RODIBOOK 2017

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Marius
Presentats
Entrades: 10
Membre des de: dc. març 22, 2017 9:10 pm

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Marius » dc. ago. 30, 2017 6:31 pm

Eiii!!!!! Ens veiem al rodi book!!!!!!!!!!
Marius :senyera :senyera :senyera :senyera :senyera :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Dodo » dj. ago. 31, 2017 1:09 pm

Jo m'he retirat avui :catko :catko per motius tècnics de la moto -frustrated
Hauré d'esperar la del any vinent. :esperant :esperant

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Dodo » ds. set. 02, 2017 12:15 pm

Per si els voleu seguir en directe:

Enllaç


dorsal 12 Albert Coria
dorsal 31 Jordi Peya
dorsal 62 Merce Orriols
dorsal 90 Montse Fabregat
dorsal 89 Ramon Vicens
dorsal 680 Joan Carles Campobadal
dorsal 698 Jordi Vilaseca
dorsal 696 Marius Roger

Imatge

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Kinder » ds. set. 02, 2017 3:23 pm

Ara mateix ja dinats a Jaca
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Trencaferro » ds. set. 02, 2017 4:05 pm

Bona ruta! Veig que feu bona cara, per lo tant ens veiem per sopar oi? :catok
Va, que de moment se m'ha aparegut el Guixmo i ja ens em fotut uns cargols i un kg de carna la brasa per dinar! -thumbup :riure
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Jordivili » dl. set. 04, 2017 9:27 am

Bones,1a rodibook acabada, era la 1a vegada que anava a la Rodibook, i crec que no serà la ultima,em va agradar molt. Al tenir un dorsal alt no em va tocar matinar gaire,la ruta ve ser genial amb forces llocs emblematics,pero amb algun tram per enllaçar colls poc coneguts.Controls molt ben organitzats i nomès algunes cues en certes betzineres i al dinar de Jaca. Varem fer tàndem amb el Ramon de Vic i varem optar per fer un ritme constant i poques parades per intentar evitar fer gaire tros de nit,ens va funcionar ja que es va fer fosc a la sortida del túnel de viella, de mototurisme nomès vaig coincidir algun tram amb el Cuco i a la plaça de Ainsa que vaig poder Saludar a la Kínder,amb tanta gent es difícil de trobar-se.

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Kinder » dt. set. 05, 2017 7:29 pm

[tab=30]

Després de recuperar-me dels 1400 kms d'aquest cap de setmana, haig de reconèixer que la RodiBook esta molt ben organitzada i almenys aquest any ha passat per llocs molt xulus, molts dels quals ja hi havia estat però no pas d'una tirada !!!

També haig de reconeixer que estar unes 10 ó 12 h. dalt de la meva moto.... no és la millor opció, hi havien carreteres amb molta gravilla, carreteres estretes, amb "socabons" i amb molts bonys

Ha estat una molt bona experiència, i compartir ruta amb en Jordipb ha estat molt gratificant, encara que no hi tornaré fins que no canvii la naked per una de trail

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Kpeps » dc. set. 06, 2017 9:35 am

Kinder ha escrit:[tab=30]

Després de recuperar-me dels 1400 kms d'aquest cap de setmana, haig de reconèixer que la RodiBook esta molt ben organitzada i almenys aquest any ha passat per llocs molt xulus, molts dels quals ja hi havia estat però no pas d'una tirada !!!

També haig de reconeixer que estar unes 10 ó 12 h. dalt de la meva moto.... no és la millor opció, hi havien carreteres amb molta gravilla, carreteres estretes, amb "socabons" i amb molts bonys

Ha estat una molt bona experiència, i compartir ruta amb en Jordipb ha estat molt gratificant, encara que no hi tornaré fins que no canvii la naked per una de trail
molt be Kinder ja et vaig veure per Face que ho estaveu gaudint.....el que m' han dit a un altre foro que saben que soc de MTC .... ara que no et pujin els fums....eh !!! -thumbup -thumbup :riure :riure :riure

Kpeps, tanto el sábado en ruta como el domingo bajando hacia Sort por la Bonaigua, coincidimos con una chica que llevaba un peto amarillo de MTC, llevaba escrito en el casco y el topcase KINDER, si la conoces felicítala, como va de fina y ligera la muchacha.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Kinder » dc. set. 06, 2017 10:18 am

Kpeps ha escrit:
Kinder ha escrit:[tab=30]

Després de recuperar-me dels 1400 kms d'aquest cap de setmana, haig de reconèixer que la RodiBook esta molt ben organitzada i almenys aquest any ha passat per llocs molt xulus, molts dels quals ja hi havia estat però no pas d'una tirada !!!

També haig de reconeixer que estar unes 10 ó 12 h. dalt de la meva moto.... no és la millor opció, hi havien carreteres amb molta gravilla, carreteres estretes, amb "socabons" i amb molts bonys

Ha estat una molt bona experiència, i compartir ruta amb en Jordipb ha estat molt gratificant, encara que no hi tornaré fins que no canvii la naked per una de trail
molt be Kinder ja et vaig veure per Face que ho estaveu gaudint.....el que m' han dit a un altre foro que saben que soc de MTC .... ara que no et pujin els fums....eh !!! -thumbup -thumbup :riure :riure :riure

Kpeps, tanto el sábado en ruta como el domingo bajando hacia Sort por la Bonaigua, coincidimos con una chica que llevaba un peto amarillo de MTC, llevaba escrito en el casco y el topcase KINDER, si la conoces felicítala, como va de fina y ligera la muchacha.
Ualaaaaaaaaa!!!!
Dissabte a la nit n'hi va haver un i crec que amb una RT sense maletes que em va comentar això mateix, efectivament li vaig dir que havia tingut uns bons mestres i aquí estaven els resultats

Diumenge baixant per la Bonaigua..... diria que va tornar a ser ell que vem coincidir, va ser molt xulu poder compartir un tros de ruta, llàstima que vaig parar a sort i després vaig fer el Cantó

Diga-li que vingui un dia a MTC així li podré veure la cara!!!

Gràcies per compartir aquest comentari!!!!

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: JordiPB » dj. set. 07, 2017 7:22 pm

Dons bé, ja amb la prespectiva de una setmana de descans (de moto) us deixo aquí les meves impressions.

En primer lloc, la organització de 10. Des de l'arribada a l'aparcament fins a l'ultim moment hi ha gent pertot que t'ajuda, t'orienta i disposada a donar un cop de mà.
Pel que fa a la ruta els paisatges i llocs que varem "visitar" espectaculars. Una ruta molt ben pensada i treballada excepte pel meu gust l'estat de les carreteres.
No tinc massa manies a passar amb la RT per algun tram de pista o mal esfaltat, però en una ruta de 12 hores on el 50% dels km son mal asfaltats i en alguns trams inclús perillosos per la magnitud dels forats i el perill de caiguda degut a l'estat de la carretera, crec que ho haurien de tenir en compte. No tots els participants anem amb motos trail amb roda de 21".
En principi no vaig patir en cap moment pel cansament, que amb la RT es fa bastant suportable, al contrari que la pobra Kinder que va aguantar com una campiona asseguda sobre una totxana :riure :riure :riure , però em va molestar un xic haver de patir per una possible caiguda per culpa de l'estat de les carreteres.

Dit això, (ja m'he desfogat) explicar que per a mi el millor de tot va ser el sistema de navegació amb Roadbook. Realment molt entretingut i molt adictiu. La ruta es fa completament diferent al estar molt pendent dels detalls que t'orienten al pas, i sobretot la sensació de no saber del cert si has girat al trencant adequat o no fins que trobes el següent o fins que trobes altres motos al mateix camí. Ho vaig trobar realment divertit, i haig de dir que no ens varem perdre ni una sola vegada. :Nadal :catsalt
Pel que fa al sopar no puc opinar, perque no ens varem quedar.

En conclusió, quan vaig baixar de la moto estava segur de no repetir per culpa de l'estat de les pistes, però amb el temps i amb prespectiva, segurament l'any que ve hi torni. :catcrazy en definitiva una molt bona experiencia.

Per cert, haig d'agraïr a l'organització que a les 5 del matí rebusquessin en una caixa d'eines per poder arreclar el Roadbook que ja li queien peces. -good

Si a algú li interessa el recorregut que varem fer, aqui el deixo.

[web 100%,100]https://es.wikiloc.com/wikiloc/spatialA ... d=19604199[/web]
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”