Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Dodo » dj. nov. 09, 2017 7:46 pm

Alps 2017 Una mica de tot i no gaire de rés

16/06/2017
Primer dia: Girona - Barna 136 km.


Imatge

Preparats (la meva parella Montse i jo) amb la moto ja carregada, ens dirigim a l’entrada de l’autopasta per trobar-nos amb els nostres companys de viatge. En Francesc i la Espe (alguns ja els coneixeu) que fa 2 anys que fem junts les vacances i porten una GS.

Puntualment i amb ansietat, ens esperen a les 9:00 per dirigir-nos cap a Barcelona per agafar el ferri que ens portarà a Gènova.

Imatge

Al port, fem les gestions per embarcar i després de passar una calor insuportable pugem al vaixell.

Mentre mirem com ens allunyem de la costa, una balena ens surt a saludar. Tal com a tret el nas, tot un detall, es torna a enfonsar sense temps de rés.

Imatge

Tot passejant i xerrant passa l’estona. Veiem la posta de sol abans de sopar i anar a dormir, tots quatre estem a la mateixa cabina “juntos, però no revueltos” com dirien.

Imatge

Imatge

17/06/2017
Segon dia: Gènova - Brunico 527 km.


Imatge

Ens desperten les senyals acústiques. Diuen que amb poc més de ¾ d’hora desembarquem.
-Si que em fet via, encara falten 2 hores

Són aproximadament les 8:00, Autopista per creuar Itàlia el més ràpid possible.
A mig matí ens aturem a fer un descans, benzina i d’altres necessitats.
Tornem a tirar i just passat un parell de kilòmetres la moto em falla.
-M’er**, m’hauré equivocat de benzina?

Tant bon punt puc, paro i comprovo que és l’adequada amb el tiquet. Tornem a tirar tot preocupat.
La moto fa el burro sovint, però no s’arriba a parar. Quan sortim de l’autopista a l’alçada de Peschiera del Garda resseguim el llac de Garda pel costat Est. Arribats a Riva de Garda parem per dinar i decidir si tirem pel dret o seguim l’itinerari previst, pensem que la benzina pot ser bruta o amb partícules d’aigua.
Finalment seguim la ruta, tot i que tot sovint em fa “amagos” de parar-se. Enfilem per una carretera de muntanya per no fer tanta general, ens dirigim cap a Brunico passant per Ponte Arche, Andalo, Crezzino, Passo della Mendola, Bolzano i Bressanone.
Quan som a Crezzino, ja estic tant atabalat per la moto que no estic per la ruta i m’equivoco, decideixo anar fer benzina un altre cop per mirar de diluir-la amb una de bona. La benzinera no té 98 i no em vull arriscar a posar 95. Arribats a Mezzolombardo trobem una cursa ciclista que ens té aturats una bona estona a ple sol. Masses imprevistos en pocs kilòmetres i optem per agafar el màxim de bona carretera fins a Brunico.

Imatge


Ja instal·lats a l’hotel (aquest ja el tenia reservat) la dona i els companys em calmen una mica, i continuarem amb la ruta fins que la moto falli del tot.
Imatge

Imatge

Anem a Brunico (3 km) a sopar i fer un tom per els seus carrers vuits de gent.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Bon sopar per matar les penes i demà ja es veurà.
Quan estic a l’hotel, m’adono que he perdut la clau de recanvi i just quan estic fent el llit per anar a dormir (et deixen el nòrdic plegat sobre el matalàs) em cau la capçalera de fusta als peus.
-Maleit dia!! Em començat les vacances molt malament!!

Per sort no m’ha tocat els dits, això si, tinc un bon cop i morat.

18/06/2017
Tercer dia: Brunico - Brunico 331 km.


Imatge

Avui toca anar fins a Àustria, concretament farem una circular. Brunico, Lienz, la carretera alpina del Grossglockner, Mittersill, Burk, Krimml, i altre cop Brunico.
Ens llevem d’hora amb el meu peu adolorit, aquí els horaris van una mica avançats per nosaltres, esmorzar i “cap a Àustria falta gent” fen l’Iselbergpass (1204mts) i Lienz abans d’arribar a l’esperada Grossglockner (la nit abans ja vaig comprar el peatge). No gaire gent a l’entrada, la veritat n’esperava més, segurament és d’hora.

Imatge

Primer anem a veure la glacera Pasterze a i fem les seves fotos de rigor.

Imatge

Fem el Hotchtor Pass (2505mts) on ens aturem a dinar.

Imatge

Seguint la carretera passem per el Mittertol (2373mts) , el Fuschertorl (2404mts) , ens aturem al mirador de Edelweibspitze (2571mts) poca estona .

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Seguim direcció Burk, abans però torno a fer benzina (aquesta vegada de 100 octans ?? ), on teníem que decantar-nos cap Krimml pe anar a veure els saltants d’aigua (sospesem i no i anem), de tornada cap a Brunico passem per un túnel de peatge (aquest no el tenia contemplat) i fem el Passo Stalle (2052mts) per entrar a Itàlia.

Imatge

Imatge

Imatge


Arribats a Brunico, només havent fallat una vegada en tot el dia ,aparco just on ahir ho vaig fer i just als meus peus trobo la clau entre les llambordes,
-sembla que tot va millorant avui!!
Visitem el seu cementiri, el castell, carrers i demés.

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Imatge


Camí de l’hotel em torna a fer la guitza, i decideixo que demà miraré de trobar un taller per mirar la moto i el meu company seguirà amb el previst.


19/06/2017
Quart dia: Brunico - Vipiteno 179 km.


Imatge

Esmorzem junts, i com aviem quedat, ens separem.
Ells fan ruta per els Dolomites, Passo Campolongo (1875m) , Passo di Costalunga (1752m) , Passo Giau (2236m) , Passo Sella (2240m) . És un recorregut que nosaltres ja havíem fet anys enrere.
M’atanso fins Bressanone on hi ha un taller oficial BMW Motorroad. Després de parlar amb el mecànic, diu que el problema segur que és la benzina, però que fins la tarda no si pot posar, però que si trobo un altre taller per treure el combustible i posi un pot de neteja injectors que em dona per quan torni a fer el ple.
Després de voltar 3 tallers, en trobo un que em buida el dipòsit i em deixa una garrafa per anar buscar benzina.
Faig ple, poso additiu i segueixo fins a l’hotel de Vipiteno on em quedat per retrobar-nos.

Imatge

Mentre esperem que arribin els companys, dinem i fem la visita al poble.

Imatge

Imatge

A mitja tarda arriben i anem fins a les Cascades D’Sthange, un camí que segueix una riera plena de saltants d’aigua i cavitats.

Imatge

Imatge

Imatge

S’ha de fer a peu, però val la pena.

Imatge

Durant el sopar comentem que la moto m’ha fallat un parell de vegades, però segons el mecànic fins que no estigui tot ben net poden passar uns quants quilòmetres. També parlem de la volta que han fet ells, bones vistes i bones carreteres tot i que han tingut que anar a la idea.


20/06/2017
Cinquè dia: Vipiteno - Sludermo 225 km.


Imatge

Avui teníem que tornar a fer Àustria, però al final canviem el recorregut per anar una mica descansats.
Comencem fent el Passo Giovo (2094m) ,

Imatge

Direcció Àustria a fer el Timelsjob (2491m)

Imatge

Imatge

Tornem per on hem vingut, només volíem veure el coll, dinem a la sortida de San Leonardo In Passiria.
Continuem cap a Merano i anem fins a Sludermo on tenim hotel .

Imatge

Quan arribem anem a veure el Castell de Coira (té la col·lecció d’armadures privada més gran d’Europa), només es podem fer fotos de l’exterior.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Com que ens queda temps anem altre cop fins la frontera Austríaca al Passo Resia (1455m) i de tornada ens parem al llac Resia a veure el Campanile submergit a les aigües.

Imatge

Imatge

Imatge

Visita al poble, sopar i dormir.


Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Dodo » dj. nov. 09, 2017 7:49 pm

21/06/2017
Sisè dia: Sludermo - Livigno 199 km.


Imatge

Avui encetem el dia pujant a l’Stelvio (2758m) i una fallada de motor.

Imatge

Imatge

Imatge

Seguit fem l’Umbrail Pass (2503m)

Imatge

Imatge

Imatge

Bormio i cap al Passo di Gavia (2621m) ,

Imatge

Imatge

Passo Mortirolo (1852m) ,

Imatge

Bormio altre cop, Passo Foscagno (2291m) ,

Imatge

Passo Eira (228m)

Imatge

I finalment arribem a Livigno on dormirem.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Fem ruta a peu per la ciutat, tot i que diuen que és semblant a Andorra, jo no ho trobo.


22/06/2017
Setè dia: Livigno - Innertkirchen 269 km.


Imatge

El recorregut d’avui, tot i que fem uns quants ports, és d’enllaç per entrar a Suïssa on em de passar 3 nits a un hotel que ja tenia encarregat de bon principi.
Comencem amb Forcola di Livigno (2315m)

Imatge


Entrem en territori neutral,

Imatge

Imatge

Passo del Bernina (2330m)

Imatge

Albula-Pass (2315m) ,

Imatge

Imatge

Lenzerheide (1547m) , Oberalp-Pass (2046m) ,

Imatge


Susten-Pass (2224m)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

I arribada a Innertkirchen.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

23/06/2017
Vuitè dia: Innertkirchen – Innertkirchen 13 km.


Avui tenim pensat visitar varis pobles dels voltants .....
Comencem el dia visitant Meiringuen, on anem a veure el saltant d’aigua on es va rodar la pel·lícula de Sherlock Holmes (El problema final) , les Reichenbachfall.

Imatge

Imatge

Imatge

La pujada la fem amb tren cremallera,

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Imatge

La baixada però, obtem per estirar les cames i veure els voltants.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

A la tarda quan ens disposem a anar a visitar una altre localitat, omplim dipòsit i averia altre cop. La moto em perd la benzina a raig.

Imatge

Desmunto el carenat a la mateixa benzinera i veig que em perd del dipòsit on hi ha la bomba de benzina, vaig a comprar un bidó i trec suc fins que deixa de rajar.
Ara que la moto quasi no em fallava, dono el viatge per acabat.
Mentre espero l’assistència, torno a muntar carenat i parlem de llogar un cotxe. Quan arriba el mecànic, li explico que ha passat, em diu que l’engegui. Com que puc circular, em diu que demà vagi sens falta a can BMW a les 8:00h. Ell marxa tant content mentre jo no m’ho acabo de creure.
Bé, arribat aquest punt tornem cap a l’hotel i parlem amb la mestressa per veure si ens pot fer canviar un bitllet de telefèric que teníem reservat per el dia següent fer una excursió.


24/06/2017
Novè dia: Innertkirchen – Innertkirchen 166 km.


Imatge

Com que em d’anar a reparar la moto i no puc anar ràpid ni tampoc se el transit que hi haurà, ens llevem a les 6:00h i anem fent xino-xano.
Anem a Thun tot vorejant els llacs de Brienz i de Thun .

Imatge

Imatge

Arribem bé, just quan obren Moto-Center Thun, un multimarca espectacular de grandiós, recepciono la moto i ens esperem una estona.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Com que no ens diuen rés el meu amic Cesc, entre al taller i els dona un “toque”. Finalment criden a un senyor que entén l’espanyol per fer de traductor. Aquest resulta ser de Galicia, i és l’encarregat (per cert molt amable) Jorge Cantando , ens dona uns tiquets per anar a esmorzar al bar del costat mentre ells reparen la moto.
Quan ens entrega la moto, ens explica que hi havia la junta que hi ha entre la bomba i el dipòsit pessigada. Que tot deu tenir a veure amb l’additiu per netejar, que aquestes es munten amb grassa especial que ja no hi era.
De tornada cap a l’hotel, passem per Lauterbrunnen a visitar les Trummelbachfall una vall amb molts saltans d’aigua on destaca un en particular que es troba dins la muntanya.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Dinem allí mateix d’entrepà i de tornada ens parem a veure les Aareschlucht un congost que segons diuen és el més estret d’Europa. La veritat ens sorprèn molt.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Arribats a l’hotel la propietària ens dona els bitllets ja bescanviats per anar amb la cabina del telefèric demà, però ens avisa que farà malt temps.
Ara haurem de retrassar-ho tot un dia ho retallar per un altre costat, bé ja es veurà a mida que anem fent.


Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Dodo » dj. nov. 09, 2017 7:55 pm

25/06/2017
Desè dia: Innertkirchen - Cormayeur 307 km.


Imatge

Avui la previsió és anar a caminar uns 6km per la muntanya i visitar el pont de Triftbruecke, un pont nepalès dels més llargs que hi ha a Europa.

Imatge

Com ja tenim els bitllets pagats, tot i que el temps no acompanya, agafem el telefèric.

Imatge

Un cop a dalt, ens esperem per veure si la boira escampa, però observem que les ovelles baixen de la muntanya i es posa a ploure amb ganes.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Finalment tornem a l’hotel per fer les maletes i continuar amb el viatge. Fem el Grimsel-Pass (2165m) envoltats de boira espessa amb estones pluja.

Imatge

Imatge

Imatge

Ens saltem els passos de Furkapass , San Gotad i Della Novena , no val la pena fer els kilòmetres per no veure rés i patir.
Quan ja és hora de dinar i arribats a la Vall D’Aosta , sembla que surt el sol.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Fem el Col de Champex (1490m) i el Gran San Bernard (2473m) per tornar a entrar a Itàlia.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Finalment arribem a Cormayeur i tornem a entrar dins les previsions de dates.

Imatge

26/06/2017
Onzè dia: Cormayeur – Cormayeur


Avui descans de moto. ës un dia per disfrutar de la muntanya i les vistes, ahir no va poder ser.
Pugem amb el telefèric SkyWay Funivie de unes 50 places i giratori per anar fins la Punta Helbronner (3462m) .

Imatge

Imatge

Imatge

A mig camí fem una parada inter-mitja per visitar un jardí botànic d’alçada i al mateix temps aclimatar-nos una mica.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Arribats a la punta i frontera amb França contemplem les marevelloses vistes.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Agafem un altre telefèric el Panoramique Mont-Blanc, tot passant per sobre del Mer de Glace (uns 5 kilòmetres de glacera).

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Ens porta fins a l’Aiguille du Midi (3842m)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

El temps comença a canviar i quan hem dinat, fem la tornada per on em vingut.
La opció de pujar per el costat italià a sigut molt encertada, millor preu, més nou i tant l’estada a Cormayeur com el menjar millor que a Chamonix .


27/06/2017
Dotzè dia: Cormayeur – Sampeyre 311 km.


Imatge

La intenció és arribar fins a Briaçon i fer nit.
Comencem amb el Petit Sant-Bernard (2188m) entrant a França,

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Les Moulins (1400m) ,

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Col de l’Iseran (2770m) ,

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Col de la Madeleine (1752m) , Col du Mont Cenis (2083m) per entrar a Itàlia

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Imatge

Imatge

Imatge



Tornem a entrar a França Col de Montgenèvre (1860m) . Briaçon

Imatge

Imatge



Com que anem bé de temps, decidim continuar amb la ruta per avançar el màxim, fem Col de la Platrière (2220m) , Col d’Izoard (2360m) ,


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Le Coulet (1390m) , Colle dell’Agnello (2743m) on just al cim a l’entrada d’Itàlia, trobem una boira espessa que no veiem un burro a tres passes.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge




A la baixada parem a dormir al primer hotel que trobem, un hotel solitari a Sampeyre on al cap d’una estona instal·lats, cau un diluvi.

Imatge

Imatge



28/06/2017
Tretzè dia: Sampeyre - Saint Étienne de Tinée 150 km.


Imatge

La intenció per aquest dia és arribar fins a Jaussiers .

Imatge

Encetem pujant al Colle di Sampeyre (2284m) per una carretereta de muntanya que sembla que no tingui sortida.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Seguim cap al Colle della Cavallina (1941m) .

Imatge

Imatge

Imatge


De baixada, una carretera una mica abandonada

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Abans de fer el següent port, parem a la bonica població de Marmora a fer un cafè.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Seguim cap a Colle d’Esischie (2370m) ,

Imatge

Imatge

Imatge

Colle Vallonetto (2439m) , Colle di Morts (2480m) ,

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Colle Valcavera (2416m)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Col de la Lombarde (2350m) entrant a França.

Imatge

Imatge

En aquest últim, comença a ploure i a pedregar, quan trobem un lloc per parar ens i resguardem.

Imatge

Imatge

Imatge


Dinem i després de 3 hores d’espera seguim el camí fins a Saint Étienne de Tinée , on decidim parar per passar la nit i esperar a fer la Bonette al matí.

Imatge

Amb sort d’haver parat, mentre visitem el poble cau un ruixat. Quan sopem, parlem amb uns motoristes que han passat per la Bonette aquesta tarda i ens diuen que hi ha agut un despreniment de terra i que tot seguit han tallat la carretera.


29/06/2017
Catorzè dia: Saint Étienne de Tinée – Tarascon 346 km.


Imatge

Ens llevem i intentem fer el port de la Bonette , però a la sortida del poble ja i trobem un cartell que indica que la carretera està tallada. Com que no sabem la hora que obriran, desistim i reculem uns quilometres fins a Isola aquí ja diem d’anar cap a casa a poc a poc, però,de no passar per la costa. Fem interior per el Col de la Couillole (1678m)

Imatge

Imatge

Col de Sainte-Anne (1551m) , Col des Champs (2080m)

Imatge

Imatge

Imatge

Després de fer el Col des Robines (987m)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Arribem a Tarascón on fem nit després de parar en varies poblacions properes i no trobar hotel, rés a destacar d’aquesta població.

Imatge


30/06/2017
Quinzè dia: Tarascon – Girona 353 km.


Imatge

Ruta d’enllaç passant per Arles, Aigüesmortes on fem una petita parada

Imatge

A Montpellier agafem l’autopasta fins arribar a Girona just per dinar, per sort. Ja que a mitja tarda cau la que ningú s’esperava.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



01/07/2017
Setzè dia: Girona – Girona 625 km.


Imatge

Com que no n’he tingut prou, avui em toca fer l’acomiadament de moto, això sí, tot sol.
La Crom-Rider, amb sortida i arribada a Girona capital.
Haig de dir que està molt ben organitzada i la fem varis integrants de Mototurisme.

Imatge


Conclusió

Total dies: 16
Total KM: 4056km.
Total Ports: 60 i algun que em deixo



Imatge

Han estat unes vacances molt agradables i distretes, amb molts ports de muntanya i genèrica per tots els Alps. Una volta de ben segur que me’n recordaré tota la vida per tots els imprevistos.
Tot i estar planejat tot fins al últim detall, no han faltat les ensopegades, però per sort ningú ha pres mal i tot s’ha pogut solucionar. També em pogut fer front a les variacions que hi ha hagut durant el trajecte.
PD: Al final em va tornar a perdre benzina, el dipòsit està deformat, el problema va ser per la mala qualitat de la benzina i l’additiu que i vaig posar.


-banghead -lamo -banghead Uffff.... Quin Tostón!!

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Jesus » dj. nov. 09, 2017 11:21 pm

Molt bona crònica!!! :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Scarfiotti
Presentats
Entrades: 19
Membre des de: dg. oct. 22, 2017 8:04 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Scarfiotti » dv. nov. 10, 2017 9:03 am

Renoi quina cavalgada! Molt be!
Nomès els motoristes saben perquè als gossos els agrada treure el cap per les finestretes

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Albert » dv. nov. 10, 2017 9:39 am

Holaaa,

Una crónica de les veritat. Moltes gràcies per compartir aquest viatge espectacular, tant per els llocs visitats com per les incidéncies!!!


:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Sort,

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Marc » dv. nov. 10, 2017 12:03 pm

Caram, quin viatge més maco i espectacular. Ja ens donaràs consells, perquè aquest estiu volem passar per alguns dels llocs que descrius i també tenim previst agafar el ferri fins a Gènova. Fins aviat!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 10, 2017 12:05 pm

peasssooooo croooonica :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra fa venir gans de anar a aquest indrets,moltes gracies per compartir totes aquestes imatges i vivencias !!
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1792
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Napoleon » dv. nov. 10, 2017 12:35 pm

Venint de l’Eduard, la crònica havia de ser magnífica :catsalt
Un magnífic viatge i unes fotos precioses :catok
Llàstima de les incidències, que finalment vas poder solucionar. Ja se sap que BMW..... :riure
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: JordiPB » dv. nov. 10, 2017 1:26 pm

Fantàstica crónica, Dodo. :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Me la guardo per un proper viatge als Alps. -hk

Fins aviat.
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Mamut » dv. nov. 10, 2017 4:51 pm

Fantàstica crónica i fantastiques fotos. :aplaudiment
Gràcies per compartir-ho.
Quin bon viatge.

Jo vaig ser pels Alps la primera quinzena de juliol i em pensava que ja no em quedaven ports de muntanya per fer. Però la meitat dels que tu expliques son nous per mi.
S'hi haurà de tornar...
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Jordi » dv. nov. 10, 2017 5:23 pm

Cara'm!!! Quina escapada més xula. Al final no em caldrà anar-hi, perquè seria incapaç de localitzar per mi mateix, aquests indrets tan bonics que visiteu.
Moltes gràcies pel reportatge

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Mon&mon » dv. nov. 10, 2017 9:30 pm

Hola.
Molt bona crònica.

Amb el teu permís, prenem nota per a unes properes vacances.

Siau.
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Kinder » ds. nov. 11, 2017 9:15 am

[tab=30]

Quin viatge i quina crónica!!!!!

Amb el teu permís me l'apunto per quant sigui gran fer-la!!!!!

Gràcies per compartir!!!!


[tab=30]

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. nov. 11, 2017 11:31 am

M’encanta la crònica del viatge i en prenc nota. Vaig fer el viatge el 2016 pels Alps però no vam visitar gairebé res, vam fer molts camins, que també te el seu què, però m’encanta la ruta que heu fet i el proper cop miraré de fer-la.
Gràcies per compartir-ho


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Bernat » ds. nov. 11, 2017 6:32 pm

Hola! :cathola
Molt xulo el viatge!!
A veure si aquest any puc fer una escapadeta cap els Alps, que no t'en avorreixes mai.

Salut!

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Angel » ds. nov. 11, 2017 9:32 pm

Llegint la crònica venen ganes de tornar a anar als Alps.
Gracies per la crònica Eduard, vas fer un viatge molt guapo.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. nov. 12, 2017 9:52 pm

Moltes gràcies per la crònica Eduard. Ara mateix tinc les dents mes llargues que’l Dràcula :catvampir

Ja et demanaré referencies d’alguns hotels.

Avatar de l’usuari
Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Digamjordi » dl. nov. 13, 2017 6:37 pm

Un super viatge!!!!
Compartir la carretera

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Alps 2017----Una mica de tot i no gaire de rés

Entrada Autor: Sergibuda » dt. nov. 14, 2017 11:05 pm

Merci per la crònica!!!

Espectaculars paisatges i ruta que espero utilitzar com a base per a algun viatge.
A més, m'ha agradat també perquè així no sóc l'únic al qui sempre li passen coses amb la moto.
sergibuda




they called me an accident

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”