Una volta semi-trail al delta.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Una volta semi-trail al delta.

Entrada Autor: Steelman » dv. ago. 24, 2007 9:46 pm

Aquesta tarda abans d´anar a treballar he fet una d´aquelles voltes que a vegades faig.

Avui pero l´he fet difernt i he anat mes cap al cantó maritim, ja que el temps no apuntava molt be.

El primer lloc on he anat a estat a l´Ametlla de Mar, un dels pocs pobles del litoral catala on encara es respira un autentic sabor mariner, fins i tot es pot olorar.
Imatge

Imatge

I te a tocar del poble alguna caleta com aquesta.
Imatge

I d´alla m´he anat a una zona del delta que encara no havia anat, a la punta del Fangar, a la platja de la Marquessa.
Alli de sobte s´ha acabat el asfalt i he començat a trailejar com he pogut :P
Imatge

Fins que al costat de la platja he arribat.
Imatge

Era molt curios. En una banda tenia el mar.
Imatge

I a l´altre tenia els arrosals.
Imatge

He continuat, intentant arribar fins a la punta del Fangar per aquesta pista.
Imatge

La sensacio era molt xula.
Al costat del mar, entre dunes i..
Imatge

Pero he hagut de desistir. NO estic acostumat anar amb la moto per fora de lo negre i si a sobre la pista es tota de sorra....la moto anava d´un canto a l'altre i era molt dificil de controlar :(

He reculat i aleshores he anat fins a deltebre per aquesta pista que tambe va paral.lela al mar
Imatge

I d´alla cap a l´Ampolla. Es un poble tambe mariner com l´Ametlla, pero aqui no es respira aquell aire mariner de tota la vida.
Imatge

I cap a la feina sota una intensa pluja
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dv. ago. 24, 2007 10:25 pm

Una fantastica excursio Jordi, llastima del final, la pluja, pero segur que paga la pena. Unes fotos molt boniques.
Salutacions.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dv. ago. 24, 2007 10:36 pm

es pot anar dins a la punta del fangar per pista? ja tardes en dinar mes indicacions :P

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. ago. 24, 2007 10:39 pm

boolean ha escrit:es pot anar dins a la punta del fangar per pista? ja tardes en dinar mes indicacions :P
He anat seguint els indicadors que hi havien al sortir de l´Ampolla.
SI vols anar-hi un dia m´avises que intentare arribar-hi, pero avui anant sol i la pista d´arena de platja m´he acollonit :(
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. ago. 24, 2007 11:15 pm

Steelman ha escrit:
boolean ha escrit:es pot anar dins a la punta del fangar per pista? ja tardes en dinar mes indicacions :P
He anat seguint els indicadors que hi havien al sortir de l´Ampolla.
SI vols anar-hi un dia m´avises que intentare arribar-hi, pero avui anant sol i la pista d´arena de platja m´he acollonit :(
hola:

Jo hi vaig anar una vegada amb una Gs1000 i et puc dir que l´unica manera d´anar recte i segur per la sorra , es anar...a fons absolut :roll:
si no ets decidit a l´hora de donar gas...doncs que no acaves d´engegar mai i fas les SSSS que dius.

Ens hauries de haver vist a tots anar per on trequen les ones a 90 o 100 per hora , allò si que son esquitxos. :twisted: vaja com al Dakar al Llac Rosa. (després neteja bé les rodes ( doncs et poden quedar "lenticulars" especialment la de derrere i la moto sencera amb molta cura )
:oops: :oops: :oops: :oops:

Desgraciadament no hi han fotos, doncs aquell temps no s´estilava fer-ne.
Lá ny passat hi vàrem anar " a fer el mateix " amb cotxe (toyota Land Cruiser) i recordo haver passat el riu Ebre de la Cava a Sant Jaume enveja ( pas de barca ) i agafar després la carretera a Els Eucaliptus i allà tota la barra del Trabucador....
:roll: :? :?
Imatge

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » ds. ago. 25, 2007 1:28 am

Steelman ha escrit:
boolean ha escrit:es pot anar dins a la punta del fangar per pista? ja tardes en dinar mes indicacions :P
He anat seguint els indicadors que hi havien al sortir de l´Ampolla.
SI vols anar-hi un dia m´avises que intentare arribar-hi, pero avui anant sol i la pista d´arena de platja m´he acollonit :(
jo aquest diumenge tinc ganes de fer una sortideta,... si no tens res a fer....

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 25, 2007 1:31 am

boolean ha escrit: jo aquest diumenge tinc ganes de fer una sortideta,... si no tens res a fer....
Al mati dormo (treballo de nis aquesta setmana)
AL migdia dina familiar
I a la tarda/nit tornar a treballar :(

Ho sento :(
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » ds. ago. 25, 2007 1:39 am

Steelman ha escrit:
boolean ha escrit: jo aquest diumenge tinc ganes de fer una sortideta,... si no tens res a fer....
Al mati dormo (treballo de nis aquesta setmana)
AL migdia dina familiar
I a la tarda/nit tornar a treballar :(

Ho sento :(
no passa res,... m'has fet entrar el cuquet d'anar-ho a veure. Si no trobo un pla alternatiu hi aniré a fer un vol.

Merci ;)

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. ago. 25, 2007 11:49 am

gs12 red ha escrit:Jo hi vaig anar una vegada amb una Gs1000 i et puc dir que l´unica manera d´anar recte i segur per la sorra , es anar...a fons absolut :roll:
si no ets decidit a l´hora de donar gas...doncs que no acaves d´engegar mai i fas les SSSS que dius.
100% cert, quan vas per sorra la moto "sura" i la unica manera d'aguantarla es amb velocitat, fent que l'efecte giriscopic de la moto al rodar l'aguanti, qualsevol frenada, canvi de ritme, o fins i tot de "densitat" en la compactacio de la sorra et fa "surfejar"
aixo si, ho has de tenir clarissim abans de començar a donar gas, res de badar i corregir rumb sobre la marxa, he fet alguna "practica" amb un ex-dakarià i es tot el que puc afegir
Steelman ha escrit:Era molt curios. En una banda tenia el mar.
Imatge
?
per cert, no convida gens a un bany aquesta mar eh?
Atramuntanat l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 25, 2007 12:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » ds. ago. 25, 2007 12:11 pm

Bones!!!

Una ruta molt guapa, però no se fins a quin punt posar-se per la sorra amb una moto tan pesadota, si ja els hi cau als del Dakar... S'haurà de provar algun dia??

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. ago. 26, 2007 9:38 pm

Es molt dificil de conduir un moto per la sorra, jo no ho he pogut fer mai. :evil:


Bona sortida Jordi, molt maca. Quan llegeixo la paraula "Delta" penso amb l'arrós que tenim pendent :twisted:


Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. ago. 26, 2007 10:24 pm

James_Bond ha escrit:

Bona sortida Jordi, molt maca. Quan llegeixo la paraula "Delta" penso amb l'arrós que tenim pendent :twisted:


Vssssssss
007

quand l´arroç
:?:

Tinc tota la pantalla plena de insecticida i no hi ha manera que es mori la ditxosa cuca !! :evil: :evil: :evil:
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. ago. 26, 2007 10:39 pm

La Paella si us sembla be la fem pasada la KDD ok?
Ja montare un sortida per aquestess terres i ens fem una paella en un lloc on fan unes paelles bonissimes
Imatge

Varm fer una sortida alli amb els Deauvilleros al 2006 , tb varem ser una bona colla
Imatge

Fins al novembre ho tinc bastant dificil amb el que..
Us semblaria be fer una Paella i ruta el 18 Novembre


PD. per cert , avui a la tarda he estat amb uns companys dle sector catala dels deauvilleros i hem dit de fer una sortida conjunta. Que us semblaria que aquesta paella la fessim tots plegats?
Ho dic per posar-ho alla tambe :P
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. ago. 27, 2007 6:59 pm

Steelman ha escrit:PD. per cert , avui a la tarda he estat amb uns companys dle sector catala dels deauvilleros i hem dit de fer una sortida conjunta. Que us semblaria que aquesta paella la fessim tots plegats?
Ho dic per posar-ho alla tambe :P


Per mi cap problema, com mes serem mes riurem :wink:


Vsssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dt. ago. 28, 2007 2:24 pm

Al final faràs mes trail que asfalt. Estas caiguent "al lado oscuro de la fuerza". És un virus :twisted: :twisted: :twisted:
Steelman ha escrit:
... per aquestess terres i ens fem una paella en un lloc on fan unes paelles bonissimes
a la Valldigna :?: :?: :?:

Bé doncs quant vullgues!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. ago. 28, 2007 2:26 pm

A la Valldigna tambe!!!Que en tinc moltes ganes ho saps!! :oops: :oops:
Pero aquesta em referia al Delta :P
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dt. ago. 28, 2007 3:12 pm

aixó ja esta més a prop :!: :wink:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. ago. 28, 2007 4:23 pm

tonet ha escrit:a la Valldigna :?: :?: :?:

Confirmo que a la Valldigna la paella és BONISSIMA !!!!!!!!!!!!
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
ruc.i.ruca.ts
Presentats
Entrades: 111
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:55 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: Una volta semi-trail al delta.

Entrada Autor: ruc.i.ruca.ts » dt. ago. 28, 2007 6:43 pm

Steelman ha escrit: I d´alla cap a l´Ampolla. Es un poble tambe mariner com l´Ametlla, pero aqui no es respira aquell aire mariner de tota la vida.
Imatge
Jordi,

Conec L'Ampolla des de fa gairebé 30 anys... i he vist com ha perdut el seu encant mariner, sacrificant-se a les exigències del turisme... com tants d'altres pobles costers... :cry: :cry: (també l'Ametlla, tot i que no tant!)

Llavors, només hi havia una gelateria i un parell de bars de poble, d'aquells de tota la vida. Podies aparcar on volies i banyar-te en alguna caleta mig oblidada de tothom, on només hi havia la gent del poble i quatre turistes perduts. El cinema era al pati d'una casa sense sostre amb cadires plegables... i podies veure les estrelles mentre passaven una peli que ja era vella aleshores... :wink:

És un preu massa alt...!!! :evil:
Van començar per la xarxa de clavagueram públic i l'asfaltat dels carrers, però quan van fer el port nou... Allò ja va ser massa!!!

P.S.

A la Punta del Fangar s'hi pot arribar fins i tot en cotxe :wink:
Tot depen de com està de compactada la sorra de la pista (segons els dies que fa que hi ha plogut i el trànsit que hi ha passat).
És clar que jo m'hi he quedat "embarrancada" més d'una vegada... :?
El que cal, com ja t'han dit, és passar "a tota canya" sense dubtar ni canviar d'idea...
Al menys amb el cotxe funciona... de vegades...
I quan no funciona... pots treure el cotxe embarrancat sense ajuda, si portes algun diari al capó per poder posar sota les rodes i que no patinin... :wink:

Per cert, segons el sol que hi fa, s'hi poden veure (i fotografiar) miratges... mirant cap els arrossars pots veure el mar...!!!

Lídia
Carles i Lídia

No s'han de témer els cavalls de sota del seient sinó el burro que va al damunt...
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”