UNA ALTRE PROPOSTE- FER LA TRANSPIRENAICA

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

UNA ALTRE PROPOSTE- FER LA TRANSPIRENAICA

Entrada Autor: RafaCarme » dj. feb. 22, 2007 1:07 pm

Una de les rutes de la transpirenaica podría ser anar directament a Donosti, i desde allá començar la incursió en la montanya per Navarra- Elizondo-Sant Jean de Pied de Port ( La France)- Roncesvalles-Isaba-Roncal-Somport-Jaca-Biescas-Broto-Aínsa-Bielsa ( entrar en Francia-Saint Lary Soulan- entrar en Vielha-Port de la Bonaigua- Castejón de Sos- Sort- La seo D'Urgell- dos possibilitats-

Direcció nord: Andorra- Puimorens- Font Romeu Puigcerdá
Direcció est: La Seo - Puigcerdá directe

Puigcerdá-Prades- Canigó -Ceret- Prats de Moll-Coll d'Ares-St Pau de Seguríes- Castellfollit de la Roca-Besalú-Figueres- L'Escala ( vermutet mariner davant del mar, per compensar tanta montanya). d'aquí, cap a casa.

Rafa

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 22, 2007 1:22 pm

El tema de fer la transpinainca ho he pensat algun cop.
Pero anar degustant els pirineus a poc a poc m´agrada més.
De fet amb la natalia ho hem començat a fer aixi
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dj. feb. 22, 2007 3:14 pm

Més rutes, je, je!! Doncs la primera part és la que tinc pendent de fer, però aquesta setmana santa m´en vaig a Navarra i estaré quatre dies per allà. La part des del Roncal cap a baix ja ho he fet tot, deu n´hi dó quina "oloreta" el formatge del Roncal però que bó que està.

Cristina

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dv. feb. 23, 2007 9:29 am

Fa cinc anys vaig fer la transpirenaica enterament per muntanya amb moto de trail, juntament amb tres companys mes. va ser una experienica única, ja que anavem amb la ruta del 4 x 4 i tot era per descobrir, encara. Posteriorment, s'han fet més transpis amb GPS's i altres rutes. L'any passat vaig proposar (i no va prosperar) de fer una transpi paralel.la per carretera, ja que ara he canviat ( per força) a la carretera. Conec bé les rutes i m'agradaria contactar amb gent que la vulgués fer. es tracta d'una ruta per fer poc a poc i sense preses, disfrutant dels maravellosos paisatges i de la bona gastronomia que trobes per el camí. Crec que amb cinc o sis dies la hauriem fet sobradament.
Ja direu alguna cosa
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”