RIDER1000 2017

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. maig 25, 2017 3:10 pm

Kpeps ha escrit:recoi,quants dies esperant que arrives i ja casi ho tenim aqui,un any mes sera family rider per lo que tranquils i be,us desitjo a tots els participants una fantastica jornada de moto i que acavi amb el pin daurat al sarro :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra
Demà cap a Manresa i a començar el ball. Sembla que aquest any passarem molta calor, us desitjo a tots/es una molt bona ruta i que gaudim de la bona companyia. Ens veiem a Manresa :senyera
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Napoleon » dj. maig 25, 2017 4:52 pm

Companys, penseu que és una jornada per a passar-ho bé.
Aquest any la ruta es especialment dura i amb aquesta calor, encara més. Vigileu amb els que fan curses.
Si puc, m'escaparé a algún control de pas per a donar-vos ánims.
Salut i seny :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Kinder » dv. maig 26, 2017 7:42 pm

[tab=30]

Bona tarda,

Com cada any farem una ruta Alternativa a la Rider per fer fotos dels participans de MTC i per què no.... tan bé per fer uns quants kms -grin

Tenim previst fer la següent ruta (és possible que sobre la marxa hi hagin variacions)

Imatge

Link de descarga de la ruta Alternativa a la Rider

Qui vulgui venir serà benvingut, com a punt de trobada estarem a Vilanova de Sau a les 8 del matí, esmorzarem tranquilament i després anirem fent, de moment ja en som 3

Fins demà !!




[tab=30]

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Angel » dv. maig 26, 2017 7:47 pm

Imatge

Verificacions al Congost de Manresa



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Cesc » dv. maig 26, 2017 8:16 pm

nosaltres tambe anirem a fer un tomb per veure l'ambien a la sortida i despres sobre la base de la Rider500

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Trencaferro » dg. maig 28, 2017 6:24 am

Com va anar la Rider, que veig que no ha dit ningú ni piu?

Suposo que durilla no? A veure els valents que l'heu fet què ens expliqueu.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Jordi » dg. maig 28, 2017 11:56 am

Trencaferro ha escrit:Com va anar la Rider, que veig que no ha dit ningú ni piu?

Suposo que durilla no? A veure els valents que l'heu fet què ens expliqueu.
Pobres!!! Deuen estar ben esgotats. Segur que fins demà no es lleva ningú. Espero que tots ho passéssin molt rebé.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

RIDER1000 2017

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. maig 28, 2017 12:07 pm

Trencaferro ha escrit:Com va anar la Rider, que veig que no ha dit ningú ni piu?

Suposo que durilla no? A veure els valents que l'heu fet què ens expliqueu.
Bon dia companys/es,

Aquesta 5ena edició ha estat realment dura, sobre tot, la primera meitat. Vam sortir del Congost a les 6:15 i arribàvem a les 23:45 ( sense córrer però parant poc, volíem evitar al màxim la nit)
Com sempre ha estat molt ben muntat i molt agradable, només que hi havia alguns punts molt estrets i amb motos de anada i tornada, però la immensa majoria dels participants els vaig veure respectuosos i força prudents, al menys el que jo vaig veure.
Podria parlar d'algun cas concret, però no seria just, doncs com et dic, un ambient de passar-ho bé i no de competir.
Per mi, ha estat la millor Rider1000 de les 5


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Angel » dg. maig 28, 2017 1:17 pm

Una Rider mes durilla respecte l'any passat amb el conseqüent augment de temps invertit. Però com sempre, XinoXano i fent-ho bé les coses surten.

Algunes fotos:

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Toni Muntada Regada
Presentats
Entrades: 238
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 9:22 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Toni Muntada Regada » dg. maig 28, 2017 2:02 pm

Bon dia, un altre que ha acabat la Rider 1000, molt content. - Destacar el bon comportament dels participants a la carretera (pel que jo he vist )
- Bona organització
- Els companys de Motorurisme Catalunya, que una vegada més, et donen moral al saludarte als controls de ruta. Gràcies Marta, Albert i l'altre company, que ja em perdonarà, però no recordo el nom.
- En Xavi Serarols, que vàrem coincidir en alguns controls, gaire bé fins a Manresa.
- El meu company de ruta, l'Albert Aguilar, que sort en vaig tenir quan es va fer fosc, va passar al davant amb els seus ''xenon'', i vaig tornar a veure la llum, perquè jo, no ho tenia gens clar
el d'ell sí que te mèrit, fer tota la Rider amb una R amb la barbeta recolzada sobre el dipòsit

Imatge

Aixó ja comença a fer patxoca.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Kinder » dg. maig 28, 2017 3:09 pm

[tab=30]

Doncs nosaltres tambe ens ho vem passar molt i molt bé, vem passar fred, calor, vem estar com 4 hores fent el vermut i dinant, .... veure i fer fotos als companys de MTC va ser genial !!!!

Aquí teniu el link de l'àlbum complert del dia i a continuació una petita mostra de les fotos que vem fer:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Xaviersa
Presentats
Entrades: 311
Membre des de: dc. des. 02, 2015 12:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Xaviersa » dg. maig 28, 2017 5:38 pm

:senyera B-42 era el meu número a la Rider 500, la vam fer amb "plus" després de Tremp i abans de Cellers ens vam desviar cap a Sant Esteve de la Sarga per baixar a Ager pel Coll d'Ares, un paisatge encisador.
Imatge

Imatge

Imatge
Àngels i Xavier :senyera
Manresa

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Jl61 » dg. maig 28, 2017 8:37 pm

Valents !!!
:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
ljl

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 28, 2017 10:41 pm

bona nit a tothom,un altre que va acabar la Rider amb el team familiar,en concret a les 4 en punt del mati,realment aquest any la paraula repte tenia sentit, anar amb un grup tan nombrós fa que es vagin registran anècdotes i la cosa s'allarga pero lo important era acabar i així ha estat,una alegria als controls trobar Mototuristes i no cal dir el gran suport moral de anar trobant la Kinder ,l'Ernest i l' Albert que donen els anims necessaris per anar fent camí,un dia genial i repeteixo felicitats a tots .
p.d Marta tens molt bona ma pels pastissos :catok :catok
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Jordivfr » dg. maig 28, 2017 11:59 pm

Quina alegria veure a la Marta, l'Albert i l'Ernest en un dels controls de pas :catok
Vaig començar a les 6:05h i vaig aparcar la moto a Manresa a la 1:05h, déu ni do quins camins, si, si ja que algunes rutes no eren carreteres si no pistes encimentades i amb la vfr era complicat fer-les, però a poc a poc i anar fent i gaudint del paissatge.
Com que vaig i torno a Badalona em vaig llevar a les 3:30h del dissabte i vaig entrar per la porta a les 3:00h del diumenge :catvampir això va ser el més dur tornar a casa després de sopar al Congost, quina soneta pel camí.
Per la resta tot molt bé no vaig trobar cap incidència, la única pega el doble sentit al Mont donat que a la baixada vaig trobar-me un grup de 7-8 motos que pujaven ocupant tot l'ample de la carretera.

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Napoleon » dl. maig 29, 2017 11:04 am

Felicitats a tots!!!!! :aplaudiment :aplaudiment
L'important es acabar i fer-ho sense incidents. :CatVictoria
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 29, 2017 3:40 pm

Pel que veig al Facebook i aqui al MTC veig que ha estat força dura aquest any..

Jo estava a les 3-4 de la matinada fent fotos nocturnes a la C14 (entre Tarrega i Montblanc) i en aquella hora...era un no parar de motos!!! -shock -shock -shock -shock -shock
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 29, 2017 3:53 pm

Steelman ha escrit:Pel que veig al Facebook i aqui al MTC veig que ha estat força dura aquest any..

Jo estava a les 3-4 de la matinada fent fotos nocturnes a la C14 (entre Tarrega i Montblanc) i en aquella hora...era un no parar de motos!!! -shock -shock -shock -shock -shock
Steelman,nomes comentar-te que la rider oficialment acabava a les 5,30 h,al penultim segell a la Guardia Lada vem passar a les 3 ,15 h i vaig dir al del control que anavem justos,em van dir que no,que ho allargaven fins les 6 del mati i alhesores tancarien aquell punt....quedaven per passar mes de 300 motos i la Rider la acavaben a les 7,30 h,potser si que en van fer un gra massa :coets :coets :coets :coets
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 29, 2017 3:55 pm

abans de començar dir que he agafat alguna foto de la Kinder :catBirra :catBirra :catBirra

Doncs aquesta ni més ni menys va ser la meva-nostra Rider1000 2017.

Imatgesubir imagen

D'aquí encara falten 3 hores de parades diverses però amb el navegador apagat o sigui que la brometa va durar 21 hores, dir que m'ho vaig passar molt bé menys en el recorregut a partir de Prades que les parpelles ja s'enganxaven i ho vaig passari francament malament per la son.
Aquest es el Rider Famili team
Imatgehosting imagenes

Dir que no tinc cap queixa dels trams de la Mare de Déu del Mont ni de Capolat sobre els companys Rider 's que mes o menys anaven enganxats a la dreta i sense fer el ganso, de manera que en general bé.
Ens van passar alguns energúmens al principi abans del desviament de Galera uns tarats en una Hornet, una FZ6 i una Tmax blava de les antigues que abans d'arribar a Prades van repetir operació (no sé per què corrien tant per no avançar) i tres més en 2 adventure i una R 1200 R de les noves per les Lloses que semblava s'anés a tancar la carretera i no volien quedar-se dins, d'altra banda correcte, la calor m'estava matant i el sol de cara en gairebé tot el recorregut tampoc ajudava molt, la font de Peramea em va ajudar a referscar-me i disipar el fum que ja em sortia del cap i en les parades de bar comprava ampolles d'aigua de litre i mig per hidratar-me ja que els aquarius no m'ajudaven del tot, la ruta en fer-la tota de cop, no com en les prèvies que vas lligant caps em va semblar exquisida per el seu recorregut i la duresa del qual em va fer veure que aquest pin no havia de ser daurat sinó de platí pur, jajajaja.
A part d'això comentar que anar trobant companys durant el dia i en general veure que tothom anava circulant normal et donava tranquil·litat
L’Albert no surt perque nomes sortim els guapos,jajajaja

Imatgesubefotos

bé i aquests van ser les anècdotes.
1ª abans de Galera ... .Sortida de carretera per un recte sense conseqüències i mitja hora per pujar la moto a la carretera altra vegada
2ª un que es mareja entre Sau i Rupit i triga 15 minuts a arribar mes uns altres 15 abans d'arribar a la rotonda quan s'acaba el coll de Condreu cap a Olot
3ª un que es perd abans de Berga i altres 20 minuts
4a la maleïda benzinera de St Llorens de Morunys ¾ d'hora per repostar (fallada meva de no conèixer-amb la moto que anava) l'hi perdono perquè es va portar de meravella
5è parades llarguíssimes, ja dic que un grup tan nombrós és per prendre-s'ho amb calma
uns detalls
l'organització hauria de fotrels un cop de peu en els pebrots als del càtering no pot ser que arribes a les 4 del matí i et diguin que no queden mongetes i les botifarres s'han de fer, més quan a aquesta hora encara quedaven 300 motos per arribar.
Un altre punt és el dels controls quan s'ajunten amb la 500, senyors els de la 1000 no podem fer una cua del dimoni perquè hi hagi gent d'una altra categoria, això també s'hauria de mirar.
I per últim, l'arribada un cop segelles i vas a recollir el pin, una sola persona desbordada i una cua de nassos, perquè és el pin, perquè si fos una altra cosa no ho reculls.
Fora d'això, tot excel·lent i a esperar la 2018 que encara que ara digui que l'any que ve la 500 que ja esta bé ... ..arrivat el momento ja tornarem a estar liats ....
Una forta abraçada a tots i felicitats per aconseguir aquest pin que ens ho han fet suar
Al arribar a casa trobes aixo i es el millor regal,foto de rigor
Imatgeimagen jpg

p.d tema radars, no ens van parar en cap moment i els vam veure tots, espero no arribi cap recepta.

Fotos varias
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Cristina » dt. maig 30, 2017 10:23 pm

.
Bones!!!

Felicitats a tots pel repte aconseguit :aplaudiment

Kpeps m'ha fet ilu veure les "alforges viatgeres" :riure :riure

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”