Practicant el TRANKI-TRAIL

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Practicant el TRANKI-TRAIL

Entrada Autor: Gerard » ds. feb. 24, 2007 11:30 pm

McKinley ha escrit: A on s'acaba l'asfalt comença el territori Transalp.

Imatge
A on s'acaba l'asfalt comença ... :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

Imatge

Bueno ara que ja ha fet els 4000 quilometres, ja se la pot comença embrutar,
però una mica només eeehhh !!! :cry: :cry: :cry:
He començat amb una cosa facileta ... , això esta chupaooo, de aquí a quatre
Dies, li farem la competència al McKinley ... :wink: :wink: :wink:

Bueno, una pista fàcil que pujar a La Mare de Deu de Puiggracios des de La Garriga.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al final prova SUPERADA, fins la propera.
Vsssssssssssss.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. feb. 24, 2007 11:34 pm

Holaaaa,

Moltes felicitats Gerard i Anna, tot es començar. D'aquí a quatre dies estareu fets un experts en el mon Trail, si t'agrada no es tan dificil, oi?


:wink: :wink: :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » ds. feb. 24, 2007 11:57 pm

Depardie, molt maques les fotos i la pista.

Podries posar un mapa de la pista?, m'he sembla que és una pista agradable i un lloc per anar-hi
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Re: Practicant el TRANKI-TRAIL

Entrada Autor: Tonet » ds. feb. 24, 2007 11:58 pm

Depardie ha escrit:
Bueno, una pista fàcil que pujar
Aixó el que és , és una pista... però d'aterratge. Per aqui pot rodar el Stevie Wonder amb el José Feliciano de paquet. :twisted: :twisted: Quina finor. Segur que sota el marronet de la foto hi ha negre asfalt de la millor qualitat.
Ara en serio, ja està bé aquesta pista per anar soltant la maneta i mostrar-li a la Negreta per on aniràn els tir a parti d'ara; i més encara quan la nova promoció de "Varadereitors" ompliga les cotxeres dels Mototurismeros de pro. Molt bé Gerard, molt bé. :wink: :wink:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dg. feb. 25, 2007 1:07 am

Hola nois/es:


Molt bé Gerard!, molt bé!... a poc a poc... però sense deixar-se vèncer... tens un maquinón més que sobrat per fer aquestes coses i molt més... una coseta tonta, però... era necessari el bagul?...
Pensa que amb els sotracs, les possibles caigudes... el bagul corre perill... i la part que l'aguanta també...
Una motxilla no et faria servei?

Bé ja està bé de bronca... felicitats per la teva estrena... per pistes...
Re-benvingut al món del trail...
"Donde se acaba el camino... nosotros seguimos..." proverbi "motraileru"...
V'ssssssssssss

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 25, 2007 10:58 am

Enhorabona, nois, veig que ja ho teniu xupat això del TAT. 8)

I tal com diu en Terraxaman, potser seria millor deixar el gabul a casa,no creieu? :roll:

Ai el dia que jo tingui una trail........ :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Re: Practicant el TRANKI-TRAIL

Entrada Autor: Atramuntanat » dg. feb. 25, 2007 11:01 am

tonet ha escrit:
Depardie ha escrit:
Bueno, una pista fàcil que pujar
Aixó el que és , és una pista... però d'aterratge. Per aqui pot rodar el Stevie Wonder amb el José Feliciano de paquet. :twisted: :twisted:
juas, quina mala lexe, ehheheh, tu tranqui, jo la primera vegada que vaig anar per lo off també em vaig oblidar de treure el topcase

felicitats per llençar-te! i poc a poc ves agafant-li el gustillu, ja veuras com poc a poc se't posarà una mirada diferent cada vegada que vegis una pista i notaras les ganes d'entrar-hi
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dg. feb. 25, 2007 11:31 am

:666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666
tonet ha escrit: Aixó el que és , és una pista... però d'aterratge. Per aqui pot rodar el Stevie Wonder amb el José Feliciano de paquet. :twisted: :twisted: Quina finor. Segur que sota el marronet de la foto hi ha negre asfalt de la millor qualitat.
:666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Molt bo, si Sr, ja tens raó.
Quan vaig veure las fotos vaig pensar, no les pengis que a més d'un li estàs posant fàcil. :wink: :wink: :wink:

Fora conyas, espero poder coincidir amb tu, amb el pròxim Tranki-Trail.

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dg. feb. 25, 2007 11:42 am

Terraxaman ha escrit: una coseta tonta, però... era necessari el bagul?...
Pensa que amb els sotracs, les possibles caigudes... el bagul corre perill... i la part que l'aguanta també...
Una motxilla no et faria servei?
Tens tota la raó Terraxaman, quan vaig arriba a casa, tenia el interior del bagul,
com si hagués estat jugant amb ell al futbol, tot desendreçat.
Però, la mandra de treure’l i posar, va ser més forta. Ho tindré en conta per la pròxima. :oops: :oops: :oops:
Per cert, la pujada a Puiggracios des de El Figaró, a de ser molt guapa, la coneixes ???.
Això si, no és apta per mi.

Vsssssssssss.

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dg. feb. 25, 2007 12:11 pm

Hola nois/es:

A mi també m'ha passat més d'un cop, alló que surts de la feina i no el pots deixar enlloc, o la mandra com molt bé dius...
En quan a la pujada a Puiggracios des del Figaró no la conec... el dia que en MacKinley tingui la seva i decidiu sortir plegats a fer un tomet, avisseu-me que si puc...
Ara que no ens veu ningú... deixa'm que et digui que la Vara es molt, molt guapa... disfruteu-la amb prudència...

V'sssssssssss

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Practicant el TRANKI-TRAIL

Entrada Autor: Llagasta » dg. feb. 25, 2007 7:32 pm

tonet ha escrit:
Depardie ha escrit:
Bueno, una pista fàcil que pujar
Aixó el que és , és una pista... però d'aterratge. Per aqui pot rodar el Stevie Wonder amb el José Feliciano de paquet. :twisted: :twisted: Quina finor. Segur que sota el marronet de la foto hi ha negre asfalt de la millor qualitat.
:
La pista acaba a Puiggraciòs , des de L´Ametlla te uns.....1,5 Kms.!!! :shock:

després continua, pero ja es necessiten mes "manetes" o una Trail Enduro per a fer l´ inmensitat de camins que hi han per allà a la vora., de totes maneres es pot continuar amb compte fins a M ontmany-El Figuerò.
Imatge

Avatar de l’usuari
Eli
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
Ubicació: Calella - Catalunya

Practicant el TRANKI-TRAIL

Entrada Autor: Eli » dl. feb. 26, 2007 6:27 pm

Vaja, vaja, ja estem omplint de pols la NEGRETA?????????. Vinga a practicar força, a veure si d'aqui a poc podem fer una TRANKI-TRAIL tots plegats! :wink:
:!: :!: :!: :!:
Imatge

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dl. feb. 26, 2007 7:48 pm

Depardie ha escrit:
Terraxaman ha escrit: una coseta tonta, però... era necessari el bagul?...
Pensa que amb els sotracs, les possibles caigudes... el bagul corre perill... i la part que l'aguanta també...
Una motxilla no et faria servei?
Tens tota la raó Terraxaman, quan vaig arriba a casa, tenia el interior del bagul,
com si hagués estat jugant amb ell al futbol, tot desendreçat.
Però, la mandra de treure’l i posar, va ser més forta. Ho tindré en conta per la pròxima. :oops: :oops: :oops:
Per cert, la pujada a Puiggracios des de El Figaró, a de ser molt guapa, la coneixes ???.
Això si, no és apta per mi.

Vsssssssssss.
Gerard, jo he fet aquesta pista des del Figaró a Puiggracios amb la Bicicleta de Muntanya, més ven dit, s'arriba fins una masia que es diu Can Montmany (ho dic de memòria) per una carretera molt ben asfaltada i molt maca. Desprès és transforma en una pista i finalment en un corriol que fins hi tot amb la bicicleta es transformaba en dificil. Hi he vist passar endureras, pero mai ho faria amb una trail. No crec que sigui el seu territori. Algun tram la bicicleta te la tens que carregar.

El que si es poden fer son les pistes que surten des de Puiggracios cap a munt. Algun camí el recordo tallat amb cadenes però, segur hi ha un munt de pistes aptes per a la moto.

Per cert Gerard, felicitats pel teu primer off-road.

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dl. feb. 26, 2007 9:57 pm

burruktala ha escrit: Gerard, jo he fet aquesta pista des del Figaró a Puiggracios amb la Bicicleta de Muntanya, més ven dit, s'arriba fins una masia que es diu Can Montmany (ho dic de memòria) per una carretera molt ben asfaltada i molt maca. Desprès és transforma en una pista i finalment en un corriol que fins hi tot amb la bicicleta es transformaba en dificil. Hi he vist passar endureras, pero mai ho faria amb una trail. No crec que sigui el seu territori. Algun tram la bicicleta te la tens que carregar.
Crec recorda que jo també el hi fet amb la bici i es molt fumut,
No entraria pas amb la moto. :tremolant

Així se a divina des de Puiggracios cap a Figaró. :shock:

Imatge

burruktala ha escrit: Per cert Gerard, felicitats pel teu primer off-road.
El primer off-road, amb La Negreta.
Aquest va ser el meu primer off-road ( Do you Remember ? ) :wink: :wink: :wink:
Vigília del meu 40 aniversari, un dia molt Guapo.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dl. feb. 26, 2007 10:12 pm

stromkel ha escrit: Podries posar un mapa de la pista?, m'he sembla que és una pista agradable i un lloc per anar-hi
Perdona per no haver-te respost abans.

No tinc cap mapa de la pista per posar, però surt de La Garriga no de L’ametlla, passant pel SEK-CATALUNYA i amunt fins Puiggracios.
Des de La Garriga es una mica mes llarga, pots tenir uns 5 quilometres fins Puiggracios i com diu el BurruKtala, d’allà surten pistes per perdre’s, però literal per perdre’s.

Vssssssssssssss.

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Practicant el TRANKI-TRAIL

Entrada Autor: Mckinley » dl. feb. 26, 2007 10:39 pm

Aixi m'agrada Gerard, amb dos K...ons ben grossos, pistes com aquestes només un home com tu es capàç de fer-les. Sabia que el dia que fesis una sortida OFF no ens fallaries.
Per cert amb tots els anys que porto fent pistes no havia vist mai una pista tant ampla com aquesta i tant o més fina que el cul d'un nadó. La part negativa de fer aquesta mena de pistes es que deus tenir agulletes fins a les orelles.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
P.D. Es nota que abans de fer a questa pista vas fer que l'Anna l'escombrés tota i te la deixés tant maca! .Imatge Segur que no va deixar ni la pols, no fos cas que la NEGRETA s'embrutis Huy Huy Huy Huy. Imatge
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Re: Practicant el TRANKI-TRAIL

Entrada Autor: Gerard » dl. feb. 26, 2007 10:48 pm

Mckinley ha escrit:Aixi m'agrada Gerard, amb dos K...ons ben grossos, pistes com aquestes només un home com tu es capàç de fer-les. Sabia que el dia que fesis una sortida OFF no ens fallaries.
Per cert amb tots els anys que porto fent pistes no havia vist mai una pista tant ampla com aquesta i tant o més fina que el cul d'un nadó. La part negativa de fer aquesta mena de pistes es que deus tenir agulletes fins a les orelles.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
P.D. Es nota que abans de fer a questa pista vas fer que l'Anna l'escombrés tota i te la deixés tant maca! .Imatge Segur que no va deixar ni la pols, no fos cas que la NEGRETA s'embrutis Huy Huy Huy Huy. Imatge
JO TAMBE T’ESTIMO Sr. MCKINLEY
:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant
:666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. feb. 26, 2007 11:44 pm

Depardie ha escrit:
Molt bo, si Sr, ja tens raó.
Quan vaig veure las fotos vaig pensar, no les pengis que a més d'un li estàs posant fàcil. :wink: :wink: :wink:
A l'altra torna :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Depardie ha escrit:
Fora conyas, espero poder coincidir amb tu, amb el pròxim Tranki-Trail
Gerard quan digues de fer la tranki m'avises...
Tan de bo que algú organitze una tranki trail, si pot ser pel sud de Catalunya millor .
Ja direu alguna coseta. :wink: :wink: :wink:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. feb. 26, 2007 11:46 pm

Molt xula la sortida Gerard!!!
Per cert, anaves sol o amb l'Anna???
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dl. feb. 26, 2007 11:55 pm

Xavitiger ha escrit: Per cert, anaves sol o amb l'Anna???
Vaig sortí sol, ho tinc al costat de casa i es poc mes de 1 horeta
puja a puiggracios.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”