Mini-Prèvia parcial inesperada

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Mini-Prèvia parcial inesperada

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » ds. des. 04, 2021 9:28 pm

Hola MotoTuristes!!!

Avui (Dissabte 4 de desembre) de matí he anat a que em posin la tercera "banderilla" contra la COVID19. Sense saber gaire bé perquè, hi he anat amb el "traje de luces" (disfressat d'anar en moto), pot ser perquè hi he anat en moto...? tornant al assumpte, com que he sortit prou d'hora del "vacunòdrom", he posat rumb cap a Pals per comprovar si tots aquells camins de terra de la meva joventut encara són a lloc i si, a demès, avui dia son asfaltats, i efectivament encara hi són i estan asfaltats!!! Desprès d'un "grapadet" de kilòmetres, he posat cap en direcció a Llofriu, a on he fet un bon i saludable dinar, mentre anava mastegant, alguna cosa em donava voltes dins del cap... i sí, efectivament, he arribat a la conclusió de que el recorregut és més bonic en el sentit contrari, així que desprès del cafè he tornat al lloc a on havia acabat el tram del matí i el he repetit tal com he pensat i... O!!! MARAVELLA DE LES MARAVELLES!! SI EL RECORREGUT DEL MATI M'HAVIA AGRADAT, EL DE LA TARDA HA ESTAT SUBLIM!!!

En podeu trobar un petit tast en el vídeo del recò dels "MotoTuristes" a "ca l'aerum"
(instruccions en aquest fil http://www.mototurisme.cat/viewtopic.php?f=8&t=18527) quan hi arribeu, recordeu que és el número "008" de la llista, tot i que els altres també son força entretinguts -grin

Si us agrada o agraden, deixeu algun comentari utilitzant el formulari "ad hoc" de cada vídeo si us plau, gràcies i gaudiu-ne.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”