SETMANA SANTA 2007 - RUTES A LA VALLDIGNA - 1800 KM (PART 2)

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dg. abr. 15, 2007 10:58 pm

tonet ha escrit:Així és com agraeixes tu la nostra hospitalitat. :shock: :shock: :shock: Per una vegada que el QSC està contingut i recatadet; ara surts tu espolsant els draps bruts en public.
Ups!!! Perdó Tonet...!!! :oops: :oops: :oops:
Si et sembla bé, com a acte de penediment, el cap de setmana que ve aniré a Montserrat desde Igualada caminant de...genolls...!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :wink: :wink: :wink:
Anna ha escrit:Conyes a part, per la manera que teniu de comentar-ho entenc que va
quedar només en un ensurt i que cap de vosaltres n'hi les motos vàreu pendre mal,
no ????
Tranquila Anna...Ni tant sols es pot dir que fós un ensurt...Deixe-m'ho en anècdota, oi Tonet i Ramon??? :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dg. abr. 15, 2007 11:07 pm

Jo no recordo res del que parleu, sols molt vagament dos paraules ..... JAU !!!!...JAU !!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

V'sssssssssssss

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dg. abr. 15, 2007 11:18 pm

Xavitiger ha escrit:
aniré a Montserrat desde Igualada caminant de...genolls...!!!
Tens el meu perdó i la meva comprenssió. Aixó de la penitència agenollat tot i ser una proposta tentadora ho considere excesiu i dificil de fer per tú.
Tal volta si hagueres promés fer-ho amb la Batracet amb una sola roda o marxa enrere, potser si que m'ho creuria :twisted: :twisted: :twisted:
Xavitiger ha escrit:
Deixe-m'ho en anècdota, oi Tonet i Ramon???
Si, si anècdota... Ja comencen a ser massa anècdotes repetides. No? :twisted: :twisted: :twisted:
Però ja saps el que pense :wink: :wink: Al final semblarà el catàlec de Touratech amb rodes :D :D
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. abr. 15, 2007 11:23 pm

I jo ja portava molts mesos sense que em caigues. Aixi ja he fet la quota per els propers mesos :D :D :D :D :D :D

Tonet, no pateixis, nosaltres les tenim ben ensenyades i ja saben quan les volem fer caure, i a sobre les fem caure be.

El problema el tenen els altres que no les han ensenyat be i el dia que els hi caigui es trencara mitja moto :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


V'sssssssss
007


PD . Perdoneu per la manca d'accents pero no en funciona be el PC, els escriu aix´´i
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Eli
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
Ubicació: Calella - Catalunya

Entrada Autor: Eli » dl. abr. 16, 2007 12:40 pm

Una segona part guapissima. Quina enveja de sortida, ja veig que tot hi haber-hi alguns petits ensurts us ho vareu passar d'alló més bé. Felicitats pels dos reportatges, esteu fets uns craks!!.
P.D. JO TAMBÉ VULL TASTAR LA PAELLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Es que hi han posts que no es poden llegir abans de dinar...
Vssssssssssssssssss
Imatge

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”