Sortida: Plà de la Calma - Tagam

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2031
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Sortida: Plà de la Calma - Tagam

Entrada Autor: Mototurisme » dl. gen. 08, 2007 12:55 am

Obro aquest post amb la doble proposta seguent :

Quedem el diumenge 14 de Gener - per a poder comptar amb els sector transalpero- al pàrquing del MAXI abans -Champion- de Santa Coloma de Farners a 2/4 de 9 (les 8,30).
Variant Off- Road:
(Veure plànols i indicacions per la variant On-Road a la pàg. 6 d'aquest post)

EN EL LLOC D'ESMORÇAR[/code]

EN EL LLOC D'ESMORÇAR[/code]

EN EL LLOC D'ESMORÇAR[/code]

*Fer la primera etapa fins a Arbúcies, per la pista forestal que passant pel Castell de Santa Coloma, parant a veure un parell d'ermites romàniques petitones i precioses que hi ha pel camí...
*A Arbúcies prendre la pista forestal de Can Grabulosa -de peatge- i anar a esmorçar complert Can Rosell a Viladrau: Graellada de Carns(Llom, Butifarra, cansalada a la brasa, patates fregides, pà amb tomaquet, vi amb gasosa, o refresc, cervesa, etc. i café. [size=enorme]Preu: 12€ [/size] per cap. On esperem trobar-nos amb els companys que vulguin pujar per carretera a les 11.
Des d'allà, (tots junts) prendre la carretera de corves que passant per La Costa del Motseny - amb opció a pujar fins el Turó de l'Home- ens duu fins el Brull i Coll Formic... on neix la pista (els que vagin per carretera poden seguir fins a Seva-Vic-Tagamanent) que travessant el Pla de la Calma - parada per a veure le llosa amb petroglifs?- duu fins al poble de Tagamanent.
Entre l'esmorçar, les parades i tot , 4 o 5 hores en plan tranqui-trail... Les pistes no presenten cap dificultat, es poden fer amb tacs, amb mixtes, sol o a dúo, sense problemes.
Dos vistes del Plà de la Calma:
Imatge
Imatge

Sobre les 13,30-14 h. comiat. Si esteu interessats podria organitzar-se un dinar de germanor.


Interessats.

1- Terraxaman
2- -------------
3- QSC
4- Tonet
5 - Ángel
6 i 7- Atramuntanat i senyora
8- Jesús
9- Josey Wales
10- McKinley
11-12- Eli i Isa (Suzuki) Les reporteres més RIXARAXERES del Tranqui-trail
13- Stromkel
14- Jumperracing
15 - Lluís
16- Mioli
17-18- ---------------------
19- La companya de'n Jesús


On Road

20- ---------------
21-22- Depardie i Anna
23-David
25-26-JAVIHOSPITALET i la seva dona
27-28 Jordi GW

A esmorçar només :evil:

29- Albert



TOTAL 25 (29-3)




Us recordo que teniu fins el 8/1 per apuntar-vos, per tal d'encarregar l'esmorçar-dinar. En principi us apunto a tots els que esteu a la llista, si algú més vol venir, o té problemes amb el menjar previst que m'ho faci saber, pot dir-m'ho fins dilluns al vespre.



V'sssssssssss

Terraxaman
Mototurisme l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 08, 2007 1:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2031
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Mototurisme » dl. gen. 08, 2007 1:01 am

A veure que us sembla, més o menys la cosa podría anar així:

Imatge

Començo per la ruta on-road:

A (Vermella i Blava) seria el punt de sortida a les 8,15 al pàrquing del Maxim de Santa Coloma de Farners... des d'allí teniu dos variants, una de més llarga (pintada de blanc al mapa) que us duría fins Anglés-Osor-Sant Hilari Sacalm- Sant Sadurni d'Osormort- La Fullaca- Viladrau- Santa Fe del Montseny; i una altre de més curta (Lila en el mapa), que des de Santa Coloma us duria fins a Sant Hilari- Plà de les Arenes- Coll de Revell- Santa Fe del Montseny, on ens trobaríem tots a esmorçar a les 11 (B Vermella i Blava). L'esmorçar seria complert, carn a la brasa, pa amb tomaquet, etc. La idea era fer un bon esmorçar perque els qui venen de molt lluny (Tonet) poguessin tornar aviat cap a casa... Jo per exemple, també hauría d'anar a dinar a casa.
B (Vermella i Blava) després d'esmorçar sortiríem tots junts cap a Coll Formic fent la carretera que ens condueix per la Costa del Montseny, a Coll Formic (C Vermella i Blava) on ens tornariem a separar.
La ruta On-road, us duría fins a el Brull, Seva, Tona, Tagamanent (D Vermella i Blava) , quedariem a la benzinera que hi ha allà aproximadament, depend de com vagi l'esmorçar, a les 13,30...

James Bond, perquè no obres un post "Ruta alternativa on-road" on els qui vulguin puguin apuntar-se?, tanmateix haurieu d'encarregar un lloc per dinar, de l'esmorçar ja m'encarregaré jo, si sé quanta gent bé... Podríem possar data màxima per apuntar-se el dilluns 8, així em dona temps per encarregar l'esmorçar per a tots.

La Ruta off-road seria la verda, teniu els tracks a la vostre disposició, l'horari el mateix.

Vinga a veure si ho anem movent...

V'sssssssssssss



Terraxaman
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2031
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Mototurisme » dl. gen. 08, 2007 1:08 am

Per cert, com que tinc problemes amb el foro, entrar, posar missatges, etc. aprofito aquest post per a fer-vos avinents canvis en el lloc d'esmorçar...

En comptes de l'Avet Blau a Santa Fé del Montseny (tancat per vacances), esmorçarem al Restaurant Can Rosell de Viladrau, us adjunto un mapa:

Imatge

I una foto de l'edifici de l'ajuntament on podríem quedar a les 10,55-11 h.

Imatge


el menú constará de:

Graellada de carns ( Llom, Botifarra i Cansalada)
Patates fregides...
Vi, Gasosa, refresc (Cocacoles, cervesses, etc.)
Pa amb tomàquet
Cafè, Tallat, etc.

Preu 12 € per cap.

Ens ho tindran llest per les 11.- perquè poguem sortir ben aviat i acabar la ruta dins l'horari previst.

Si hi ha algú que no li vagi bé aquest menú, o qualsevol altre cosa que m'ho faci saber per privat o com sigui.
En principi us he apuntat a tos els que sortiu en el primer post -llista-, si hi ha algú que és vulgui apuntar, encara té temps fins el dilluns al vespre.

Uiii! quines ganes tinc que arrib el dia.


Una abraçada.

Terraxaman
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2031
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Mototurisme » dl. gen. 08, 2007 1:14 am

Demà dia 8 al vespre tancaré la llista per encarregar al restaurant...

Bé en quan a l'estat de les carreteres ja veieu com està el pati, no plou, però a primeres hores hi ha gebre, com ja heu dit, per l'off road no hi ha problema... una opció alternativa pels que feu la ruta on-road, seria anar per a baix, es a dir des de Santa Coloma anar cap a Hostalric, Sant Celoni, Seva, Viladrau... després d'esmorçar anirem per la carretera del Montseny fins a Santa FE per anar cap a Coll Formic, aquelles hores 12-12,30 no crec que hi quedi glaç i menys perquè aquella carretera hi tiren molt de sal, com a la que puja des de Seva fins a Viladrau... A més conec les curves on pot amagar-se el gel...

V'ssssssssssss

Ja falta molt poc!

Terraxaman
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

Sortida 14/01/2007

Entrada Autor: Jumperracing » dl. gen. 08, 2007 8:44 am

Apunteu si us plau en Jesús Pla (R1150GS) que encara no s'ha donat d'alta al fòrum però vindrà a la sortida.
Jumperracing!

Avatar de l’usuari
Silvestre Tornassol
Presentats
Entrades: 129
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Silvestre Tornassol » dl. gen. 08, 2007 5:04 pm

Reconills! Jo tinc una epicondilitis galopant d'anar amb moto fent males posturetes, que si no també m'apuntava a la sortideta, en versió On-Road, es clar ;-).... Avui començo la teràpia de xoc, a veure....


Vssssss
BMW R 1200 C Montauk

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. gen. 08, 2007 5:51 pm

Silvestre Tornassol ha escrit:
Jo tinc una epicondilitis galopant d'anar amb moto fent males posturetes
Eiiiii, Silvestre. No tindràs res a veure amb Onan :shock: :shock: :shock:? Va de broma home.!!!!! :lol: :lol: :lol:
Espere que no siga res d'important i que amb uns antiinflamatoris i repòs tot vagi bé en un parell de setmanes.
Però mira que jo tenia entésque la teva moto era mes cómoda que un sofa amb rodes... :cry: :cry: :cry:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

Més colla

Entrada Autor: Jumperracing » dl. gen. 08, 2007 7:03 pm

Hola, en Jesús m'ha dit que vindrà amb la seva dona: la Rosa.
Per tant, Terraxaman, si no hi ha inconvenient: Ruta off: Jesús (ja l'havia dit abans) i la Rosa.

Gràcies i fins diumenge.
Jumperracing!

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Re: Sortida: Plà de la Calma - Tagam

Entrada Autor: Terraxaman » dl. gen. 08, 2007 8:05 pm

Hola nois/es:

Actualitzo la llista:


Mototurisme ha escrit: Interessats.

1- Terraxaman
2- Salvador
3- QSC
4- Tonet
5 i 6- Ángel i Montse
7- Atramuntanat
8- Jesús i la seva companya.
9- Josey Wales
10- McKinley
11-12- Eli i Isa (Suzuki) Les reporteres més RIXARAXERES del Tranqui-trail
13- Stromkel
14- Jumperracing
15 - Lluís
16- Mioli
17-18- Xavitiger i Cecitiger
19- La companya de'n Jesús


On Road

20- James Bond
21-22- Depardie i Anna
23-24- Bagheera
25-DAVID
26-27- JAVIHOSPITALET i la seva dona

A esmorçar només :evil:

28- Albert

Us recordo que teniu fins el 8/1 per apuntar-vos, per tal d'encarregar l'esmorçar-dinar. En principi us apunto a tots els que esteu a la llista, si algú més vol venir, o té problemes amb el menjar previst que m'ho faci saber, pot dir-m'ho fins dilluns al vespre.



V'sssssssssss

Terraxaman
Demà a la tarda haig de confirmar-ho tot.. o sigui que us queden poques hores per apuntar-vos.

Albert!!!! si has de dir alguna cosa, digues-la ar... o calla per sempre! :lol: :lol: :lol:

V'ssssssssssssss
Terraxaman l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 08, 2007 8:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida: Plà de la Calma - Tagam

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 08, 2007 8:12 pm

Holaaaaa,
Terraxaman ha escrit:
Albert!!!! si has de dir alguna cosa, digues-la ar... o calla per sempre! :lol: :lol: :lol:

V'ssssssssssssss
Com que això de callar per sempre no em tira massa, millor dic alguna cosa: VINDRE A ESMORZAR, la temptació es molt forta per la bona oferta, i ja que per arrivar a esmorzar puc sortir a una hora molt decent, allí estaré per saludar-vos a tots i poder escoltar les vostres aventures de primera mà. Fins diumenge.


8) 8) 8)
Sort,

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Re: Sortida: Plà de la Calma - Tagam

Entrada Autor: Terraxaman » dl. gen. 08, 2007 8:20 pm

Hola nois/es:


Albert ha escrit:Holaaaaa,

Com que això de callar per sempre no em tira massa, millor dic alguna cosa: VINDRE A ESMORZAR, la temptació es molt forta per la bona oferta, i ja que per arrivar a esmorzar puc sortir a una hora molt decent, allí estaré per saludar-vos a tots i poder escoltar les vostres aventures de primera mà. Fins diumenge.


8) 8) 8)
Apuntat estàs...
Ja saps on és oi?, de totas manera a les 10,55 a l'ajuntament de Viladrau...

Una abraçada

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: Sortida: Plà de la Calma - Tagam

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 08, 2007 8:53 pm

Albert ha escrit:Com que això de callar per sempre no em tira massa, millor dic alguna cosa: VINDRE A ESMORZAR, la temptació es molt forta per la bona oferta, i ja que per arrivar a esmorzar puc sortir a una hora molt decent, allí estaré per saludar-vos a tots i poder escoltar les vostres aventures de primera mà. Fins diumenge.
En Terraxaman porta el tema de l'esmorzar, però jo me'n cuido del fang!!!. Te n'he de guardar per tu albert???? :lol: :lol: :lol:

V'sssssssss

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Re: Sortida: Plà de la Calma - Tagam

Entrada Autor: Tonet » dl. gen. 08, 2007 9:25 pm

QSC ha escrit:En Terraxaman porta el tema de l'esmorzar, però jo me'n cuido del fang!!!. Te n'he de guardar per tu albert???? :lol: :lol: :lol: V'sssssssss
Mooooooolt, molt bo cunyat. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: Sortida: Plà de la Calma - Tagam

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 08, 2007 9:33 pm

tonet ha escrit:Mooooooolt, molt bo cunyat. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Espera .... que per la teva "Gelber Traktor" tinc caramelets gominola !!!!!

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Sortida: Plà de la Calma - Tagam

Entrada Autor: Mckinley » dl. gen. 08, 2007 10:11 pm

Hola Nois! Aquesta tarda he anat a fer la pista que pasa pel Plà de la Calma, i degut a les “ultimes plujes” i a la gran humitat que hi havia, la pista ha quedat impracticable, us aconsello que el Diumenge aneu tots amb “matxets” tipus Rambo per anar obrint camí.
Aquí ha van un parell de fotos per que veieu en la “selva” que s’ha convertit el Plà de la Calma:



Imatge


Imatge


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: Sortida: Plà de la Calma - Tagam

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 08, 2007 10:29 pm

Mckinley ha escrit:degut a les “ultimes plujes” i a la gran humitat que hi havia, la pista ha quedat impracticable
Quin país tan meravellós que tenim !!!!...està ple de "micro-climes"

V'ssssssssss

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dl. gen. 08, 2007 11:16 pm

Degut a la incompatibilitat d'horaris entre les rutes on i off road, em decidit que acudirem puntuals a les 10’55, al ajuntament de Viladrau i a l’esmorza , però no anirem a Sta. Coloma de Farners.

A les 9 del mati sortirem de l’estació de servei de les 4 carreteres ( C-17 Tona ), farem una ruta i a l’hora indicat estarem a Viladrau.

Sortint de l’esmorza, continuarem de ruta per aquestes carreteres nostres.

Si algú ens vol acompanya, a les 9 farem un cafeto a Tona.

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Sortida: Plà de la Calma - Tagam

Entrada Autor: Angel » dl. gen. 08, 2007 11:52 pm

Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:

Actualitzo la llista:


Mototurisme ha escrit: Interessats.

1- Terraxaman
2- Salvador
3- QSC
4- Tonet
5 i 6- Ángel i Montse
7- Atramuntanat
8- Jesús i la seva companya.
9- Josey Wales
10- McKinley
11-12- Eli i Isa (Suzuki) Les reporteres més RIXARAXERES del Tranqui-trail
13- Stromkel
14- Jumperracing
15 - Lluís
16- Mioli
17-18- Xavitiger i Cecitiger
19- La companya de'n Jesús


On Road

20- James Bond
21-22- Depardie i Anna
23-24- Bagheera
25-DAVID
26-27- JAVIHOSPITALET i la seva dona

A esmorçar només :evil:

28- Albert

Us recordo que teniu fins el 8/1 per apuntar-vos, per tal d'encarregar l'esmorçar-dinar. En principi us apunto a tots els que esteu a la llista, si algú més vol venir, o té problemes amb el menjar previst que m'ho faci saber, pot dir-m'ho fins dilluns al vespre.



V'sssssssssss

Terraxaman
Demà a la tarda haig de confirmar-ho tot.. o sigui que us queden poques hores per apuntar-vos.

Albert!!!! si has de dir alguna cosa, digues-la ar... o calla per sempre! :lol: :lol: :lol:

V'ssssssssssssss

Hola Josep Eduard, Terraxaman,
Pots comptar amb mi com un mes a la llista per encarregar l’esmorzar. Malauradament la Montse no veu gaire clar fer l’off-road i es fa enrera, per tan vinc sol, ja que a mi si que em fa gràcia fer-lo.
Ara m’adono que estem apuntats els dos, comptabilitzats com a 5 i 6. no voldria que això portes cap mena de problema a l’hora d’organitzar l’avituallament.
Repeteixo, vinc sense la Montse.
Salutacions.
Angel.

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dt. gen. 09, 2007 12:10 am

Hola nois:

Angel i Montse OK. però heu pensat que hi anirà un cotxe escombre amb foreres que ens donaran ànims i ens aplaudirant quan ens fotem morrades, igual a la Montse li ve de gust veure'ns patir i fer xirinola...
V'ssssssssssss

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida: Plà de la Calma - Tagam

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 09, 2007 12:16 am

Holaaaaa,
QSC ha escrit: En Terraxaman porta el tema de l'esmorzar, però jo me'n cuido del fang!!!. Te n'he de guardar per tu albert???? :lol: :lol: :lol:

V'sssssssss
No cal, gràcies per pensar en mi Jordi, però m'estimo més l'esmorzar del Josep!!!



8) 8) 8)
Sort,

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”