Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Kartykeyan
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: dc. març 23, 2011 10:58 am
Ubicació: Barcelona - Sants

Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Kartykeyan » ds. oct. 15, 2016 9:49 am

Ara que tan sols falten 5 mesos per a la sortida, vull comunicar-vos que el pròxim 2 d’abril de 2017 sortirem un amic i jo des de Barcelona fins a donar la volta al món sencera. :catsalt

Farem tot l'hemisferi nord i la fita més important serà arribar fins a Magadan i no haver de desviar-nos directament cap a Vladivostock per poder fer la ruta del ossos. Un cop allà, enviarem les motos cap a Vancouver i realitzarem durant 3 mesos una ruta encara no molt definida per Canada i Estats Units.

Anirem amb dos Honda Transalp, la meva alguns ja la coneixeu del 1998 i l’Isaac es va comprar farà cosa d’uns mesos, també una Honda Transalp 650 del 2006. :catBirra

M’agradaria penjar la crònica quan tingui “wifis” disponibles directament al fòrum de mototurisme per que així es més còmode de llegir, no obstant, deixo els link de les xarxes socials que farem servir per si ens voleu seguir.

Qui vulgui, ens podrà veure sortir diumenge dia 2 d’abril, creiem que des de Montjuïc, Barcelona. M'agradaria que em preguntéssiu sobre ruta i demès perquè m'ajudarà a saber si em deixo algo pel camí. :esperant :esperant

Facebook: https://www.facebook.com/mamutsworldtour/
Instagram: https://www.instagram.com/mamutsworldtour/
Web: https://mamutsworldtour.wordpress.com/
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC7O-bd ... w/featured
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Dodo » ds. oct. 15, 2016 3:47 pm

Prepares una volta al món i només aquesta presentació? :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Que et vagi molt bé doncs!!

Kartykeyan
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: dc. març 23, 2011 10:58 am
Ubicació: Barcelona - Sants

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Kartykeyan » dg. oct. 16, 2016 8:53 am

Dodo ha escrit:Prepares una volta al món i només aquesta presentació? :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Que et vagi molt bé doncs!!

Tot just ens hem posat ara en serio, evidentment tots els passos que anem fent així com documentació, mecànica, ruta exacte etc... ho anirem publicant.

Kartykeyan
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: dc. març 23, 2011 10:58 am
Ubicació: Barcelona - Sants

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Kartykeyan » dg. oct. 16, 2016 8:59 am

Bon dia

Aquesta es una pregunta oberta per a tothom.
Algú em sabria aconsellar un mecànic que estigués interessat en participar d'aquest projecte o si més no ens pogués deixar les motos a punt?
Son les dues motos de mecànica senzilla, carburació i poquíssima electrònica, però s'haurien de fer una sèrie de canvis, més en la meva, per a reduir imprevistos en mig de la ruta. :esperant

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Geroni » dg. oct. 16, 2016 8:21 pm

Sens dubte, et recomanaria aquest: es diu Jordi Viñals, es de Vilasar de Mar i es un gran entés de les motos Honda.
Us deixo l'enllaç per si hi voleu contactar.
http://virmotos.es/
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 17, 2016 10:24 am

anire seguin el periple,molts sort en la preparacio i el viatge i aneu explicant cosetes que segur seran mes que entretingudes :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Arnau.amado
Presentats
Entrades: 2
Membre des de: ds. des. 10, 2016 11:27 am

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Arnau.amado » dt. des. 13, 2016 11:58 am

Hola Kartykeyan.
Aquest també es el meu somni. Realitzar la volta al mon amb moto. La ruta que jo estic preparant també incorpora passar per Australia i Africà.
No se si segueixes algun altre viatger que faquí la volta al mon, jo et recomano molt que consultis a Carly Sinewan (https://www.youtube.com/user/charlysinewan), també te facebook, twitter, ... Actualment esta fent la TAT (Trans American Trail), molt bona ruta per visitar estats units horitzontalment.
Una pregunta: Per costejar aquest viatge com t’ho has platejat. Patrocinadors, treballar als llocs o tirar de estalvis?
També preguntar-te: tal com m’estic plantejant la meva volta al mon, tindrà una durada mínima de 1 o dos anys. En quant estimes la durada tu?

Seguiré la teva aventura amb moltes ganes i tenint molt enveja.

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Mamut » dt. des. 13, 2016 4:54 pm

Que consti que, excepte l'enveja, jo no hi tinc res a veure amb aquesta aventura. :catnono
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7576
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. des. 13, 2016 6:36 pm

Carai.....quina aventureta....

Ho aniré seguint amb atenció

:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Kartykeyan
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: dc. març 23, 2011 10:58 am
Ubicació: Barcelona - Sants

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Kartykeyan » dl. feb. 13, 2017 9:05 pm

Geroni ha escrit:Sens dubte, et recomanaria aquest: es diu Jordi Viñals, es de Vilasar de Mar i es un gran entés de les motos Honda.
Us deixo l'enllaç per si hi voleu contactar.
http://virmotos.es/
Moltes gràcies Geroni !!! Hem aconseguit al final que honda ens dongui un cop de mà

Kartykeyan
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: dc. març 23, 2011 10:58 am
Ubicació: Barcelona - Sants

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Kartykeyan » dl. feb. 13, 2017 9:18 pm

Arnau.amado ha escrit:Hola Kartykeyan.
Aquest també es el meu somni. Realitzar la volta al mon amb moto. La ruta que jo estic preparant també incorpora passar per Australia i Africà.
No se si segueixes algun altre viatger que faquí la volta al mon, jo et recomano molt que consultis a Carly Sinewan (https://www.youtube.com/user/charlysinewan), també te facebook, twitter, ... Actualment esta fent la TAT (Trans American Trail), molt bona ruta per visitar estats units horitzontalment.
Una pregunta: Per costejar aquest viatge com t’ho has platejat. Patrocinadors, treballar als llocs o tirar de estalvis?
També preguntar-te: tal com m’estic plantejant la meva volta al mon, tindrà una durada mínima de 1 o dos anys. En quant estimes la durada tu?

Seguiré la teva aventura amb moltes ganes i tenint molt enveja.
Hola Arnau !!!

Beeee !!! cada cop més gent amb ganes de fer una volta al món i amb moto :) :aplaudiment :aplaudiment

Nosaltres vam decidir fer una volta al món amb moto però sense tindre que fer-la amb el Carnet de Passage (per no tindre que deixar un aval bancari). Diguem que farem la volta al món però per l'hemisferi nord. -thumbup
Si que segueixo a Sinewan !! Però tenim com a referents d'altres aventurers més semblants a la nostra forma de viatjar i que ens han ajudat molt amb les seves cròniques o Vlogs; si vols te'ls dic tots ;)

El nostre viatge el costegem tot nosaltres, jo porto 5 anys estalviant molt i dic molt jejej per poder fer aquest viatge. Tinc clar que segur que son pocs diners però en quan s'acabin hauré de trobar la forma de continuar. La idea es que no se'm acabin a mig camí, ja que els costos variables els volem reduir moltíssim; allotjament, menjars etc... -ops

La durada depèn molt de si has de tornar aquí un dia o no, jo et recomano que ho facis sense temps de tornada, no com nosaltres que la farem en 8 mesos. Al principi costa estar-se a un lloc sense agafar la moto, però després t’hi acostumes i cada cop mes t'agrada estar mes temps a un lloc.

Si tens mes preguntes o dubtes de la ruta que potser també faràs tu, no dubtis en dir-m’ho o per Facebook que ho veig mes a l’instant :esperant

Kartykeyan
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: dc. març 23, 2011 10:58 am
Ubicació: Barcelona - Sants

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Kartykeyan » dl. feb. 13, 2017 9:19 pm

Mamut ha escrit:Que consti que, excepte l'enveja, jo no hi tinc res a veure amb aquesta aventura. :catnono

jajaja Mamut !!! quina coincidència :aplaudiment :aplaudiment -ops -sorry

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Mamut » dt. feb. 14, 2017 1:49 am

Bon viatge i molta sort. :aplaudiment
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Albert » dv. feb. 17, 2017 12:25 pm

Holaaaa,

Felicitacions per aquesta inmensa aventura que esteu a punt de començar, segur que una mica de tots nosaltres anirà amb vosaltres, encara que només sigui per les ganes que en tindriem!!!


Us anirem seguint segut!!!


-thumbup -thumbup -thumbup
Sort,

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Rad » dv. feb. 17, 2017 7:24 pm

Felicitats i bona ruta! Ho anirem seguint!

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1792
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Napoleon » dv. feb. 17, 2017 11:03 pm

Bona ruta :catok :catok
Jo tampoc vaig en BMW

Kartykeyan
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: dc. març 23, 2011 10:58 am
Ubicació: Barcelona - Sants

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Kartykeyan » dt. feb. 21, 2017 4:17 pm

Bon dia !!!

Us deixo la última novetat en format digital !! Aquí podeu veure aproximadament com serà la nostra ruta teòrica.

[BBvideo 560,340][/BBvideo]

35.000 km seran els que ens separaran un altre cop de Catalunya :)

Salut i gas !!!

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: ARBE » dj. març 02, 2017 8:15 pm

Osigui, resumint molt: Sortireu per Meridiana i entrareu per Diagonal, És això?
-----------

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: Albert » dv. març 03, 2017 11:49 am

Holaaaa,
ARBE ha escrit:Osigui, resumint molt: Sortireu per Meridiana i entrareu per Diagonal, És això?
Collons quin resum més resumit!!!! Si només fos això potser fer-ho en tot un any seria fins i tot avorrit, i estic segur que no tindran pas temps d'avorrir-se!!!


-shock -shock -shock
Sort,

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Si..finalment me'n vaig a fer la volta al món !

Entrada Autor: ARBE » ds. març 04, 2017 2:14 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,
ARBE ha escrit:Osigui, resumint molt: Sortireu per Meridiana i entrareu per Diagonal, És això?
Collons quin resum més resumit!!!! Si només fos això potser fer-ho en tot un any seria fins i tot avorrit, i estic segur que no tindran pas temps d'avorrir-se!!!


-shock -shock -shock

doncs apa que no mola explicar-ho així, quan els preguntin on han estat de vacances....
-----------

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”