Ruta de les Dones d'Aigua

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Ruta de les Dones d'Aigua

Entrada Autor: Terraxaman » dl. feb. 19, 2007 11:08 am

Hola nois/es:

He penjat al blog, una altre ruta que crec que també us interesará, és tracta en aques cas d'un recorregut per gorgs i riuets, de l'àrea del Muntseny Guilleries, on segons la tradició hi ha hagut Dones d'Aigua, Goges o Ninfes... el podeu veure aquí:

http://terraxamanrutes.blogspot.com/200 ... chive.html

Les Dones d'Aigua.

Una abraçada.

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dv. feb. 23, 2007 8:17 pm

Excelent Eduard!!!
La ruta per descontat, i la narració inmillorable.
Coincideixo amb tu, sobre la pena que fa el Parc de Gualba farcit de "domingueros", i m'ha agradat moltíssim la història extreta del llibre d'en Martí Boada "Llegendes del Montseny"
Fa uns mesos, ara em ve al cap, vaig veure una peli, no m'en recordo del nom, on la protagonista era precisament una dona d'aigua...
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dv. feb. 23, 2007 9:10 pm

Hola nois/es:


Gràcies Xavi pels teus comentaris... La película no seria; L'Educació de les Bruixes?, rodada a Viladrau...
Aquells paisatges, aquells camins i castanyers majestuosos son els que vaig intentar retratar a la Ruta dels Arbres Monumentals... i la cabana on pasa bona part de la peli -construida especialment - a quedat allà al bell mig d'un bosc de castanyers centenaris al peu del Matagalls que impresiona... perquè hi puguem anar a passar-hi estones quan ho necessitem...
O sigui que quan vingui el bon temps i tingueu ganes la Ceci i tu i qui s'animi, podriem pensar en fer una trobada boscosa a passar-hi la nit i anar a enxampar alguna d'aquestes: Dones d'aigua...

V'sssssssss

Una abraçada...

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. feb. 23, 2007 9:19 pm

Eduard, estic llegint els teus escrits i cada vegada m'agradan més.

Però............. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Ara et faré un proposta : No bé d'una setmana ni d'un més, però ens has d'organitzar una sortida, que hi puguem venir tot tipus de moto, i tú ens fas de guia i ens expliques les històries de cada lloc.

Tria tu el tema : les bruixes, les dones d'aigua.............

Seria fantàstic poder fer una ruta que a més de preciosa algún ens expliques els detalls, anécdotes, història etx. de cada lloc per on passem.

Pense-t'ho, crec que molts companys del fòrum i estaràn d'acord, i jo el primer !!!!

V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 23, 2007 9:23 pm

James_Bond ha escrit:

Ara et faré un proposta : No bé d'una setmana ni d'un més, però ens has d'organitzar una sortida, que hi puguem venir tot tipus de moto, i tú ens fas de guia i ens expliques les històries de cada lloc.

Tria tu el tema : les bruixes, les dones d'aigua.............
Dic el mateix! :D

Eduard, genial tot el teu blog, si senyor!!!! :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dv. feb. 23, 2007 9:23 pm

Terraxaman ha escrit: La película no seria; L'Educació de les Bruixes?, rodada a Viladrau...

O sigui que quan vingui el bon temps i tingueu ganes la Ceci i tu i qui s'animi, podriem pensar en fer una trobada boscosa a passar-hi la nit i anar a enxampar alguna d'aquestes: Dones d'aigua...
Ostres, em sap greu però no era aquesta película. De fet era americana, i la ninfa en qüestió sortia d'una...piscina :oops: :oops: :oops:
Res comparable a la que tu anomenes...suposo!!!
Pel que fa a la quedada nocturna amb vivac inclós, imagino, doncs si que estaria bé fer-la, tot i que no sé pas si la Ceci hi estaria massa d'acord.
En tot cas, quan ho trobis oportú, només cal que ho diguis i ja en parlariem... :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dv. feb. 23, 2007 9:26 pm

James_Bond ha escrit: Seria fantàstic poder fer una ruta que a més de preciosa algún ens expliques els detalls, anécdotes, història etx. de cada lloc per on passem.

Pense-t'ho, crec que molts companys del fòrum i estaràn d'acord, i jo el primer !!!!
Ramon m'has tret les paraules de la boca!!!
Així que hi dius Terraxaman???
Jo crec Eduard, i no vull fer presió, que no t'hi pots negar!!! :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dv. feb. 23, 2007 9:28 pm

James_Bond ha escrit:Eduard, estic llegint els teus escrits i cada vegada m'agradan més.

Però............. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Ara et faré un proposta : No bé d'una setmana ni d'un més, però ens has d'organitzar una sortida, que hi puguem venir tot tipus de moto, i tú ens fas de guia i ens expliques les històries de cada lloc.

Tria tu el tema : les bruixes, les dones d'aigua.............

Seria fantàstic poder fer una ruta que a més de preciosa algún ens expliques els detalls, anécdotes, història etx. de cada lloc per on passem.

Pense-t'ho, crec que molts companys del fòrum i estaràn d'acord, i jo el primer !!!!

V'ssssssss
007


Holass!!!!!!!
jo també , jo també, és una proposta molt bona. :ban

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dv. feb. 23, 2007 9:50 pm

Hola nois:

Primer que res... gràcies pels vostres comentaris... us els agraeixo de tot cor... hi porten feina... volen temps... i tot i que els faig encantat de vegades tinc la sensació de que potser no paga la pena... però a¡xó em dura poc... d'aquí uns dies us en posaré una sobre Rennes le Chateau i tota aquesta historia del Sant Gral i Maria Magdalena...
Com ja sabeu en aquests moments ho tinc molt difícil per a sortir en moto, o millor senzillament per sortir... quan les coses s'arreglin, prometo possar-m'hi, a tall de suggeriment que us faria més gràcia:
A- L'Ordre del Temple...
B- Catars...
C- Dòlmens i Menhirs...
D- La Revolució Social del 36...

V'sssssssss

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. feb. 23, 2007 10:02 pm

Espero que tot millori i puguis sortir aviat

En quant a les propostes:

A, B, D, C.

V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » ds. feb. 24, 2007 7:11 pm

Terraxaman ha escrit:...porten feina... volen temps... i tot i que els faig encantat de vegades tinc la sensació de que potser no paga la pena...
Ve a ser quelcom semblant a cuinar...Un s'hi passa hores a la cuina preparant un plat exquisit, que acabarà desapareixent en el que dura un suspir!!!
Aficions mal pagades veritablement!!!
Pel que fa als temes que ens proposes, doncs els quatre, és clar. Ara bé, ja friso pel dels dolmens i menhirs.
De petit, encara ara també...,era un fanàtic de les aventures de l'Asterix i l'Obelix, i del vell druida Panoramix...Em faria gràcia que comencessis per aquest tema!!!
Per cert, aquest estiu, de viatge per Corsica, vem visitar l'aflorament arqueològic de Filitosa. Aquí en teniu una petita mostra...

Imatge

Imatge

Ostres tu...no és que vulgui fer broma, però no puc evitar relacionar aquests menhirs amb una altre cosa...una mica més petita això si...!!!

Per cert Terraxaman...Desitjo de tot cor veure't de nou entre nosaltres!!!
Sigui el que sigui que t'estigui passant, desitjo que hi trobis solució rapidament!!!
Ànims company!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”