wow rider 2018

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

wow rider 2018

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 20, 2017 4:44 pm

dons aqui hi ha un altre proposta de sortida per fer uns quants km's,es desde Saragossa i sera la segona edicio, es veu que l'any passat va ser un exit ja que la gent en va quedar molt contenta,jo no vaig poder anar estan inscrit en un principi, perque va haver un canvi de datas i finalment ho van fer el dia de Sant Joan ( i com podeu entendre no tenia ganas de que em fiquesin un cohet al....qui ja sabeu ) per lo que espero aquest any estrenar-me i gaudir del famos ''tubo'',poso el enllaç.

https://wow-rider.com/benvingut/
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: wow rider 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. nov. 21, 2017 7:20 am

Kpeps ha escrit:dons aqui hi ha un altre proposta de sortida per fer uns quants km's,es desde Saragossa i sera la segona edicio, es veu que l'any passat va ser un exit ja que la gent en va quedar molt contenta,jo no vaig poder anar estan inscrit en un principi, perque va haver un canvi de datas i finalment ho van fer el dia de Sant Joan ( i com podeu entendre no tenia ganas de que em fiquesin un cohet al....qui ja sabeu ) per lo que espero aquest any estrenar-me i gaudir del famos ''tubo'',poso el enllaç.

https://wow-rider.com/benvingut/
Estaré atent, doncs el fet de que no hi hagi data encara, complica una mica programar-ho. Sembla que és amb roadbook, no? No ho he provat mai, però no ho descarto.



Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: wow rider 2018

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 21, 2017 10:03 am

Billy_Joe ha escrit:
Kpeps ha escrit:dons aqui hi ha un altre proposta de sortida per fer uns quants km's,es desde Saragossa i sera la segona edicio, es veu que l'any passat va ser un exit ja que la gent en va quedar molt contenta,jo no vaig poder anar estan inscrit en un principi, perque va haver un canvi de datas i finalment ho van fer el dia de Sant Joan ( i com podeu entendre no tenia ganas de que em fiquesin un cohet al....qui ja sabeu ) per lo que espero aquest any estrenar-me i gaudir del famos ''tubo'',poso el enllaç.

https://wow-rider.com/benvingut/
Estaré atent, doncs el fet de que no hi hagi data encara, complica una mica programar-ho. Sembla que és amb roadbook, no? No ho he provat mai, però no ho descarto.
Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
si que hi ha data,es el 16 de juny,em sembla que no es amb road book,a cada control de pas,et donen el següent i aixi succesivament :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1792
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: wow rider 2018

Entrada Autor: Napoleon » dt. nov. 21, 2017 10:13 am

De moment m’he inscrit. :catok
Ja veurem com acaba tot :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”