RIDER1000 2018

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: 650X, Kinder, Minina

Re: RIDER1000 2018

EntradaAutor: Billy_Joe » dc. abr. 11, 2018 3:52 pm

Kpeps ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:Una mica de vídeo d'aquest tram de pista fins a Sant Salvador d'Irgo,
Watch on youtube.com

culleres,quina Rider mes tot terreny , entre el primer tram de Ardevol que esta fatal , i lo que ve a posterior en un tram o altre em sembla que em plantejo d'aqui al dia R amb quina moto ho faig, aquest any no he preparat res i em sembla que sera millor aixi, perque sino potser ni em presento a la sortida :riure :riure :riure

Com cada any, de control en control i anar fent a veure si cauen alguns estels.

Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
Billy_Joe
Presentats

Entrades: 548
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 10:49 am
Ubicació: el Vendrell

EntradaAutor: Kpeps » dg. abr. 15, 2018 10:18 pm

dissabte va haver el breafing de la rider,hi havia molta gent i uns quants mototuristes,casi tot va anar donant la volta en la questio dels punts Master,de altres coses es va parlar ben poc , al principi van explicar un navegador nou que em va semblar molt be de preu i amb forçes novetats, vaig treure en clar el següent:
donaran xocolatada a primera hora abans de sortir,enlloc de cafe en llet, va haver molta aceptacio a aquesta noticia,hi haura dinar a les Masies de Voltrega (aquest any crec que es una bogeria que els de la 1000 parin a entaular-se) pero es de bon rebut aquesta noticia i ademes sopar :catok :catok
obsequis , mes o menys com el any passat,buff,termica les dues coses amb uns dissenys molt xulos i els adhesius.
una de les coses que mes em preocupava era el segon segell a Les Masies de Voltrega ho han solucionat molt be ja que hi hauran dos controls diferenciats :aplaudiment :aplaudiment
els punts master segons van explicar, venen degut a que hi ha unes 200 persones que cada any s'apunten a la 1000 i no la acaven,a part que com la gent no segueix l'itinerari aconsellat alguns s'atreveixen a dir que la ruta es aburrida per lo que aquest any sens dubte no ho sera, volen fer una criba,el problema que va exposar la gent es que per exemple els que fan la 500 tindran molts menys punts i l'any que ve per apuntar-se sortiran amb numero molt alt, contan que s'apuntes tothom que participa aquest any a la 1000,jo vaig dir que el problema gros que hi veig es que qui no participi aquest any o ho faci pero no acavi per qualsevol cosa ja no podra particpar mai mes, en fi,d'aixo va anar.

Watch on youtube.com
Kpeps
Presentats

Entrades: 7797
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 6:41 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Lomotard » dg. abr. 15, 2018 10:44 pm

Completament d'acord amb tu, si no pots acabar la Rider1000 pel motiu que sigui ja pots dir bye-bye per les properes edicions.
Despres de veure del video del Briefing, diuen que van crear els punts masters perquè hi han participants que s'apunten a la 1000
saben que no la faran sencera i ocupen places de participants que si la farien sencera.
I em pregunto, aquesta gent li sobren els diners o que?
Paguen 75€ per no fer-la sencera?
Entenc que la gràcia d'aquests esdeveniments es acabar passant per tots els punts de control i fer el 1000 kms.
Lomotard
Presentats

Entrades: 43
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 4:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

EntradaAutor: Jordivili » dl. abr. 16, 2018 8:36 am

Kpeps ha escrit:dissabte va haver el breafing de la rider,hi havia molta gent i uns quants mototuristes,casi tot va anar donant la volta en la questio dels punts Master,de altres coses es va parlar ben poc , al principi van explicar un navegador nou que em va semblar molt be de preu i amb forçes novetats, vaig treure en clar el següent:
donaran xocolatada a primera hora abans de sortir,enlloc de cafe en llet, va haver molta aceptacio a aquesta noticia,hi haura dinar a les Masies de Voltrega (aquest any crec que es una bogeria que els de la 1000 parin a entaular-se) pero es de bon rebut aquesta noticia i ademes sopar :catok :catok
obsequis , mes o menys com el any passat,buff,termica les dues coses amb uns dissenys molt xulos i els adhesius.
una de les coses que mes em preocupava era el segon segell a Les Masies de Voltrega ho han solucionat molt be ja que hi hauran dos controls diferenciats :aplaudiment :aplaudiment
els punts master segons van explicar, venen degut a que hi ha unes 200 persones que cada any s'apunten a la 1000 i no la acaven,a part que com la gent no segueix l'itinerari aconsellat alguns s'atreveixen a dir que la ruta es aburrida per lo que aquest any sens dubte no ho sera, volen fer una criba,el problema que va exposar la gent es que per exemple els que fan la 500 tindran molts menys punts i l'any que ve per apuntar-se sortiran amb numero molt alt, contan que s'apuntes tothom que participa aquest any a la 1000,jo vaig dir que el problema gros que hi veig es que qui no participi aquest any o ho faci pero no acavi per qualsevol cosa ja no podra particpar mai mes, en fi,d'aixo va anar.

Watch on youtube.com

bona explicació Kpeps del briefing de dissabte,afegir també el canvi d'ubicació del punt de control de masies de Voltregà que enlloc del parquing del bonpreu serà al lloc on fan el mercat el diumenge al costat de les piscines.
Jordivili
Presentats

Entrades: 247
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 8:20 pm
Ubicació: El Bisaura

EntradaAutor: Billy_Joe » dl. abr. 16, 2018 6:00 pm

Jordivili ha escrit:
Kpeps ha escrit:dissabte va haver el breafing de la rider,hi havia molta gent i uns quants mototuristes,casi tot va anar donant la volta en la questio dels punts Master,de altres coses es va parlar ben poc , al principi van explicar un navegador nou que em va semblar molt be de preu i amb forçes novetats, vaig treure en clar el següent:

Watch on youtube.com

bona explicació Kpeps del briefing de dissabte,afegir també el canvi d'ubicació del punt de control de masies de Voltregà que enlloc del parquing del bonpreu serà al lloc on fan el mercat el diumenge al costat de les piscines.

Ben vist company, la nova ubicació del control de Masies de Voltregà del que va parlar, pot ser que sigui aquesta?

https://goo.gl/maps/xVmCeN3zehF2
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
Billy_Joe
Presentats

EntradaAutor: Jordivili » dt. abr. 17, 2018 12:01 am

Bones Billy_Joe,
no se si es un error pero amb la teva ubicació em surt la biblioteca d'Artes,el nou punt de control de maseies es aquest:

https://goo.gl/maps/26ARa1iaNWu
Jordivili
Presentats

Entrades: 247
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 8:20 pm
Ubicació: El Bisaura

EntradaAutor: Billy_Joe » dt. abr. 17, 2018 12:37 am

Jordivili ha escrit:Bones Billy_Joe,
no se si es un error pero amb la teva ubicació em surt la biblioteca d'Artes,el nou punt de control de maseies es aquest:

https://goo.gl/maps/26ARa1iaNWu

Sí sí Jordi, m'he equivocat al enganxar l'adreça, però correcte, és el que tu dius. :catok
Billy_Joe
Presentats

Anterior

Torna a: Rutes, cròniques i viatges

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants