SE N´ESTÀ PREPARANT UNA DE BONA "TRAIL PISTES"

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

SE N´ESTÀ PREPARANT UNA DE BONA "TRAIL PISTES"

Entrada Autor: Llagasta » dt. feb. 06, 2007 10:55 am

Se n´està preparant una de bona............ :roll: :roll:
100 Kms. de pistes fàcils - Aixó si - nomès per uns el.legits ....un dissabte al matí........

Més informació properament....... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Imatge

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dt. feb. 06, 2007 12:33 pm

Hola nois/es:


Explica... explica.... mmmmm....mmmmmmm...
I una ruta alternativa pels d'on road que puguin esmorçar-dinar amb nosaltres?...

V'ssssssssss

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 06, 2007 1:12 pm

Bones Ja avisareu.

Si es un dissabte no passa res, pero si la voleu fer en diumenge tingueu en compte el calendari de les sortides mensuals de Mototurisme (per no solapar) si es mes enlla del abril, encara no estan posades pero si programades/dissenyades amb el que estari bé que ens avissesiu abans ;)


VS
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. feb. 06, 2007 1:28 pm

Steelman ha escrit:Bones Ja avisareu.

Si es un dissabte no passa res, pero si la voleu fer en diumenge tingueu en compte el calendari de les sortides mensuals de Mototurisme (per no solapar) si es mes enlla del abril, encara no estan posades pero si programades/dissenyades amb el que estari bé que ens avissesiu abans ;)


VS

Per mi es pot fer des d´avui quan es vulgui, aixó si, millor que no hagi plogut, doncs amb fang la cosa es complicaría una miqueta, i no es que siguin dificils els camins, però es necessita un minim d´experiencia, i hi ha
alguna pujada forta, no trialera, però..... :roll: millor anar moto-pilot...... i son 100 Kms. cap el cantó del Prelitoral de Barcelona-Girona, i tampoc masses motos...... o sento no es per descriminar a ningú, però així ho veig i crec que s´hauria de montar en "petit Comité", jo ho fet amb la GS 1200 amb Metzeler Tourance i sense parar massa, son unes 4-4 1/2 hores de moto anant per feina......
:x

:roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 06, 2007 1:55 pm

Doncs aixi esperare mes endavant ;)

VS
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Re: SE N´ESTÀ PREPARANT UNA DE BONA "TRAIL PISTES"

Entrada Autor: Atramuntanat » dt. feb. 06, 2007 7:49 pm

gs12 red ha escrit:Se n´està preparant una de bona............ :roll: :roll:
100 Kms. de pistes fàcils - Aixó si - nomès per uns el.legits ....un dissabte al matí........

Més informació properament....... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
a on? a on? :Saltant
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dt. feb. 06, 2007 9:59 pm

gs12 red ha escrit: i tampoc masses motos...... o sento no es per descriminar a ningú, però així ho veig i crec que s´hauria de montar en "petit Comité", jo ho fet amb la GS 1200 amb Metzeler Tourance i sense parar massa, son unes 4-4 1/2 hores de moto anant per feina......
:x

:roll:
Si es així, millor no penjar-la en el foro,
si no, qui se encarrega de dir qui va i qui no va. ?

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dt. feb. 06, 2007 10:43 pm

Depardie ha escrit:
gs12 red ha escrit: i tampoc masses motos...... o sento no es per descriminar a ningú, però així ho veig i crec que s´hauria de montar en "petit Comité", jo ho fet amb la GS 1200 amb Metzeler Tourance i sense parar massa, son unes 4-4 1/2 hores de moto anant per feina......
:x

:roll:
Si es així, millor no penjar-la en el foro,
si no, qui se encarrega de dir qui va i qui no va. ?
Penso el mateix. Si es vol fer una sortida trail, hauria de ser que pugui venir tothom.
Vsssssss
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dt. feb. 06, 2007 11:56 pm

Hola nois/es:

Jo penso que en un fòrum com aquest hi caben totes les possibilitats, i en principi totes les iniciatives han de ser ben acceptades.
Però també crec que si un company -vaig a possar un exemple- vol anar a fer unes tandes a un circuit i ho proposa, doncs perfecte, els qui vulguina anar que hi vagin, els altres mirarem les afotos i babejarem després... Ja es produirà una selecció natural... No crec que hi anem 40 motos, o potser si, però no anirem tots.
Si el company vol fer una sortida trail-trail -tot i que diu que seràn per a pistes fàcils per a les nostres vaques-burres - ha d'estar oberta a tothom qui vulgui fer-la, per aixó jo propossava que també és una bona idea muntar alguna cosa paral·lela pels on-road i que puguem anar coincidint tots... de tant en tant...
Més que restringir els que vulguin fer-la, es pot tractar d'organitzar millor, fent grups per nivells, assenyalant llocs de trobada, i totes les altres tècniques que hi han per a fer sortides en grups nombrosos, sense infringir la llei.

Vsssssssssssss

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dc. feb. 07, 2007 5:48 am

Terraxaman ha escrit: Més que restringir els que vulguin fer-la, es pot tractar d'organitzar millor, fent grups per nivells, assenyalant llocs de trobada, i totes les altres tècniques que hi han per a fer sortides en grups nombrosos, sense infringir la llei.

Vsssssssssssss
ei terra

soc del parer que hauriem de reprendre la sortida de les Gavarres que vem fer al Octubre amb els de gstrail, pero aquest cop mes tranquis i per uns camins mes suaus que he anat trobant, et vas perdre el dinar als Metges, que era lo millor i la gent de mototurisme s'hi podria apuntar

fotos i croniques del consul de la tarraconensis (por lo menys) ja veureu :lol:

http://www.gstrail.es/foro/showthread.php?t=3070
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. feb. 07, 2007 9:43 am


Ara estic perduda !!!! :oops: :oops: :oops:

Això per vosaltres que és ? Tranqui-trail, Trail, Enduro....
Es que no se quan deixa de ser una cosa per convertir-se en l’altre...

Jo el que es veu a les fotos, fer-ho amb La Negreta em sembla impossible :shock: :shock: , i ja no parlem a duo...

Suposo dons que això serà Trail, no ? :wink:

:!: i Vvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 07, 2007 9:55 am

Terraxaman ha escrit: Més que restringir els que vulguin fer-la, es pot tractar d'organitzar millor, fent grups per nivells, assenyalant llocs de trobada, i totes les altres tècniques que hi han per a fer sortides en grups nombrosos, sense infringir la llei.

Vsssssssssssss

Teniu raó amb les vostres apreciacions, potser si que degut a la meva inexperiència amb organitzar sortides(sempre hi sigut un llop solitari) `
hauría de haver-vos passat el relleu a vosaltres i organitzar-ho .

Però em va fer por anar un munt de motos , amb diferents nivells de pilotatje per camins.....potser si que hagués de comunicar mitjantçant un privat a tots els que em semblava els hi podría interessar, però tampoc us conec....

També aquest cas concret era fer els 100 Kms. i no una passejada el que demana ja uns condicionants minims. i no perdre massa el temps , en cap cas una discrminació a ningú.

Mireu, jo m´ofereixo a si voleu, organitzar diguem, la part de camins, el reste( esmorzar i coordinar grup de on-road i demés)ho organitzeu el que mes sàpiga . aixó si jo nomès puc sortir els dissabtes.

Amb referència a la sortida que indicava era en aquest cas una sortida des de Sant Feliu de Guixols-Fins a Llinars del Vallès
També es podría fer una altre sortida des de Castellar - Collsuspina - Sta.Mª d´olo.

Ja direu quelcom, per tal d´anar perfilant una mica la cosa..... :roll:
Quedo a la vostra disposició per si em necessiteu
Imatge

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dc. feb. 07, 2007 10:12 am

Amb referència a la sortida que indicava era en aquest cas una sortida des de Sant Feliu de Guixols-Fins a Llinars del Vallès
També es podría fer una altre sortida des de Castellar - Collsuspina - Sta.Mª d´olo.

Ja direu quelcom, per tal d´anar perfilant una mica la cosa..... :roll:
Quedo a la vostra disposició per si em necessiteu
totes 2 m'agraden ! :Saltant :form
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. feb. 07, 2007 12:25 pm

gs12 red ha escrit:També aquest cas concret era fer els 100 Kms. i no una passejada el que demana ja uns condicionants minims. i no perdre massa el temps
Per mi no passis ànsia ..... siguen així ja m'auto-descrimino jo solet !!!! :b9 :b9 :b9

V'sssssss

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. feb. 07, 2007 5:49 pm

Bones!!!

I els que anem per carretera, quina opció tenim??

No us "flipeu", no us "flipeu", que una caiguda tonta val molta pasta...

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dj. feb. 08, 2007 1:56 am

Anna ha escrit:Això per vosaltres que és ? Tranqui-trail, Trail, Enduro....
Es que no se quan deixa de ser una cosa per convertir-se en l’altre...

Jo el que es veu a les fotos, fer-ho amb La Negreta em sembla impossible :shock: :shock: , i ja no parlem a duo...

Suposo dons que això serà Trail, no ?
Hola: Caram Anna, ja em pensava qui sap que feien..... i després de veure-ho no sé què hi has vist de tant difícil o dolent. Si sols han passat per bassals, fang i alguns rocs, je, je!!
Ara, bruts sí que acaben!! :wink:

PS: sí ho dieu amb temps, jo m'hi apunto! A l'atac!!!

Salut !
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dj. feb. 08, 2007 10:12 am

Anna ha escrit:

Ara estic perduda !!!! :oops: :oops: :oops:

Això per vosaltres que és ? Tranqui-trail, Trail, Enduro....
Es que no se quan deixa de ser una cosa per convertir-se en l’altre...

Jo el que es veu a les fotos, fer-ho amb La Negreta em sembla impossible :shock: :shock: , i ja no parlem a duo...

Suposo dons que això serà Trail, no ? :wink:
evidentment, aquella colla eren molt destroyers, pero els camins estaven aixi per les plujes, es pot fer la travessa de les gavarres per pista ample i suau ,
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dj. feb. 08, 2007 11:15 am

Ningú m’entén !!!!!! :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys

Jo només vull saber, que és pels experts aquella excursió... :wink: :wink:

:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dj. feb. 08, 2007 5:58 pm

Hola nois/es:

Anna jo vaig participar en aquella sortida, almenys pel matí... jo la definiría de tranki trail... malgrat les afotos i l'existència de fang en alguns indrets, de vegades les fotos enganyen,,, el que defineix en la meva opinió el grau de dificultat d'una sortida és primer que res la velocitat a la que es fa...
Qualsevol obstacle pot salvar-se a la velocitat adequada i amb l'ajut dels demés, es a dir, qualsevol de nosaltres, sols o a duo podem passar per exemple, un bassal amb fang, el que definirà el grau de dificultat, a més de la fondaria, tipus de sol que hi hagi sota l'aigua i el fang, intensitat del corrent, etc, es com l'has de passar... si el ritme es prudent 30 per hora, els més experts guien i ajuden els altres, qualsevol obstacle el pot superar gairebé tothom... ara bé, si el ritme es fort, les derrapades sovinteixen, cadascu s'ha d'espabilar davant les dificultats, no et dona temps d'observar el paisatge perquè estás tota l'estona tractant d'evitar aquella rodada, etc. etc., jo aixó ho considero trail-enduro...
Mira, un cop vaig anar amb uns a fer la ruta des de la Garriga fins Andorra per pistes, eren uns cremats, el ritme era molt fort, ràpid, més de 60 gairebé tota l'estona, en rectes més, jo tractava de seguir el ritme, però inevitablement m'anava quedant al darrera, els perdia de vista i m'havien d'esperar a cada cruïlla o canvi de camí... les caigudes sovintejaven, però semblava que aixó era passar-s'ho d'allo més bé... no ho dubto, per a ells!... però aquesta descarregada d'adrenalina a lo bèstia, a mi no m'agrada, jo d'aixó en dic trail enduro.
He fet la mateixa sortida, al meu ritme xino-xano, parant aquí, gaudint del paissatge allà, sense forçar res... vaig fer el mateix recorregut amb una hora més d'acord! i que?...
És com si a una sortida asfáltica el grup es tornés boig i començes a fer-se adelantaments perillosos, plegades fins a tocar el genoll al terra, entrar en les curves en plan racing o RR... a mi que no em busquin... ja vaig passar aquella etapa i 15 dies en coma o testifiquen...
Qualsevol carretera es pot fer d'una o de l'altre manera, el trail també...
No sé si m'he explicat...

V'sssssssss

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dj. feb. 08, 2007 6:15 pm

T’has explicat perfectament Terraxaman, moltíssimes gràcies per aclarir-m’ho... :wink:

Potser no t’agrada recordar massa l’accident que vas tenir, però dius que vares està 15 dies en coma, per un accident de moto? :cry:

Vaja, que ets del grup dels afortunats, que han tornat a néixer per segona vegada... :!: :!:

Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”