NAVA RIDER 2016

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 21, 2017 11:35 pm

molt xula la cronica,un recordatori molt maco d'aquell cap de setmana.
p.d. i per cert....no era Frank Kappa....era Robert.......o potser no.....jajajaja.
Imatge

Avatar de l’usuari
Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Digamjordi » dt. maig 23, 2017 10:07 pm

Hola, estaré atent.......per altre banda no he trovat la manera d inscriurem...poder encara no esta oberta la del 2017
Compartir la carretera

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dc. maig 24, 2017 7:38 am

Digamjordi ha escrit:Hola, estaré atent.......per altre banda no he trovat la manera d inscriurem...poder encara no esta oberta la del 2017
La data serà el 14 d'octubre. Haurem d'estar al tanto de l'obertura d'inscripcions perquè em temo que, veient com van els altres esdeveniments de l'estil, en poques hores ja no hi haurà places.
Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dj. maig 25, 2017 1:00 pm

Jordi ha escrit: Haurem d'estar al tanto de l'obertura d'inscripcions perquè em temo que, veient com van els altres esdeveniments de l'estil, en poques hores ja no hi haurà places.
Jordi
quina ansia......trobes a faltar l'aroma del vi de las cazuelicas ?? :riure :riure :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Napoleon » dj. maig 25, 2017 2:43 pm

Aquest any, intentaré acompanyar-vos :catok
Espero que :catnono no se'm passi la data d'inscripció
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dj. maig 25, 2017 3:51 pm

Kpeps ha escrit:
Jordi ha escrit: Haurem d'estar al tanto de l'obertura d'inscripcions perquè em temo que, veient com van els altres esdeveniments de l'estil, en poques hores ja no hi haurà places.
Jordi
quina ansia......trobes a faltar l'aroma del vi de las cazuelicas ?? :riure :riure :riure :riure
Sempre s'ha de fugir dels indrets dedicats específicament a abastir als forasters. Hi pots trobar de tot, menys qualitat. Se'm va quedar gravada aquella sentència: "Cada cop que obren una ampolla d'aquell liquid fosc, el forat de la capa d'ozó es fa una mica més gran"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Sergibuda » dj. maig 25, 2017 7:06 pm

Vols dir que la botiga de gominoles no era per foranis?
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Cristina » dt. maig 30, 2017 10:15 pm

.
Bones!

Gràcies Sergi pel reportatge :aplaudiment :aplaudiment

Que bé ens ho varem passar :catsalt

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dl. juny 12, 2017 6:39 pm

He escoltat que el 15 de juny s'obre el plaç per inscriure's. Per tant, esteu ben atents si no us voleu quedar fora. De totes formes, l'any passat, un cop tancades les inscripcions a 500 persones, la van augmentar fins a 700 atesa l'enorme llista de gent que s'havia quedat fora. Potser aquest any comencen per 700 i acaben en 1000.

El que fan molt bé és que tu t'inscrius i ets tu el que decideixes apuntar-te al grup de sortida que vols (sempre i quant quedin places disponibles en el grup escollit). Per tant, és molt senzill per agrupar amics i per decidir a quina hora vols començar.

La veritat és que fan una feina molt bona!!!!

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Napoleon » dj. juny 15, 2017 12:30 pm

Doncs.... ja estic apuntat a la Nava Rider 2017 :CatVictoria :CatVictoria
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 15, 2017 12:57 pm

Napoleon ha escrit:Doncs.... ja estic apuntat a la Nava Rider 2017 :CatVictoria :CatVictoria
Salut i peles :senyera
amb pena dire que aquest any jo no puc apuntar-me,pero que ho passareu be segur, ja que es molt maco, esta molt ben preparat i et tracten de pel-licula :catBirra :catBirra :catBirra :Cat :Cat aixo si,peremetem un consell, ves i aneu amb precaucio al creuar els pobles, encara que no semblin ni un poble al haver nomes una casa en mitg d'una recta inhumana , que la foral son uns indesitjables de lo pitjor de la terra :catko :catko :catko
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dv. juny 16, 2017 9:13 am

Kpeps ha escrit: amb pena dire que aquest any jo no puc apuntar-me, però que ho passareu be segur, ja que es molt maco, esta molt ben preparat i et tracten de pel-licula :catBirra :catBirra :catBirra :Cat :Cat aixo si,peremetem un consell, ves i aneu amb precaucio al creuar els pobles, encara que no semblin ni un poble al haver nomes una casa en mitg d'una recta inhumana , que la foral son uns indesitjables de lo pitjor de la terra :catko :catko :catko
M'afegeixo a l'advertència d'en Kpeps. L'any passat érem 700 i van fer 266 fotografies. Tot i els esforços, a mi no em van enxampar :catsalt :catsalt
Un altra cosa, si us ofereixen la opció de donar dues voltes al circuit de Navarra, desestimeu aquesta opció, l'any passat costava 12 € addicionals i ho van fer a quaranta per hora darrera d'una pick up que els frenava.
Si podeu evitar deixar la moto al parc tancat.......tot i estar vigilat, l'any passat el van visitar els "cacos".

I, per acabar, gaudiu molt d'un entorn encisador, de la bona gent que us trobareu arreu, de la bona organització, de la nit de Pamplona i de la fantàstica festa final.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”