Albarracin , Montes Universales

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Albarracin , Montes Universales

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. abr. 23, 2010 7:34 pm

Una setmana a Madrid dona molt de sí,a part de treballar he tingut temps d`anar a Colmenar Viejo a petar la xerrada amb Marco de Touratech,recollir l`ampliacio de la pota de cabra de la Adventure i un encarrec d`un membre del Foro.....................i acabar d`escalfarme de tota la setmana de no tocar la moto :enfadat :enfadat :enfadat .
Cada dia he anat seguint al Foro les diferents opcions de sortida el cap de setmana i la oferta sempre ha estat de "Sortida de diumenge 25 d`Abril".
Com que aquest cop volia alguna cosa més començo a tafanejar per internet..........Pirineo Aragones................Sud de France...........Irati................Albarracin i Montes Universales,i com la idea es anar de "Hooligan" cerco camping a prop. A les hores veig a Bronchales a uns 25 km de Albarracin el camping Las Corralizas anunciat com el de més alçada de Espanya.Ja tinc l`excusa perfecte !!!! Ja sé on anar,ara cal veure si demá dissabte o avui divendres.
Haig de pendre l`AVE a les 15 hrs,son 2 hrs i 38 minuts de trajecte,tot plegat a 1/4 de 7 a casa,preparar la bossa,de fet això no es massa complicat ja que esta sempre quasi preparada,carregar benzina i marxar.
Medito una mica més i decideixo sortir aviat demá al matí. Hi ha segons "San Via Michelin" 404 km des de casa,encara que voldria voltar per Morella i Mirambel,llocs que no son desconeguts per mí,pero no em fa res de tornar hi.
Aixis que faig tot el trajecte del AVE preparant la sortida de demá dissabte,la ruta que faré,llocs que voldria aturar-me,hora que voldria arribar al camping,etc,etc.
Hores d`ara está tot llest,demá a quarts de vuit em possaré en marxa,diumenge coneixereu el resultat :pc
ImatgeImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Re: Albarracin , Montes Universales

Quarts de set del matí,no tinc més son i em llevo.Començo a baixar els estris al garage,vaig a fer benzina i en marxa!! Tot plegat son 1/4 de vuit i l`Steelman m`espera a quarts de nou a Reus.
Buffffffff ,només sortir a carretera oberta i rebre l`aire a les galtes amb el modular aixecat m`oblido de tot l`stress de la setmana. Com enyorava aquesta sensació !!!!!
Despres de aturarme dos vegades per petits problemas amb l`equipatge,encara no ens coneixem massa amb les bossas i l`Adventure i es belluga tot,arribo al bar La Alameda del Pol. Agro-Reus.
En cinc minuts arriba l`Steelman,fem un café,petem la xerrada i ens acomiadem fins la propera.
Fá Sol i sembla un dia maco per anar en moto,pero 10 km abans d`arribar a Falset baixa una boira que no em deixa veure res . Sort que una mica abans de Mora desapareix i em permet seguir a ritme curios,de fet no m`agrada correr gaire ,aixis sembla que estaré més temps gaudint del viatge.
De cop arribo al primer destí del viatge, Miravet

Imatge

Imatge

Uploaded with ImageShack.us

Pujo fins el Castell per veure les vistas,faig un petit tomb per el poble i en marxa altre cop.La veritat es que el poble es petit i no té gaire cosa pero es agradable veure el pas del riu amb barca i las casas a tocar del riu
Imatge

Imatge

Imatge

Sortint de Miravet marxo cap a El Pinell de Brai a fer una petita parada,es el lloc on varem visitar el Celler modernista amb la que va ser la meva primera sortida amb Mototurisme.

Imatge

Aqui hi havian uns "guiris"que em miran bocavadats,ja que vaig arribar tot decidit amb la moto,m`aturo,baixo,faig la foto i torno a sortir com si m`enpaitesin.
Segur que van pensar que no estic gaire bé del cap.......................i tampoc van massa equivocats.

Al sortir de Pinell encara sense haver fet gaires km veig un trencall a l`esquerre que diu "Serra de Pandols" i senyala un punt amb vistas i l`Adventure sembla que ja em va coneixen,ja que gira de cop a l`esquerre i comença a enfilarse.
El camí es espectacular amb las vistas als penya-segats i amb un puja-baixa constant.

Imatge

Imatge

Primer em fa molta gracia,pero el camí es va fent més llarg i complicat amb giravolts i més giravolts,molt aeris ,pujadas ,baixadas ,potser porto més de 15 km. No es Off-Road pero no hi manca gaire

Imatge

Finalment arribo a un lloc enomenat La Fontcalda amb barbacoas ,area de picnic ,un riu amb unes petitas gorges ,una iaia amb els peus a l`aigua,els nens jugant a la pilota
No m`ho puc creure,amb el que m`ha costat d`arribar hi i que hi fan tots aquests aqui !!!

Imatge

Imatge

Aixó m`ha recordat,els que feu muntanya m`entendreu,quan fas una cara Nord i arribar a dalt et trobas a gent amb xanclas de platja i l`entrepá de truita el gos i la iaia.
I aixó es el que m`ha passat,si enlloc d`agafar el trencall al sortir de Pinell de Brai,hagues seguit uns km més al arribar a Prat de Comte hi ha una entrada fins Fontcalda que no té 500 mts i pots arribar tranquilament amb cotxe !!! :enfadat :enfadat

Imatge
PRAT DE COMTE

Faig via ja que vull tafanejar Beseit i al passar per Valderrobres aturada rapida per fer foto de la entrada i del riu Matarranya i seguir endevant.

Imatge

Arribo a Beseit,faig un cop d`ull rapid i al sortir agafo per error un camí agricola que s`endinça al bosc, aixis que accidentalment em trobo fent Off-Road al mig del Parc dels Ports i com que em fa mandra tornar enrere vaig seguint i seguint,no hi han fotos d`aquest troç ,prou feina tenia en dominar l`Adventure.........
Quan el camí es fa més agradable m`aturo i faig alguna foto.

Imatge

Després de l`esforç m`ha entrat gana aixis que busco un lloc per menjar alguna cosa,no trigo gaire, abans d`arribar a Arnes hi ha una font i aqui mateix faig l`avituallament.

Imatge

Imatge

Un cop recuperades les energies faig via per arribar amb llum de dia a Bronchales ,només una petita aturada a Castel de Cabra per fer benzina ,beure una mica i seguir camí.

Imatge

Imatge

La temperatura comença a baixar i vaig guanyant alçada ,paso per Monterde de Albarracin i poc després arribo a Bronchales.

Imatge

Imatge

Finalment a quarts de set de la tarda arribo a Bronchales,on hi ha el camping més alt d`Espanya,senzill i sense gaire atractiu fora del fet de l`alçada.

Imatge

Sopar al camping i a dormir aviat que demá tindre un altre dia llarg.
Avui m`han sortit 491 km fets tot tranquilament.
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 27, 2010 5:53 pm, en total s’ha editat 28 vegades.
ImatgeImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

DIUMENGE 25 D`ABRIL

Avui es el meu aniversari,de fet un dia com qualsevol altre,em llevo aviat,a quarts de set,tothom dorm,no som gaires al camping,tres roulottes,una tenda que sembla de un "bereber",la meva tenda i a la zona VIP els bungalows de fusta que son plens,n`hi han set o vuit.
Desmonto sense fer gaire soroll i a un quart de vuit marxo del camping direccio Albarracin.

Imatge

Imatge

El fet de matinar i seguir la ruta per la muntanya em permet vaure cervols,que s`espantan quan em senten arribar,no cal dir que es impossible fer fotos ,son massa rapids.
Segueixo per la ruta indicada per Maria,que per cert porta un parell de dias dient el que vol "canvieu de sentit quan pogueu" "a cent metres gireu a l`esquerre""ja heu arribat",fins arribar a Orihuela del Tremendal ,on un natiu em fa saber que la carretera esta tallada per obres i que haig de fer una petita volta per anar a Albarracin.

Imatge
ORIHUELA DEL TREMENDAL

Segueixo la ruta lentament i gaudint al maxim del paisatge,no cal dir que entre el lloc i l`hora estic completament sol.

Imatge

Despres de seguir el curs del riu arribo a Albarracin,m`aturo i decideixo esmorzar,estan obrint el Bar i soc el primer,la noia que segurament era peruana o boliviana o qualsevol cosa acabada amb "ana",em mira amb cara de "de donde sale este ahora".
Demano un entrepá i vaja mania que tenen de no possar oli o tomaquet o el que sigui al pá,i es clar pá i formatge i alló costa de fer ho baixar.
Faig un tomb ,quatre fotos i torno a enfilarme a la moto a fer camí.

Imatge

Imatge

Imatge

Segueixo la ruta prevista i em crida l`atenció la quantitat de grups ciclistas que volten per aquesta carretera,de fet es apropiada per fer en bicicleta o moto,pero no creia que hi havia tanta aficiò a la bicicleta per aquí.
Vaig tornant direccio a casa,pero sense un rumb fixe,de fet a cada cruilla penso si anar a dreta o esquerre seguint més o menys direccio Nord-Est.
Veig pobles amb noms com a minim peculiars com poden ser els de las fotos Valdeconejos i Gargallo,faig també el Port de El Esquinazo.

Imatge
VALDECONEJOS

Imatge
GARGALLO

Imatge
Puerto EL ESQUINAZO

i finalment decideixo anar fins Corbera d`Ebre,com encara tinc fresc el record de la meva escapada a Belchite,volia fer una mica de comparacio.La conclusió es que Belchite es molt més gran i per el meu entendre impresiona molt més,encara que a Corbera está més organitzat turisticament.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Veient l`hora,quarts de tres i que encara tinc l`entrepá de formatge encallat,decideixo possar la directe i anar fins a casa on ja faré un berenar/sopar.
Arribo a casa a quarts de cinc de la tarda,descarrego tots els estris ,que no son pocs,veig el kilometratge i avui em dona 460 km ,tot plegat els dos dias 951 km,ara una dutxa i veure de menjar una mica...................................................si es que faig baixar l`entrepá de formatge !!!! :martell :martell :martell

Sembla que no m`he tret el "mono" de moto,dilluns a l`oficina ja estic pensant que fa temps que no vaig per Ordesa.........i de divendres tarda a diumenge es pot fer molta feina ;) ;) ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 27, 2010 9:05 pm, en total s’ha editat 18 vegades.
ImatgeImatgeImatge

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dv. abr. 23, 2010 8:13 pm

QUE DISFRUTIS DEL VIATJE!!!

veig que ja tens reservat per la CRONICA...... estarem a l'agüait.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dv. abr. 23, 2010 8:29 pm

De moment ja vas força acelerat, eh :D :D , jo estaria agotat. Vinga esperem crònica i fotos i que tinguis molt bon viatge
ImatgeImatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. abr. 23, 2010 9:11 pm

Si senyor, això m'agrada, una decisió ràpida ;)

Fes fotos i una bona explicació de tot plegat a la tornada :lol:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. abr. 23, 2010 9:21 pm

Això d'anar amb l'AVE dóna per molt, veig. :D

Bona adventura i bona ruta. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. abr. 23, 2010 10:29 pm

vinga,a veure com et va,esperem fotos i cronica i que tinguis bona ruta :cerv :cerv
Imatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. abr. 23, 2010 10:44 pm

Bona ruta i... fes moltes fotos.

I diumenge, siguis on siguis, brinda pere el teu cumple ( nosaltres brindarem per tú desde La France ;) )

Apa, bon cap de setmana.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 23, 2010 10:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dv. abr. 23, 2010 11:03 pm

Si senyor, Stelvio... que nassos, endavant les atxes !!! :form :form
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. abr. 24, 2010 5:44 am

[quote user="Mareta" post="116905"]Bona ruta i... fes moltes fotos.

I diumenge, siguis on siguis, brinda pere el teu cumple ( nosaltres brindarem per tú desde La France ;) )

Apa, bon cap de setmana.[/quote]

Moltes gracies :kiss es tot un detall !!! Jo també brindaré per qué tinguem tots una bona ruta
ImatgeImatgeImatge

Miquel xlv
Presentats
Entrades: 508
Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
Ubicació: La Garrotxa

Entrada Autor: Miquel xlv » ds. abr. 24, 2010 8:26 am

Que tinguis una bona ruta i que la disfrutis molt

Vss

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » ds. abr. 24, 2010 11:11 pm

Xavi, no pares quiet tú eh???????? Ara, quan tornis haurem de quedar un altre día per xerrar sobre aquesta nova sortida i per que em possis les dents llargues :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. abr. 25, 2010 10:53 pm

Bé ja soc de tornada,he començat a penjar fotos i demá faré el reste,que ja estic cansadet..........................sera l`edat ?? :b9 :b9 :b9
ImatgeImatgeImatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. abr. 25, 2010 11:05 pm

Hosti quines fotos més guapes, esperarem la segona part amb candeletes. ;)

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. abr. 26, 2010 5:17 am

Demà continuarem doncs, jo crec que no és l'edad, serà la pallissa que t'has fotut :D :D :D :D
ImatgeImatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. abr. 26, 2010 7:10 am

[quote user="Alucinamaripili" post="117176"]Hosti quines fotos més guapes, esperarem la segona part amb candeletes. ;)[/quote]

Fotos molt maques i amb tanta ADVENTURE, com pot dir més d´un i una ..... no es bo per la salut :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. abr. 26, 2010 11:49 am

Unes fotos molt maques i la ruta molt ben explicada.
A veure com continua ...

Només un dubte, quants dies vas marxar (o encara estàs de viatge i durarà mooooolt), és que et veig que vas molt carregat :D

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 26, 2010 12:53 pm

donç comença be la sortida,anirem esperant les croniques,bona ruta i a gaudir molt ;) ;) ;)
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. abr. 26, 2010 2:34 pm

[quote user="Ra-mon" post="117215"]Unes fotos molt maques i la ruta molt ben explicada.
A veure com continua ...

Només un dubte, quants dies vas marxar (o encara estàs de viatge i durarà mooooolt), és que et veig que vas molt carregat :D[/quote]

Vaig marxar només dissabte i diumenge ,pero ja vaig dir que volia anar de "hooligan",de fet volia fer un test de material,Tenda camping,colxoneta aillant,matalas inflable,coixí,estris per menjar,per aixó l`aparositat de la bossa.
Avui seguiré pujant fotos,haig de enllestir ho aviat,que no s`ajunti amb la sortida de la propera setmana ;) ;) ;)

Es que tornaré anar amb AVE , i dona temps per rumiar.................. :lol: :lol: :lol:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 26, 2010 2:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”