RIDER1000 2018
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Re: RIDER1000 2018
.
Bona Rider a tots!!
Bona Rider a tots!!
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Ja tinc moto a arreglada, revisada i amb pneumàtics nous
Demà cap El Congost a recollir els papers i a més tinc hora per provar una Honda X-ADV i una Triumph Tiger 1200
En veiem allà i bona Rider a tots
Demà cap El Congost a recollir els papers i a més tinc hora per provar una Honda X-ADV i una Triumph Tiger 1200
En veiem allà i bona Rider a tots
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8187
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
avui al Congost he saludat molts Mototuristes,com sempre un plaer trobar-vos i poder petar la xerrada una estona,MMOOOLLTTTTT BOOOONNNAAAA RRRIIIIDEEEEEERRR a tothom,i com sempre,fins on arribem i una mica mes enlla !!
- Johan88
- Presentats
- Entrades: 136
- Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
- Ubicació: Vic
Acabo de arribar a Manresa, hem sortit a les 7.30... Estic mort!
Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3103
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Espero que tots els assistents hagueu gaudit de l'esdeveniment. Ara toca descansar.
Jordi
Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
Doncs sí companys, la meva 6ena Rider1000 i per mi la de recorregut més fotut. Aquest any 19 hores per fer els controls i els 7 màsters. Al final tot bé i contents.
Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
- Kpeps
- Presentats
doncs jo tambe un altre Rider al sac,vaig sortir a les 6,10 H i vaig arribar a Manresa a les 23,20 H, el fet d'anar ''sol'' i ho posso entre cometes perque ara amb un ara amb l'altre, vaig anar fent trams,crec que es la tecnica per no arribar de negre nit o a altes hores de la matinada, paras quan vols,repostes quan ho necesites i no perds el temps d'altres,ha estat una Rider molt dura,camins molt trencats,camins cimentats mooolt llargs,que al cap de 5 minuts de estar , ja et saltaven tots els empastes i per rematar una pujada a una ermita que es d' Irgo que si no ens vem matar va ser de miracle,la va anar endurint a poc a poc, el final,realment, de traca,la animalada de Matamargo, em vaig sorpendre molt, anava a ritme i encara em van adelantar ,sens dubte hi havia ganes d'acavar,BE,COM SEMPRE DIC, EL ANY QUE VE......MES
p.d. ara faltara veure quants punts master ha agafat la gent.
p.d. ara faltara veure quants punts master ha agafat la gent.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Enhorabona a tots que l'heu fet. Em sap greu que aquest any no us he pogut donar ànims ni fer-vos alguna foto pel camí...
Enhorabona a tots que l'heu fet. Em sap greu que aquest any no us he pogut donar ànims ni fer-vos alguna foto pel camí...
Sort,
- Jordivfr
- Presentats
Se us va trobar a faltar, això de veure algu conegut en un punt de control anima moltAlbert ha escrit:Holaaa,
Bé el meu resum és:
S'HAN PASSAT! al final m'hauré de comprar una trail
Vaig sortir de casa a les 5:18h del dissabte i vaig aterrar a les 4:05h del diumenge. I el temps de la RIDER va ser sortida a les 7:15h i arribada a Manresa a les 2:31h
Vaig aconseguir els 7 punts Master, ara que els vaig suar.
Vaig patir digéssim el meu mur personal al Coll de Boixols abans d'arribar al Coll de Nargó, anava darrera d'una GS i em sembla que d'una Ktm que anaven a un ritme que jo podia seguir i de cop m'adono que el de la GS no traça bé i penso, esta cansat... però coi, si jo ho estic fent igual o pitxor, i vaig decidir afluixar.
Ja he aconseguit la tercera RIDER 1000.
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Albert, t´hem trobat a faltar.Albert ha escrit:Holaaa,
Aquesta es la meva tercera Rider 1000 que participo i sembla que cada vegada sigui mes complicada, o potser diguem-ne..., mes adequada per les motos Trail.
He fet el recorregut amb el Ramon (Conillaire) i el seus dos fills Oriol i Guillem, tots ells amb molt mèrit perquè les seves motos no eren pas cap Trail.
Tot i així, i malgrat algun contratemps, hem acabat la proba amb el pin i els set punts màster a la butxaca.
L’any que be mes.
Salutacions moteres.
- Kpeps
- Presentats
la veritat es que pensava veure¡t a les Masies , encara que s'enten perfectament que al ser lluny de casa es el gust i las ganes jo tambe et vaig trobar a faltar i als altres que venien habitualment tambe.Albert ha escrit:Holaaa,
- Goku5797
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
- Ubicació: Torelló
Bon dia a tots,
Bueno, hem sobreviscut a la Rider. Per mi tota una bona experiència, i que et posa en repte tant l'estat físic, com el psíquic. Ja tinc la meva primera Rider 1000 al calaix i fent tots els 7 punts Master.
En el meu cas vaig sortir al final a les 6:13h, just darrera d' en "Kpeps" i vaig arribar a Manresa a les 0:28h del diumenge. Crec que en un temps bastant acceptable.
El tros d'Irgo era trencat, però, el últim tram era per plorar i plorar, era de nit, sense veure res, amb un camí que ....
Al arribar un bon plat de mongetes amb botifarra i cap a casa. Arribava a casa a les 2:00h, això es de , però, ara ja espero la de l'any vinent
Bueno, hem sobreviscut a la Rider. Per mi tota una bona experiència, i que et posa en repte tant l'estat físic, com el psíquic. Ja tinc la meva primera Rider 1000 al calaix i fent tots els 7 punts Master.
En el meu cas vaig sortir al final a les 6:13h, just darrera d' en "Kpeps" i vaig arribar a Manresa a les 0:28h del diumenge. Crec que en un temps bastant acceptable.
El tros d'Irgo era trencat, però, el últim tram era per plorar i plorar, era de nit, sense veure res, amb un camí que ....
Al arribar un bon plat de mongetes amb botifarra i cap a casa. Arribava a casa a les 2:00h, això es de , però, ara ja espero la de l'any vinent
Que novell que sóc !!!
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1849
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Enhorabona als que ho heu aconseguit
Potser algú de vosaltres em va veure quant tornava de pescar a la Guingueta cap a les 19:30 pujant la bonaigua amb un terrano groc a pas de tortuga direcció Vielha.
Ja sabeu que jo no soc partidari d’aquestes històries, i es que no em sembla normal, que a les 00:00 encara hi havia motos passant per Vielha.
Després de tantes hores, de nit i encara lo què els faltava ....ho considero un perill per a ells i per als demés. Però si al final no hi va haver cap incident doncs me n’alegro!
Potser algú de vosaltres em va veure quant tornava de pescar a la Guingueta cap a les 19:30 pujant la bonaigua amb un terrano groc a pas de tortuga direcció Vielha.
Ja sabeu que jo no soc partidari d’aquestes històries, i es que no em sembla normal, que a les 00:00 encara hi havia motos passant per Vielha.
Després de tantes hores, de nit i encara lo què els faltava ....ho considero un perill per a ells i per als demés. Però si al final no hi va haver cap incident doncs me n’alegro!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Jordivfr
- Presentats
Ja han publicat el vídeo de la Rider