RIDER1000 2018

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » dj. març 08, 2018 8:03 am

La provaré, el kurviger no m'importa bé les rutes amb GPX, encara que li digui que m'importi el track, s'entesta en tornar a traçar amb el seu algorisme.


Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dj. març 08, 2018 9:31 am

Airald ha escrit:La provaré, el kurviger no m'importa bé les rutes amb GPX, encara que li digui que m'importi el track, s'entesta en tornar a traçar amb el seu algorisme.


Moltes gràcies!
Si, per que no passo això has de fer que et porti per la ruta rápida, si li dius que et porti per curves fa el que vol.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dj. març 08, 2018 12:34 pm

Johan88 ha escrit:
Airald ha escrit:La provaré, el kurviger no m'importa bé les rutes amb GPX, encara que li digui que m'importi el track, s'entesta en tornar a traçar amb el seu algorisme.


Moltes gràcies!
Si, per que no passo això has de fer que et porti per la ruta rápida, si li dius que et porti per curves fa el que vol.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Amb cito, he probar la app de galileo, a mi no amb canta el que haig de fer com girar a la dreta o similar, a veure si a vosaltres us guía.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » dj. març 15, 2018 10:04 pm

A mi tampoc em guia si li carrego un GPX, només avisa si et surts del track i diria que també diu algo quan hi tornes.

Si que guia si li marques un punt i li dius que t'hi porti, però per on ell vol.


Salut

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » ds. març 17, 2018 12:25 pm

Vaya, llevors ens queden poques opcions.

Vaig fer aquest post a veure si podeu probar que els enllaços del maps funcionen, a mi si amb suerte igual, poder acabo fen servir el maps i gass.

https://rutas-moterosruteros.blogspot.c ... a.html?m=1

La meva idea era trobar un substitut per el Osmand però no hi ha forma.

El Kurviger vaig parlar amb el seu desarrollador i amb va comentar que aviat estaría l'Espanyol disponible.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » ds. març 17, 2018 2:57 pm

Johan88 ha escrit:Vaya, llevors ens queden poques opcions.

Vaig fer aquest post a veure si podeu probar que els enllaços del maps funcionen, a mi si amb suerte igual, poder acabo fen servir el maps i gass.

https://rutas-moterosruteros.blogspot.c ... a.html?m=1

La meva idea era trobar un substitut per el Osmand però no hi ha forma.

El Kurviger vaig parlar amb el seu desarrollador i amb va comentar que aviat estaría l'Espanyol disponible.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Hola,

Tots em funcionen bé.

El kurviger no funciona bé si li poses un gpx fet amb una altra aplicació, oi? En vaig provar algun i la ruta s'assemblava com un ou a una patata. Els has de fer amb el seu web potser?

Salut
Imatge

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dg. març 18, 2018 1:51 pm

Airald ha escrit:
Johan88 ha escrit:Vaya, llevors ens queden poques opcions.

Vaig fer aquest post a veure si podeu probar que els enllaços del maps funcionen, a mi si amb suerte igual, poder acabo fen servir el maps i gass.

https://rutas-moterosruteros.blogspot.c ... a.html?m=1

La meva idea era trobar un substitut per el Osmand però no hi ha forma.

El Kurviger vaig parlar amb el seu desarrollador i amb va comentar que aviat estaría l'Espanyol disponible.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Hola,

Tots em funcionen bé.

El kurviger no funciona bé si li poses un gpx fet amb una altra aplicació, oi? En vaig provar algun i la ruta s'assemblava com un ou a una patata. Els has de fer amb el seu web potser?

Salut
Si i no, els GPX que ja tenia fets els vaig importar a la seva web, i després els vaig exportar amb el seu fitxer, per poder seguir bé la ruta es necessari que li diguis de pasar per la ruta més ràpida.

Salutacions!

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: JordiPB » dj. març 22, 2018 9:22 am

Hola nois,
Només volia fer un sugeriment. Es podria creat un fil pel tema dels mapes, aplicacions gps i tot això? Més que res, perque aquest fil se suposa que parla de coses de la Rider, la gent possiblement entra o el segueix per estar al cas de la Rider i ja fa dies que el tema ha derivat en apps i gps per telèfons, i probablement hi ha informació important sobre aquest tema que altres poden estar interessats i no el trobaran perque potser no els interessa la Rider.
No sé si m'explico, ordenar un xic els fils per poder trobar els temes amb facilitat.

Repeteixo que només es un sugeriment.

Salut :senyera
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » dj. març 22, 2018 9:43 am

Totalment d'acord, d'un tema hem passat a un altre. No se si és còmode tenir un fil per cada navegador o bé posar-ho tot junt... Sigui com sigui, el que hi ha aquí seria més propi del fil "navegadors al mòbil" que no pas Rider1000.


Salut

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » ds. març 24, 2018 12:01 am

Algú ha fet ja tots els trams?

N'hi ha varis que es millor esquivarlos si es va amb una moto estil R...

El tram final del 8, començament del 9 es terrible.

Enviado desde mi Aquaris U2 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. març 24, 2018 7:29 am

Johan88 ha escrit:Algú ha fet ja tots els trams?

N'hi ha varis que es millor esquivarlos si es va amb una moto estil R...

El tram final del 8, començament del 9 es terrible.

Enviado desde mi Aquaris U2 mediante Tapatalk
De moment hem fet els 6 primers trams, i considero que no hi ha cap que no es pugui passar amb qualsevol moto, per suposat que amb una R no estaràs potser còmode, però passar es passa segur.
Hi ha alguns trams que està l’asfalt més trencat que en aquestes fotos, però al menys fins a Tuixent, no he vist cap de molt fotut, només que són km molt cansats.
Ja veurem quan faci la resta.
ImatgeImatgeImatgeImatge


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » ds. març 24, 2018 10:46 am

I el tram passat Vallfogona, quasi arriban a Ripoll, que s'agafa el trancant a l'esquerra, fins a Santa Maria de Besora, et. Sembla correcte?

Pq a mi amb va sambar un tram dels que considero que no hi haurien de ser.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. març 24, 2018 11:04 am

Johan88 ha escrit:I el tram passat Vallfogona, quasi arriban a Ripoll, que s'agafa el trancant a l'esquerra, fins a Santa Maria de Besora, et. Sembla correcte?

Pq a mi amb va sambar un tram dels que considero que no hi haurien de ser.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
A veure, és un dels trams que són més fotuts, però igual no sóc molt objectiu, doncs ja m'agrada una mica de tot. Ara bé, així com vaig fer la primera Rider1000 amb una TMax 530 i va anar prou bé, en aquesta ocasió crec que seria un pal tremendo, i igual o pitjor amb una R.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 03, 2018 10:05 am

per cert,ja han obert inscripcions per el breafing del dia 14 , si algu s'apunta ens veurem alla,tinc ganes de sentir com explican el tema estrelletes............ -nosweat -nosweat
Imatge

Avatar de l’usuari
DeuBCN
Presentats
Entrades: 39
Membre des de: ds. març 03, 2007 1:44 pm

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: DeuBCN » dt. abr. 03, 2018 11:54 am

la veritat es que de moment nomes he fet els 4 primers trams. Aquest any anem una mica enderrerits.

El diumenge vaig fer el 3º i 4º tram a Beget i vam disfrutar molt, pero perque era tan sols una sortida de matí.

Dintre de dos caps de setmana la farem sencera, i així ens farem una idea real de la dificultat.

Us deixo una foto d'aquesta sortida, el paissatge increible, nomes per aixó va mereixer la pena.

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. abr. 09, 2018 10:09 am

Aquest dissabte vam fer la meitat que ens vam deixar del tram 7 (Tuixent a Port de la Bonaigua), el tram 8 (Port de la Bonaigua a Irgo) i del tram 9 (Irgo a Coll de Nargó) vam fer fins a Tremp.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Imatge
Aquest és el començament del camí que porta a Sant Salvador d'Irgo, on la majoria dels GPS no tenen mapes.

Imatge

Al pont es perd el Garmin, però no hi ha problema, doncs el camí és tot recte.

Imatge

Els dos contenidors marquen la recuperació dels mapes al GPS, i fins a Irgo on hi ha el punt 8

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 09, 2018 5:01 pm

vareu fer molt bona ruta, ja es veu per les fotos que haurem d'apretar les dents :catpensant :catpensant gracies per compartir :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. abr. 09, 2018 9:26 pm

Kpeps ha escrit:vareu fer molt bona ruta, ja es veu per les fotos que haurem d'apretar les dents :catpensant :catpensant gracies per compartir :catBirra :catBirra
Si plou sí Kepeps, el terra està lliscant, però esperem que aquell dia sigui millor que aquest cap de setmana. Tot i que estigui sec, serà una Rider1000 per pendres amb calma.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. abr. 10, 2018 10:29 pm

Una mica de vídeo d'aquest tram de pista fins a Sant Salvador d'Irgo,
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dc. abr. 11, 2018 9:33 am

Billy_Joe ha escrit:Una mica de vídeo d'aquest tram de pista fins a Sant Salvador d'Irgo,
[BBvideo 560,340][/BBvideo]

culleres,quina Rider mes tot terreny , entre el primer tram de Ardevol que esta fatal , i lo que ve a posterior en un tram o altre em sembla que em plantejo d'aqui al dia R amb quina moto ho faig, aquest any no he preparat res i em sembla que sera millor aixi, perque sino potser ni em presento a la sortida :riure :riure :riure
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”