Ruta dia 1 d'Octubre

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Ruta dia 1 d'Octubre

Entrada Autor: La Padrina » dc. set. 20, 2023 9:48 am

Hola!!
El dia de la mensual de setembre, els que dinàvem a Prullans varem parlar que ens agradaria fer la mensual del mes d'agost que va quedar suspesa per el mal temps. Els organitzadors la van voler ajornar, però la direcció de Mototurisme la va suspendre.
Jo el dia 1 l'aniré a fer.
Si algú es vol apuntar m'ho dieu i muntem la sortida!!!
Potser també estaria be que Mototurisme la poses com oficial posposada.. dons els que van preparar la mensual van tenir molta feina...
No és fàcil preparar una mensual.. i si els temps canvien... també seria bo que Mototurisme canvies en algunes coses.
Aquí ho deixo!!!
Gràcies!!
:esperant :senyera

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Ruta dia 1 d'Octubre

Entrada Autor: Dodo » dc. set. 20, 2023 12:49 pm

:catok :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
La Padrina ha escrit:
dc. set. 20, 2023 9:48 am
Hola!!
El dia de la mensual de setembre, els que dinàvem a Prullans varem parlar que ens agradaria fer la mensual del mes d'agost que va quedar suspesa per el mal temps. Els organitzadors la van voler ajornar, però la direcció de Mototurisme la va suspendre.
Jo el dia 1 l'aniré a fer.
Si algú es vol apuntar m'ho dieu i muntem la sortida!!!
Potser també estaria be que Mototurisme la poses com oficial posposada.. dons els que van preparar la mensual van tenir molta feina...
No és fàcil preparar una mensual.. i si els temps canvien... també seria bo que Mototurisme canvies en algunes coses.
Aquí ho deixo!!!
Gràcies!!
:esperant :senyera

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: Ruta dia 1 d'Octubre

Entrada Autor: Mototurisme » dc. set. 20, 2023 3:33 pm

No hi ha cap problema en reactivar i canviar la data de la mensual, que els organitzadors confirmin si volen reactivar o buidar la llista i tornar a començar inscripcions. Mototurisme ha de fer el que els seus integrants vulguin, però tinguem en compte que mai és pot fer content a tothom.
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1798
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Ruta dia 1 d'Octubre

Entrada Autor: Napoleon » dj. set. 21, 2023 5:10 pm

La Padrina ha escrit:
dc. set. 20, 2023 9:48 am
Hola!!
El dia de la mensual de setembre, els que dinàvem a Prullans varem parlar que ens agradaria fer la mensual del mes d'agost que va quedar suspesa per el mal temps. Els organitzadors la van voler ajornar, però la direcció de Mototurisme la va suspendre.
Jo el dia 1 l'aniré a fer.
Si algú es vol apuntar m'ho dieu i muntem la sortida!!!
Potser també estaria be que Mototurisme la poses com oficial posposada.. dons els que van preparar la mensual van tenir molta feina...
No és fàcil preparar una mensual.. i si els temps canvien... també seria bo que Mototurisme canvies en algunes coses.
Aquí ho deixo!!!
Gràcies!!
:esperant :senyera
Servidor, opina el mateix!!! -thumbup -thumbup :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: Ruta dia 1 d'Octubre

Entrada Autor: Mototurisme » dc. set. 27, 2023 11:40 am

Bon dia

Per part de MTC estàvem pendent de resposta per obrir el formulari i reactivar la mensual.

Fins aquest matí no hem tingut conformitat que els organitzadors no tenen disponibilitat aquest diumenge per motius personals

Som molt conscients de la feina que comporta organitzar i preparar una mensual i fins i tot una KDD, sempre hem intentat que qualsevol organització/preparació que s’ha fet pels voluntaris d’una manera o altre fer-la efectiva

Esperem a veure per quant es pot tornar a proposar
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1798
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Ruta dia 1 d'Octubre

Entrada Autor: Napoleon » dl. oct. 02, 2023 10:56 am

Doncs, ahir, vàrem fer la ruta en petit comitè (més que petit era íntim) de sols 3 motos.
La ruta era molt maca i el temps ens va acompanyar.
Cal dir que per el tipus de carreteres (molt estretes i revirades), els organitzadors de la sortida inicial, van encertar-la a l'hora d'anul·lar-la, ja que aquelles carreteres amb pluja han de ser molt perilloses.
Llàstima que des de MTC no es va donar la possibilitat de l'aplaçament en el seu moment. Hagués estat un gran encert poder-la fer tots plegats.
Apa, dons, fins la propera.
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: Ruta dia 1 d'Octubre

Entrada Autor: La Padrina » dl. oct. 02, 2023 3:30 pm

Totalment d'acord amb el que diu en Roger!!
Fins aviat!!!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”