Una Ruta Ensangrentada: La persecució contra les bruixes.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Una Ruta Ensangrentada: La persecució contra les bruixes.

Entrada Autor: Terraxaman » ds. gen. 27, 2007 1:34 pm

Hola nois/es:

Al llarg de l'any pasat vaig poder dur a terme un seguit de rutes de tranki-trail i mototurisme que tenia intenció d'anar penjant a poc a poc a la nostre web.
Però ràpidament m'he adonat que aquest tipus de rutes molt descriptives, en que la moto i la ruta són l'excusa per descobrir/coneixer/aprofondir en determinats temes us aborreixen ja que cal dedicar-hi un temps que sovint no tenim, o que ens ve de gust emprear en d'altres coses i no en come-cocos amb pretensions cuturals.
Es per aixó que he renunciat a penjar-les aquí, però malgrat tot us vull convidar a que us les mireu i si us ve de gust les llegiu, i sobretot, si ho feu, me les comenteu...

L'explicació de la Ruta Ensangrentada, la trobareu aquí:

http://terraxamanrutes.blogspot.com/

i està dividida en tres parts:

- Les bruixes de Viladrau.
- "No deixeu viure a les bruixes"
- Satanás el llbertador.

La Ruta perfectament vàlida per a fer en un cap de setmana amb la família, pot fer-se en on-road totalment, cercant camins alternatius/complementaris als de off-road que jo vaig tractar de seguir, bons paisatges, bona manduca, històries espeluznants... es pot demanar res més?...

Una abraçada.

V'sssssssssssss

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. gen. 27, 2007 4:03 pm

Molt guapes aquestes rutes.
Són llargues de llegir pero val la pena!
Moltes gracies per compartir-ho amb tots nosaltres!!

PD: No has pensat mai en publicar un llibre de viatges com el del Espinas pero amb moto?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 27, 2007 4:52 pm

Interesants, Terraxaman, interesants.

I sense por, pots ficar el que vulguis. Som molts els que ens encanten les teves cròniques, que ho sàpigues. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. gen. 28, 2007 8:45 pm

Hola Terraxaman:
Gràcies per convidar-nos-hi doncs. Sí, es triga una estona en mirar-les però crec que val l'esforç!
Salut!!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dg. gen. 28, 2007 8:54 pm

Hola Terraxa, m'he llegit la primera de moment, i que vols que et diga!!!!!. Es veu que açó ve de lluny. Quantes barbaritats s'han fet en nom de Deu. Deu ni do, re, mi, fa, soooool. Quant Kbr... hi havia, i quines ganes de tocar els pebrots de la pobra gent que prou tenia en sobreviure. Prou dificil no era la seva existència, per a que aquells representants divins els hi posaren un xic mes encara. Aixó si; hi havia que despullar-les primer ( adoradores de Onan ).

M'ha agradat. Ja seguirem amb les altres dues.

No sigues tan dolent amb els ricatxons que compren massos i els pijos de capital home. Si no aparenten que ho son, quin sentit te ser-ho?. :wink: :wink: :wink: :wink:
Gràcies.
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Eli
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
Ubicació: Calella - Catalunya

Una Ruta Ensangrentada: La persecució contra les bruixes.

Entrada Autor: Eli » dl. gen. 29, 2007 5:50 pm

Moltes gràcies per aquestes rutes Terraxaman!. Avui les he començat a llegir i m'agraden molt!. Per mi pots penjar tantes com vulguis perque valen la pena, a més a més, sempre està bé conèixer la historia de les nostres contrades, així quan veiem un paissatge que ens agradi visualment tambè el podem relacionar amb algun fet humà o històric.
Vsssssssssssss.
Imatge

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dl. gen. 29, 2007 8:39 pm

Hola Terraxaman

Penso, com alguna vegada hem comentat, que no et tens que tallar en escriure i publicar res. És evident que a molta gent, li fa basarda llegir post de més de 10 ratlles, però això no vol dir que no les tinguem que escriure.
Jo li tinc mania a les fotos, i penjo posts amb 100 imatges, que de ben segur, molts ni les miraran, altres fins i tot les criticaran, però saps que???? Jo m’ho he passat bé fent-ho. Hi ha gent que s’ho passa be mirant-les, i mentre l’administrador del foro no em digui el contrari, jo ho seguiré fent.

El foro és gran, hi ha gustos per a tot, i més que n’hi hauran. Mentre el que es post mantingui un respecte, i una coherència amb el mon moter i el moturisme, que més dona que tu optis per la lletra o jo per la imatge.

Tant mateix, en un foro que no te més norma que el sentit comú, a veure qui es el maco que diu el que es pot i no es pot posar (amb sentit comú, es clar)

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dt. gen. 30, 2007 4:50 pm

Eppssssss, nen!!!
No s'hi val!!!!, aquestes sortides son tant maques que em recorden la meva época de trail i que no puc reempendre. Certament, la ruta es inigualable!!!!, llástima de no haver-te conegut avans (o si?)
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dt. gen. 30, 2007 7:10 pm

Hola nois:

Jordi, Randy, Josey, Tonet…, Eli, Burrukatalà, Jeppy…
que podria dir-vos?...
Agraïr-vos el vostre afecte?, les vostres paraules d'ànim?, la vostre empenta per a continuar en aquest camí?, si... des del fons del meu cor, adreçant-me directament al fons del vostre, gràcies...
Fa anys que soc a fòrums motards, i no a d'altres... curiosament m'agraden les motos, però no tant com per a passar-me la vida parlant de cilindres, tubs d'escapament, velocitats punta, llums auxiliars, etc., etc., per a mi, la moto és l'excusa, l'eina, el vehicle que em permet anar més enllà, a la recerca de tot alló que s'amaga darrera i per sota de l'aparenca de les coses... descobrir en un paratge, en una pedra, en un rierol, aquella part de mi mateix que habia oblidat... que no coneixia... i si
pot ser en companyonia d'altres cercadors doncs millor...
Us heu preguntat perquè ens ho passem tant bé a les sortides?... Sovint en elles som simpàtics, amistosos, fins i tot amables, comprenssius, solidaris... ens sentim...Bé...
El dilluns, dimarts, etc., recordem la sortida, els companys, les experiències..., i a la taula, al despatx, a l’aula, allà on sigui que ens toqui treballar, o en el sofà de casa aguantant tele 5, ja estem desitjant que arribi la propera sortida, perquè?...
Quina mena de vida portem?... no hauriem d'estar bé, ser simpatics, amables, observadors, atents, afectuosos tots els dies de la setmana?... perquè no som capaços de estar "com si" fossim de KDD tots els dies?... sempre!... amb tothom?...
Aquest és el meu objectiu... el meu interés... si ja ho sé... no cal que ho expresseu per escrit... ho diré jo... per estalviar-vos ho... sóc un "gilipolles"...

V'sssssssssss

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. gen. 30, 2007 9:01 pm

Terraxaman ha escrit: ho diré jo... per estalviar-vos ho... sóc un "gilipolles"...
D'això res...!!!! Mes aviat ets un "tros de tio" que intenta portar la vida d'una manera que molts de nosaltres voldríem .... i t'ho dic molt sincerament!!!!

V'sssssssss

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dt. gen. 30, 2007 9:06 pm

Bona feina Terraxman, unes rutes, comentaris etc, de calitat, i gràcies per comparti-ho aquí amb tots nosaltres. :wink:

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dc. gen. 31, 2007 12:08 am

Ostres tu!!!
De moment m'he llegit la primera part..."espeluçnant".
La veritat és que costa de creure que l'home sigui capaç de cometre actes tan aberrants, sanguinaris, il.lògics...
Malauradament, en ple segle XXI ja, algunes coses continuen igual... :cry: :cry: :cry:
Per cert, no fa massa escoltava per la radio que només a Catalunya van ser executades més de 500 dones acusades de bruixeria!!!
I tal com explica en Terraxaman, la gran majoria d'elles havien estat denunciades pels seus propis veïns!!!
Demà em llegeixo la segona part.
Gràcies per il.lustrar-nos company!!! :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. feb. 01, 2007 11:36 pm

Holaaaaaa,
Terraxaman ha escrit:
Aquest és el meu objectiu... el meu interés... si ja ho sé... no cal que ho expresseu per escrit... ho diré jo... per estalviar-vos ho... sóc un "gilipolles"...

V'sssssssssss
Res mes allunyat de la realitat!!!!!

Segur que som mes de quatre els qui ens agradaria aconseguir-ho, sincerament!!!!


:roll: :roll: :roll:
Sort,

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. feb. 05, 2007 4:06 pm

Acabo de llegir-me la resta de la ruta que em quedava...les dues últimes parts...
Trobo que seria una bona idea, que algun cap de setmana que t'anés bé, i com a gran coneixedor que ets d'aquest tema, i d'altres, a part del nostre territori, ens fessis de guia en alguna ruta d'aquesta mena, on l'aspecte motarre es fusionés amb el cultural, i totes aquestes coses que ens expliques a través del foro, les puguèssim sentir de la teva propia veu i damunt del terreny...
Tu que ets "profe", seria com una mena de classe per adults fora de les aules!!!
No sé...penso que estaria bé!!!
Com a conclusió del teu escrit, ja ho vaig deixar entreveure en el meu comentari de la primera part, em quedo, amb el teu permís, amb aquest pàrraf...

Que queda de todo ello?... No están muy lejos en nuestra memoria situaciones semejantes, los prejuicios, la intransigencia, la brutalidad no son por desgracia, patrimonio del pasado, en nuestros días, otros miedos, otros fanatismos, otras violencias, han sustituido a aquellas, pero bajo la apariencia de una mayor civilización y desarrollo económico, la incultura, el salvajismo, las desigualdades, la explotación de unos seres humanos sobre otros continua.
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dt. feb. 06, 2007 10:33 pm

Em faré una copia impresa i m’ho llegiré a la feina, sinó no trobo el moment.

Gràcies anticipades.

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. feb. 06, 2007 10:44 pm

Depardie ha escrit:Em faré una copia impresa i m’ho llegiré a la feina
Que...qué...?????? a la feina ?????


Faré memòria de qui va escriure això !!!!
Depardie ha escrit:Ja m'agradaria a mi CURRAR així. :wink: :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dt. feb. 06, 2007 11:05 pm

QSC ha escrit: Faré memòria de qui va escriure això !!!!
Depardie ha escrit:Ja m'agradaria a mi CURRAR així. :wink: :wink: :wink:
Hola jove, mira aquesta es una de les fotos que puc posar jo de la feina. Imatge

Jo soc el de la esquerra, en un moment de plena dedicació laboral. :shock: :shock: :shock:

Però ja sabeu que els chofers, de vegades tenim cues de espera per carrega i descarrega,
en aquest moment de soledat dintre de la cabina del camió :b9 :b9 :b9 ,
aprofitaré per llegir al nostre amic i company Terraxaman.

Vssssssssssssssssssssss. :wink: :wink: :wink:


Imatge

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dt. feb. 06, 2007 11:20 pm

Depardie ha escrit:
QSC ha escrit: Faré memòria de qui va escriure això !!!!
Depardie ha escrit:Ja m'agradaria a mi CURRAR així. :wink: :wink: :wink:
Hola jove, mira aquesta es una de les fotos que puc posar jo de la feina. Imatge

Jo soc el de la esquerra, en un moment de plena dedicació laboral. :shock: :shock: :shock:

Però ja sabeu que els chofers, de vegades tenim cues de espera per carrega i descarrega,
en aquest moment de soledat dintre de la cabina del camió :b9 :b9 :b9 ,
aprofitaré per llegir al nostre amic i company Terraxaman.

Vssssssssssssssssssssss. :wink: :wink: :wink:


Imatge
Ostres Gerard! Si arrives a dir que ets el de la dreta també ens ho creiem.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”