RIDER1000 2018

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Cristina » dj. maig 24, 2018 9:58 pm

.

Bona Rider a tots!! -dance4

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivfr » dv. maig 25, 2018 12:31 am

Ja tinc moto a arreglada, revisada i amb pneumàtics nous :catsalt :catsalt
Demà cap El Congost a recollir els papers i a més tinc hora per provar una Honda X-ADV i una Triumph Tiger 1200 :CatVictoria

En veiem allà i bona Rider a tots

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dv. maig 25, 2018 10:20 pm

avui al Congost he saludat molts Mototuristes,com sempre un plaer trobar-vos i poder petar la xerrada una estona,MMOOOLLTTTTT BOOOONNNAAAA RRRIIIIDEEEEEERRR a tothom,i com sempre,fins on arribem i una mica mes enlla !! :catsalt :catsalt :catsalt :catsalt :catsalt
Imatge

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dg. maig 27, 2018 1:41 am

Acabo de arribar a Manresa, hem sortit a les 7.30... Estic mort!

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordi » dg. maig 27, 2018 4:29 pm

Espero que tots els assistents hagueu gaudit de l'esdeveniment. Ara toca descansar.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. maig 27, 2018 4:44 pm

Doncs sí companys, la meva 6ena Rider1000 i per mi la de recorregut més fotut. Aquest any 19 hores per fer els controls i els 7 màsters. Al final tot bé i contents. Imatge


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 27, 2018 10:43 pm

doncs jo tambe un altre Rider al sac,vaig sortir a les 6,10 H i vaig arribar a Manresa a les 23,20 H, el fet d'anar ''sol'' i ho posso entre cometes perque ara amb un ara amb l'altre, vaig anar fent trams,crec que es la tecnica per no arribar de negre nit o a altes hores de la matinada, paras quan vols,repostes quan ho necesites i no perds el temps d'altres,ha estat una Rider molt dura,camins molt trencats,camins cimentats mooolt llargs,que al cap de 5 minuts de estar , ja et saltaven tots els empastes i per rematar una pujada a una ermita que es d' Irgo que si no ens vem matar va ser de miracle,la va anar endurint a poc a poc, el final,realment, de traca,la animalada de Matamargo, em vaig sorpendre molt, anava a ritme i encara em van adelantar ,sens dubte hi havia ganes d'acavar,BE,COM SEMPRE DIC, EL ANY QUE VE......MES :catcrazy :catcrazy :catcrazy :catcrazy
p.d. ara faltara veure quants punts master ha agafat la gent.
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Albert » dl. maig 28, 2018 8:58 am

Holaaa,

Enhorabona a tots que l'heu fet. Em sap greu que aquest any no us he pogut donar ànims ni fer-vos alguna foto pel camí...

-thumbup
Sort,

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivfr » dl. maig 28, 2018 9:50 am

Albert ha escrit:Holaaa,

Enhorabona a tots que l'heu fet. Em sap greu que aquest any no us he pogut donar ànims ni fer-vos alguna foto pel camí...

-thumbup
Se us va trobar a faltar, això de veure algu conegut en un punt de control anima molt -hi

Bé el meu resum és:

S'HAN PASSAT! al final m'hauré de comprar una trail -frustrated

Vaig sortir de casa a les 5:18h del dissabte i vaig aterrar a les 4:05h del diumenge. I el temps de la RIDER va ser sortida a les 7:15h i arribada a Manresa a les 2:31h :catsalt

Vaig aconseguir els 7 punts Master, ara que els vaig suar. -dance4

Vaig patir digéssim el meu mur personal al Coll de Boixols abans d'arribar al Coll de Nargó, anava darrera d'una GS i em sembla que d'una Ktm que anaven a un ritme que jo podia seguir i de cop m'adono que el de la GS no traça bé i penso, esta cansat... però coi, si jo ho estic fent igual o pitxor, i vaig decidir afluixar.

Ja he aconseguit la tercera RIDER 1000. :catdrive

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Angel » dl. maig 28, 2018 11:26 pm

Albert ha escrit:Holaaa,

Enhorabona a tots que l'heu fet. Em sap greu que aquest any no us he pogut donar ànims ni fer-vos alguna foto pel camí...

-thumbup
Albert, t´hem trobat a faltar. -laughing

Aquesta es la meva tercera Rider 1000 que participo i sembla que cada vegada sigui mes complicada, o potser diguem-ne..., mes adequada per les motos Trail.
He fet el recorregut amb el Ramon (Conillaire) i el seus dos fills Oriol i Guillem, tots ells amb molt mèrit perquè les seves motos no eren pas cap Trail.
Tot i així, i malgrat algun contratemps, hem acabat la proba amb el pin i els set punts màster a la butxaca. :CatVictoria

L’any que be mes.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 29, 2018 9:32 am

Albert ha escrit:Holaaa,

Enhorabona a tots que l'heu fet. Em sap greu que aquest any no us he pogut donar ànims ni fer-vos alguna foto pel camí...

-thumbup
la veritat es que pensava veure¡t a les Masies , encara que s'enten perfectament que al ser lluny de casa es el gust i las ganes :catBirra :catBirra :catBirra jo tambe et vaig trobar a faltar i als altres que venien habitualment tambe.
Imatge

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: JohnnyRLL » dt. maig 29, 2018 11:02 am

Bon dia a tots, :cathola

Bueno, hem sobreviscut a la Rider. Per mi tota una bona experiència, i que et posa en repte tant l'estat físic, com el psíquic. Ja tinc la meva primera Rider 1000 al calaix i fent tots els 7 punts Master.
En el meu cas vaig sortir al final a les 6:13h, just darrera d' en "Kpeps" i vaig arribar a Manresa a les 0:28h del diumenge. Crec que en un temps bastant acceptable. :CatVictoria
El tros d'Irgo era trencat, però, el últim tram era per plorar i plorar, era de nit, sense veure res, amb un camí que .... :catenfadao
Al arribar un bon plat de mongetes amb botifarra i cap a casa. Arribava a casa a les 2:00h, això es de :catcrazy , però, ara ja espero la de l'any vinent -punk

Imatge
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Trencaferro » dt. maig 29, 2018 7:08 pm

Enhorabona als que ho heu aconseguit :catok

Potser algú de vosaltres em va veure quant tornava de pescar a la Guingueta cap a les 19:30 pujant la bonaigua amb un terrano groc a pas de tortuga direcció Vielha.
Ja sabeu que jo no soc partidari d’aquestes històries, i es que no em sembla normal, que a les 00:00 encara hi havia motos passant per Vielha.
Després de tantes hores, de nit i encara lo què els faltava :catcrazy ....ho considero un perill per a ells i per als demés. Però si al final no hi va haver cap incident doncs me n’alegro! -good
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivfr » dj. juny 28, 2018 12:48 am

Ja han publicat el vídeo de la Rider


Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”