RUTA VALL ISABENA I SORTIDA TAMARIT (CAP DE SETMANA A 0º)

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

RUTA VALL ISABENA I SORTIDA TAMARIT (CAP DE SETMANA A 0º)

Entrada Autor: Burruktala » dl. gen. 29, 2007 7:35 pm

Si senyor, ha estat un cap de setmana dels difícils d’oblidar.
Pel fred, per la ruta, pels amics, per tantes i tantes coses que el fan inesborrable.

Diuen que les motos, son per l’estiu. Pot ser si que llavors és més fàcil i fa menys mandra, però rodar 800km per sota dels zero graus, us puc assegurar que li dona quelcom d’especial al fet de anar en moto.

Una cosa em queda clara, o t’agrada i en gaudeixes d’això d’anar sobre dues rodes, o quant surts i veus els –7º et quedes a casa calentet (forejant aixó si!!!).
Cal dir com a curiositat, que en els 450 km de recorregut de dissabte, no ens vàrem creuar només que amb una moto (sobre el quilòmetre 420 de la ruta). Bé, que si vaig agafar congelacions a la ma esquerra, no va ésser de fer Vsss.


LA VALL D’ISABENA – COLL DE FADAS
27-DESEMBRE-2007

Doncs si, una vegada superats tots els dubtes meteorològics de les grans nevades del dijous i divendres i amb la finalitat de donar-li sentit a un bon cafe amb llet, vàrem sortir el dissabte a les 8,30h.
-3º marcava el termòmetre a Parets en agafar la moto.

Imatge
La primera parada fou Igualada, on ens trobem amb la Ceci i el Xavi, i el Carles. La Tiger, espitosa per acabar de sortir de la gàbia, va tenir que esperar que els demés féssim un reconstituent cafè amb llet.
Finalment sortirem amb la intenció d’arribar el més ràpid possible a Anglesola, on ens espera en Ramon. Pel camí, ( i anem per l’A2, creuem un lluminós que marca –5ºC)

Imatge

Curiosament, en aquest mateix bar, vàrem estar esmorzant amb en 007, Lujoisla i en Depardie. Era el dia més calorós de l’estiu, i anaven a Terradets - Tremp. Quins contrastos!!!

Imatge

En acabar, (mira que costa.....tornar a pujar a la moto, amb aquest fred!!!!)...
....i anem cap a terres de Huesca.

Imatge

Imatge Imatge

Imatge

Prenem la C53, que mena a Balaguer, i d’allà, per la C26 cap a Alfarràs, que és l’últim poble dels termes polítics de Catalunya. No és difícil donar-se compte que els termes culturals i reals són molts diferents, ja que, per exemple, pràcticament vàrem poder seguir parlant en Català tot el dia (amb la gent dels bars, benzineres..... etc)

Imatge

Imatge

Les carreteres, per això son ràpides i força rectes.

Imatge

Per la N230, arribem a Benavarri, punt on neix la carretera que és el nostre objectiu.
La VALL d’ISABENA

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

La A-1606, preciosa, petita i revolada, que ens comença a mostrar impressionants decorats, feréstecs i nevats.

Imatge

Imatge

Imatge

La carretera, comença a mostrar-nos petites clapes de neu, que fa que en els revolts ombrívols, aparegui amb tota la seva força, amb el seu aliat i amic, el glaç.

Imatge

Imatge

Imatge Imatge

Just a Laguarres, amb el seu impressionant campanar, prenem la A1605 fins on pararem a Roda d’Isabena, que si arriba per una petita i estreta carretera de dos quilometres.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge Imatge

Imatge

D’aquí, la carretera puja cap a Bonança, tot passant pel port de Bonansa de 1380mt.
És en aquest tram, i fins arribar a Castejon de Sos, que la natura ens regala amb uns quilometres inoblidables.
El fred, s’oblida, i quasi s’agraeix per poder rodar per aquestes carreteres nevades. Poques més paraules per a veure aquestes imatges...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


El coll de Fades és el punt més alt del nostre periple d’avui, d’aquí ja tot és baixada cap a Castejón, lloc on dinarem.

Imatge

Imatge

Imatge

Desprès de dinar, anem ràpidament cap a Lleida, no volem que se’ns faci fosc i les carreteres es tornin miralls intransitables. Prenem la N260, fins a trobar la A-139 que ens porta a Graus.

Imatge

Imatge

Imatge Imatge


En arribar, tenim que netejar una mica les motos, ja que estant arrebossades de sal.

Imatge

Per fi arribem al Formula 1, on ja ens trobem al MacKinley i la Eli.
És inevitable. Estem cansats i contents d’haver fet una magnifica i freda ruta, però la realitat és que ja ha iniciat la.....

SORTIDA MOTOTURISTERA A TAMARIT DE LLITERA.

28-DESEMBRE-2007

Així dons, a mida que va arribant la gent, anem prenent possessió de les nostres habitacions, i una vegada nets i endreçats, cap al bar que i falta gent.

Imatge

Les cervesetes donen pas al sopar, això sí, esperant que hi siguem tots. En Jordi i la Natàlia varen ser els ultima. Quina moral, pujar a les 9,00 del vespre de Reus per arribar a les 10,15h!!!!

Imatge

Imatge

Ens llevem i fem un petit esmorzar, ja que mai se sap que pot passar i no és bo que et trobin amb l’estómac buit....
Marca el termòmetre –7ºC, les motos que han dormit al carrer, “curtides”, s’engeguen a la primera sota un dit de gebrada glaçada.

Imatge

Imatge

Imatge

Ens retrobem amb tots els companys, que han matinat un niu per poder-nos trobar a les 9.00, i cap a Tamarit de Llitera i falta gent.
QUIN FRED QUE FA!!!!!

Imatge

Imatge

Prenem la N230 i pugem cap a Alfarràs, i aquí entrem per la A140 fins a Tamarit de Llitera.

Imatge

Està ple de gom a gom
Mentre fem cua per que ens donin l’esmorzar, guaitem les fileres de motos per a descobrir aquella que més ens agrada o petites joies o curiositats.

Imatge

Imatge Imatge

Imatge

Imatge

Els organitzadors prepares una bons entrepans i un beuratge, que mengem al costat d’un bon foc, i amb la companyia de la colla.

Imatge

Imatge Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

(SECCIÓ SINDICAL DE MOTOTURISME)
Imatge

Decidim fer ruta pel nostra compte. Nosaltres sols ja som un munt de motos, i ja fem molta patxoca tots en filera per la carretera.

Per la A1240, tornem a la N230. Reportem per ja no parar més.

Imatge

Imatge


Imatge

Passem per Benavarri on desviem cap a la N123, cap a Barbastro.

Imatge

Imatge Imatge



Passem per pantà de Barasona i poc desprès per sobre del riu Cinca, afluent de l’Ebre.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Deixant Barbastro a la nostra dreta, arribarem a Monzon, on pararem per fer una foto de grup i prendre un cafè.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Desprès de creuar Monzon, prenem la N240, de rectes inacabables, per arribar a on tenim que dinar, a Can Salat de Juneda.

Imatge

Imatge

Imatge

El dinar, el prenem amb ganes, ja fa força estona que hem esmorzar i comencem a tenir un intens rau-rau.

Imatge Imatge


Imatge Imatge

Imatge Imatge


Com sempre en aquests casos, s’aprofita per enfortir llaços d’amistat amb aquella gent que feia dies que no veies, i per iniciar-ne de nous. Tot plegat per a passar una bona estona i rematar la jornada.


Amb mandra i una mica de pena per haver de separar-nos. Un rera altra, anem marxant.
Cap a casa a fer-se una dutxeta calenta.
Ara ja cal pensar en la calçotada.

US HI ESPEREM A TOTS!!!!!!!!!!!



Miquel i Carme

Avatar de l’usuari
Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dl. gen. 29, 2007 7:51 pm

Bueeeennnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaassssssss

Guapo el reportaje, y bonitos lugares.

¡Que manera de disfrutar!
¡Que envidia!

Saludossssssss

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 29, 2007 7:52 pm

Miquel ..... el reportatge no cal dir que impressiona tot seguint la teva linea.

Però on em trec el capell es en la valentia de tots sis al circular per aquestes carreteres glaçades, jo no se si seria capaç ... rebeu la meva enhorabona per gaudir d'aquesta ruta.

V'ssssssss

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. gen. 29, 2007 7:52 pm

Bones!!!

Us poso algunes de les fotos que vaig fer:

Baixant la cara nord de la serra, el Ramon i jo vam para a fer-nos una foto, mentres els demés ja havien tirat... i estaven esperant :oops: :oops:

Imatge

Imatge

Un altre punt de vista de les fotos:

Imatge

Parada a la zona més blanca de la ruta:

Imatge

Ha estat un cap de setmana fabulòs, el dissabte aquest "peaso" de ruta que vam fer i el diumenge la sortida amb tot el grup i el dinar que no el perdonem ni de conya... :lol: :lol: :lol:

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavi-Gs
Presentats
Entrades: 662
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
Ubicació: Almenar

Entrada Autor: Xavi-Gs » dl. gen. 29, 2007 8:40 pm

Ei tius!!

pero quina enveja, sana pero enveja, no cal dir que els reportatges son

acullunants !!!!!! :shock: :shock: :shock:

Esta clar que a sigut un cap de setmana fantastic, gracies a tots. :wink: :!:

Ens veiem aviat,ok?

Avatar de l’usuari
Carme
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:44 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Carme » dl. gen. 29, 2007 8:42 pm

Buenas,

Com sempre donar-vos l'enhorabona pel reportatge i mostrar-vos la meva admiració més profunda. Em fa fred només de veure-ho.

Moltes gràcies per les fotos.


:D :D :D
Som esclaus de les nostres paraules i amos dels nostres silencis

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 29, 2007 8:55 pm

Holaaaaa,

Molt bon reportatge Miquel. Només dir-vos que tot just davant del Bar Restaurant Diamo de Castejón, on vàreu dinar, hi ha una fonda que fan menjar casolà que s'hi menja força be també.

Tota la carretera que porta a Castejón per el coll de Fades es preciosa, tant per el paisatge con per la carretera en si, i que dir del congost del Ventamillo, espectacular. M'hauria agradat molt poder venir amb vosaltres, llàstima de feina.


:roll: :roll: :roll:
Sort,

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. gen. 29, 2007 8:57 pm

PASMAOOOOOOO,he quedat de veure aquest preciós reportatge,et tindrem de nombrar reporter de mototurisme :lol: :lol: .En serio,enhorabona per el reportatge.fins a la calçotada. :castell :pc
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 29, 2007 9:12 pm

Simplement GENIAL el reportatge, Miquel!!!!

Ara els que no vem poder anar-hi podem dir que es com si hi haguessim estat. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. gen. 29, 2007 9:58 pm

Enhorabona Miquel per el reportatge i a la Carme per les fotos

COLLONUT !!!!!!!!

En poso unes quantes jo :

De l’hora que marca el rellotge no en feu cas perquè el tenia desprogramat ( ja ho vaig arreglar), mireu la temperatura !!!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Dormint a l’aire lliure les nostres montures després d’haver tingut de treballar tant

Imatge


V’sssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 29, 2007 11:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 29, 2007 10:36 pm

Albert ha escrit:M'hauria agradat molt poder venir amb vosaltres, llàstima de feina.


:roll: :roll: :roll:
El mateix dic :cry:
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dl. gen. 29, 2007 10:38 pm

Com ja ens teniu ben acostumats, i per no perdre el costum, i tampoc perdre calitat; un magnific reportatge.

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

RUTA VALL ISABENA I SORTIDA TAMARIT (CAP DE SETMANA A 0º)

Entrada Autor: Mckinley » dl. gen. 29, 2007 10:56 pm

Com sempre un magnific reportatge!. Deu n'hi dó la de feina que vàreu fer dissabte abans d'arribar al F1, però s'ha de reconèixer que tot i el fred ja es veu que va valdre la pena. Moltes gràcies per compartir-lo amb tots nosaltres.
Fins la propera.
Vssssssssss
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. gen. 29, 2007 11:00 pm

Gracies nois. Com ha dit el Randy, ara ja no fa falta que ningú ens conte el que va passar i com va anar. Moltes gràcies pel curro. Jo us ho agraeixc, de veritat. :!: :!: :!: :!: :!:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. gen. 29, 2007 11:31 pm

Felicitats pel reportatge Miquel, en la linea que ja ens tens acostumats desde fa temps!!!
Tan sols afegir un parell de cosetes:
1) Ha estat un cap de setmana fantàstic, començant per la preciosa ruta del Dissabte, i acabant amb la compayia de tots vosaltres el Diumenge.
2) Com diria el Sr. Bond...cada dia m'agrada més anar en moto!!!
La veritat és que això d'anar en moto em fa sentir viu...i a baixes temperatures encara més!!!
Albert ha escrit: Només dir-vos que tot just davant del Bar Restaurant Diamo de Castejón, on vàreu dinar, hi ha una fonda que fan menjar casolà que s'hi menja força be també.
Certament Albert...però estava "xapat"!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. gen. 29, 2007 11:35 pm

James_Bond ha escrit:
Imatge


V’sssssss
007
Però no varem quedar que les portaveu al magatzem del NouCetTres??
Unaltra vegada no us faré cas i les portareu a casa meva!!!!!!

:666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. gen. 29, 2007 11:37 pm

Ostres quin reportatge !!!!!


IM-PRESIONANT......


Jo ja he agafat fred només de mirar les fotos.... vull destacar tant sols una coseta, aquest de Tamarite, si que saben fer foc a terra!!!!!!!!!!!!


Vsssssssss

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. gen. 29, 2007 11:41 pm

Aquí quatre fotos de les nostres de la sortida del dissabte...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. gen. 29, 2007 11:44 pm

Jopanst ha escrit:Però no varem quedar que les portaveu al magatzem del NouCetTres??
Unaltra vegada no us faré cas i les portareu a casa meva!!!!!!

:666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666
Joan...és que las motos s'ho van passar tan bé rodant el Dissabte amb el fred que feia, que a la nit van voler continuar a la fresca!!! :wink: :wink: :wink:
De tota manera moltes gràcies pel teu oferiment!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 29, 2007 11:46 pm

Jopanst ha escrit:Però no varem quedar que les portaveu al magatzem del NouCetTres??
Unaltra vegada no us faré cas i les portareu a casa meva!!!!!!
Alguns si que la varem portar a resguard!!
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”