RIDER1000 2018

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. nov. 19, 2017 5:11 pm

Hola companys,
Ja se que encara falta molt per la Rider1000 2018, però ja se sap la data. Sembla que serà el 26 de Maig (falta la confirmació oficial), i el recorregut es farà públic en 52 dies, coincidint com sempre amb el cap d’any. La seva web parla de les novetats d’aquesta 6ena edició que s’aniran coneixent properament, però si algú ben informat vol compartir alguna primícia, doncs perfecte. :catok
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. gen. 01, 2018 1:49 pm

Imatge

Que us sembla el recorregut?


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 02, 2018 9:24 am

bon dia i bon any :catBirra :catBirra em sembla que a priori es una cosa i potser es un altre de ben diferent.....m'ha agradat els pocs controls que hi han amb tiradas llargues, ara, el que em sembla es que hi ha gat amagat,ja que et diuen clarament que si has de fer previes ho facis per on t'indiquen i en el sentit que han posat que no te res a veure amb el que pensaria fer una persona coherent :riure :riure aixo vol dir que ho be posen controls ocults en alguns trams abans dels punts de control o be tenen ganes d efer-nos fer previes divertides.....
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivili » dt. gen. 02, 2018 9:33 am

Bon dia i bon any,
ahir tafanejant una mica, fent algun esboç de ruta vaig veure que hi ha molta diferencia entre la ruta "normal" i la proposada per l'organització. Es tindrà de veure que te previst l'organització. Un exemple es el cas entre Beget i les Masies de Voltregà, que el recorregut proposat es fer santigosa-Vallfogona(cap problema) per llavors desviar-te per la pista cimentada de Llaers i anar fins a Santa Maria de Besora, aquesta pista tot i ser cimentada hi ha bastants trossos en mal estat, per contra la ruta "normal" es baixar de camprodon fins ripoll i agafar la C17 fins a Masies,tindrem d'esperar a que l'organització doni mes detalls.

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. gen. 02, 2018 1:51 pm

Bon any companys,

Potser el Briefing serà més necessari que mai, perquè lo dels controls ocults no ho veig clar si la ruta és lliure. Haurem d’esperar a veure quina és la sorpresa que tenen pensada.
Alguna filtració o especulació més?


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dc. gen. 10, 2018 12:41 am

Nois, jo he passat el recorregut oficial al wikiloc per si algú se'l la vol importar al GPS.

Comentar que aquest cap de setmana, el disapte, anem a fer uns trams uns quants.

Si algú vol venir que m'avisi!

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. gen. 10, 2018 6:44 am

Johan88 ha escrit:Nois, jo he passat el recorregut oficial al wikiloc per si algú se'l la vol importar al GPS.

Comentar que aquest cap de setmana, el disapte, anem a fer uns trams uns quants.

Si algú vol venir que m'avisi!

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Doncs moltes gràcies company, per cert. Jo només vaig fer el primer control per provar, i els punts intermitjos, sembla com si et fessin parar, doncs senyala punts que estan lleugerament apartats de la ruta. Igual es un error de coordenades.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 10, 2018 10:00 am

segons m'han comentat no hi hauran controls ocults,cosa que sera de agrair sobretot quan es faci de nit i si s'ha seguit el recorregut fil per randa que es molt entretingut,a partir de Coll de Nargo ficar-se per Cambrils de Montanya i a partir de Solsona,lo de Pinos i tot allo es territori de bitxos i crec que mes d'un agraira tirar per el dret,jo de moment encara no puc fer cap previa que aquest any sera lo divertit ja que el recorregut porta a tallar i aquell dia,segur que mes d'un tram es fara per via mes rapida que la que proposen.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 10, 2018 10:09 am

Billy_Joe ha escrit:
Johan88 ha escrit:Nois, jo he passat el recorregut oficial al wikiloc per si algú se'l la vol importar al GPS.

Comentar que aquest cap de setmana, el disapte, anem a fer uns trams uns quants.

Si algú vol venir que m'avisi!

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Doncs moltes gràcies company, per cert. Jo només vaig fer el primer control per provar, i els punts intermitjos, sembla com si et fessin parar, doncs senyala punts que estan lleugerament apartats de la ruta. Igual es un error de coordenades.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
ostres,lo de pasar la ruta al GPS es interesant,cada any la faig punt per punt marcant al mapa de la pantalla la ruta,pero si sabes com es fa la lligaria sencera per tenir-la :catBirra :catBirra :catBirra
els punts intermitjos no son els correctes ja que diuen al web que son provisional i orientatius fins que posin els definitius :catok :catok
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » dc. gen. 10, 2018 10:58 am

En Heavy1987 va iniciar un fil que lliga amb el que dieu ara.

http://mototurisme.cat/viewtopic.php?f= ... om#p281113



Salut

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. gen. 10, 2018 8:27 pm

Kpeps ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:
Johan88 ha escrit:Nois, jo he passat el recorregut oficial al wikiloc per si algú se'l la vol importar al GPS.

Comentar que aquest cap de setmana, el disapte, anem a fer uns trams uns quants.

Si algú vol venir que m'avisi!

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Doncs moltes gràcies company, per cert. Jo només vaig fer el primer control per provar, i els punts intermitjos, sembla com si et fessin parar, doncs senyala punts que estan lleugerament apartats de la ruta. Igual es un error de coordenades.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
ostres,lo de pasar la ruta al GPS es interesant,cada any la faig punt per punt marcant al mapa de la pantalla la ruta,pero si sabes com es fa la lligaria sencera per tenir-la :catBirra :catBirra :catBirra
els punts intermitjos no son els correctes ja que diuen al web que son provisional i orientatius fins que posin els definitius :catok :catok
De fet, hi ha algun tram que no hi surt en el mapa de Garmin, he estat mirant els vídeos del Xavi Fàbregas i explica com solventar-ho, i a més penja tot el recorregut en Gpx per els Garmin. És una feinada que ja te feta, jo l’havia començat però si ja tenim la seva, no cal.
També algun altre company l’ha penjat, i és molt d’agrair.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dc. gen. 10, 2018 9:50 pm

Jo puc passar guia per passarla al tomtom o a Osmand.

La ruta la vaig fer seguint les coordenades, i vaig eliminar els punts ja que molts son per que el GPS faci la ruta tal cual ells la posen.

En principi no ha se tenir punts la que he penjat. Només inici y final.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. gen. 10, 2018 10:49 pm

Johan88 ha escrit:Jo puc passar guia per passarla al tomtom o a Osmand.

La ruta la vaig fer seguint les coordenades, i vaig eliminar els punts ja que molts son per que el GPS faci la ruta tal cual ells la posen.

En principi no ha se tenir punts la que he penjat. Només inici y final.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Sí, però el punt a punt et pot fer passar tot per vies ràpides, i no se si és el que volem fer. Veurem en què consisteixen aquestes sorpreses que ens tenen preparades.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dj. gen. 11, 2018 11:31 am

Billy_Joe ha escrit:
Johan88 ha escrit:Jo puc passar guia per passarla al tomtom o a Osmand.

La ruta la vaig fer seguint les coordenades, i vaig eliminar els punts ja que molts son per que el GPS faci la ruta tal cual ells la posen.

En principi no ha se tenir punts la que he penjat. Només inici y final.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Sí, però el punt a punt et pot fer passar tot per vies ràpides, i no se si és el que volem fer. Veurem en què consisteixen aquestes sorpreses que ens tenen preparades.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
No, si et fixes amb el itinerari en PDF oficial, es el mateix que hi ha penjat al wikilock.

No et fa pasar per cap via ràpida que no sigui la oficial.

Si no es el que vols dir, no t'entenc.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
DeuBCN
Presentats
Entrades: 39
Membre des de: ds. març 03, 2007 1:44 pm

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: DeuBCN » dj. gen. 11, 2018 12:49 pm

Arrivo tard al post pero si algú necessita la ruta per Garmin la tinc feta i comprovada.

Con un company ja hem fet els tres primers trams i apart de destacar que algun tram presenta un asfalt trecat no tenen gaire dificultat extra. Si de cas, que son llargs i un poc aburrits.

Veig que alguns sortiu el dissabte a fer algun tram, no puc anar, pero estare atent per la proxima, :catsalt
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. gen. 11, 2018 1:39 pm

Johan88 ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:
Johan88 ha escrit:Jo puc passar guia per passarla al tomtom o a Osmand.

La ruta la vaig fer seguint les coordenades, i vaig eliminar els punts ja que molts son per que el GPS faci la ruta tal cual ells la posen.

En principi no ha se tenir punts la que he penjat. Només inici y final.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Sí, però el punt a punt et pot fer passar tot per vies ràpides, i no se si és el que volem fer. Veurem en què consisteixen aquestes sorpreses que ens tenen preparades.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
No, si et fixes amb el itinerari en PDF oficial, es el mateix que hi ha penjat al wikilock.

No et fa pasar per cap via ràpida que no sigui la oficial.

Si no es el que vols dir, no t'entenc.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
El que dic és què sense punts intermitjos, cada navegador calcularà una ruta diferent. Pots fer el tram amb els 11 controls, però si no hi ha la ruta marcada, el navegador calcularà la ruta segons les preferències que cada un li hagi marcat.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dj. gen. 11, 2018 2:03 pm

Billy_Joe ha escrit:
El que dic és què sense punts intermitjos, cada navegador calcularà una ruta diferent. Pots fer el tram amb els 11 controls, però si no hi ha la ruta marcada, el navegador calcularà la ruta segons les preferències que cada un li hagi marcat.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
No te res a veure, el GPX ja ha marcat totes les coordenades de la ruta, que borris els punts de control (com diuen, no son definitius) no vol dir res, la ruta un cop marcada com a GPX hi hagi punts intermitgos o no la ruta no canvia al importarla, el que no farà es avisar del punt de control, tot el damés si. Peró s'ha d'importar el GPX.

No se si m'explico.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » dj. gen. 11, 2018 2:09 pm

Johan88 ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:
El que dic és què sense punts intermitjos, cada navegador calcularà una ruta diferent. Pots fer el tram amb els 11 controls, però si no hi ha la ruta marcada, el navegador calcularà la ruta segons les preferències que cada un li hagi marcat.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
No te res a veure, el GPX ja ha marcat totes les coordenades de la ruta, que borris els punts de control (com diuen, no son definitius) no vol dir res, la ruta un cop marcada com a GPX hi hagi punts intermitgos o no la ruta no canvia al importarla, el que no farà es avisar del punt de control, tot el damés si. Peró s'ha d'importar el GPX.

No se si m'explico.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
En el GPX hi pot haver per una banda el recorregut i també punts de pas. Per això depèn de com s'importi pot marcar la ruta original o bé fer-la de nou en base als punts que hi hagi.


Salut

Enviat des del meu SM-A520F usant Tapatalk
Imatge

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dj. gen. 11, 2018 2:21 pm

Airald ha escrit:
Johan88 ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:
El que dic és què sense punts intermitjos, cada navegador calcularà una ruta diferent. Pots fer el tram amb els 11 controls, però si no hi ha la ruta marcada, el navegador calcularà la ruta segons les preferències que cada un li hagi marcat.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
No te res a veure, el GPX ja ha marcat totes les coordenades de la ruta, que borris els punts de control (com diuen, no son definitius) no vol dir res, la ruta un cop marcada com a GPX hi hagi punts intermitgos o no la ruta no canvia al importarla, el que no farà es avisar del punt de control, tot el damés si. Peró s'ha d'importar el GPX.

No se si m'explico.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
En el GPX hi pot haver per una banda el recorregut i també punts de pas. Per això depèn de com s'importi pot marcar la ruta original o bé fer-la de nou en base als punts que hi hagi.


Salut

Enviat des del meu SM-A520F usant Tapatalk
Si, això ja ho sé.

El que dic és que la ruta de wikiloc, es 100% igual a la que Rider1000 ha publicat, pasa per exactament les mateixes coordenades, ells els punts de pas els marquen en un punt de la ruta, y la ruta passa per el punt que ells marquen, no t'has de sortir de la ruta per arribar al punt que ells marquen com a punts de control, seguint la ruta els passes igual.

En fi, és complicat explicar el tema, segurament no us sé entendre o jo no sé explicarme bé.

El que vull deixar clar és que segueixis els punts pas per pas publicats, o directament importis la ruta en GPX, pasaras per exactament el mateix recorregut.

Quan sortin els punts definitius els afagire, y així el mateix GPS amb dirà un cop importada la ruta, els km i temps que falta per el següent punt.

De moment es provisional, per tant es tonteria que hi hagi els punts de control marcats.

Salut!

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. gen. 11, 2018 3:10 pm

Sí que són provisionals, però en les anteriors edicions només han canviat lleugerament un parell. En el meu cas, prefereixo posar-los i després si cal corregir aquells que no siguin del tot exactes. Des fet, fins ara mai he fet tot el recorregut en una sola ruta, jo sempre els faig punt a punt, que em va millor. No he fet servir mai encara el Garmin, fins ara tenia un TomTom i així m’anava millor.
En quan pugui provaré la ruta, igual és com tu dius, però lels cops que ho he fet així, quan et sorties de la ruta, recalculava i adéu ruta.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”