Tan bé que anava tot II

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. feb. 05, 2007 12:31 pm

Xavitiger ha escrit:Ui,Ui,Ui...!!!
Marro a la vista!!!
PereBMW ha escrit:en pots estasr segur.
:twisted: :box :box :box :box :box :twisted:

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 05, 2007 12:40 pm

Per cert, per tothom que vingui a la calçotada os portaré un obsequi que os anirà molt bé per casos com el del Tonet, o per casos com el del burrukatalà que os podrà treure de més d'un ensurt, per portar-lo sota el seient o al bagul del darrera sempre.

Es tracta més o menys d'un celo transparent, força resistent, el qual es pot trencar amb les mans. Un per moto en portaré. Si algú no pot venir a la calçotada i en vol un, que m'ho faci saber i ja mirarem de fer-li arribar.

Gratuït, eh???? :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. feb. 05, 2007 1:10 pm

QSC ha escrit:L'hi vaig recomanar el Shuberth i el vaig portar a una tenda de Sabadell a comprar-lo,
Almenys fins aqui la història es correcta... Si es o no amic del vendedor, jo no ho sé.

Per cert, acabe de parlar amb el distribuidor Schuberth a Spain, i m'ha dit que cap problema; demà ( via missatgeria) tindré la peça de recanvi i de franc. Si tot va bé, seguiré pensant que a mes de fabricar bons cascs, aquesta gent és seriosa i compleix els seus compromisos.
Ja vos contaré.


P.S. Jo amb el meu QSC no tindré mai marro i menys ara que ve la calçotada i puguera ser que necessitara algún lloc on dormir de franc després d'un bon soparet al seu càrrec, obviously :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Així es que QSC :!: :!: :!: :ksss :ksss :ksss Digues me pilota, llepó, lameculos. Però... soparet i llit de franc :mestre :mestre
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 05, 2007 1:42 pm

Xavitiger ha escrit: Marro a la vista!!!
No, home,no, marro no. Llegueix.....

tonet ha escrit:

P.S. Jo amb el meu QSC no tindré mai marro i menys ara que ve la calçotada i puguera ser que necessitara algún lloc on dormir de franc després d'un bon soparet al seu càrrec, obviously :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Així es que QSC :!: :!: :!: :ksss :ksss :ksss Digues me pilota, llepó, lameculos. Però... soparet i llit de franc :mestre :mestre
Més aviat diem-li MORRO

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. feb. 05, 2007 2:15 pm

Randy-650 ha escrit:
Xavitiger ha escrit: Marro a la vista!!!
No, home,no, marro no. Llegueix.....

tonet ha escrit:

P.S. Jo amb el meu QSC no tindré mai marro i menys ara que ve la calçotada i puguera ser que necessitara algún lloc on dormir de franc després d'un bon soparet al seu càrrec, obviously :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Així es que QSC :!: :!: :!: :ksss :ksss :ksss Digues me pilota, llepó, lameculos. Però... soparet i llit de franc :mestre :mestre
Més aviat diem-li MORRO

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
MOOOOOOOOOLT. MOLT BO RANDY :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. feb. 05, 2007 2:47 pm

Randy-650 ha escrit:Per cert, per tothom que vingui a la calçotada os portaré un obsequi que os anirà molt bé per casos com el del Tonet, o per casos com el del burrukatalà que os podrà treure de més d'un ensurt, per portar-lo sota el seient o al bagul del darrera sempre.

Es tracta més o menys d'un celo transparent, força resistent, el qual es pot trencar amb les mans. Un per moto en portaré. Si algú no pot venir a la calçotada i en vol un, que m'ho faci saber i ja mirarem de fer-li arribar.

Gratuït, eh???? :wink:
Doncs moltes gràcies per endevant Randy...
No hi ha res com un bon remei casolà per sortir d'un "apuru"!!!
Per cert...molt bó això del MORRO TONETÍ!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. feb. 05, 2007 2:47 pm

tonet ha escrit:algún lloc on dormir de franc
De FRANC ???? això res !!!! ... ja pots portar dos o tres motxilles de taronges , que no en tenim ni una !!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”