Volteta pel Priorat i Montsant

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Volteta pel Priorat i Montsant

Entrada Autor: Bernat » ds. març 26, 2016 9:29 pm

Hola!
Avui tenia "mono" de moto i atès que per aquí La Cerdanya i voltants estar a petar de gent i trànsit he anat a buscar les carreteres del Priorat i Montsant on en principi hi haurà menys volum de gent tot saben que per aquestes dates hi han gent per tot arreu.

La idea era sortir de casa,Prats i Sansor, i agafar la nacional dirrecció Lleida, passant per la Seu d'Urgell, Coll de Nargó, Basella, Ponts, Balaguer fins a Lleida, ruta lenta i pesada amb tant tànsit, però si vull fer Priorat i Montsant per arrivar per la tarda a casa no em queda més remei que sacrificar-me durant 165 quilòmetres per arrivar al destí del dia.
Un cop a Lleida vaig a buscar la L702 dirrecció Castelldans, aquí ja comenso a disfrutar :catdrive ,el trànsit desapareix i enfilo dirrecció L'Albagés, El Solarás per la C233, fins La Granadella un cop aquí giro per la C242 fins Bellaguarda....Margalef,La Bisbal de Falset,La Figuera, El Molar, LLoá, Gratallops,La Vilella Alta,Escaladei,Cornudella de Montsant,Albarca, Ulldemolins,El Vilosell i L'Albi.... m'ho he passat pipa!! Ruta molt recomenable on els revòlts no falten! i el paisatge de muntanya i vinyes té un no sé què que m'atrau molt :catBirra...llàstima que tinc que tornar cap a casa perquè es fa tard... les ganes em durien a no parar de fer aquestes carreteres però em queda una bona tirada cap a casa així doncs enfilo cap Tàrrega, Artesa de Segre, Ponts...La Seu d'Urgell i a casa -thumbup uns 600 quilòmetres i cap a les 19h torno al sofà de casa, ensenc la llar de foc, en prenc una cerveseta i em dic "carai nano! avui t'ho has passat bé" :senyera

Us deixo alguna foto de la ruta :catdrive



Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Bé, fins la pròpera! Salut!

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Volteta pel Priorat i Montsant

Entrada Autor: Mon&mon » ds. març 26, 2016 11:18 pm

Molt bona volteta, Bernat....
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Volteta pel Priorat i Montsant

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. març 27, 2016 9:58 pm

Molt bona volta Bernat. Com sempre aquesta zona es garantia de bones carreteres i poc transit. :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Volteta pel Priorat i Montsant

Entrada Autor: JosepM » dl. març 28, 2016 11:09 am

L'enhorabona per la volteta!

Si no m'erro, aquest és el punt on sempre posen les càmeres per informar del ral.li Catalunya. :catok
Imatge

Salutacions,

Josep

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Volteta pel Priorat i Montsant

Entrada Autor: Jordi » dl. març 28, 2016 11:14 am

Tenim sempre tendència a anar cap el Pirineu i resulta que al nostre país tenim les millors rutes de moto a Tarragona. Bon traçat, perfecte asfalt, divertides, molt poc trànsit i quasi sempre ben eixutes. Per mi, les millors experiències viscudes amb MTC son les del sud.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Volteta pel Priorat i Montsant

Entrada Autor: Xavier » dl. març 28, 2016 12:32 pm

Bernat, ets un crack!

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Volteta pel Priorat i Montsant

Entrada Autor: Bernat » dl. març 28, 2016 12:56 pm

JosepM ha escrit:L'enhorabona per la volteta!

Si no m'erro, aquest és el punt on sempre posen les càmeres per informar del ral.li Catalunya. :catok
Imatge

Salutacions,

Josep

Si és així no m'en vaig adonar! I això que cada any hi trec el cap al ral.li Catalunya :catdrive

Salut!

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Volteta pel Priorat i Montsant

Entrada Autor: JosepM » dl. març 28, 2016 5:47 pm

Bernat ha escrit:
Si és així no m'en vaig adonar! I això que cada any hi trec el cap al ral.li Catalunya :catdrive

Salut!
Jo hi havia tret el cap alguna vegada, també, prop de la foto.
Des de Bellmunt cap a les mines, baixant al riu, creuant-lo i continuant arribes a un km o així del Lloar, direcció el Molar. Hi ha un lloc amb bona perspectiva, i quan ja han passat els bons, pots fer la ruta al revés sense haver d'esperar gens.

De fet, el ral.li és una murga per als que els hi passa per casa. O per la segona casa, com és el cas. :cattimit

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Volteta pel Priorat i Montsant

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 30, 2016 9:58 am

Bernat,una bona sortida,gracies per compartir-la :catBirra :catBirra :catBirra
Prony ha escrit:Tenim sempre tendència a anar cap el Pirineu i resulta que al nostre país tenim les millors rutes de moto a Tarragona. Bon traçat, perfecte asfalt, divertides, molt poc trànsit i quasi sempre ben eixutes. Per mi, les millors experiències viscudes amb MTC son les del sud.

Jordi "Prony"
Prony,tens tota la rao,com va dir un entes a la sortida de gener,prepara una ruta per aquesta zona,es tenir tots els assos en una partida de poker,carreteras no genials no...lo següent :catBirra :catBirra
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”