XXX Estrella de Javalambre

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Napoleon » dv. des. 07, 2018 6:41 pm

Mamut ha escrit:
Jordi Pons ha escrit:ahir em vaig entretenir a cercar videos al youtube on vaig veure la pujadeta per pista per recollir l'estrella, i DEU N'HI DO !!!!
Això depen de la neu que hi hagi cada any.
Una vegada ho varen arribar a fer (això de repartir les estrelles) a un prat a la sortida del poble perquè la quantitat de neu era massa.
I tot i així, hi havia motos que anaven per terra.
Hauré de posar rodes de claus i rodetes a la GW :riure :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Sergibuda » dg. des. 09, 2018 8:08 am

Nosaltres hi hem anat quatre cops i tres d'ells hem pujat a buscar l'estel, dos ho he fet sobre els 400 Kg de la meva moto i l'altre sobre el chopper. El cop que no vam pujar va ser perquè tenia el cable de l'embragatge a punt de petar i no calia fer el boig.

http://www.sergibuda.cat/2013/0126/javalambre.html

http://www.sergibuda.cat/2014/0125/javalambre.html

http://www.sergibuda.cat/2015/0124/javalambre.html

http://www.sergibuda.cat/2017/0127/javalambre.html

Si no dormiu a Manzanera, aneu amb compte a l'hora de tornar cap a l'hotel.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Kpeps » dg. des. 09, 2018 5:26 pm

Airald ha escrit:Amb una trail no té massa dificultat aparentment, però amb una R o motos pesades ja s'ha de tenir més mans. Tot depen del que estiguis acostumat...
Salut.
Airald,he anat veient els videos i la veritat es que he vist pujar i baixar de tot,custom's, naked's , moltes trails ,el que mes m'ha sorpres es que en els videos es sent la veu del que graba que va dient: que frio que frio que frio i no per imitar el xiquito de la calsada precisament i a dalt gent en bambas i texans amb R's aixo si, hi deu haver de tot, pero si no hi ha fang,sembla força transitable,el que esta clar es que si haig d'embrutar la moto ja pujare de copilot del Napoleon i que la embruti ell :riure :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Kpeps » dg. des. 09, 2018 5:50 pm

Sergibuda ha escrit:Nosaltres hi hem anat quatre cops i tres d'ells hem pujat a buscar l'estel, dos ho he fet sobre els 400 Kg de la meva moto i l'altre sobre el chopper. El cop que no vam pujar va ser perquè tenia el cable de l'embragatge a punt de petar i no calia fer el boig.

http://www.sergibuda.cat/2013/0126/javalambre.html

http://www.sergibuda.cat/2014/0125/javalambre.html

http://www.sergibuda.cat/2015/0124/javalambre.html

http://www.sergibuda.cat/2017/0127/javalambre.html

Si no dormiu a Manzanera, aneu amb compte a l'hora de tornar cap a l'hotel.
com sempre unes explicacions ben detallades,les teves croniques son xulisimes, per altre banda lo de tornar al hotel ja ho tenia en conta i es la unica cosa que em preocupa per si gela que e smolt mes que probable :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Airald » dg. des. 09, 2018 7:16 pm

Kpeps ha escrit:
Airald ha escrit:Amb una trail no té massa dificultat aparentment, però amb una R o motos pesades ja s'ha de tenir més mans. Tot depen del que estiguis acostumat...
Salut.
Airald,he anat veient els videos i la veritat es que he vist pujar i baixar de tot,custom's, naked's , moltes trails ,el que mes m'ha sorpres es que en els videos es sent la veu del que graba que va dient: que frio que frio que frio i no per imitar el xiquito de la calsada precisament i a dalt gent en bambas i texans amb R's aixo si, hi deu haver de tot, pero si no hi ha fang,sembla força transitable,el que esta clar es que si haig d'embrutar la moto ja pujare de copilot del Napoleon i que la embruti ell :riure :riure :riure
És el que has de fer, que la GW del Napoleon va per llocs on molts amb trails no s'hi fiquen. I si al mig de la pista hi ha qualsevol obstacle, sigui una pedra o una merda de vaca, o li passa per sobre o l'aparta amb el peu -laughing


Salut.

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Napoleon » dg. des. 09, 2018 8:51 pm

Airald ha escrit:
Kpeps ha escrit:
Airald ha escrit:Amb una trail no té massa dificultat aparentment, però amb una R o motos pesades ja s'ha de tenir més mans. Tot depen del que estiguis acostumat...
Salut.
Airald,he anat veient els videos i la veritat es que he vist pujar i baixar de tot,custom's, naked's , moltes trails ,el que mes m'ha sorpres es que en els videos es sent la veu del que graba que va dient: que frio que frio que frio i no per imitar el xiquito de la calsada precisament i a dalt gent en bambas i texans amb R's aixo si, hi deu haver de tot, pero si no hi ha fang,sembla força transitable,el que esta clar es que si haig d'embrutar la moto ja pujare de copilot del Napoleon i que la embruti ell :riure :riure :riure
És el que has de fer, que la GW del Napoleon va per llocs on molts amb trails no s'hi fiquen. I si al mig de la pista hi ha qualsevol obstacle, sigui una pedra o una merda de vaca, o li passa per sobre o l'aparta amb el peu -laughing
Salut.
A veure: menys conyes, que si m’enfado passaré darrera i no obriré pista :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Sergibuda » dg. des. 16, 2018 10:04 pm

Normalment, es passen un parell de trossets amb neu de pujada a buscar l'estel. Si no ets dels primers (ja sabeu que nosaltres mai no ho som), el que et trobes és fang. Es puja més o menys en funció de l'estat de la pista i el dissabte, davant de la foguera i abans de començar la ruta de les torxes, hi ha un petit briefing en el que s'explica l'estat de la pista. Hi pugen motos de tot tipus, però també és cert que hi ha moltes motos de tot tipus que ni ho proven. També és cert que he vist vídeos de gent que segueix pujant fins el cim.

Fa dos anys, nosaltres hi vam anar, estava tot nevat i durant el dia va fer sol, és a dir que l'asfalt per tot el voltant estava moll i per la nit va baixar molt la temperatura, així que no aconsello pas a ningú conduir de fosc segons com estigui.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Napoleon » dl. des. 17, 2018 4:02 pm

Sergibuda ha escrit:Normalment, es passen un parell de trossets amb neu de pujada a buscar l'estel. Si no ets dels primers (ja sabeu que nosaltres mai no ho som), el que et trobes és fang. Es puja més o menys en funció de l'estat de la pista i el dissabte, davant de la foguera i abans de començar la ruta de les torxes, hi ha un petit briefing en el que s'explica l'estat de la pista. Hi pugen motos de tot tipus, però també és cert que hi ha moltes motos de tot tipus que ni ho proven. També és cert que he vist vídeos de gent que segueix pujant fins el cim.

Fa dos anys, nosaltres hi vam anar, estava tot nevat i durant el dia va fer sol, és a dir que l'asfalt per tot el voltant estava moll i per la nit va baixar molt la temperatura, així que no aconsello pas a ningú conduir de fosc segons com estigui.
Gràcies Sergi :catok :catok
Seguirem els consells d’una persona assenyada :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Cristina » dt. des. 18, 2018 9:39 pm

.
Bones!
Jo hi he anat 4 o 5 vegades i sempre he dormit a Manzanera. Al camping hi ha l'opció d'alberg (és on m'he allotjat majoritariament), bungalows i tenda. Vaig llegir ja fa setmanes que estaven de reformes i fins a mitjans de desembre no sabrien si estaria disponible per la Estrella. No he trobat informació actualitzada.
Un any que eram molta colla varem agafar una casa, també al poble.

Amb la "calor" que fa a la nit i l'estat de les carreteres no és gens recomanable agafar la moto.

-mu

Toni Royo
Presentats
Entrades: 190
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:44 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Toni Royo » ds. gen. 12, 2019 8:16 pm

Companys!!!

Tinc reserva a Arcos de las Salinas :riure :riure :riure

Diumenge parlem :catok

Adeu adeu

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Napoleon » ds. gen. 12, 2019 10:53 pm

Toni Royo ha escrit:Companys!!!

Tinc reserva a Arcos de las Salinas :riure :riure :riure

Diumenge parlem :catok

Adeu adeu
Toni, ens varem donar de baixa d’Arcos de las Salinas, aconsellat tant per l’organitació com per la família. Vaig anar a fer la carretera que va de Manzanera a Arcos, i sols de pensar en fer-la de nit, em vaig fer caca a sobre. -frustrated
Tenim habitacions reservades a Venta del Aire (Hostal los Maños) i com que hi ha hagut una baixa i encara no l’he anulat, si vols t’hi pots apuntar.
Si t’interessa, envia’m un privat :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Jordi Pons » dg. gen. 13, 2019 8:36 am

Toni Royo ha escrit:Companys!!!

Tinc reserva a Arcos de las Salinas :riure :riure :riure

Diumenge parlem :catok

Adeu adeu
:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
ens veiem diumenge a la mensual i en parlem
i tal com et diu en Napoleon, anul·la la teva reserva i aprofita la reserva no anul·lada :senyera

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Cristina » dt. gen. 29, 2019 9:09 pm

.
Bones!!

Algú va anar a Javalambre?

Tanta organització... -harhar o potser encara no heu tornat? :esperant :esperant

-mu

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Napoleon » dc. gen. 30, 2019 12:00 am

Al final no hi va anar ningú. -ops
Em vaig quedar amb les ganes -frustrated -frustrated
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 30, 2019 12:49 pm

la veritat es que jo tenia moltes ganas de anar a aquesta trobada,aquest any em consta que estava perfecte per pujar a buscar la Estrella, haig de dir que la rao de no anar va valdre molt la pena ja que l'espectacle de patinatge va ser tot un exit,l'any que ve,plogui o nevi o faci ciclogenesis explosiva (mandahuevollamarleasiaunaborrascafuerte) mi trobaran alla :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Airald » dc. gen. 30, 2019 3:08 pm

Kpeps ha escrit:la veritat es que jo tenia moltes ganas de anar a aquesta trobada,aquest any em consta que estava perfecte per pujar a buscar la Estrella, haig de dir que la rao de no anar va valdre molt la pena ja que l'espectacle de patinatge va ser tot un exit,l'any que ve,plogui o nevi o faci ciclogenesis explosiva (mandahuevollamarleasiaunaborrascafuerte) mi trobaran alla :catBirra :catBirra :catBirra
Si haguéssim sabut que patinaves t'hauriem vingut a veure!!!


Salut!

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: XXX Estrella de Javalambre

Entrada Autor: Jordi Pons » dc. gen. 30, 2019 5:43 pm

Napoleon ha escrit:Al final no hi va anar ningú. -ops
Em vaig quedar amb les ganes -frustrated -frustrated
colpa meva, causa de força major -sorry -sorry

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”