FORMACIO 3.0

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: FORMACIO 3.0

Entrada Autor: Albert » dj. oct. 05, 2017 9:35 pm

Holaaaa....

Aquest proper dissabte dia 7 d'octubre tornen a estar ben a prop, a Castellet i la Gornal. La ruta que trien es precisament la BV-2115, la del pantà de Foix, ben coneguda per molts de vosaltres.

Si no hi res de nou m'hi tornare a presentar a passar el matí, algú vol venir??


-hi
Sort,

Toni Royo
Presentats
Entrades: 190
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:44 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

Re: FORMACIO 3.0

Entrada Autor: Toni Royo » dj. oct. 05, 2017 11:21 pm

Hola
A on i a quina hora?
:catcrazy

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: FORMACIO 3.0

Entrada Autor: Angel » dv. oct. 06, 2017 12:01 am

Aquest dissabte tinc una mica de feina pel mati a primera hora però cap a les 12:00 h potser ja estaré lliure i em passo per Castellet. Si es així, ens veiem dissabte.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: FORMACIO 3.0

Entrada Autor: Angel » dv. oct. 06, 2017 12:14 am

Per cert, referent als vídeos. El Cristian ens va trobar pocs defectes en el pilotatge, posició, frenada, traçada, etc... però quan em veig al vídeo em sembla que em falta millorar molt. El cas es que fent cas als seus consells sembla que tot sigui mes fàcil.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: FORMACIO 3.0

Entrada Autor: Kinder » ds. oct. 07, 2017 10:55 pm

[tab=30]

Avui una nova experiència.... fins l'últim moment no he pogut confirmar que em podria apropar a Castellet i La Gornal, i aquest ha estat el resultat

[BBvideo 560,340][/BBvideo]



[BBvideo 560,340][/BBvideo]

Com sempre amb molt bona companyia, en Toni Royo i el Ton ja hi eren quant he arribat, i el viatge l'he fet amb l'Albert i l'Àngel

Tota una experiència!!!



[tab=30]

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: FORMACIO 3.0

Entrada Autor: Angel » dg. oct. 08, 2017 9:39 pm

Vaig arribar una mica tard però a temps de saludar al Toni i la Ton, ells ja havien acabat i ja se'n anaven, pim pam feina feta!. La resta vàrem sortir a la última tanda de formació.
Aquí penjo unes fotos al acabar la formació.


Imatge

Imatge

Imatge
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: FORMACIO 3.0

Entrada Autor: Albert » dl. oct. 09, 2017 8:35 am

Holaaaaa,

Aquesta era la tercera vegada, en dos anys, que he anat a aquesta activitat. Sempre amb algun company de MTC. Sempre he dit que es una activitat molt interessant de fer, sigui quin sigui el nostre nivell de conducció, però he reconèixer que he tingut sort.

El tall de carretera escollit aquesta vegada ja es bonic, però a l'hora de circular resulta que sempre hi ha massa transit. El resultat es que no ens va poder gravar en condicions mes de 2 o 3 revolts consecutius.

Els monitor que vàrem tenir aquesta vegada tampoc em va acabar de fer el pes. La veritat es mentre veiem la gravació ell semblava un mes dels participants. Poques indicacions i aportacions al que es veia en les imatges, i un parell de les que va dir, entrava en contradicció amb indicacions fetes pels altres monitors que he pogut escoltar.

Es veritat que per el trosset que ens va poder veure circular al davant o al darrera seu, potser no es podia fer gaire a la idea del que podia dir de nosaltres. Això entenc que els dificulta molt la feina.

En resum, si aquesta hagés estat la meva primera vegada, possiblement no hi hauria tornat. Masses motos en cada sortida que feien per un tall tant curt de carretera i amb massa transit.

Si l'any vinent ho tornen a fer, segurament hi voldré tornar, però certament seleccionaré el lloc on ho facin. Com les carreteres del Priorat no n'hi ha d'altre per aquestes activitats.


-hi
Sort,

Avatar de l’usuari
Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Re: FORMACIO 3.0

Entrada Autor: Javihospitalet » dl. oct. 09, 2017 9:34 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,

I el Javihospitalet, que hi ha moments que sembla que li fa nosa un trasto que porta al davant....




Ho sento Javi -sorry
Solo trataba seguir de cerca tu trazada -grin

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”