NAVA RIDER 2016

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 16, 2016 9:24 am

Prony has de pensar dues coses ,els assistents es prenen la ruta amb força parsimonia i al primer punt del circuit es queden la majoria ja que molts fan les voltes pagant 12 € i abans no acaven uns i altres.......,l'any passat vaig dinar dels primers i amb els controls del ultim punt i aixo que havia parat mil i una vegades a fer fotos,no et preocupis que no s'ho prenen com una cursa ja ho veuras :cathola i es clar que es pot anar fent en las circunstancies que a cadascu li convinguin perque no tots tindrem las mateixes inquietuds (que be que ha quedat aixo) :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 23, 2016 11:38 am

aquests dies he rebut una notificacio de l'organitzacio,que suposso per evitar malsdecaps fan veure el mal estat de aquest cami rural per algun tipus de motos o motoristes,buscant he trobat aixo i com el meu Navigator aquest cami no el veu ni per ''asomo'' a mi m'agradaria fer-lo mes que pujar amunt pero...que opineu :catpensant :catpensant

http://www.noticiasdenavarra.com/2016/0 ... -la-espera

suposso que es refereixen a aquesta pero els km's no em concorden https://www.google.es/maps/dir/''/Zugar ... 659259!3e0
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dv. set. 23, 2016 9:46 pm

Hola,

Efectivament, es tracta del tram que jo no podia enllaçar de cap de les maneres, ja que no em permet utilitzar-lo. Jo segueixo pensant que anar exactament per on suggereix l'organització ens farà trobar-nos amb molta gent. Opto per fer la ruta que tu vas proposar (la segona que em vas passar, ja que la primera era aquella que ens feia anar fins a Tolosa i era massa llarga per arribar-nos al restaurant a una hora prudencial). Amb la teva proposta ja ni tan sols ens haurem de trobar amb els que van fins el primer control, ja que quasi bé tot ells aniran per la via recta (tal com proposa la organització).

Us torno a posar la imatge de la ruta per tal que entre tots decidim quina fem.

La nostra:

Imatge

La seva:

Imatge
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » ds. set. 24, 2016 11:48 am

a mi em va perfecte aquesta que proposes ,pero obert a idees i propostes,gracies Prony :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dt. oct. 04, 2016 11:19 am

Hola un altre cop,

Us passo la ruta d'anada que tenim prevista.
Punt de sortida: Restaurant Cafeteria "El Llac Negre". Al bell mig de Tremp.
Hora de sortida: 11:00 amb els dipòsits plens, qui vulgui esmorzar, que vingui abans.
Ruta (evitarem les autovies excepte l'últim tram):
Tremp
Pobla de Segur
Coll de Perves
Pont de Suert
Castejón de Sos
Aínsa
Sabiñanigo
Jaca
Puente de La reina (Lloc on dinarem, al Mesón La Reina, cap les 14:30)
Lumbier
Noaín
Pamplona (acabem davant del concessionari Yamaha on recollirem les acreditacions)
En acabat, cadascú al seu hotel per posar-nos macos i fer una mica de turisme mentre cerquem un lloc per sopar.

La imatge de la ruta és aquesta:

Imatge

L'enllaç a Google Maps és aquest:

https://goo.gl/maps/F3WwkB11DEr

I aquí us podeu baixar els itineraris en format ITN i GPX per carregar-vos-el al navegador.

https://we.tl/jeOT7PzVfS

Si hi ha algun dubte, ja ho sabeu.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 04, 2016 11:59 am

Prony ets un megacrack :catpinya per mi perfecte,a les 11 sortim de Tremp i cap a Pamplona tot parant a dinar que del loc de dinar fins alla tenim nomes 1 horeta i quart mes o menys :catBirra :catBirra :catBirra

p.d no se si us faria gracia i tot es parlar-ho i saber com estarem de anims despres de dinar,pero hi ha un tros que es espectacular entre Lumbier i navascues que pasa per el port de las Coronas i si us fa el pes....... -mu -mu i ja dic que despres de dinar....... :catcrazy :catcrazy

https://www.google.com/maps/dir/42.5565 ... !3e0?hl=en
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dt. oct. 04, 2016 1:53 pm

Kpeps ha escrit:Prony ets un megacrack :catpinya per mi perfecte,a les 11 sortim de Tremp i cap a Pamplona tot parant a dinar que del loc de dinar fins alla tenim nomes 1 horeta i quart mes o menys :catBirra :catBirra :catBirra

p.d no se si us faria gracia i tot es parlar-ho i saber com estarem de anims despres de dinar,pero hi ha un tros que es espectacular entre Lumbier i navascues que pasa per el port de las Coronas i si us fa el pes....... -mu -mu i ja dic que despres de dinar....... :catcrazy :catcrazy

https://www.google.com/maps/dir/42.5565 ... !3e0?hl=en
Hola,
Per mi no hi ha cap inconvenient, la teva proposta acaba a Lumbier, que és just on jo havia previst iniciar una petita ruta alternativa per evitar en tot el possible la quasi obligada autovia d'aquell tram. La teva proposta incrementa la distància en 20,5 quilòmetres, fent que la ruta de desprès de dinar sigui de 121 quilòmetres, ben poqueta cosa i amb temps de sobra per arribar a les acreditacions.

Què en pensa la resta?

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 04, 2016 4:19 pm

Prony ha escrit:
Kpeps ha escrit:Prony ets un megacrack :catpinya per mi perfecte,a les 11 sortim de Tremp i cap a Pamplona tot parant a dinar que del loc de dinar fins alla tenim nomes 1 horeta i quart mes o menys :catBirra :catBirra :catBirra

p.d no se si us faria gracia i tot es parlar-ho i saber com estarem de anims despres de dinar,pero hi ha un tros que es espectacular entre Lumbier i navascues que pasa per el port de las Coronas i si us fa el pes....... -mu -mu i ja dic que despres de dinar....... :catcrazy :catcrazy

https://www.google.com/maps/dir/42.5565 ... !3e0?hl=en
Hola,
Per mi no hi ha cap inconvenient, la teva proposta acaba a Lumbier, que és just on jo havia previst iniciar una petita ruta alternativa per evitar en tot el possible la quasi obligada autovia d'aquell tram. La teva proposta incrementa la distància en 20,5 quilòmetres, fent que la ruta de desprès de dinar sigui de 121 quilòmetres, ben poqueta cosa i amb temps de sobra per arribar a les acreditacions.

Què en pensa la resta?

Jordi "Prony"
pero que mes et donara el que pensin,si el unic que la lia proposant animaladas i a partir de trobar-nos a Tremp ja trucaria al Racc perque s'emportin la moto i em cridin un taxi soc jo :riure :riure :riure el que digueu i depen del cansament em semblara be :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Mon&mon » dt. oct. 04, 2016 8:52 pm

Hola.

Amb una ruta tan guapa que fareu, igual arribarem abans nosaltres.

Siau
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Mon&mon » dt. oct. 04, 2016 8:56 pm

Nosaltres sortirem als voltants de les 2 d'Andorra, però quant passem per Puente la Reina, mirarem si encara esteu entaulats....
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Sergibuda » dt. oct. 04, 2016 11:22 pm

Jo encara no sé com ho tindré, seguiré el fil.

Per cert, tant en una opció de ruta com en l'altra, us heu saltat un tram de l'N-240 entre Berdú i Yesa, crec que és molt millor que no pas l'autovia.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dc. oct. 05, 2016 3:45 pm

Sergibuda ha escrit:Jo encara no sé com ho tindré, seguiré el fil.

Per cert, tant en una opció de ruta com en l'altra, us heu saltat un tram de l'N-240 entre Berdú i Yesa, crec que és molt millor que no pas l'autovia.
Tens tota la raó del món, se'm va passar aquest tram. Ja l'he afegit tot i que, cap a la meitat trencarem cap el nord, vers Burgui.

Ara si què si, aquesta és la ruta de pujada definitiva, tot i que, segons el clima, el cansament i la nyonya que ens entri desprès de dinar, decidirem si aquests dos últims trams els fem o anem directament cap a Pamplona.

Ruta Google Maps:

https://goo.gl/maps/3YQqxz56Uu32
Mon&mon ha escrit:Nosaltres sortirem als voltants de les 2 d'Andorra, però quant passem per Puente la Reina, mirarem si encara esteu entaulats....
Seria un autèntic plaer trobar-nos i fer l'últim tram amb la vostra companyia, a veure si tenim sort de coincidir.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Sergibuda » dc. oct. 05, 2016 11:41 pm

Demà us ho confirmo, però en principi podré unir-me a vosaltres a Tremp i fer la ruta plegats fins Puente la Reina, no em quedaria a dinar i tiraria cap a Pamplona perquè voldria aprofitat la tarda per anar a veure un amic que fa un mes i mig que el van operar del maluc.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dj. oct. 06, 2016 10:51 am

Sergibuda ha escrit:Demà us ho confirmo, però en principi podré unir-me a vosaltres a Tremp i fer la ruta plegats fins Puente la Reina, no em quedaria a dinar i tiraria cap a Pamplona perquè voldria aprofitat la tarda per anar a veure un amic que fa un mes i mig que el van operar del maluc.
Collonut!!!! Si tot va bé, ens veiem demà a Tremp.

Algú més?

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Mon&mon » dj. oct. 06, 2016 2:00 pm

Hola.

Alguna idea per quedar al vespre a Pamplona?
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Sergibuda » dj. oct. 06, 2016 10:12 pm

Ens veiem a Tremp!
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dg. oct. 09, 2016 9:48 pm

Hola nois,

Què us haig de dir d'aquesta experiència? Doncs què, en general ha estat genial. Hem gaudit d'unes carreteres, per mi noves, fantàstiques, a les quals els ha acompanyat uns paisatges i un entorn fabulosos. Si a tot això hi afegim una meteorologia que s'ha portat molt bé (quatre gotes mal comptades a Igualada), assolim el "pleno" en quant a satisfacció general.
Una organització magnífica, uns companys (tant de MTC com la resta dels 700 inscrits) fantàstics. Ho he passat molt rebé i espero repetir-ho el proper any.
Aquesta edició no m'ha sortit gaire bé el tema de la ruta, però pel 2017 us asseguro que faré els deures.

Només he fet aquestes fotos, en aquesta ocasió, els fotògrafs han estat els altres.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


En veiem a Horta de Sant Joan!!!!! :coets :coets

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Steelman » dg. oct. 09, 2016 10:35 pm

Ojo...

http://m.noticiasdenavarra.com/2016/10/ ... arider-day

Enviat des del meu SM-G935F usant Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Albert » dl. oct. 10, 2016 8:16 am

Holaaaaa,


Gracies Prony per aquestes 4 fotos. Espero que no us hagi caçat el radars que ha posat l'Steelman


Segur que us jo heu passat mot re-bé!!!



-thumbup -thumbup
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 10, 2016 9:13 am

bones companys.
com be ha dit en Prony,un cap de setmana per enmarcar,ja penjare algunes d eles fotos que vaig fer,a tots els companys de MTC agrair-lis lo be que m'ho he passat desde el divendres al mati fins al mitgdia de diumenge :catBirra :catBirra :catBirra

Steelman ha escrit:Ojo...

http://m.noticiasdenavarra.com/2016/10/ ... arider-day

Enviat des del meu SM-G935F usant Tapatalk


aixo al mitgdia de dissabte ja corria per face's i wats i :catnono :catnono es clar que debia ser de dies anteriors,jo no vaig veure ni un policia de carretera en tota la ruta ni vaig sentir a ningu que l'haguesin parat ademes la gent no corria,algun als trams d ecorbas anava un xic valent,pero res de l'altre mon.
edito el posat,m'han dit que es cert que hi havia 3 trpodes petits en punts estrategics pero no van parara a ningu :catko tocara esperar a veure.
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”