RIDER1000 2018

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
DeuBCN
Presentats
Entrades: 39
Membre des de: ds. març 03, 2007 1:44 pm

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: DeuBCN » dl. gen. 22, 2018 6:23 am

Airald ha escrit:Jo vaig fer la següent prova amb el tram 1. Vaig carregar el GPX al tomtom mydrive i va fer el que va voler, però realment no li falta cap carretera. Llavors vaig "copiar" al mydrive el primer tram i el va mostrar i passar al tomtom correctament. Analitzant els punts que marquen la ruta, he vist que en algun cas estan fora de la via, podria ser que aquest fos el problema...

El que és cert, és que si en algun punt de la ruta, el tomtom no hi té cap via, no funcionarà. Això no passa amb els Garmin, on li pots posar trams de track fets amb un altre mapa, es veu.

Com diu en Johan88, amb l'OsmAnd es fa sense problema, i avisa dels punts de pas. La única pega que li trobo és que avisa en llocs on no hi ha més que una corba tancada o bé surt un corriol. No deu tenir clar els tipus de via, i que no cal donar indicacions si anant per carretera et creues amb una altra carretera. Però no n'hi ha cap perfecte, i en termes generals és molt bona. (Aquests darrers dies i a la ruta d'avui l'he estat provant i és una molt bona opció en termes generals i d'ús obligat en casos concrets com el que deiem).


Salut!
a mi m'ha sorpres el que fa el Tomtom 400. El cap de setmana hem repasat la ruta que fa el Tomtom amb un company, i no traça correctament la ruta. En canvi en el Garmin no he tingut cap problema, i els trams que no surten en el mapa de carreteres els he substituit per traçats directes entre dos waypoints.
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. gen. 24, 2018 8:21 am

DeuBCN ha escrit:
Airald ha escrit:Jo vaig fer la següent prova amb el tram 1. Vaig carregar el GPX al tomtom mydrive i va fer el que va voler, però realment no li falta cap carretera. Llavors vaig "copiar" al mydrive el primer tram i el va mostrar i passar al tomtom correctament. Analitzant els punts que marquen la ruta, he vist que en algun cas estan fora de la via, podria ser que aquest fos el problema...

El que és cert, és que si en algun punt de la ruta, el tomtom no hi té cap via, no funcionarà. Això no passa amb els Garmin, on li pots posar trams de track fets amb un altre mapa, es veu.

Com diu en Johan88, amb l'OsmAnd es fa sense problema, i avisa dels punts de pas. La única pega que li trobo és que avisa en llocs on no hi ha més que una corba tancada o bé surt un corriol. No deu tenir clar els tipus de via, i que no cal donar indicacions si anant per carretera et creues amb una altra carretera. Però no n'hi ha cap perfecte, i en termes generals és molt bona. (Aquests darrers dies i a la ruta d'avui l'he estat provant i és una molt bona opció en termes generals i d'ús obligat en casos concrets com el que deiem).


Salut!
a mi m'ha sorpres el que fa el Tomtom 400. El cap de setmana hem repasat la ruta que fa el Tomtom amb un company, i no traça correctament la ruta. En canvi en el Garmin no he tingut cap problema, i els trams que no surten en el mapa de carreteres els he substituit per traçats directes entre dos waypoints.
El Xavi Fàbregas ha fet un vídeo en el que solventa els punts on no hi ha traçat amb els mapes de Garmin, creant aquell punt de la ruta amb un mapa topogràfic. Al passar-lo al Garmin respecta la ruta i guia correctament.
Ell ho fa fàcil.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » dc. gen. 24, 2018 8:49 am

Jo també l'he vist, sembla que el Garmin és capaç de seguir tracks. El que desconec és com et guia si "a sota" no hi ha un mapa que tingui la carretera, ja que els mapes amb els que ho fa son rasteritzats, diria jo, i el garmin no sap si hi ha carretera o no, és una imatge que serveix perquè puguis fer el traçat manualment a sobre la carretera. Deixa molt clar que no pots fer que el basecamp recalculi aquella part de la ruta, ja que llavors intenta fer-ho per una via inexistent i la volta que et fa fer és absurda.

Jo he fet algun track amb el motoplaner i li pots fer traçar per carretera i també li pots dir que des d'un cert punt faci "linia recta". Llavors vas clicant sobre els punts que vols i llestos. Però el GPX creat l'has de fer servir amb un soft que sigui capaç de fer el que fa el Garmin, així que pel TomTom estem igual. Seria bo poder fer una ruta "tallada" i en el tram que no té carretera que et faci una línia recta cap al següent punt amb via i sortiriem del pas...


Salut

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Boolean » dc. gen. 24, 2018 9:39 am

Billy_Joe ha escrit:
El Xavi Fàbregas ha fet un vídeo en el que solventa els punts on no hi ha traçat amb els mapes de Garmin, creant aquell punt de la ruta amb un mapa topogràfic. Al passar-lo al Garmin respecta la ruta i guia correctament.
Ell ho fa fàcil.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Passava per aqui... :cathola :cathola :cathola
Me n'alegro que t'hagin agradat i servit els videos Guillem :catok

He estat llegint una mica en vertical el fil i estem tenint la mateixa discució de cada any. Jo ho resumeixo en 3 punts:

1) Es la RIDER1000, qui ja l'hagi fet algun cop ja sap a lo que va. No entenc com us sorpreneu que posin carreteres trencades i fetes merda.
2) Es la RIDER1000, la seva propia normativa diu que l'unica cosa ibligatoria que hi ha son els punts de control, la ruta entre ells es absolutament a elecció del rider. Que es farán moltes pirules enguany? Si,... cadascu s'enganya com vol. :catcrazy
3) Es la RIDER1000, serà ja la sisena edició fent una ruta de 1000 kilometres per arreu de Catalunya. Es NORMAL no, NORMALISSIM, que despres de 6 anys s'estiguin repetint trams i carreteres. NO es tan facil fer una ruta atractiva de 1000kms sense repetir trams despres de 6 edicions, entren moltes coses en joc, com que es deixi circular per segons quines zones "amagades" (recordem el tram de Sant Esteve de la Sarga de fa 2 anys), o que cada any s'intenta evitar les grans ciutats (algu no s'ha preguntat mai pq la Rider no ha pujat mai el Rat-Penat amb lo bonic que arriba a ser aquella carretera fins a Olivella?, jo si....)

En resum, es la RIDER1000 cagun cony! ja sabem a lo que anem,.... i els que no ho sapiguen,.....
-spam tinc uns videos la mar de xulos al meu canal per que us en feu una idea -spam

:CatVictoria :CatVictoria :CatVictoria :catBirra :catok

Apa, salut i kms! -thumbup

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » dc. gen. 24, 2018 12:53 pm

També diuen que hi haurà sorpreses al briefing...


Salut

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. gen. 25, 2018 6:13 am

Airald ha escrit:Jo també l'he vist, sembla que el Garmin és capaç de seguir tracks. El que desconec és com et guia si "a sota" no hi ha un mapa que tingui la carretera, ja que els mapes amb els que ho fa son rasteritzats, diria jo, i el garmin no sap si hi ha carretera o no, és una imatge que serveix perquè puguis fer el traçat manualment a sobre la carretera. Deixa molt clar que no pots fer que el basecamp recalculi aquella part de la ruta, ja que llavors intenta fer-ho per una via inexistent i la volta que et fa fer és absurda.

Jo he fet algun track amb el motoplaner i li pots fer traçar per carretera i també li pots dir que des d'un cert punt faci "linia recta". Llavors vas clicant sobre els punts que vols i llestos. Però el GPX creat l'has de fer servir amb un soft que sigui capaç de fer el que fa el Garmin, així que pel TomTom estem igual. Seria bo poder fer una ruta "tallada" i en el tram que no té carretera que et faci una línia recta cap al següent punt amb via i sortiriem del pas...


Salut
Sí, com bé dius, en aquests trams sense mapa, no guia, només marca el recorregut, que ja ens va bé.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. gen. 25, 2018 6:23 am

Boolean ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:
El Xavi Fàbregas ha fet un vídeo en el que solventa els punts on no hi ha traçat amb els mapes de Garmin, creant aquell punt de la ruta amb un mapa topogràfic. Al passar-lo al Garmin respecta la ruta i guia correctament.
Ell ho fa fàcil.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Passava per aqui... :cathola :cathola :cathola
Me n'alegro que t'hagin agradat i servit els videos Guillem :catok

He estat llegint una mica en vertical el fil i estem tenint la mateixa discució de cada any. Jo ho resumeixo en 3 punts:

1) Es la RIDER1000, qui ja l'hagi fet algun cop ja sap a lo que va. No entenc com us sorpreneu que posin carreteres trencades i fetes merda.
2) Es la RIDER1000, la seva propia normativa diu que l'unica cosa ibligatoria que hi ha son els punts de control, la ruta entre ells es absolutament a elecció del rider. Que es farán moltes pirules enguany? Si,... cadascu s'enganya com vol. :catcrazy
3) Es la RIDER1000, serà ja la sisena edició fent una ruta de 1000 kilometres per arreu de Catalunya. Es NORMAL no, NORMALISSIM, que despres de 6 anys s'estiguin repetint trams i carreteres. NO es tan facil fer una ruta atractiva de 1000kms sense repetir trams despres de 6 edicions, entren moltes coses en joc, com que es deixi circular per segons quines zones "amagades" (recordem el tram de Sant Esteve de la Sarga de fa 2 anys), o que cada any s'intenta evitar les grans ciutats (algu no s'ha preguntat mai pq la Rider no ha pujat mai el Rat-Penat amb lo bonic que arriba a ser aquella carretera fins a Olivella?, jo si....)

En resum, es la RIDER1000 cagun cony! ja sabem a lo que anem,.... i els que no ho sapiguen,.....
-spam tinc uns videos la mar de xulos al meu canal per que us en feu una idea -spam

:CatVictoria :CatVictoria :CatVictoria :catBirra :catok

Apa, salut i kms! -thumbup
Bé Xavi, en el meu cas, el que em te intrigat és de quin tipus de sorpresa parlen. Tot el demés, doncs anirem fent com cada any, punt a punt, i a mi ja em va el rotllo de que hi hagi algun camí, tot i que entenc que ha de ser apte per tot tipus de moto.
Ara a entrenar l’F5 pel dia 17 a les 0:00 ;-)
Salut Vs


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Anton
Presentats
Entrades: 68
Membre des de: dt. març 17, 2015 7:53 am
Ubicació: Lleida

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Anton » dv. gen. 26, 2018 10:56 pm

Doncs sembla que la organització fa marxa enrera, i modifica el traçat entre Llorà i Palol de Revardit, per mi el pitjor tram de tota la Rider1000, degut al delicat accés al 2n tram de pista (gir molt forçat a l'esquerra) i al mal estat de la mateixa. No veia 1.850 motos passant per allà.

https://www.rider1000.com/ca/lleuger-ca ... ora-beget/

Crec que és una mesura encertada. I qui vulgui complicar-se una mica més la vida, evidentment serà lliure de fer-lo :catok

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. gen. 26, 2018 11:29 pm

Anton ha escrit:Doncs sembla que la organització fa marxa enrera, i modifica el traçat entre Llorà i Palol de Revardit, per mi el pitjor tram de tota la Rider1000, degut al delicat accés al 2n tram de pista (gir molt forçat a l'esquerra) i al mal estat de la mateixa. No veia 1.850 motos passant per allà.

https://www.rider1000.com/ca/lleuger-ca ... ora-beget/

Crec que és una mesura encertada. I qui vulgui complicar-se una mica més la vida, evidentment serà lliure de fer-lo :catok
Sembla lògic, no és un dia per complicar molt la ruta a tantes motos. Potser encara veurem alguna modificació més.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Boolean » dt. gen. 30, 2018 8:36 am

Billy_Joe ha escrit:
DeuBCN ha escrit:
Airald ha escrit:Jo vaig fer la següent prova amb el tram 1. Vaig carregar el GPX al tomtom mydrive i va fer el que va voler, però realment no li falta cap carretera. Llavors vaig "copiar" al mydrive el primer tram i el va mostrar i passar al tomtom correctament. Analitzant els punts que marquen la ruta, he vist que en algun cas estan fora de la via, podria ser que aquest fos el problema...

El que és cert, és que si en algun punt de la ruta, el tomtom no hi té cap via, no funcionarà. Això no passa amb els Garmin, on li pots posar trams de track fets amb un altre mapa, es veu.

Com diu en Johan88, amb l'OsmAnd es fa sense problema, i avisa dels punts de pas. La única pega que li trobo és que avisa en llocs on no hi ha més que una corba tancada o bé surt un corriol. No deu tenir clar els tipus de via, i que no cal donar indicacions si anant per carretera et creues amb una altra carretera. Però no n'hi ha cap perfecte, i en termes generals és molt bona. (Aquests darrers dies i a la ruta d'avui l'he estat provant i és una molt bona opció en termes generals i d'ús obligat en casos concrets com el que deiem).


Salut!
a mi m'ha sorpres el que fa el Tomtom 400. El cap de setmana hem repasat la ruta que fa el Tomtom amb un company, i no traça correctament la ruta. En canvi en el Garmin no he tingut cap problema, i els trams que no surten en el mapa de carreteres els he substituit per traçats directes entre dos waypoints.
El Xavi Fàbregas ha fet un vídeo en el que solventa els punts on no hi ha traçat amb els mapes de Garmin, creant aquell punt de la ruta amb un mapa topogràfic. Al passar-lo al Garmin respecta la ruta i guia correctament.
Ell ho fa fàcil.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Encara no ho he confirmat sobre el terrent, oju,.... pero pel que sembla el Garmin al carregar la ruta que hem passat des del BC, respecta el traçat. -beg

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: JordiPB » dt. gen. 30, 2018 5:46 pm

Boolean ha escrit:
Encara no ho he confirmat sobre el terrent, oju,.... pero pel que sembla el Garmin al carregar la ruta que hem passat des del BC, respecta el traçat. -beg
En cas de que no vulguis parar a fer el canvi de ruta o que te'l recalculi, pots dir-li que vagi directe d'un punt a l'altra traçant una linia recta, sense traçar per la carretera, i al tornar al punt conegut del mapa, seguirà amb la ruta de manera normal.
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 364
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Heavy1987 » dv. feb. 09, 2018 7:49 am

Bones companys:

Us deixo una novetat de ahir sobre els punts secretes anomenats punts masters.
https://www.rider1000.com/es/explicamos ... a-edicion/
Això vol dir que si vols ferla amb tots els segells de punts de control i els punts apart de master tindràs de seguir la seva ruta si o si.
Tinc un dubte sobre el tema de la inscripció us queda clar si serà la nit del divendres al dissabte o la nit del dissabte al diumenge.

Gracies a tots i salud.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dv. feb. 09, 2018 9:10 am

Heavy1987 ha escrit:Bones companys:

Us deixo una novetat de ahir sobre els punts secretes anomenats punts masters.
https://www.rider1000.com/es/explicamos ... a-edicion/
Això vol dir que si vols ferla amb tots els segells de punts de control i els punts apart de master tindràs de seguir la seva ruta si o si.
Tinc un dubte sobre el tema de la inscripció us queda clar si serà la nit del divendres al dissabte o la nit del dissabte al diumenge.

Gracies a tots i salud.
es la nit de dissabte a diumenge i per cert, no m'agraden gens aquestes noves premisas, desvirtuen el esperit Rider1000 :catnono :catnono :catnono
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. feb. 09, 2018 6:21 pm

Kpeps ha escrit:
Heavy1987 ha escrit:Bones companys:

Us deixo una novetat de ahir sobre els punts secretes anomenats punts masters.
https://www.rider1000.com/es/explicamos ... a-edicion/
Això vol dir que si vols ferla amb tots els segells de punts de control i els punts apart de master tindràs de seguir la seva ruta si o si.
Tinc un dubte sobre el tema de la inscripció us queda clar si serà la nit del divendres al dissabte o la nit del dissabte al diumenge.

Gracies a tots i salud.
es la nit de dissabte a diumenge i per cert, no m'agraden gens aquestes noves premisas, desvirtuen el esperit Rider1000 :catnono :catnono :catnono
Bé, a mi no em desagrada, però he de provar primer la ruta per decidir que faig.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 12, 2018 12:27 pm

van passant els dies i cada cop m'agrada menys aixo dels punts Master :catnono :catnono :catnono encara que com diuen , cadascu a casa seva fica les normes que mes li convenen .

[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dv. feb. 16, 2018 10:41 am

deixo els ports que tindrem que passar el dia de marras, potser m'en deixo algun pero realment encara que ho sembli si es segueix la ruta fil per randa sera una jornada espectacular.

PORT DE LA BONAIGUA 2072 mts
PORT DEL CANTÓ 1718 mts
COLL DE JOSA 1620 mts
COLL DE LA TRAVA 1480 mts
PORT DE LA CREU DE PERVES 1343 mts
COLL DE BOIXOLS 1332 mts
COLL DE LA TRAPA 1321 mts
COLL DE FAIDELLA 1250 mts
PORT DE VIU DE LLEVATA 1230 mts
COLL DE SERRA SECA 1229 mts
COLL DE LA BATALLOLA 1197 mts
COLL DE BRACONS 1132 mts
COLL DE CANES 1120 mts
COLL DE TERRADELLAS 1100 mts
COLL DE LA BOIXEDA 1092 mts
COLLADA DE SENTIGOSA 1064 mts
COLL DE COUBET 1010 mts
LA TRONA 865 mts
COLL DE BUCS 781 mts
COLL DE CAMPORIOL 515 mts
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. feb. 17, 2018 9:37 pm

Kpeps ha escrit:deixo els ports que tindrem que passar el dia de marras, potser m'en deixo algun pero realment encara que ho sembli si es segueix la ruta fil per randa sera una jornada espectacular.

PORT DE LA BONAIGUA 2072 mts
PORT DEL CANTÓ 1718 mts
COLL DE JOSA 1620 mts
COLL DE LA TRAVA 1480 mts
PORT DE LA CREU DE PERVES 1343 mts
COLL DE BOIXOLS 1332 mts
COLL DE LA TRAPA 1321 mts
COLL DE FAIDELLA 1250 mts
PORT DE VIU DE LLEVATA 1230 mts
COLL DE SERRA SECA 1229 mts
COLL DE LA BATALLOLA 1197 mts
COLL DE BRACONS 1132 mts
COLL DE CANES 1120 mts
COLL DE TERRADELLAS 1100 mts
COLL DE LA BOIXEDA 1092 mts
COLLADA DE SENTIGOSA 1064 mts
COLL DE COUBET 1010 mts
LA TRONA 865 mts
COLL DE BUCS 781 mts
COLL DE CAMPORIOL 515 mts
Gràcies Kpeps


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivfr » dg. feb. 18, 2018 12:23 am

Això és de boixos, primer no podia accedir a la inscripció i quan ho he aconseguit als 10-15 min ja m'ha tocat el dorsal 454 -shock

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. feb. 18, 2018 12:28 am

He entrat al minut 1 i ja sóc el 321, una bogeria
Billy_Joe l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 18, 2018 12:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Jordivili » dg. feb. 18, 2018 12:44 am

A mi m'ha anat be al entrar les dades dels 4 companys que anirem pero m'ha donat problemes amb el pago,total que soc el 497 una bogeria

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”