ruta al Tourmalet i un xic mes....

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

ruta al Tourmalet i un xic mes....

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 06, 2017 1:08 pm

Dons si,despres de molts cops de dir,vaig al Tourmalet i per una questio o un altre acabar el tema en un no res,aquest diumenge a la tarda i aprofitant que dilluns teniem festa,vem encaminar-nos cap alla,com la cosa no era pujar i baixar,el diumenge tot fent ruta ens vem aproximar fins a Vielha i varem anar a dormir al refugi de Montgarri,que em va agradar molt per el lloc i el tracte rebut a l’endema ja enfilariem cap al desti….

A les 16 h varem quedar uns companys.

Imatge

Com no era plan de anar a Vielha per on sempre vem pujar per el coll de la Creueta que per cert han tret els cartells i no et pots fer la foto (cosa que a mi m’agrada molt)

[url=https://postimg.postimg.cc/image/gek3apc1f/]Imatge


Imatge

Imatge

La Molina sense neu,ja esta be tambe.

Imatge

Imatge


Despres varem enfilar cap a Alp perque un company tenia que posar benzina i no vem poder perque no hi havia els surtidors ¿?¿? a Prats i Sansor si que varem repostar.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Per la N 260 arrivabem a Adrall i començava el port del Canto,be, un tramit ja que no m’agrada gaire.


I d’aquí cap a Sort per anar a buscar el Port de la Bonaigua on abans de començar vem parar a repostar els que no ho haviem fet abans i aixi a l’endema no ens teniem que preocupar

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Primer vem trovar un ramat d’ovelles i despres un de vacas,força interesant ja que jo pensaba que nomes estaven a les granjes…..jajajajja.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Al fer el port la foto de rigor


Imatge


I ja que el temps ho permetia parada técnica encara que estaba pujant una boira…que….


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Al baixar una mica i enfilar el cami de Pla de Beret,en pocs km’s va desapareixer no sense abans fer-me un bos ensurt amb una vedella que estaba al mitg de la carretera.


Per anar fins al refugi de Montgarri hi ha dos camins,un que es una cami de cabras amb pedrots al mitg i rierots i un altre que esta molt arreglat i alguns d’aquí dirien que es una autopista….es clar sense saber-ho vem agafar el mes ‘’dolent’’ encara que ho vem passar be i las vistas eren tot un espectacle,al final,despres d’un rebol,el refugi !!


Imatge

Imatge


Aquí varem sopar molt be i vem estar xerrant una eston abans de anar a dormir,la veritat es que com a casa.


Imatge

Imatge

Imatge


El sopar força profitos,va entrar de primera,es veu que estavem afamats,jajajaja.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Abans de anar a dormir vaig anar a veure l’esglesia,negre nit i sense llum impresionava una mica,pero jo valent vaig entrar (coses del Patxaran,jajajaja) vaig pensar que dema la veuria millor i au,cap al llit.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 03, 2018 10:24 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: ruta al Tourmalet i un xic mes....

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 06, 2017 1:09 pm

Eren las 7 del mati i com si d’una caserna del’exercit es tractes,una música ens va fer despertar,RES A DIR,la veritat es que feia una mica ja estaba despert,o sigui que… hi ha gent que mira el meteocat,altres el meteoFrance i altres escolten als del temps,per mi el millor es mirar per la finestra,aixi segur que el temps que fa es el que ha de fer,com el anterior,pintava molt be i em vaig alegrar la veritat.


Imatge


Vem esmorzar i recollir ,unes fotos mes de l’indret.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


I de les motos aparacades i mes vistas


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


I la esglesia en reconstruccio de la Mare de Deu de Montgarri…de dia…


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


i començava la aventura,per mi ho era,el Tourmalet m’esperava,d’aquí a Bossost no sense abans gaudir de la natura i las seves vistes.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


El primer del dia,molt maco i entretingut,aquí començava


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Un altre,que tambe em va semblar be,la veritat es que tot em va semblar mooooolt be


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Aquest tambe,ja veieu que tots estan be,que us haig de dir que no sabeu…. Pero potser el que oferia millors vistas


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Els motoristes en ‘’postureo’’ que tambe toca


Imatge

Imatge


I au,marxem cap on toca….


Imatge

Imatge

Imatge


Al final,fita aconseguida,un veritable parc tematic,bar amb souvenirs,casas de fotografía a disposicio del visitant i molt,molta gent,en fi,es respira molt bon rotllo i uns fent fotos als altres i aixi es com estar ben acompanyat,amb desconeguts.
Dir del Tourmalet que per mi els veritables herois son els ciclistes,pujar fins alla dalt i veure’ls la cara agonica pero d’alegria,et fa veure que en moto has pujat com un Rei !!!


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


I aquí fent una mica el ruc que ja que hi erem….


Imatge

Imatge

Imatge


I com en tota sortida que vas a un lloc en concretes presentaba un dilema,per on tornem ?? com que feia tant de bo vem decidir anar fins el Portalet i anar a dinar a Escarrilla,per lo que vem continuar endavant i si haviem pujat,dons cap avall que fa baixada


Imatge

Imatge
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 05, 2018 11:31 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: ruta al Tourmalet i un xic mes....

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 06, 2017 1:09 pm

Al arrivar a Cauterets,un company va dir de anar a visitar el Pont d’Espagne,una ideia fabulosa,moolt maco.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 05, 2018 11:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: ruta al Tourmalet i un xic mes....

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 06, 2017 1:10 pm

Com el temps ja s’ens tirava a sobre,vem continuar,el cami seguia sent molt espectacular i després d’una estona i creuar varis pobles,començavan las pujades i baixades altre cop,el Soulor.


Imatge

Imatge

Imatge


Aquí el següent,el Aubisque,un altre parc tematic


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


I aquí un altre dels macos el Portalet,llarg i maco,revirat (com tots els altres) a dalt unes vistes impresionants,la veritat es que mira que he pujat varis cops pero mai no las havia vist,avui si.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Al arribar a Escarrilla ens donen de dinar,son les 16 h,poso el lloc ja que val la pena per el menjar i el tracte i si algu vol anar-hi ja ho sap.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Aquí diguem s’acava la broma,quedaven km’s per d’avant i voliem anar per el congosto de Ventanillo a fer fadas i espina pero el temps que feia amb una calor espantosa, al arrivar a Campo vem tirar cap a Graus i Lleida,despres A2 i C 25 i aquí es finiquita la sortida,tots a casa,dons ja esta be.

p.d en primer lloc dir que l’ambient que vaig trovar em va agradar i molt ,veig els ciclistes d’una manera diferent,uns valents,es veuen força colles i tours organitzats d’extrangers i gent d’aquí fent ni mes ni menys el que feiem nosaltres,res a veure amb lo que corre per aquí…..els grups de motos igual,res de rucades,deuen ser els aires Pirinencs…….

p.d en segon lloc,sembla mentida que la gent sigui tan poc respetuosa amb las senyals, tot ple de adhesius , alguns fins i tot amb l’altimetria tapada, a l’alsada dels grafiters.

p.d i per acabar dir que sembla mentida que tinguen el trasat tan a prop no hi hagues anat mai…com es pot ser tan mandros….i tornarem hi ho allargarem…..
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 05, 2018 11:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: ruta al Tourmalet i un xic mes....

Entrada Autor: JordiPB » dj. jul. 06, 2017 5:49 pm

Ostres quina escapada més xula!!! Quina enveja... I quines fotos.
Me l'apunto per fer en un futur proper, molt proper...

Merci per compartir-ho amb nosaltres.
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: ruta al Tourmalet i un xic mes....

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. jul. 06, 2017 6:04 pm

Hosti, quines fotos més guapes!!!


i quina dieta més estricte... :catok

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: ruta al Tourmalet i un xic mes....

Entrada Autor: Jordi Pons » dj. jul. 06, 2017 7:37 pm

Veig que ho has gaudit força.
Molt bona ruta. :senyera
Jo hi tornaré d'aquí un mes i mig :catsalt :catsalt

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: ruta al Tourmalet i un xic mes....

Entrada Autor: Sergibuda » dv. jul. 07, 2017 1:20 am

Ruta espectacular, per gaudir-la com l'has gaudit.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: ruta al Tourmalet i un xic mes....

Entrada Autor: Jordi » dv. jul. 07, 2017 5:55 pm

Has estat de sort al trobar-te bon temps. Això t'ha permès gaudir dels paisatges i de la ruta. Jo no he estat tan afortunat quan hi he estat.
I per les fotos, a veure si tenies pebrots de fer-ne tantes quan s'havien de dur els rodets a revelar........

Una molt bona crònica, com les que sempre fas.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: ruta al Tourmalet i un xic mes....

Entrada Autor: ARBE » dv. jul. 07, 2017 7:09 pm

oooh quin "luju" d'escapada i quina bona crònica, Gràcies!!!

jo el coi d'Aubisque el conec per fotos, 3 cops que l'he intentat 3 cops que ens ha rebut amb boira tancada, el darrer cop plovisquejant amb animals ajeguts a l'asfalt (suposo que deuen trobar escalforeta)... Això és que vol que hi tornem, veient les fotos i pensant les vegades que he rodat pel Portillon, Tourmalet, etc etc recordo la sensació i era: "és això, és per això..."
-----------

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: ruta al Tourmalet i un xic mes....

Entrada Autor: Kpeps » dv. jul. 07, 2017 8:04 pm

si que es xulo si,compartir-ho tambe,m'alegro que us agradi,la veritat es que em va quedar tan mal gust de boca de finalment no anar a la mensual que encara que ja ho tingues previst,em va alegrar de coneixer-ho,Jordi...ex Prony....si vols venir a veure albums....abaixare la llum..... :riure :riure :riure ,Arbe,he anat a unes quantas BMWRider a Formigal i com dius mai havia vist las montanyas que rodejan el Portalet :catpensant :catpensant :catpensant
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: ruta al Tourmalet i un xic mes....

Entrada Autor: Napoleon » ds. jul. 08, 2017 4:51 pm

Mira que hi he anat vegades....... i mai he trobat bon temps -frustrated -frustrated
N'hi ha que neixen estrellats (amb estrella) :CatVictoria :CatVictoria
Felicitats per la ruta :aplaudiment
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”