixar-la clara -good
Mai m'hauria pensat que estaria tan d'acord amb tu. :catok :catok

Si ho considereu oportú, obriu un fil específic per la concentració i deixeu aquest fil per l'esdeveniment "Monte Perdido II", que personalment no entendria que hagués de coincidir, ni en dates, ni en espai, amb una concentració la qual, de ben segur que deu reunir un bon grapat de gent amb el que això suposa.
Kinder ha escrit:Bona pinta noooo!!!!

ESPECTACULAR!!!!!
Hahahahahahaha

Hamburguesa i xuleton !!!!

I suposo que si aquest any fan 30 anys .... La festa serà grossa!!!!
Fes moltes fotos pels que no hi anirem.
Bon cap de setmana,

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Kinder » dv. abr. 01, 2016 8:45 pm



:cathola :cathola :cathola

Primer de tot disculpeu-me, -sorry -sorry pot ser l'he liat una mica, però vaig pensar que seria una bona idea aprofitar l'avenentesa amb el Camping de Broto.

M'he pres la llibertat de canviar el nom d'aquest fil, ja que l'ErnesTDM, es referia a la sortida que vem fer un dissabte a finals de juliol de l'any passat, d'on l'Steelman es va inspirar amb la ruta que va trobar a http://www.monteperdidoextrem.com/moto/index.html.

Així doncs, Ernest ja que vas proposar aquest any tornar-ho a fer, proposa la data més addient maig, juny, juliol...... i tornem a començar



Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Jordi » dv. abr. 01, 2016 9:59 pm

Kinder ha escrit: Primer de tot disculpeu-me, pot ser l'he liat una mica, però vaig pensar que seria una bona idea aprofitar l'avenentesa amb el Camping de Broto.

M'he pres la llibertat de canviar el nom d'aquest fil, ja que l'ErnesTDM, es referia a la sortida que vem fer un dissabte a finals de juliol de l'any passat, d'on l'Steelman es va inspirar amb la ruta que va trobar a http://www.monteperdidoextrem.com/moto/index.html.

Així doncs, Ernest ja que vas proposar aquest any tornar-ho a fer, proposa la data més addient maig, juny, juliol...... i tornem a començar
Marta,

No hi ha res a disculpar, seria fantàstic que tots els malentesos (que tampoc ho és) fossin tan amables com aquest. Tu ets dels membres que has experimentat anar a concentracions i segur que t'ho has passat de P.M. (per això sempre t'hi veiem en alguna). Amb tota la bona intenció del mon vas proposar enllaçar ambdós esdeveniments, però jo, des de la meva ignorància, segueixo pensant que mototurisme i concentracions son difícils de compaginar atès a que mentre un conté un marcat caràcter noctàmbul, l'altra requereix tenir el cos ben descansat.

Pel que fa les dates, qualsevol dels interessats poden proposar aquella que els és mes adient, i aquí és on em sembla que hi ha la qüestió, doncs:

El juny tenim la mensual a la Val d'Aran la qual cosa ens empeny (als menys agosarats) a fer nit d'hotel, amb el cost que suposa. També hi tenim la "Eskapada a Euskadi".
El que ho va muntar tan bé l'any passat i que ha proposat la ruta per aquest 2016 és en Jordi, el qual no és propietari dels seus caps de setmana, i menys ara, quan es troba en mode qüasi-hibernació al ser pare.
L'Ernest és la persona que va recuperar aquest esdeveniment i que això li dona un vot de qualitat alhora de decidir la data a escollir.

A mi, que tan sols tinc un gat al meu càrrec, qualsevol dia em va bé, però això ho considero un luxe.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: Moto Perdido Extrem II - Ordesa 2016

Entrada Autor: Mamut » ds. abr. 02, 2016 5:52 pm

Erneeeeeest !!!!
Digues algo que la penya no s'aclara....

Quin dia anem a Ordesa? O a Broto, o a Torla, o a Bielsa, o a on collons sigui.... -grin
.
Estem en guerra

Respon

Torna a “Moto Perdido Extrem”