RIDER1000 2018

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. abr. 11, 2018 2:52 pm

Kpeps ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:Una mica de vídeo d'aquest tram de pista fins a Sant Salvador d'Irgo,
[BBvideo 560,340][/BBvideo]

culleres,quina Rider mes tot terreny , entre el primer tram de Ardevol que esta fatal , i lo que ve a posterior en un tram o altre em sembla que em plantejo d'aqui al dia R amb quina moto ho faig, aquest any no he preparat res i em sembla que sera millor aixi, perque sino potser ni em presento a la sortida :riure :riure :riure
Com cada any, de control en control i anar fent a veure si cauen alguns estels.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dg. abr. 15, 2018 9:18 pm

dissabte va haver el breafing de la rider,hi havia molta gent i uns quants mototuristes,casi tot va anar donant la volta en la questio dels punts Master,de altres coses es va parlar ben poc , al principi van explicar un navegador nou que em va semblar molt be de preu i amb forçes novetats, vaig treure en clar el següent:
donaran xocolatada a primera hora abans de sortir,enlloc de cafe en llet, va haver molta aceptacio a aquesta noticia,hi haura dinar a les Masies de Voltrega (aquest any crec que es una bogeria que els de la 1000 parin a entaular-se) pero es de bon rebut aquesta noticia i ademes sopar :catok :catok
obsequis , mes o menys com el any passat,buff,termica les dues coses amb uns dissenys molt xulos i els adhesius.
una de les coses que mes em preocupava era el segon segell a Les Masies de Voltrega ho han solucionat molt be ja que hi hauran dos controls diferenciats :aplaudiment :aplaudiment
els punts master segons van explicar, venen degut a que hi ha unes 200 persones que cada any s'apunten a la 1000 i no la acaven,a part que com la gent no segueix l'itinerari aconsellat alguns s'atreveixen a dir que la ruta es aburrida per lo que aquest any sens dubte no ho sera, volen fer una criba,el problema que va exposar la gent es que per exemple els que fan la 500 tindran molts menys punts i l'any que ve per apuntar-se sortiran amb numero molt alt, contan que s'apuntes tothom que participa aquest any a la 1000,jo vaig dir que el problema gros que hi veig es que qui no participi aquest any o ho faci pero no acavi per qualsevol cosa ja no podra particpar mai mes, en fi,d'aixo va anar.

[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Imatge

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Lomotard » dg. abr. 15, 2018 9:44 pm

Completament d'acord amb tu, si no pots acabar la Rider1000 pel motiu que sigui ja pots dir bye-bye per les properes edicions.
Despres de veure del video del Briefing, diuen que van crear els punts masters perquè hi han participants que s'apunten a la 1000
saben que no la faran sencera i ocupen places de participants que si la farien sencera.
I em pregunto, aquesta gent li sobren els diners o que?
Paguen 75€ per no fer-la sencera?
Entenc que la gràcia d'aquests esdeveniments es acabar passant per tots els punts de control i fer el 1000 kms.

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivili » dl. abr. 16, 2018 7:36 am

Kpeps ha escrit:dissabte va haver el breafing de la rider,hi havia molta gent i uns quants mototuristes,casi tot va anar donant la volta en la questio dels punts Master,de altres coses es va parlar ben poc , al principi van explicar un navegador nou que em va semblar molt be de preu i amb forçes novetats, vaig treure en clar el següent:
donaran xocolatada a primera hora abans de sortir,enlloc de cafe en llet, va haver molta aceptacio a aquesta noticia,hi haura dinar a les Masies de Voltrega (aquest any crec que es una bogeria que els de la 1000 parin a entaular-se) pero es de bon rebut aquesta noticia i ademes sopar :catok :catok
obsequis , mes o menys com el any passat,buff,termica les dues coses amb uns dissenys molt xulos i els adhesius.
una de les coses que mes em preocupava era el segon segell a Les Masies de Voltrega ho han solucionat molt be ja que hi hauran dos controls diferenciats :aplaudiment :aplaudiment
els punts master segons van explicar, venen degut a que hi ha unes 200 persones que cada any s'apunten a la 1000 i no la acaven,a part que com la gent no segueix l'itinerari aconsellat alguns s'atreveixen a dir que la ruta es aburrida per lo que aquest any sens dubte no ho sera, volen fer una criba,el problema que va exposar la gent es que per exemple els que fan la 500 tindran molts menys punts i l'any que ve per apuntar-se sortiran amb numero molt alt, contan que s'apuntes tothom que participa aquest any a la 1000,jo vaig dir que el problema gros que hi veig es que qui no participi aquest any o ho faci pero no acavi per qualsevol cosa ja no podra particpar mai mes, en fi,d'aixo va anar.

[BBvideo 560,340][/BBvideo]
bona explicació Kpeps del briefing de dissabte,afegir també el canvi d'ubicació del punt de control de masies de Voltregà que enlloc del parquing del bonpreu serà al lloc on fan el mercat el diumenge al costat de les piscines.

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. abr. 16, 2018 5:00 pm

Jordivili ha escrit:
Kpeps ha escrit:dissabte va haver el breafing de la rider,hi havia molta gent i uns quants mototuristes,casi tot va anar donant la volta en la questio dels punts Master,de altres coses es va parlar ben poc , al principi van explicar un navegador nou que em va semblar molt be de preu i amb forçes novetats, vaig treure en clar el següent:
donaran xocolatada a primera hora abans de sortir,enlloc de cafe en llet, va haver molta aceptacio a aquesta noticia,hi haura dinar a les Masies de Voltrega (aquest any crec que es una bogeria que els de la 1000 parin a entaular-se) pero es de bon rebut aquesta noticia i ademes sopar :catok :catok
obsequis , mes o menys com el any passat,buff,termica les dues coses amb uns dissenys molt xulos i els adhesius.
una de les coses que mes em preocupava era el segon segell a Les Masies de Voltrega ho han solucionat molt be ja que hi hauran dos controls diferenciats :aplaudiment :aplaudiment
els punts master segons van explicar, venen degut a que hi ha unes 200 persones que cada any s'apunten a la 1000 i no la acaven,a part que com la gent no segueix l'itinerari aconsellat alguns s'atreveixen a dir que la ruta es aburrida per lo que aquest any sens dubte no ho sera, volen fer una criba,el problema que va exposar la gent es que per exemple els que fan la 500 tindran molts menys punts i l'any que ve per apuntar-se sortiran amb numero molt alt, contan que s'apuntes tothom que participa aquest any a la 1000,jo vaig dir que el problema gros que hi veig es que qui no participi aquest any o ho faci pero no acavi per qualsevol cosa ja no podra particpar mai mes, en fi,d'aixo va anar.

[BBvideo 560,340][/BBvideo]


bona explicació Kpeps del briefing de dissabte,afegir també el canvi d'ubicació del punt de control de masies de Voltregà que enlloc del parquing del bonpreu serà al lloc on fan el mercat el diumenge al costat de les piscines.
Ben vist company, la nova ubicació del control de Masies de Voltregà del que va parlar, pot ser que sigui aquesta?

https://goo.gl/maps/xVmCeN3zehF2
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivili » dl. abr. 16, 2018 11:01 pm

Bones Billy_Joe,
no se si es un error pero amb la teva ubicació em surt la biblioteca d'Artes,el nou punt de control de maseies es aquest:

https://goo.gl/maps/26ARa1iaNWu

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. abr. 16, 2018 11:37 pm

Jordivili ha escrit:Bones Billy_Joe,
no se si es un error pero amb la teva ubicació em surt la biblioteca d'Artes,el nou punt de control de maseies es aquest:

https://goo.gl/maps/26ARa1iaNWu
Sí sí Jordi, m'he equivocat al enganxar l'adreça, però correcte, és el que tu dius. :catok
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 23, 2018 7:45 pm

no hi han fotos perque no se el que vaig fer amb la gopro....be,si que ho se,engegar-la pero no donar-li be al pulsador de començar a fer fotos..... :catnono :catnono :catnono
aquest dissabte vaig fer l'últim tram, per als que no ho puguin fer, comentaré que no té molta complicació de navegació en fer-ho de dia ja que esta perfectament indicat, parlo des de la perspectiva de fer-ho de dia, de nit .... ..al deixar la carretera que ve de Solsona anirem cap a Freixenet, aquí i fins a aquesta població ja anem veient el que ens espera, forats, gravillo i carretera trencada, en passar Freixenet i fins arribar al desviament, la carretera sorprenentment esta bé,en aquest encreuament girarem a l'esquerra i esta després d'un revolt i en baixada atenció si es va en grup (a MTC fa uns anys per desgracia,una companya el va tastar), la carretera segueix en bon estat fins arribar al camí rural que ens indica Matamargó a partir d'aquí, ''apretarlosmachosvaloryaltoro'' gairebé una hora mes que es farà llarguíssima, en passar la granja el camí s'estreny i molt, perquè us feu una idea això ho varem estrenar quan ho acabaven d'asfaltar, va ser per pura casualitat i semblava una minipista de scalextric, alguns ho recordareu, avui les ratlles del marge ja han gairebé desaparegut, de dia no et pots despistar res, de nit ja podrem portar bona il·luminació es pot anar fent ja que no està trencat ni molt brut, quan acaba això, ja trobarem el desviament cap a Salo i un cop passem el petit pont enlloc de seguir cap Salo cap a la esquerra, girarem a la dreta ja que veurem el cartell de observatori de Castelltallat, d'aquí fins a la creu i després fins a haver passat uns km's l'observatori s'ha d'anar amb molt de compte perquè el que haurem realitzat al mati ho farem de nit i esta fatal i a part arrivarem ben cansats, un cop passat Sant Mateu de Bages i fins Callus la carretera esta bé però és corba rere corba i és una rematada de traca........ una cosa us dic, després d'acabar la feina per aquí, si no trobem una estrella és per emprenyar-perquè és l'únic que em farà anar per aquesta immundisia de camí.
Imatge

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Marc » dl. abr. 23, 2018 8:02 pm

Kpeps ha escrit:...una cosa us dic, després d'acabar la feina per aquí, si no trobem una estrella és per emprenyar-perquè és l'únic que em farà anar per aquesta immundisia de camí.
:riure :riure :riure

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Mon&mon » dl. abr. 23, 2018 8:41 pm

Kpeps ha escrit:no hi han fotos perque no se el que vaig fer amb la gopro.... ''apretarlosmachosvaloryaltoro'' .... una cosa us dic, després d'acabar la feina per aquí, si no trobem una estrella és per emprenyar-perquè és l'únic que em farà anar per aquesta immundisia de camí.
... aquest tram l'hem fet i ho expliques perfectament, la conclusió es que el día "R" depén de com estem, anirem per la vía ràpida.
El tema de les estrelles no ens treu el son.
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivfr » dl. maig 07, 2018 1:25 pm

Bon dia a tothom;

Aquest any tinc bastant retrassat el tema de la Rider1000, ja que tinc un pinçament lumbar que no acaba de millorar i amb la Vfr es fa dificil, quan pujo a ella m'ho passo teta, però és un poema al baixar.

Això a fet que aquest dissabte entre que el físic no acompanya i la previsió de pluges, hagi fet previa amb la llauna, vaig fer Masies de Voltregà - Tuixen - Port de la Bonaigua - Irgo- Coll de Nargo. La qüestió és que al Port del Cantó vaig triobar moltes motos amb braçalets vermells i a la benzinera de Sort hi havien com unes 250-300 motos aturades. Vosaltres sabeu de què es tractava?

Perdó per fer la pregunta en aquest fil -sorry però he cregut que no calia obrir un de nou per això i que vosaltres que esteu més posats que no pas jo en aquest temes segur que em podreu resoldre la incognita -hi

P.D: és una merda anar en cotxe :catko

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivili » dl. maig 07, 2018 1:53 pm

Jordivfr ha escrit:Bon dia a tothom;

Aquest any tinc bastant retrassat el tema de la Rider1000, ja que tinc un pinçament lumbar que no acaba de millorar i amb la Vfr es fa dificil, quan pujo a ella m'ho passo teta, però és un poema al baixar.

Això a fet que aquest dissabte entre que el físic no acompanya i la previsió de pluges, hagi fet previa amb la llauna, vaig fer Masies de Voltregà - Tuixen - Port de la Bonaigua - Irgo- Coll de Nargo. La qüestió és que al Port del Cantó vaig triobar moltes motos amb braçalets vermells i a la benzinera de Sort hi havien com unes 250-300 motos aturades. Vosaltres sabeu de què es tractava?

Perdó per fer la pregunta en aquest fil -sorry però he cregut que no calia obrir un de nou per això i que vosaltres que esteu més posats que no pas jo en aquest temes segur que em podreu resoldre la incognita -hi

P.D: és una merda anar en cotxe :catko
Hola Jordi,
les motos que vares trobar dissabte al port del cantó eren de la motovolta
http://motovolta.com/
que't milloris aviat per estar a punt per la rider

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivfr » dl. maig 07, 2018 4:15 pm

Jordivili ha escrit:
Hola Jordi,
les motos que vares trobar dissabte al port del cantó eren de la motovolta
http://motovolta.com/
que't milloris aviat per estar a punt per la rider

Moltes gràcies Jordi! :catok

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 21, 2018 6:31 pm

be,dons en cinc dies ja estem fent km'sss,sera el primer cop desde la primera edicio que no he fet mes que dos trams de la ruta per inspeccionar, o sigui que tot sera una novetat,en especial els camins rurals, encara que al saber mes o menys per on anira ja em faig a la ideia del que ens espera, comença la conta enrera....... :coets :coets :coets
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivfr » dc. maig 23, 2018 6:45 pm

Bé, ja tenim horaris de sortida oficials :catsalt a mi hem toca de 7:15h a 7:20h.

A veure si tinc la moto a punt, que el diumenge hem vaig quedar tirat a 3 km de Súria (alternador-regulador-bateria kaput) ja és la segona vegada que em passa (l'anterior va ser fa 4 anys) en prinicipi el mecànic m'ha promès que la tindrà, si no ja em veig fent-la amb la escuter -frustrated :riure

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. maig 23, 2018 10:10 pm

Doncs l’hora de sortida aquest any serà les 6:50 a les 6:55, la vegada que sortiré més tard. En fi, esperem que ens vagi molt bé a tots


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: JohnnyRLL » dj. maig 24, 2018 7:17 am

Bon dia,

Doncs la meva hora de sortida es entre 6:10 i 6:15, i ens hem de presentar a les 5:40h -shock

Sort a tots! -good

Ens veiem demà passat! -bye
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dj. maig 24, 2018 9:47 am

JohnnyRLL ha escrit:Bon dia,
Doncs la meva hora de sortida es entre 6:10 i 6:15, i ens hem de presentar a les 5:40h -shock
Sort a tots! -good
Ens veiem demà passat! -bye
et citen abams perque amb l' adesiu posat i distribuit per colors, entres a lo que jo dic el carril dels vedells i es el moment abans de la sortida que tambe es molt xulo.


despres del estres que vaig patir en les dues ultimes edicions, aquesta me la agafo amb una calma xixa increible, ademes, el que en un principi em va molestar sobremanera com son els punts ocults, els he trobat el alicient per fer-la, durant el cami ens anirem veient amb uns o altre per lo que us desitjo bona Rider , fins dissabte, encara que a alguns els veure de ben segur dema :esperant :esperant :esperant :esperant -mu -mu -mu -mu -mu
Imatge

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: JohnnyRLL » dj. maig 24, 2018 1:12 pm

Kpeps ha escrit:
et citen abams perque amb l' adesiu posat i distribuit per colors, entres a lo que jo dic el carril dels vedells i es el moment abans de la sortida que tambe es molt xulo.


despres del estres que vaig patir en les dues ultimes edicions, aquesta me la agafo amb una calma xixa increible, ademes, el que en un principi em va molestar sobremanera com son els punts ocults, els he trobat el alicient per fer-la, durant el cami ens anirem veient amb uns o altre per lo que us desitjo bona Rider , fins dissabte, encara que a alguns els veure de ben segur dema :esperant :esperant :esperant :esperant -mu -mu -mu -mu -mu
Bones,

Estic hem tu, això d'haver-hi punts secrets, per mi es el millor i el que dona al·licient. L'any passat varem fer amb en Roger la Ruta601, i solament hi havia 2 punts secrets i va ser tot un repte trobar-los i molt divertit. -punk
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1792
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Napoleon » dj. maig 24, 2018 5:18 pm

Que tingueu una bona ruta, companys. :CatVictoria :CatVictoria
Vigileu amb els cruïllers d’uniforme -sh_banned
Jo tampoc vaig en BMW

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”