Rider1000 2019

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Jordivfr » dg. feb. 03, 2019 12:34 am

Doncs jo només sé que he pagat la inscripció, però tota la estona es penja i no sé quin dorsal tinc, ni si realment el sistema m'ha registrat tot i que tinc el càrrec fet. -beg

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. feb. 03, 2019 12:35 am

Jordivfr ha escrit:Doncs jo només sé que he pagat la inscripció, però tota la estona es penja i no sé quin dorsal tinc, ni si realment el sistema m'ha registrat tot i que tinc el càrrec fet. -beg
Sí jo he pogut entrar un cop però ara ja res.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Jordivfr » dg. feb. 03, 2019 12:41 am

Billy_Joe ha escrit:
Jordivfr ha escrit:Doncs jo només sé que he pagat la inscripció, però tota la estona es penja i no sé quin dorsal tinc, ni si realment el sistema m'ha registrat tot i que tinc el càrrec fet. -beg
Sí jo he pogut entrar un cop però ara ja res.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Ha mi m'ha costat moltíssim poder formalitzar la inscripció, fins-hi tot la pasaral·la de pagament ha petat.

Per fi he pogut entrar una altre vegada sóc el A203 :catsalt

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. feb. 03, 2019 12:44 am

Jordivfr ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:
Jordivfr ha escrit:Doncs jo només sé que he pagat la inscripció, però tota la estona es penja i no sé quin dorsal tinc, ni si realment el sistema m'ha registrat tot i que tinc el càrrec fet. -beg
Sí jo he pogut entrar un cop però ara ja res.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Ha mi m'ha costat moltíssim poder formalitzar la inscripció, fins-hi tot la pasaral·la de pagament ha petat.

Per fi he pogut entrar una altre vegada sóc el A203 :catsalt
Sí, s’ha saturat i encara no va fina la web


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Kpeps » dg. feb. 03, 2019 8:20 pm

doncs inscrit un any mes,de debo que aquest es l'ultim ...... quin estres .....una mica mes i m'agafa un atac de cor, no obria la pagina, colapsada desde el minut 0,sobre despres de anar refrescant constantment i al minut 3 ja havia pagat, no sabia si m'havia inscrit o no.....al final i despres de 28 minuts interminables vaig poder obrir la ditxosa pagina rider-id altre cop ja que despres del pagament es va tornar a penjar, vaig veure que era el 105, no esta mal, en aquest moment 262 inscrits pero molts problemes amb la inscripcio en general i aixo que era molt practic ja que al estar donades d'alta totes les dades nomes tenies que pagar, els del 7 punts master hem estat uns conillets d'indies, pero be, lo important es pendre la sortida ben d'hora que el cami es llarg, per el qui vulgui veure els inscrits,aqui https://app.rider-id.com/rider_id/rider ... f=597b5a76
p.d. no se si us passa el mateix,amb aquesta manera de apuntar-se que es bonissima per els que tenim estrelletes,acostumat al 2500 inscrits en 20 h ara sembla una mica desangelat,en propers dies es veura el que dona de si aquest event despres de 6 edicions :cathola :cathola :cathola
Imatge

Avatar de l’usuari
Xaviersa
Presentats
Entrades: 308
Membre des de: dc. des. 02, 2015 12:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Xaviersa » dg. feb. 03, 2019 8:46 pm

Ha veure dimarts a la nit, quant arribem els dels 4 punts màster, els de la 500 de l’any passat, que passarà, espero que l'experiència serveixi, però el nombre d’aspirants a inscriure’s amb 4 punts és més nombrós.
Àngels i Xavier :senyera
Manresa

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Airald » dg. feb. 03, 2019 9:16 pm

Al final té més opcions de sortir abans qui té més habilitat per entrar les dades o qui té una connexió a internet millor. Els que treballen de nit i a aquella hora no poden fer una pausa per inscriure's, que se n'oblidin...

No seria més lògic fer-ho per sorteig? T'apuntes tranquilament durant un ampli periode i després es fa el sorteig començant com ara amb els qui tenen més punts master.

Potser així fan que la prova tingui més valor i la gent en tingui més ganes, tothom nerviós per fer la inscripció...

Aquí ho deixo, i a mi realment ni em va ni em ve, no hi participo, però tant anunciar el nou sistema d'inscripció i al final sembla que no ha anat gens bé...


Salut.

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. feb. 03, 2019 9:26 pm

Jo crec que el sistema és correcte, només s’ha de millorar el funcionament, que suposo que en les properes inscripcions ja es millorarà. Prefereixo això que haver d’estar introduint dades de grup i amb presses.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Lomotard » dg. feb. 03, 2019 10:28 pm

Airald ha escrit:Al final té més opcions de sortir abans qui té més habilitat per entrar les dades o qui té una connexió a internet millor. Els que treballen de nit i a aquella hora no poden fer una pausa per inscriure's, que se n'oblidin...

No seria més lògic fer-ho per sorteig? T'apuntes tranquilament durant un ampli periode i després es fa el sorteig començant com ara amb els qui tenen més punts master.

Potser així fan que la prova tingui més valor i la gent en tingui més ganes, tothom nerviós per fer la inscripció...

Aquí ho deixo, i a mi realment ni em va ni em ve, no hi participo, però tant anunciar el nou sistema d'inscripció i al final sembla que no ha anat gens bé...


Salut.
Bona nit,

Després de passar pel suplici de fer la inscripció d'aquest any, m'ha fet molta gràcia lleguir el teu comentari Airald, ja que aquesta tarda he pensat exactament el mateix que tu i crec que l'has encertat de ple.
La paraula clau perquè tots tinguem les mateixes opcions per sortir dels primers és SORTEIG.
Si segueixen amb aquest sistema d'inscripció crec que cada any serà un caos.
De fet en l'Eutichesbook va passar el mateix (servidor caput), en la Motovolta idem de idem i ara la Rider.
Espero que a la Rodibook no passi el mateix.

Salut i gasss

Ricard Verges
Presentats
Entrades: 158
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 10:36 am
Ubicació: Barcelona

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Ricard Verges » dl. feb. 04, 2019 10:32 am

Nosaltres ja estem inscrits.

A164,A165 i A166 o sigui sortirem cap a les 6.30 AM.

La veritat es que va ser tot un caos. El "servidor" no deixava de donar errors tota la estona. Inclòs han demanat perdo a la pagina oficial. Per mi ha sigut una sorpresa veure molta gent inscrita de Mototurisme al 1er dia, i que tenim del any passat els 7 punts master.
Jo vaig fer la transferència a les 00.05 h i vaig ser el número 165 - 166 i 167. Quin caos. Difícil de gestionar quan tens 165 inscrits i comptes amb 5 minuts perquè tothom vol sortir a primera hora. Possiblement a part dels punt master tindrien
que intentar trobar un altre cosa per intentar evitar aquest col·lapse. Potser com diu l´Airald ,sorteig: No ho ser pero aixo va ser un caos.

Avatar de l’usuari
Xaviersa
Presentats
Entrades: 308
Membre des de: dc. des. 02, 2015 12:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Xaviersa » dc. feb. 06, 2019 8:30 pm

Finalment el :nou sistema, per mi te un aprovat alt, :aplaudiment per fer la inscripció d’un grup és ideal, quina diferència del any passat, entrant totes les dades de cada participant.
Enguany un clic a finalitzar inscripció i fet.
Felicitats.
Àngels i Xavier :senyera
Manresa

Avatar de l’usuari
Lluis74
Presentats
Entrades: 46
Membre des de: dg. des. 02, 2018 4:59 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Lluis74 » dj. feb. 07, 2019 8:47 pm

Personalment estrès cap. Ni l'any passat ni aquest. En Xaviersa sempre s'ha quidat de tot... :aplaudiment

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 11, 2019 11:32 am

doncs un any mes,exit absolut,a la que han obert llistes mes de 2500 inscrits en un dia,te corda per estona aquest event,un cop mes i veient escrits de altres foros i reds socials veig que hi ha molta gent que no sap on es fot per lo que amb la nova 700 veurem molts que a la nit aniran perduts de ben segur,la 500 com sempre,per mi la mes logica es la que ha tingut mes acceptacio i Deu ni do la 700 que crec que a molts s'els fara un calvari si no la preparen be i volen els punts master per l'any vinent,ens veiem fent previes que encara no he començat,salut.
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1792
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Napoleon » dl. feb. 11, 2019 6:44 pm

Volia apuntar-me a la 500, però m’he adormit a la figuera i ja està tot tancat -frustrated
Segurament aniré a esmorzar en algun dels controls i us veuré passar :catok
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Cristina » dl. feb. 11, 2019 8:47 pm

Napoleon ha escrit:Volia apuntar-me a la 500, però m’he adormit a la figuera i ja està tot tancat -frustrated
Segurament aniré a esmorzar en algun dels controls i us veuré passar :catok
Salut i peles :senyera

Eeii... tens l'agenda tant plena que no dones abast :riure :riure :riure

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Kpeps » ds. feb. 23, 2019 12:16 pm

doncs ahir ja que era festa a Manresa, també va ser la meva primera presa de contacte amb aquesta Rider 2019 com sempre i mes sent la primera presa, des del punt de sortida, tradicionalista que és un, jejejeje.

Imatge

sens dubte i com diuen els companys, molt leeeentaaaaa, vaig fer els següents trams:
Manresa - Espluga de Francolí, bé, aquest tram té una petita pega, és fàcil saltar-algun tros, és molt llarg, hi ha molts encreuaments i si no ho coneixes has de portar el navegador ben preparat, al que anem, fins a la cruïlla de Bellprat no hi ha mes complicació de sortir de la C37 en direcció Odena, sense mes, en arribar a l'encreuament de Bellprat, s'ha d'anar amb una mica de cura ja que en uns metres hi ha una corba que no dóna bona espina i mes amb la aglomeració que hi haurà
Imatge


aqui comença un camí sense complicació, brutícia en alguns trossos com diuen però bé, es va fent i el camí és bonic, com dic, és molt lent tot el tram, només s'ha d'anar mirant el Navy, el quilometratge d'arribada a destinació mai és inferior al temps d'arribada pel que es fa almenys per a mi etern i va ser el primer, algun tros trencat però sense mes, el punt de control no té complicació, allí es segell el primer any, al bar d eal costat del tancat Hostal el Senglar.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



P.D. en aquest tram hi ha un poblet que es diu LA CIRERA, els veïns han posat un cartellet de fusta perquè la gent no encreuament per enmig del pobles, són 15 metres sense cap complicació pel lateral, no costa res fer-ho, ho comuniqui a l'organització
Imatge

Espluga de Francoli - Flix al principio esta bien,se sigue hacia Vimbodi y vas haciendo,te las prometes felices,pero al llegar al cruce hacia El Vilosell y para que os hagais una idea

Imatge

Imatge

una mitjana horeta de calvari, perquè no té un altre nom t'espera per davant, grava i mes grava, s'ha d'anar amb molta ATENCIÓ perquè realment aquesta malament i crec que és a partir que passes el poblet que aquesta molt pitjor, es fa agònicament lent pel mal estat de la via, fins que trobes els cartells de la Granadella Margalef Flix

Imatge

Imatge


que tornes una altra vegada a la carretera normal, per arribar a Flix ahir vaig fer el que aconsella l'organització, molt xulo curvero i massa llarg

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


l'altre camí és més curt, no té tan bon asfalt però bé, el dia R és el que faré, en arribar a Flix, em sembla que el segell de control el farem al bar V50 a l'entrada.


tram 5 Flix - Tortosa aquest no té cap mal de cap, has d EIR a buscar el camí del pas de la Barca i anar vorejant el riu per una rural, també precaucions ja que aqui els forats no ho són com a tal, SÓN cràters, en arribar a la C12 és anar seguint el recorregut fins a Tortosa, super divertit i curvero amb bon asfalt, sense mes complicació d'arribar al punt de segellat al centre de la ciutat amb els seus semàfors i rotondes.

Tram 9 Tortosa-Colldejou aquest només s'ha de tenir la precaució d'agafar el camí que va en paral•lel a la N340 que no deixa de ser l'antiga, aquest camí és força dolent, però res que no s'hagi fet altres vegades, a mi em aclaparament una mica el tros que es fa del CAMÍ dE Gavadà, és una carretera rural entre boscos i també es fa llarguet fins a la carretera que ja enllaça cap al desviament de Pratdip-Colldejou que és molt xula, aquí suposo que ja arribarem de nit i ens quedés per davant una bona tuti, o sigui que ....... paciència que és la mare de la ...... supervivència, jajjajajaja. ja anirem explicant que almenys em tregui el cuquet.
Imatge

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Rad » dg. feb. 24, 2019 4:52 pm

Aquest any hi torno amb l'A199.
Estaria bé trobar-nos els de mototurisme per fer una foto ben xula abans de sortir.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 27, 2019 10:46 am

Aquest diumenge i sense haver-ho previst , vaig decidir anar a fer els dos ultims trams d e la Rider de aquest any,al anar cap a Colldejou que vaig fer casi 2 horetes de cami per la directa,em vaig adonar de lo que ens espera el dia de la Rider amb 800 km’s a sobre i amb casi 4 horetes de moto per davant .
Al arribar a Colldejou i suposso al parquing on segellarem,trobarem aquestes vistes.



Imatge

Imatge

Imatge


Anirem per la Serra de Llaveria


Imatge

Imatge

Imatge


Farem cami per on hem arribat,en general bon asfalt,podrem trovar alguna pedre per la carretera pero no deixa de ser la orografía d ela montanya que l’envolta,anirem pasant pobles i tindrem que tenir en conta les cruilles ja que ni han moltes i es fácil de equivocar-se ja que els canvis de carretera están molt junts els uns dels altres.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Cap a Porrera molt maco,vistes espectaculars i es nota que e suna carretera i zona digne del Mundial de Rallyes.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Un cop sortim de Porrera, un altre encreuament que ens porta cap a Cornudella de Montsant a la qual no hem d'arribar ja que abans agafarem el desviament cap a Arboli, població a la qual tampoc arribarem, aquí val la pena descriure la pujada fins al coll de Porrera on en creuar en un canvi de rasant ens trobem amb un regal visual digne d'esmentar.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


En aques tram de la ruta farem el Coll d’Alforja y just abans d ecoronar trobarem el desviamnet cap a Arboli.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


I alhesores farem la Mussara, una carretera de muntanya que és molt divertida, estreta en el seu punt just i on no et creues al principi amb ningú i al final, sent de dia i diumenge si que et vas creuant amb gent ja que és una zona de caminades , crec que havia de ser un aquarterament militar ara en ruïnes perquè hi ha com unes garites que no se que pintarien allà al mig si no fos això.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


D'aquí a Valls, tens la baixada fins a un poble crec que Alcover i després anar seguint les indicacions, sense pèrdua fins al punt de control que està a l'entrada, hi ha gasolinera al mateix punt, no sé si sera oberta de nit però hi vaig arribar justissim de benzina marcant reserva i fent gairebé 60 km 's després d'haver apurat molt el dipòsit que és de 24 l reserva inclosa, bufffffff .........


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Bé, vaig fer el següent tram, per horari, per calor i per la mala estona que vaig passar amb el tema de la gasolina ja no vaig estar per mes fotos, el tram en si (la veritat és que repetit en sortides de diumenge moltes vegades) és divertidíssim , la C37 està acabada d’ asfaltar pel que és una passada, crec que es podien estalviar el desviament cap a la Pobla de Claramunt i el coll del Bruc, però bé, ja que aquest any sembla que no ens volen estimbar pujant a cap ermita per camins de cabras algun calvari ens havien de fer passar (per si no fos poca cosa l'anterior) en fi, que quan veiem aquest senyal ........


Imatge

Imatge


Ens quedara poc per acabar ,crec que en aquest punt el que hem de fer és baixar el ritme (encara més si cap) fer el últim tram de corbes per can Masana, la famosa carretera de diumenge dels mal anoments ....MOTEROS.... Ca la Iaia .....I SEGELLAR, ale, ja no dono més la tabarra, salutacions.
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. març 27, 2019 9:28 pm

Kpeps ha escrit:Aquest diumenge i sense haver-ho previst , vaig decidir anar a fer els dos ultims trams d e la Rider de aquest any,al anar cap a Colldejou que vaig fer casi 2 horetes de cami per la directa,em vaig adonar de lo que ens espera el dia de la Rider amb 800 km’s a sobre i amb casi 4 horetes de moto per davant .
Al arribar a Colldejou i suposso al parquing on segellarem,trobarem aquestes vistes.



Imatge

Imatge

Imatge


Anirem per la Serra de Llaveria


Imatge

Imatge

Imatge


Farem cami per on hem arribat,en general bon asfalt,podrem trovar alguna pedre per la carretera pero no deixa de ser la orografía d ela montanya que l’envolta,anirem pasant pobles i tindrem que tenir en conta les cruilles ja que ni han moltes i es fácil de equivocar-se ja que els canvis de carretera están molt junts els uns dels altres.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Cap a Porrera molt maco,vistes espectaculars i es nota que e suna carretera i zona digne del Mundial de Rallyes.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Un cop sortim de Porrera, un altre encreuament que ens porta cap a Cornudella de Montsant a la qual no hem d'arribar ja que abans agafarem el desviament cap a Arboli, població a la qual tampoc arribarem, aquí val la pena descriure la pujada fins al coll de Porrera on en creuar en un canvi de rasant ens trobem amb un regal visual digne d'esmentar.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


En aques tram de la ruta farem el Coll d’Alforja y just abans d ecoronar trobarem el desviamnet cap a Arboli.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


I alhesores farem la Mussara, una carretera de muntanya que és molt divertida, estreta en el seu punt just i on no et creues al principi amb ningú i al final, sent de dia i diumenge si que et vas creuant amb gent ja que és una zona de caminades , crec que havia de ser un aquarterament militar ara en ruïnes perquè hi ha com unes garites que no se que pintarien allà al mig si no fos això.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


D'aquí a Valls, tens la baixada fins a un poble crec que Alcover i després anar seguint les indicacions, sense pèrdua fins al punt de control que està a l'entrada, hi ha gasolinera al mateix punt, no sé si sera oberta de nit però hi vaig arribar justissim de benzina marcant reserva i fent gairebé 60 km 's després d'haver apurat molt el dipòsit que és de 24 l reserva inclosa, bufffffff .........


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Bé, vaig fer el següent tram, per horari, per calor i per la mala estona que vaig passar amb el tema de la gasolina ja no vaig estar per mes fotos, el tram en si (la veritat és que repetit en sortides de diumenge moltes vegades) és divertidíssim , la C37 està acabada d’ asfaltar pel que és una passada, crec que es podien estalviar el desviament cap a la Pobla de Claramunt i el coll del Bruc, però bé, ja que aquest any sembla que no ens volen estimbar pujant a cap ermita per camins de cabras algun calvari ens havien de fer passar (per si no fos poca cosa l'anterior) en fi, que quan veiem aquest senyal ........


Imatge

Imatge


Ens quedara poc per acabar ,crec que en aquest punt el que hem de fer és baixar el ritme (encara més si cap) fer el últim tram de corbes per can Masana, la famosa carretera de diumenge dels mal anoments ....MOTEROS.... Ca la Iaia .....I SEGELLAR, ale, ja no dono més la tabarra, salutacions.
Ostres moltes gràcies com sempre per la ben documentada crònica. Ens veure’m el dia 13 d’Abril?


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Kpeps » dj. març 28, 2019 8:55 am

Billy_Joe ha escrit: Ostres moltes gràcies com sempre per la ben documentada crònica. Ens veure’m el dia 13 d’Abril?


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
si no hi ha cap contratemps,alla serem..... :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”