NAVA RIDER 2016

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 28, 2016 9:25 am

de mica en mica es va omplint d'inscrits i els grups d esortida van agafant color,el 25 per aixo es ''soleraselecta'' i la tancat el company Nukutawake i sra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dj. jul. 28, 2016 4:05 pm

Observo que hi ha un altre registrat a MTC que també s'hi ha apuntat, però està en un altre grup.
De moment:
102 de Navarra
97 de Barna
62 de Guipuscoa
20 de Tarragona

17 José
13 Carlos
12 Javier
10 Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. jul. 29, 2016 10:59 am

Prony ha escrit:Observo que hi ha un altre registrat a MTC que també s'hi ha apuntat, però està en un altre grup.
De moment:
102 de Navarra
97 de Barna
62 de Guipuscoa
20 de Tarragona

17 José
13 Carlos
12 Javier
10 Jordi
ostress no contas ni als de Lleida que sempre els has tingut molta mania en general ni als de Girona que de mania passa a odi.......tampoc has contabilitzat a els Joan's que millor no parlar de lo que opines dels que porten aquest nom......ets el que no hi ha :riure :riure :riure
p.d. josep poses José,pero Jorge poses Jordi....quins peb...ts -harhar -harhar
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dv. jul. 29, 2016 12:47 pm

Kpeps ha escrit:
Prony ha escrit:Observo que hi ha un altre registrat a MTC que també s'hi ha apuntat, però està en un altre grup.
De moment:
102 de Navarra
97 de Barna
62 de Guipuscoa
20 de Tarragona

17 José
13 Carlos
12 Javier
10 Jordi
ostress no contas ni als de Lleida que sempre els has tingut molta mania en general ni als de Girona que de mania passa a odi.......tampoc has contabilitzat a els Joan's que millor no parlar de lo que opines dels que porten aquest nom......ets el que no hi ha :riure :riure :riure
p.d. josep poses José,pero Jorge poses Jordi....quins peb...ts -harhar -harhar
Per àrees tan sols havia posat el "top-4", tot i això:
De Lleida en vindran 12,mentre que des de Girona se n'atansaran 10.

Hi ha 13 Jose i 4 José (Som en un país on, de cada 17 persones, 13 no saben ni accentuar el seu propi nom)
HI ha 4 Jorge, mentre que de Jordi, en som 10
Hi ha un JOSE-LUIS (Aquest deu ser del que crida)
Compto 5 Josep
Trobo 6 Joan
Un senyor que es diu "Palisandro", que va amb una BMW i un "Barricuda" que va amb una "Fregoneta".

Hi ha més glamur que al ball de la Creu Roja de Monte-Carlo i tanta cultura com un escuradents optant al Nobel.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Napoleon » dv. jul. 29, 2016 6:33 pm

Però.......això de la Navarider es una trobada motera o una desfilada de modelets com a Cannes?????? :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. jul. 29, 2016 7:36 pm

Prony ha escrit:
Kpeps ha escrit:
Prony ha escrit:Observo que hi ha un altre registrat a MTC que també s'hi ha apuntat, però està en un altre grup.
De moment:
102 de Navarra
97 de Barna
62 de Guipuscoa
20 de Tarragona

17 José
13 Carlos
12 Javier
10 Jordi
ostress no contas ni als de Lleida que sempre els has tingut molta mania en general ni als de Girona que de mania passa a odi.......tampoc has contabilitzat a els Joan's que millor no parlar de lo que opines dels que porten aquest nom......ets el que no hi ha :riure :riure :riure
p.d. josep poses José,pero Jorge poses Jordi....quins peb...ts -harhar -harhar
Per àrees tan sols havia posat el "top-4", tot i això:
De Lleida en vindran 12,mentre que des de Girona se n'atansaran 10.

Hi ha 13 Jose i 4 José (Som en un país on, de cada 17 persones, 13 no saben ni accentuar el seu propi nom)
HI ha 4 Jorge, mentre que de Jordi, en som 10
Hi ha un JOSE-LUIS (Aquest deu ser del que crida)
Compto 5 Josep
Trobo 6 Joan
Un senyor que es diu "Palisandro", que va amb una BMW i un "Barricuda" que va amb una "Fregoneta".

Hi ha més glamur que al ball de la Creu Roja de Monte-Carlo i tanta cultura com un escuradents optant al Nobel.
ets l'ostia :riure :riure :riure ara conyes a part,en Palisandro es un dels administradors dels Happy Ride Barcelona un grup de motos de facebook,els vaig coneixer alla de casulaitat i vem sortir plegats de nit,la veritat es que me vaig sentir molt comode,jo tafaner com soc li vaig preguntar d'on sortia aquest nom i em va dir que es un tipus de fusta i com el seu pare era fuster......ale,ja sabeu una cosa mes -harhar -harhar
Imatge

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Sergibuda » dt. ago. 02, 2016 10:05 pm

Jo també m'hi he apuntat!
Sortiré amb el grup 52, amb uns amics d'Euskadi, a veure si podem fer algun dels viatges o uns pintxos plegats!
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dv. ago. 05, 2016 4:17 pm

Sergibuda ha escrit:Jo també m'hi he apuntat!
Sortiré amb el grup 52, amb uns amics d'Euskadi, a veure si podem fer algun dels viatges o uns pintxos plegats!
Seria genial que coincidíssim, compartim restaurant!!!

En Kpeps, en base a la seva experiència de la passada edició, ens ha preparat un bocí de la ruta que sembla la més divertida, entretinguda i bonica. La seva llargada és de 486 quilòmetres i encara resta oberta a possibles modificacions en funció de l'hora d'obertura i tancament dels punts de control.

Aquí us passo la imatge:
Imatge

No us puc passar l'enllaç al Maps perquè, com ja és habitual, Google Maps no és capaç d'interpretar una ruta tan "llarga" i es penja a la meitat. S'ha de fer a trossos. Us passaré una descàrrega del fitxer GPX i ITN.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dt. set. 13, 2016 9:06 am

a la web de Navarider ja han penjat la ruta que aconsellen,difereix molt poquet del que tenia pensat,ho han fet amb diferents formats inclus els encreuaments per smartphone,que us sembla als que hi enteneu del tema ??
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dj. set. 15, 2016 11:54 pm

Hola Josep,

M'ho he estat mirant, la seva és més curta, especialment el tram final, quan tiren "per la via recta". També observo que per anar fins al circuit (control nº1) agafen un bon tros d'autovia. Per atansar-se fins el restaurant, agafen una ruta que a la meva catografia no apareix, em sembla que deu ser un tram en bastant mal estat, doncs ni tan sols hi ha passat el cotxe de Google Street view.
Això si, amb la nostra ruta fem dos trams d'anada-tornada, mentre que a la seva no es repeteix cap tram.
Personalment faré el que digueu vosaltres, però tinc por que la gran majoria dels 700 assistents tirin per la ruta proposada per la organització, i això tampoc em fa gaire gràcia. Si fem la nostra ruta, tenim previst u bucle en el tram de la tarda, el qual, en funció de les condicions meteorològiques, podem saltar-nos.

M'agrada més la proposada per en Kpeps.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 16, 2016 9:24 am

Prony has de pensar dues coses ,els assistents es prenen la ruta amb força parsimonia i al primer punt del circuit es queden la majoria ja que molts fan les voltes pagant 12 € i abans no acaven uns i altres.......,l'any passat vaig dinar dels primers i amb els controls del ultim punt i aixo que havia parat mil i una vegades a fer fotos,no et preocupis que no s'ho prenen com una cursa ja ho veuras :cathola i es clar que es pot anar fent en las circunstancies que a cadascu li convinguin perque no tots tindrem las mateixes inquietuds (que be que ha quedat aixo) :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 23, 2016 11:38 am

aquests dies he rebut una notificacio de l'organitzacio,que suposso per evitar malsdecaps fan veure el mal estat de aquest cami rural per algun tipus de motos o motoristes,buscant he trobat aixo i com el meu Navigator aquest cami no el veu ni per ''asomo'' a mi m'agradaria fer-lo mes que pujar amunt pero...que opineu :catpensant :catpensant

http://www.noticiasdenavarra.com/2016/0 ... -la-espera

suposso que es refereixen a aquesta pero els km's no em concorden https://www.google.es/maps/dir/''/Zugar ... 659259!3e0
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dv. set. 23, 2016 9:46 pm

Hola,

Efectivament, es tracta del tram que jo no podia enllaçar de cap de les maneres, ja que no em permet utilitzar-lo. Jo segueixo pensant que anar exactament per on suggereix l'organització ens farà trobar-nos amb molta gent. Opto per fer la ruta que tu vas proposar (la segona que em vas passar, ja que la primera era aquella que ens feia anar fins a Tolosa i era massa llarga per arribar-nos al restaurant a una hora prudencial). Amb la teva proposta ja ni tan sols ens haurem de trobar amb els que van fins el primer control, ja que quasi bé tot ells aniran per la via recta (tal com proposa la organització).

Us torno a posar la imatge de la ruta per tal que entre tots decidim quina fem.

La nostra:

Imatge

La seva:

Imatge
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » ds. set. 24, 2016 11:48 am

a mi em va perfecte aquesta que proposes ,pero obert a idees i propostes,gracies Prony :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dt. oct. 04, 2016 11:19 am

Hola un altre cop,

Us passo la ruta d'anada que tenim prevista.
Punt de sortida: Restaurant Cafeteria "El Llac Negre". Al bell mig de Tremp.
Hora de sortida: 11:00 amb els dipòsits plens, qui vulgui esmorzar, que vingui abans.
Ruta (evitarem les autovies excepte l'últim tram):
Tremp
Pobla de Segur
Coll de Perves
Pont de Suert
Castejón de Sos
Aínsa
Sabiñanigo
Jaca
Puente de La reina (Lloc on dinarem, al Mesón La Reina, cap les 14:30)
Lumbier
Noaín
Pamplona (acabem davant del concessionari Yamaha on recollirem les acreditacions)
En acabat, cadascú al seu hotel per posar-nos macos i fer una mica de turisme mentre cerquem un lloc per sopar.

La imatge de la ruta és aquesta:

Imatge

L'enllaç a Google Maps és aquest:

https://goo.gl/maps/F3WwkB11DEr

I aquí us podeu baixar els itineraris en format ITN i GPX per carregar-vos-el al navegador.

https://we.tl/jeOT7PzVfS

Si hi ha algun dubte, ja ho sabeu.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 04, 2016 11:59 am

Prony ets un megacrack :catpinya per mi perfecte,a les 11 sortim de Tremp i cap a Pamplona tot parant a dinar que del loc de dinar fins alla tenim nomes 1 horeta i quart mes o menys :catBirra :catBirra :catBirra

p.d no se si us faria gracia i tot es parlar-ho i saber com estarem de anims despres de dinar,pero hi ha un tros que es espectacular entre Lumbier i navascues que pasa per el port de las Coronas i si us fa el pes....... -mu -mu i ja dic que despres de dinar....... :catcrazy :catcrazy

https://www.google.com/maps/dir/42.5565 ... !3e0?hl=en
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dt. oct. 04, 2016 1:53 pm

Kpeps ha escrit:Prony ets un megacrack :catpinya per mi perfecte,a les 11 sortim de Tremp i cap a Pamplona tot parant a dinar que del loc de dinar fins alla tenim nomes 1 horeta i quart mes o menys :catBirra :catBirra :catBirra

p.d no se si us faria gracia i tot es parlar-ho i saber com estarem de anims despres de dinar,pero hi ha un tros que es espectacular entre Lumbier i navascues que pasa per el port de las Coronas i si us fa el pes....... -mu -mu i ja dic que despres de dinar....... :catcrazy :catcrazy

https://www.google.com/maps/dir/42.5565 ... !3e0?hl=en
Hola,
Per mi no hi ha cap inconvenient, la teva proposta acaba a Lumbier, que és just on jo havia previst iniciar una petita ruta alternativa per evitar en tot el possible la quasi obligada autovia d'aquell tram. La teva proposta incrementa la distància en 20,5 quilòmetres, fent que la ruta de desprès de dinar sigui de 121 quilòmetres, ben poqueta cosa i amb temps de sobra per arribar a les acreditacions.

Què en pensa la resta?

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 04, 2016 4:19 pm

Prony ha escrit:
Kpeps ha escrit:Prony ets un megacrack :catpinya per mi perfecte,a les 11 sortim de Tremp i cap a Pamplona tot parant a dinar que del loc de dinar fins alla tenim nomes 1 horeta i quart mes o menys :catBirra :catBirra :catBirra

p.d no se si us faria gracia i tot es parlar-ho i saber com estarem de anims despres de dinar,pero hi ha un tros que es espectacular entre Lumbier i navascues que pasa per el port de las Coronas i si us fa el pes....... -mu -mu i ja dic que despres de dinar....... :catcrazy :catcrazy

https://www.google.com/maps/dir/42.5565 ... !3e0?hl=en
Hola,
Per mi no hi ha cap inconvenient, la teva proposta acaba a Lumbier, que és just on jo havia previst iniciar una petita ruta alternativa per evitar en tot el possible la quasi obligada autovia d'aquell tram. La teva proposta incrementa la distància en 20,5 quilòmetres, fent que la ruta de desprès de dinar sigui de 121 quilòmetres, ben poqueta cosa i amb temps de sobra per arribar a les acreditacions.

Què en pensa la resta?

Jordi "Prony"
pero que mes et donara el que pensin,si el unic que la lia proposant animaladas i a partir de trobar-nos a Tremp ja trucaria al Racc perque s'emportin la moto i em cridin un taxi soc jo :riure :riure :riure el que digueu i depen del cansament em semblara be :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Mon&mon » dt. oct. 04, 2016 8:52 pm

Hola.

Amb una ruta tan guapa que fareu, igual arribarem abans nosaltres.

Siau
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Mon&mon » dt. oct. 04, 2016 8:56 pm

Nosaltres sortirem als voltants de les 2 d'Andorra, però quant passem per Puente la Reina, mirarem si encara esteu entaulats....
Montse i Ramon

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”