M'ajudeu a fer-me ruta a Salamanca? --> ja està 'embastada'

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

M'ajudeu a fer-me ruta a Salamanca? --> ja està 'embastada'

Entrada Autor: ARBE » dg. abr. 10, 2016 8:53 pm

Hola bonics/boniques...

Avui hem fet una matinal per St. Feliu de Guíxols, Tossa, etc.. Fent un caldós de llamàntol a Malgrat (arroceria del cubano, -good ) ens ha vingut la inspiració i la vena motera...

Disposem de pis a Salamanca... Coi, Perquè no aprofitem i fem 10-12 dies de moto per allà a les vacances? [2ª quinzena de juliol o d'agost]

així que elevo consulta a l'oracle, una orientació per anar muntant

1.- Ruta fins allà: són uns 800 km, 2pax, compto 2 dies per arribar... sortint a l'alba per no patir torrefacció... imagino que aconsellareu anar 'per dalt' Soria i tal...

2.- Un cop a Salamanca què es pot verure per allà,

3- Lògicament haurem de tornar... podem tornar pel mateix lloc... o no...

doncs apa, qualsevol suggeriment, aportació, comentari (benintencionat) serà d'ajuda
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 08, 2016 7:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: M'ajudeu a fer-me ruta a Salamanca?

Entrada Autor: Steelman » dg. abr. 10, 2016 10:24 pm

Jo d´espanya poca cosa conec...
Només em conec els tram dels Pirineus que tenen a Aragó

Nosaltres una vegada varem anar a Portugal i varem anar fins a Ciudad Rodrigo (molt recomenable, i tenen el museu del orinal) i varem anar en un sol dia sense trepitjar autopista.

A veure si et poden ajudar...

Ah, i ja que us agafat la vena de agafar a veure si us veiem el pel en alguna mensual!!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: M'ajudeu a fer-me ruta a Salamanca?

Entrada Autor: JosepM » dl. abr. 11, 2016 4:49 pm

Quan hi vaig anar, fa anys, vaig passar "per baix".
Seguint més o menys la carretera d'Alcolea (i.e. de Reus a Alcolea del Pinar, actuals N420 N211) fent visita-desviació a Albarracín i anant a sortir a Sigüenza, Ayllón, Segovia, etc.
Si tens dos dies, es pot anar a fer algun volt per alguna "sierra" o veure els "pueblos negros", o aturar-se a saludar la tomba de Felip V a La Granja de San Ildefonso, o...

Bona ruta,

Josep

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: M'ajudeu a fer-me ruta a Salamanca?

Entrada Autor: Sergibuda » dl. abr. 11, 2016 11:26 pm

El 2011 nosaltres hi vam anar seguint AQUESTA RUTA, sortint per la tarda de Sitges i dormint a Alcorisa. El segon dia, vam seguir la ruta, aturant-nos a fer turisme a Molina de Aragón i a Sigüenza (vam coincidir amb la fira medieval) i arribant a Salamanca cap al vespre.

El 2013, en canvi, vam fer una tirada de casa a Imón, on vam fer dues nits, i després vam seguir AQUESTA RUTA cap a Segòvia.

Per cert, al centre de Salamanca et recomano un lloc que es diu Tapas 2.0.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: M'ajudeu a fer-me ruta a Salamanca?

Entrada Autor: ARBE » dj. abr. 14, 2016 8:39 pm

Moltes gràcies per les aportacions companys, és un bon punt de partida,

No sé per què tinc tendència a tibar cap al nord, anar amunt, i llavors ni em plantejava passar per sota Madrid; també passa que he sentit a parlar del Burgo de Osma, el corderito de Aranda, etc, i en tinc ganesM estudiaré les opcions. Com que hem d'anar i també tornar, el ventall de possibilitats és gran. I també tinc tendència a no tornar per on he anat.

Aniré posant la gestació de la ruta en aquest fil,

Ja veus Jordi, em desenpolvat la AT, però per la ruta mensual ha de coincidIr que no faci massa fred (la Sònia va fluixa d'equipament) i que no tinguem nens aquell cap de setmana, i Murphy existe... a la d'Osona crec que serà que sí !
-----------

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: M'ajudeu a fer-me ruta a Salamanca?

Entrada Autor: Xavier » dj. abr. 14, 2016 11:10 pm

Segur que fotràs un viatge de bandera nano i anant on vas, si tens cap dubte no pateixis, recorda la dita "a saber a Salamanca" que deu voler dir que allà saben de tot o que tenen molta informació. De papers en tenen molts, fins i tot n'hi ha que no són seus.

Ja ens ho explicaràs i xalarem amb la crònica.

Ah! per gota que puguis no deixis passar el "corderito" de Aranda. Aquests "lechals" al forn són una delícia.

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: M'ajudeu a fer-me ruta a Salamanca?

Entrada Autor: Ximetric » dj. maig 05, 2016 10:49 am

Ostres, quan he vist el post m'ha semblat veure-hi "...ruta a Samarcanda" !!!!!, seran els nervis dels darrers mesos abans de marxar, je, je.
Doncs també és una ruta maca, vaja, com totes les que es munta un am bil·lusió.
Salut !!!
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: M'ajudeu a fer-me ruta a Salamanca?

Entrada Autor: ARBE » ds. maig 07, 2016 7:18 pm

Ostres, samarkanda.... a barrio sésamo que feien cerca, lejos, muy lejos... per a mi això és HIPERESPACIO !!! :riure

de moment ja he fixat que anem "per dalt", farem parada a Soria (hotel cadosa, he vist alguna recomanació que és molt motero friendly), i ja a l'endemà tots tres cap a Salamanca (amb la calma...).

Ara estic estudiant rutes per fer per allà, la base és Salamanca (perquè tenim pis de gorra -wink ) la putada és que sembla que no hi ha res fins a 150 km en qualsevol direcció... m'he d'informar amb moteros aborígens; tinc el llibre de España en Moto i allà hi ha rutes suggerents. Ja aniré posant el planing...
-----------

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Ruta a Salamanca enllestida!

Entrada Autor: ARBE » dg. maig 08, 2016 7:32 pm

Doncs això ja casi que ho tenim, la idea serà sortir divendres 19 d'agost i tornada el 27, si tot va segons el previst.


ANADA -> Ruta Nord, fem nit a Soria, a l'endemà visita al Burgo de Osma, corderito en Aranda i arribada a Salamanca.

ESTADA -> Ruta Jerte : Plasencia- Valle de Jerte (a la primavera espectacle increïble de cirerers florits -si googlejeu veureu-, nosaltres sent estiu ens les haurem de menjar).
Ruta Batuecas: Sierra de Francia, parc natural de Batuecas,
Ruta cultureta: Ciudad Rodrigo
Fer els golfos per Salamanca (xt, aquests dels amotus... )

TORNADA -> Ruta Sud, Àvila, Toledo i nit a Albarracín, a l'endemà cap a casa

gràcies de nou a tots pels suggeriments! :catok
-----------

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”