Sortim entre setmana?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. oct. 10, 2021 9:21 pm

Hola MotoTuristes!!!!

Aquest fil pot interessar a totes/a aquelles/s que puguin i vulguin sortir entre setmana. Si, ja ho sé, sona "raru" però si es té ocasió, és molt temptador fer ho... carreteres més tranquil.les, restaurants menys plens i més econòmics sense criatures corrent i cridant a munt i a vall... I SOBRE TOT, NO COINCIDIRAN MAI AMB LES MENSUALS DE MOTOTURISME!!!!! :riure

Bé, és evident que té els seus avantatges.

Fem una crida a jubilats/des, gent que treballa a torns no convencionals i en general a gent que per la raó que sigui, pugui i vulgui sortir amb la moto en grup entre setmana, com escrivíem al principi.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Sergibuda » dl. oct. 11, 2021 11:19 pm

Jubilats i jubilades que vagin en moto entre setmana? Em sembla que d'això no n'hi ha per aquí, oi Mercè? Oi Roger?

De tota manera, ves amb compte, perquè potser se t'apunta algú que porti criatures que corren i criden amunt i avall :riure :riure :riure

Fora conyes, molt bona iniciativa!
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dt. oct. 12, 2021 10:24 am

Sergibuda ha escrit:
dl. oct. 11, 2021 11:19 pm
De tota manera, ves amb compte, perquè potser se t'apunta algú que porti criatures que corren i criden amunt i avall :riure :riure :riure
OSTREEEES!!!!!!!!!!! Tens tota la raò!!!!!!!!!!!
Com que nosaltres tenim els nets molt, molt, molt lluny de casa oblidem que existeixen!!!!
I, d'altre banda, com que no son molt habituals, també oblidem que existeixen els "sidecars"...
:riure :riure :riure :riure :riure

Dit això, queda eliminat allò de "no hi ha criatures corrent... bla, bal, bla..." -nosweat -nosweat -nosweat -nosweat -nosweat
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Ricard Verges
Presentats
Entrades: 158
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 10:36 am
Ubicació: Barcelona

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Ricard Verges » dt. oct. 12, 2021 7:27 pm

Jo també trobo que es bona iniciativa i proposaria com dia els dimecres com a línies generals.

Salut

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dt. oct. 12, 2021 9:28 pm

Ricard Verges ha escrit:
dt. oct. 12, 2021 7:27 pm
Jo també trobo que es bona iniciativa i proposaria com dia els dimecres com a línies generals.

Salut
Bona pensada, tot i que qualsevol dia és bo, si en hi ha un de (diguem-ne) favorit, inconscientment ens ho fiquem al cap per més o menys reservar una mica aquest dia, és com allò de que sense voler, penso en anar a dinar a cert lloc en un determinat dia de la setmana perquè és el que fan paella -thumbup
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Makinon
Presentats
Entrades: 81
Membre des de: dc. set. 29, 2021 11:58 am
Ubicació: Sant Cugat el Vallés

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Makinon » dc. oct. 13, 2021 10:56 am

Hola, doncs en sembla bona iniciativa, ara que fa poc que m'he jubilat els Dimecres en sembla un bon dia.

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. oct. 13, 2021 12:54 pm

Doncs llenço una proposta.

Les activitats "MotoTurístiques" per aquest mes i el que ve, deixen tres dimecres entre elles, m'explico: el diumenge 24 d'octubre acaba la KDD 2021 i el diumenge 21 de novembre hi ha la mensual del mes, això ens deixa els següents dimecres al mig: 28 d'octubre, 3 de novembre i 10 de novembre. Per tal de que quedi "equidistant" en el temps entre les dues activitats de MotoTurisme, que us sembla si agafem el del mig que seria el dimecres 3 de novembre per fer una escapadeta?

Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Ricard Verges
Presentats
Entrades: 158
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 10:36 am
Ubicació: Barcelona

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Ricard Verges » dc. oct. 13, 2021 5:30 pm

Bravo Toni. Molt bé.
Espero poder anar. Que et sembla "La ruta del silencio" o pot ser es massa lluny per ferla ?

Salut

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. oct. 13, 2021 8:43 pm

Ricard Verges ha escrit:
dc. oct. 13, 2021 5:30 pm
Bravo Toni. Molt bé.
Espero poder anar. Que et sembla "La ruta del silencio" o pot ser es massa lluny per ferla ?

Salut
Encara que quedi com un perfecte ignorant, he de dir que no en tinc ni idea, em sona més "la ruta del bakalao" que la del silencio :riure

EDITO: Ostres!!!! m´he informat aquí LA RUTA DEL SILENCIO y trobo que per fer una sortida de un dia, entre anar i tornar ja ens mengem el temps per fer rutes a la ruta del silencio :riure :riure :riure
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Makinon
Presentats
Entrades: 81
Membre des de: dc. set. 29, 2021 11:58 am
Ubicació: Sant Cugat el Vallés

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Makinon » dg. oct. 17, 2021 12:43 pm

Hola, jo m'apunto el Dimecres 3 Novembre.
Ja direu lloc i hora de trovada✌

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. oct. 17, 2021 6:07 pm

Tinc dues "prèvies" per fer, les corresponents a la "Mensual #184" que serà el 27 de febrer i a la "Mensual #186" que serà el 24 d'abril.

La del 24 d'abril queda massa lluny en el temps per fer-la el mes que ve, si us sembla bé, podríem fer la "prèvia" per la "Mensual #184".

La "Mensual #184" té un recorregut de 144 kilòmetres i (segons "BaseCamp") es triga 2 hores i 45 minuts en fer, evidentment, això es "temps en moviment", les aturades no estan incloses. Hi ha 3 llocs a on aturar-se, si comptem 30 minuts er aturada el total serien 4 hores 15 minuts, la segona aturada que tinc prevista, podria reduir-se o fins i tot, ser eliminada, ja veurem.

Lloc de trobada i sortida: Bar Cosita Rica
Adreça: Avinguda Costa Brava 34, PALAFOLLS
Coordenades: N41.66827° E2.75499°
Hora de trobada: a partir de les 09:00 fins a les 09:45
Hora de sortida: NO MÉS TARD DE LES 10:00

Ja direu que us sembla.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. oct. 17, 2021 6:10 pm

Per alguna raó més enllà del meu coneixement, la configuració del fòrum no deixa editar els missatges en aquest fil, per això es tà repetit el anterior, calia posar la data.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Mototurisme » dg. oct. 17, 2021 8:48 pm

Toni Wan Kenobi ha escrit:
dg. oct. 17, 2021 6:10 pm
Per alguna raó més enllà del meu coneixement, la configuració del fòrum no deixa editar els missatges en aquest fil, per això es tà repetit el anterior, calia posar la data.



Bona vesprada,

La setmana passada vem estar fent una actualització i ja vem veure que possiblement passaria això, no es poden EDITAR els posts que s'escriuen

Per altre banda, ens hem pres la llibertat de fer un post nou per aquesta sortida del 3 de novembre (esperem que no et sàpiga greu), així tot queda més endreçat i els usuaris interessats ho podran visualitzar més fàcilment.

Ens veiem a la KDD



Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Mototurisme » dg. oct. 17, 2021 8:50 pm

Jordi58 ha escrit:
dg. oct. 17, 2021 12:43 pm
Hola, jo m'apunto el Dimecres 3 Novembre.
Ja direu lloc i hora de trovada✌



Benvingut Jordi58, et convidem a que participis aquest cap de setmana vinent (23 i/o 24 d'octubre) a la nostre KDD inusual d'enguany, així ens veure'm les cares i veuràs el funcionament de Mototurisme

Salut i kms.


Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. oct. 17, 2021 9:11 pm

Mototurisme ha escrit:
dg. oct. 17, 2021 8:48 pm
Toni Wan Kenobi ha escrit:
dg. oct. 17, 2021 6:10 pm
Per alguna raó més enllà del meu coneixement, la configuració del fòrum no deixa editar els missatges en aquest fil, per això es tà repetit el anterior, calia posar la data.



Bona vesprada,

La setmana passada vem estar fent una actualització i ja vem veure que possiblement passaria això, no es poden EDITAR els posts que s'escriuen

Per altre banda, ens hem pres la llibertat de fer un post nou per aquesta sortida del 3 de novembre (esperem que no et sàpiga greu), així tot queda més endreçat i els usuaris interessats ho podran visualitzar més fàcilment.

Ens veiem a la KDD




Imatge
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Sortim entre setmana?

Entrada Autor: Airald » dg. oct. 17, 2021 9:17 pm

Toni Wan Kenobi ha escrit:
dc. oct. 13, 2021 8:43 pm
Ricard Verges ha escrit:
dc. oct. 13, 2021 5:30 pm
Bravo Toni. Molt bé.
Espero poder anar. Que et sembla "La ruta del silencio" o pot ser es massa lluny per ferla ?

Salut
Encara que quedi com un perfecte ignorant, he de dir que no en tinc ni idea, em sona més "la ruta del bakalao" que la del silencio :riure

EDITO: Ostres!!!! m´he informat aquí LA RUTA DEL SILENCIO y trobo que per fer una sortida de un dia, entre anar i tornar ja ens mengem el temps per fer rutes a la ruta del silencio :riure :riure :riure
Aquest cap de setmana, alguns membres de mototurisme hem anat a la Costa Blanca Challenge, i de camí, vam passar per la ruta del silencio. És cert que és maca, però també s'ha de dir que l'han sabut vendre bé.

Imatge


Salut.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”