Per què no fem una ruteta vespretina i a la fresca?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Per què no fem una ruteta vespretina i a la fresca?

Entrada Autor: Xavier » dg. ago. 07, 2016 11:17 am

Quina sortida més collonuda!

Gràcies Jordi per haver-la muntat.

Un bon sopar, uns bons riures i una ruta esplèndida.

Vam certificar la reunió dels bisbes amb galetes i ratafia. Llavors vam anar a fer un glop a la font Bona.

L'Ernest pare i Ernest fill es van despedir en aquest punt del Montseny i el cap de files Prony, l'Alucina i la Mariona, em MiquelC i jo vam acabar la ruta on l'haviem començat.

Fantàstic gent!

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Enviat des del meu Aquaris E5 HD usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Per què no fem una ruteta vespretina i a la fresca?

Entrada Autor: Jordi » dg. ago. 07, 2016 12:25 pm

Hola amics,
Penso que, en general, ens en vam sortir prou bé. Des que vam començar fins que ens vam dir adéu i bones vacances.
La història va començar a les nou en punt, tal com estava previst. I també estava previst que els d'osona, per venir de tan lluny, foren els que van arribar més tard, concretament ho van fer a les 21:03. Ja us val!!!! De totes formes, un portava una ampolla de ratafia, mentre que l'altre carregava el seu bon humor, no podríem marxar sense ells!!!
No estava previst que el Jordi "Alucina" i la Mariona portessin vint minuts esperant-nos. Però ells, que tot ho preveuen, ja s'havien assegut a la terrassa i mentre es berenaven un croissant. Mentre jo em gastava 1 euro (166,386 pessetes) en inflar les rodes de la moto, va aparèixer l'Ernest gran i l'Ernest petit, els quals van aprofitar els cinc minuts d'aire que donàven amb l'euro per inflar la seva roda del darrera.
Ja hi érem tots!!!! Marxem?
En poc minuts ens vam plantar a Seva i en quatre minuts ja érem dins el restaurant "Can Pica-Soques". On, tal com estava previst, el personal (de tracte amable, atent, professional i molt eficaç) ens havia preparat una taula rodona d'aquelles que només treuen per les grans ocasions.
Què vam menjar?
Amanides, verdes, de formatge i, fins i tot, amb pasta de "follar".
Secret (no ho digueu a ningú)
Entrecots
Galtes
Butifarra "pal nene"
Un tentacle d'Octopuss "Ai uix"
Mare meva, que bé que vam sopar!!!! Com estava previst, per descomptat.
Penso que és un indret que tenim que tenir previst per fer-hi l'àpat en alguna mensual. Al pis de dalt tenen un fantàstic menjador diàfan per fer-hi esdeveniments de grup. El rellotge ja pretenia enfilar-se fins les dotze quan vam dir: "Què nois? Fem un pensament?" I sense pensar-hi gaire ja engegàvem els motors per, com prevèiem, iniciar la ruta prevista.
En un parell de minuts ja havíem deixat enrere els últims llums de Seva, i ens endinsàrem en una foscor que ens va fer companyia fins pràcticament el moment de tornar a entrar a la mateixa població (estava prevista una ruta circular). Quan encara no estàvem del tot acostumats als llums de les motos, assolíem Collformic, des d'on vam iniciar el descens, sempre a una moderada velocitat, fins a Can Nena, on ja vam prendre la carretera de La Costa del Montseny, de la que vam gaudir entre les tenebroses i fantasmagòriques ombres generades per l'arboreda i l'encisador aroma que desprèn el bosc. Com era previst, fou el tram més lent de la ruta prevista. Jo vaig veure dos conills i una guineu, que s'hi va posar molt bé, per que tots la podéssim admirar. Alguns diuen que van veure un gat, no pas jo, atès a que només tinc ulls per un gat, el meu. També vull fer esmena que aquest tram no disposava de pintura a l'asfalt, cosa que en algun punt ens complicava el pilotatge.
Un cop ens vam topar amb la carretera principal, la que "puja" fins a Santa Fe, la cosa va canviar i el ritme va ser un xic més àgil.
Quasi bé sense adonar-nos ens arribàrem a Sant Marçal, on no hi ha rés més que el que volíem veure, com era previst.

Que vam fer allà? Doncs gaudir de l'indret. Allà no hi ha cap element que generi contaminació lumínica, on res, tret dels nostres lots, ens impedís gaudir de l'extraordinari espectacle que el cel ens va oferir. Era massa tard per poder observar, tots junts i perfectament alineats, Saturn, Mart, Júpiter, Mercuri i Venus, ja que feia estona que s'havien amagat darrera la línia de l'horitzó. Tot i això vam tenir la oportunitat de gaudir, just travessant de costat a costat, de la nítida, espectacular, preciosa i fantasiosa línia nebulosa que forma la nostra Via Làctia (Milky Way, pels que son "cool"). I això no estava previst.

No ens vam poder asseure a la taula dels bisbes, ells eren tres i nosaltres set. Apart d'això, poc amics com eren, van procurar posar els tres seients prou separats l'un de l'altre. Quina gent més rara, aquests de missa!!!!. Per això, drets i format part de l'indret, vam fer un brindis i un bon glop de ratafia (gentilesa d'en Miquel, per-molts-anys) per desitjar-nos un bon estiu, unes bones rutes i molts anys per gaudir-ne amb tots vosaltres.

Tenia prevista una proposta: Atansar-nos fent una petita passejada, fins la font bona, a un centenar escàs de metres d'on érem. I tal com estava previst, fins allà ens vam arribar. Mare de Déu!!!! Quin aigua més bona que vam veure. I estava freeeedaaaaaa!!!!!! Potser per això s'anomena "La Font Bona". Espero que la experiència us agradés tant com a mi. Des que vaig descobrir el senderisme nocturn, me'n vaig fer addicte.

Desprès de l'amè episodi de senderisme nocturn, vam fer via enrere per tornar fins la taula dels bisbes, que vam deixar neta, polida i endreçada (que no s'emprenyin i ens retirin la Comunió) i ens vam acomiadar dels Ernestos. Ells farien via per on havíem vingut per tractar-se de la millor opció per tornar fins al seu destí.

Desprès dels "adéus" vam seguir la ruta prevista, força divertida, que ens va atansar fins "Les Guilleries", passant pel Coll de Ravell, Font D'or, Els Cortals, Bojons, Sant Sadurní d'Osormort i entrada a Seva pel vesant nord. Ho sento Ernest, però soc del parer de que et vas perdre el millor tram de la ruta (tot i que el teu descens fins a Sant Celoni tampoc deuria ser poca-cosa). Ja no vaig veure més conills, més gats ni més guineus, les úniques bestioles que vaig poder veure, en dos ocasions, al marge de la carretera foren dos senglars, que senzillament fugien al adonar-se de la nostra presència.

Creuàvem Seva ben entrada la nit i, tal com estava previst, en pocs minuts tornàvem a estar al punt on cinc hores i mitja abans, tal com teníem previst, havíem iniciat l'esdeveniment on, ja badallant sense amagar els queixals i força satisfets (espero) ens vam acomiadar definitivament per fer via cap al niuet de cadascú.

Que passeu unes molt bones vacances!!!!

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Per què no fem una ruteta vespretina i a la fresca?

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. ago. 07, 2016 8:10 pm

Una descripció perfecte, Prony....ets el millor


Algunes fotos més:


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

A esperar la pròxima....

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per què no fem una ruteta vespretina i a la fresca?

Entrada Autor: Kpeps » dl. ago. 08, 2016 8:51 am

aquestes nocturnes m'agraden molt i mes tan ben explicadetes .....aixi es fa,primer un bon apat i despres el ressopo :aplaudiment :aplaudiment gracies per compartir tan bona experiencia :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”