Rider 1000 - 2020

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Jordi Claret
Presentats
Entrades: 33
Membre des de: dg. ago. 12, 2018 7:27 pm
Ubicació: Argentona

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Jordi Claret » dc. feb. 26, 2020 8:12 pm

Ah perfecte!!
doncs m’apuntaré per anar amb tu el dia que la facis.
Gràcies!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Kpeps » ds. març 14, 2020 8:39 pm

Jordi Claret ha escrit:
dc. feb. 26, 2020 8:12 pm
Ah perfecte!!
doncs m’apuntaré per anar amb tu el dia que la facis.
Gràcies!
hola Jordi,si passa tot aquest embolic,ja t'avisare hi ho posare al forum per si algu mes n'esta interesat,fare de Montmajor fins al final,em sembla que sera al pas de rodatge que es el ideal de la Rider ja que encara no he agafat la moto mes que el dia que la vaig portar a casa i vaig donar dos voltes a Manresa una amb cada nena :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Jordi Claret
Presentats
Entrades: 33
Membre des de: dg. ago. 12, 2018 7:27 pm
Ubicació: Argentona

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Jordi Claret » ds. març 14, 2020 9:30 pm

Hola!
Doncs perfecte!
Per cert molt guapa la Tracer, la vaig tenir i va molt i molt bé.
Enhorabona!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 17, 2020 12:49 pm

Jordi Claret ha escrit:
ds. març 14, 2020 9:30 pm
Hola!
Doncs perfecte!
Per cert molt guapa la Tracer, la vaig tenir i va molt i molt bé.
Enhorabona!
m'he mirat per curiositat el tram Manresa Montmajor de la 300 que em sembla es la que fas tu i es molt divertit, precisament l'hem fet de diferentes maneres en sortides Mototuristes i fins i tot el ultim troç que per no perdre la costum no em surt al Garmin i s'agafa abans de arribar a Viver el vem fer en una que organitzava jo,es deuen haver copiat :riure :riure :riure :riure
p.d. aquest trencall si ho mires per google maps hi ha una furgoneta dels Mossos, hi son de fa anys ja que quan la vaig organitzar ja hi eren i els vaig veure, potser porten alla ben be 2 anys sense moures, deu ser que hi viu alguna autoritat que si tenen que estar tan de temps perque si no no s'enten -shock -shock -shock -shock
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 06, 2020 1:55 pm

de moment han ajornat al 19 de setembre,ja veurem com acava tot plegat , deixo el comunicat de la organitzacio

En aquesta complicada situació que estem vivint, qualsevol pronòstic pot ser erroni.
En els moments difícils que ens trobem, es fa impossible una previsió per a l’acabament de les mesures referents al coronavirus.
Veient com s’està desenvolupant en els diferents països, la previsió pot ser en un termini superior al desitjat.

Per aquesta raó, tot i que al web mantenim la data inicial del 16 de maig, segurament ens veurem obligats a posposar-la.
En aquest cas, intentaríem buscar una data propera a l’actual, però avançant-nos a les previsions més pessimistes, si hem de posposar la RIDER per a després de l’estiu, la data probable seria la del 19 de setembre.

Malgrat això, en aquesta data del 19 de setembre, potser continuïn havent algunes restriccions pel que fa als esdeveniments. Potser hàgim de modificar el procés del lliurament de documentació i obsequis del dia previ. Estem estudiant una nova distribució de llocs dins el pavelló del Congost, amb la finalitat de seguir les probables indicacions de les autoritats i alhora, simplificar al màxim tot el procés. En aquest aspecte, potser també caldrà fer petites modificacions en el procediment de sortida.

Referent al Briefing previ, normalment el convoquem, més o menys, amb un mes d’antelació. El convoquem amb aquesta anticipació, perquè en el cas que hi hagi canvis o observacions sobre l’itinerari, els participants tingueu temps de fer els reconeixements o les rectificacions sobre els sistemes de navegació, etc.
En aquest aspecte, estudiarem la possibilitat de fer-ho presencial, encara que les dates no siguin les ideals, però, com en les passades edicions, s’emetrà en streaming i quedarà publicat al nostre canal de YouTube per als que no hagin pogut assistir-hi.

Tal com estan les coses, només podem seguir treballant perquè sigui la millor RIDER possible sota aquestes circumstàncies, i seguir confiant que aviat les coses seran diferents i tots puguem unir-nos per celebrar el nostre esdeveniment i la reducció d’aquest bloqueig global.

Per acabar, us demanem que seguiu atentament les informacions i els consells donats per l’organització, així com per les autoritats. Continuarem publicant actualitzacions al web i a les xarxes socials.

Una vegada més agraïm la vostra comprensió en aquests moments d’incertesa.
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Airald » dl. abr. 06, 2020 3:38 pm

Està clar que els esdeveniments amb una gran afluència de gent seran de les darreres coses de tornar-se a fer, i segur que molta gent s'hi donarà de baixa igualment.

Ara és el que s'ha de fer.


Salut.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 06, 2020 7:24 pm

Airald ha escrit:
dl. abr. 06, 2020 3:38 pm
Està clar que els esdeveniments amb una gran afluència de gent seran de les darreres coses de tornar-se a fer, i segur que molta gent s'hi donarà de baixa igualment.
Ara és el que s'ha de fer.
Salut.
ja ho crec, si fos aquest maig no hi aniria pas, pero sent al setembre, cosa que em fa dubtar ja que es curen en salut i per aixo ho posen entre interrogants, si la fan si que hi anire i mes si fa dies que ja tornem a treballar, de totes maneres em sorpren la gent que diu ''donar de baixa'' , no et pots donar de baixa, com a molt pots notificar a la organització que no pots anar i si tenen llista d'espera l'ocupa un altre,aixo em va passar quan em vaig trencar dues costelles abans de la Rodibook i em van tornar els diners, pero en tots aquests esdeveniments ja ho diu ben clar que si s'anul·la per qualsevol cosa aliena a la organització,et donen el merchandising i tal dia fara un any,per aixo que intentin canviar de data ho trobo correcte abans de que ho anul·lin com també han fet tots els altres esdeveniments i per cert, aquest esta solapat amb la Titan Road, per si algu esta apuntat també en aquella.
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Airald » dl. abr. 06, 2020 11:23 pm

Si la organització canvia la data si que pots donar-te de baixa. Encara que sigui per causes de força major, la data proposada pot no anar-te bé, com dius hi ha un altre esdeveniment el mateix dia. És el mateix que passa amb els viatges si no vaig equivocat.


Salut.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Kpeps » dc. abr. 08, 2020 7:13 pm

Airald ha escrit:
dl. abr. 06, 2020 11:23 pm
Si la organització canvia la data si que pots donar-te de baixa. Encara que sigui per causes de força major, la data proposada pot no anar-te bé, com dius hi ha un altre esdeveniment el mateix dia. És el mateix que passa amb els viatges si no vaig equivocat.
Salut.
no puc posar la ma al foc, si et llegeixe les normes de tots aquests esdeveniments ...... diria que no,encara que ja et dic que no ho se del ben cert :catok :catok
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Airald » dc. abr. 08, 2020 9:38 pm

Jo no sóc expert en aquests temes, però diria que si et canvien la data, tens dret a la devolució. És més, encara que hi hagi clàusules de l'esdeveniment que diguin el contrari, hi ha normes que no es poden eludir. Per exemple, l'altre dia sentia per Catalunya Radio, una persona que havia signat un document amb l'agencia de viatges dient que renunciava a reclamar per tal d'obtenir un canvi en un vol, i un expert en consum li deia que encara que ho hagués signat, ningú et podia fer renunciar al dret a reclamar. De la mateixa manera que passa amb les clàusules abusives (tan aplicades a la banca), que al ser il·legals, tan li fa si l'has signat amb sang, no val per res.

Però com et deia, no sóc expert, però tothom que s'apunta a algo així en primer lloc ho fa si aquell dia pot...


Salut.

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: JohnnyRLL » dj. set. 03, 2020 12:26 pm

Bon dia a tots,
Ja s'acosta, la RIDER 1000, ja i som!! :catsalt , Aquest any si que acabarem fent bastants quilometres de fosc! -shock.
Però bueno, espero trobar algú de mototurisme, per seguir-lo!! -nosweat , o tots teniu seny i ningú i va? espero que no!!, doncs ens i veiem el 19!! -punk
Apa!! -bye
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Kpeps » dj. set. 03, 2020 7:27 pm

JohnnyRLL ha escrit:
dj. set. 03, 2020 12:26 pm
Bon dia a tots,
Ja s'acosta, la RIDER 1000, ja i som!! :catsalt , Aquest any si que acabarem fent bastants quilometres de fosc! -shock.
Però bueno, espero trobar algú de mototurisme, per seguir-lo!! -nosweat , o tots teniu seny i ningú i va? espero que no!!, doncs ens i veiem el 19!! -punk
Apa!! -bye

ja en tinc ganes, aquest any com dius a les 21 h ja sera nit, em sembla que sortim en poca estona de diferencia, com cada any sense estresarse i anar fent, fare mes km's en un dia que casi en 6 messos :catpensant :catpensant a veure com va, tranquils i bona lletra -thumbup -thumbup -thumbup
p.d. hi ha uns quants Mototuristes que estan apuntats -mu -mu -mu
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Jordivfr » dl. set. 07, 2020 5:18 pm

Un altre que no se la perd, aquest any s'ha fet llarg amb tot el que està passant.

A veure si coincidim i ens podem saludar tots plegats :catBirra

Avatar de l’usuari
Xaviersa
Presentats
Entrades: 311
Membre des de: dc. des. 02, 2015 12:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Xaviersa » dg. set. 13, 2020 11:48 pm

Hola a tothom. Aquest matí uns amics de Manresa, han sortit a fer els 3 primers trams de la raider. Diu;

Hem sortit a les 6. Passat monistrol de calders hem vist uns senglars al costat de la carretera, i abans d’arribar a Olot, se n’ha creuat un altre a tota llet i el meu company no l’ha pogut esquivar.
6 costelles trencades, l’espàtula i la pleura amb líquid.
Els mossos que han vingut ens han dit que fins les 8 en corren bastants últimament.
Aneu alerta els que aneu a fer la raider dissabte (tot i que si us surt com aquest no s’hi pot fer res, era impossible esquivar-lo), sobretot al matí!!.

Confiem que tot anirà bé.
Àngels i Xavier :senyera
Manresa

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Jordivfr » dl. set. 14, 2020 9:38 am

Ostres, quina mala passada, per desgracia conec la experiència, ja que a mi em va passar amb un gos i tampoc vaig poder fer res.

Espero que es recuperi el més aviat possible i sense seqüeles

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: JohnnyRLL » dl. set. 14, 2020 1:15 pm

Xaviersa ha escrit:
dg. set. 13, 2020 11:48 pm
Hola a tothom. Aquest matí uns amics de Manresa, han sortit a fer els 3 primers trams de la raider. Diu;

Hem sortit a les 6. Passat monistrol de calders hem vist uns senglars al costat de la carretera, i abans d’arribar a Olot, se n’ha creuat un altre a tota llet i el meu company no l’ha pogut esquivar.
6 costelles trencades, l’espàtula i la pleura amb líquid.
Els mossos que han vingut ens han dit que fins les 8 en corren bastants últimament.
Aneu alerta els que aneu a fer la raider dissabte (tot i que si us surt com aquest no s’hi pot fer res, era impossible esquivar-lo), sobretot al matí!!.

Confiem que tot anirà bé.
Tela, no! Tu espero que es recuperi al 100% i gràcies per la info. Estarem en estat de màxima precaució.
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Airald » dl. set. 14, 2020 1:52 pm

Es época de caça i n'hi ha molts d'espantats.


Salut i que es recuperi aviat.

Enviat des del meu SM-A405FN usant Tapatalk

Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Kpeps » dt. set. 15, 2020 7:00 pm

vaja per Deu, es te que anar alerta, en aquests moments aquestes besties son una plaga, que el company es recuperi lo abans possible, fins dissabte als que hi participen i a veure si ens trobem :catok :catok :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: JordiPB » dt. set. 15, 2020 7:18 pm

Kpeps ha escrit:
dt. set. 15, 2020 7:00 pm
vaja per Deu, es te que anar alerta, en aquests moments aquestes besties son una plaga, que el company es recuperi lo abans possible, fins dissabte als que hi participen i a veure si ens trobem :catok :catok :catBirra :catBirra
Tens raó, ara mateix els senglars son una plaga....
per a ells els motoristes devem ser una plaga també. -punk Al cap i a la fi, ells hi viuen i nosaltres només estem de pas -nosweat


Esperem que es recuperi aviat i no sigui res greu.
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Rider 1000 - 2020

Entrada Autor: Kinder » dc. set. 16, 2020 10:57 am




Bon dia i bona hora,

Com altres anys hem fet, aquest any també farem una ruta Alternativa a la Rider per fer fotos dels participans de MTC i per què no.... tan bé per fer uns quants kms -grin

Tenim previst anar una mica sobre la marxa i decidir segons els temps que vagin fent els participants.

Aquí podeu veure els punts de pas

I aquí us podeu descarregar els tracks que aconsellen des de la Rider

Imatge

Qui vulgui venir serà benvingut, com a punt de trobada estarem al Punt de Pas de Les Preses a les 8'30 h. del matí, allà només tenim la benzinera, el Rodi i el Caprabo, però entre tots decidirem si anem cap a Cortsavi (el següent punt de pas) o bé anem a esmorzar al 6è punt de pas a Castellar de N’Hug on tindrem un bar.

Fins dissabte!!





Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”