Propostes per el 2017

Calendaris anuals anteriors

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 18, 2016 10:07 pm

Alucinamaripili ha escrit:
Xavier ha escrit:Jo proposo que en Jordi (ex-Prony) proposi la nocturna que com que és ocell de nit prepara unes sortides a la fresca de colló de mico.

Aaaaaaaaara t'escolto!!!!
es tan vergonyoset .... segur que quan menys l'esperem ens la deixa anar :catBirra :catBirra ...la noche lo confunde -good
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: propostes per el 2017

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 18, 2016 10:13 pm

Kpeps ha escrit:
Alucinamaripili ha escrit:
Xavier ha escrit:Jo proposo que en Jordi (ex-Prony) proposi la nocturna que com que és ocell de nit prepara unes sortides a la fresca de colló de mico.

Aaaaaaaaara t'escolto!!!!
es tan vergonyoset .... segur que quan menys l'esperem ens la deixa anar :catBirra :catBirra ...la noche lo confunde -good
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: propostes per el 2017

Entrada Autor: Trencaferro » dv. nov. 18, 2016 10:35 pm

Cristina ha escrit:
Trencaferro ha escrit:
Bones!
I jo sé d'un lloc a Broto... i d'un lloc a.... i a... D'aquesta proposta se'n pot dir "Ruta Baritima" :riure :riure :riure :riure

I seria recomanable fer la previa -tongue

-mu
Quina por vinguent de tu... però per si de cas no et "descantilles" m'apuntoooo! :riure :riure :riure
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 08, 2017 11:05 am

un altre any per una cosa o altre,las propostes fetes amb bona voluntat a començaments d'any han quedat en casi casi un no res,potser a algu li van servir per agafar alguna ideia i fer una sortida, si es aixi m'en alegro molt :catBirra :catBirra el any que ve no dubteu que tornare a la carrega amb les propostes i per lo menys aixo de la Transpirenaica intentare de totes totes tirar-ho endevant amb l'ajuda de tots -thumbup , que no us penseu que es dir per dir,eh !! :cathola :cathola
Imatge

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Kinder » dv. set. 08, 2017 4:32 pm

Kpeps ha escrit:un altre any per una cosa o altre,las propostes fetes amb bona voluntat a començaments d'any han quedat en casi casi un no res,potser a algu li van servir per agafar alguna ideia i fer una sortida, si es aixi m'en alegro molt :catBirra :catBirra el any que ve no dubteu que tornare a la carrega amb les propostes i per lo menys aixo de la Transpirenaica intentare de totes totes tirar-ho endevant amb l'ajuda de tots -thumbup , que no us penseu que es dir per dir,eh !! :cathola :cathola

Encara que no ho sembli et llegim i escoltem tota mena de propostes, tota proposta de qualsevol usuari és benvinguda. D’aquí que es pogues posar en marxa La Tiramilles, i que espero poguem anar repetint any rera any.

Es va parlar, i fins i tot vem arribar a posar dates per una Transpirinaica, la voliem lligar amb la mensual de Viellha, aquest any vaig agafar vacances al juny exclusivament només per aquest fet. Però al proposar-ho en petit comité i veient que hi havia gent interesada però amb poc temps o masses compromisos, ho vem desestimar, com a mínim si ho feiem haviem de ser 4 motos o més, i s’havia de fer amb 4 ó 5 dies, i no es va donar el cas.

Pel que fa al circuit, també hi estem treballant, volem entrar en un circuit, però no és fácil, pot ser de cara al 2018 podriem arribar a lligar una mensual dins d’un circuit.

Poc a poc i amb una mica de paciència anirem asolint aquestes propostes.

Penseu que aquest any a MTC, almenys per mi, ha estat un any una mica més dur i al mateix temps difícil que la resta.

Esperem que el proper any hi hagi una pluja de propostes i puguem fer-les realitat almenys que sigui alguna

Gràcies per la vostra col•laboració

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 08, 2017 7:04 pm

Kinder ha escrit:
Kpeps ha escrit:un altre any per una cosa o altre,las propostes fetes amb bona voluntat a començaments d'any han quedat en casi casi un no res,potser a algu li van servir per agafar alguna ideia i fer una sortida, si es aixi m'en alegro molt :catBirra :catBirra el any que ve no dubteu que tornare a la carrega amb les propostes i per lo menys aixo de la Transpirenaica intentare de totes totes tirar-ho endevant amb l'ajuda de tots -thumbup , que no us penseu que es dir per dir,eh !! :cathola :cathola

Encara que no ho sembli et llegim i escoltem tota mena de propostes, tota proposta de qualsevol usuari és benvinguda. D’aquí que es pogues posar en marxa La Tiramilles, i que espero poguem anar repetint any rera any.

Es va parlar, i fins i tot vem arribar a posar dates per una Transpirinaica, la voliem lligar amb la mensual de Viellha, aquest any vaig agafar vacances al juny exclusivament només per aquest fet. Però al proposar-ho en petit comité i veient que hi havia gent interesada però amb poc temps o masses compromisos, ho vem desestimar, com a mínim si ho feiem haviem de ser 4 motos o més, i s’havia de fer amb 4 ó 5 dies, i no es va donar el cas.

Pel que fa al circuit, també hi estem treballant, volem entrar en un circuit, però no és fácil, pot ser de cara al 2018 podriem arribar a lligar una mensual dins d’un circuit.

Poc a poc i amb una mica de paciència anirem asolint aquestes propostes.

Penseu que aquest any a MTC, almenys per mi, ha estat un any una mica més dur i al mateix temps difícil que la resta.

Esperem que el proper any hi hagi una pluja de propostes i puguem fer-les realitat almenys que sigui alguna

Gràcies per la vostra col•laboració

per si no m'he expresat correctament em referia a mi i que bonament volia fer i no he fet res,la vostra tasca es perfecte i molt d'agrair :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment el temps que i dediqueu no dubtis que el valorem per lo meys jo i em consta que tothom en molt gran mesura,una forta abrasada i fins diumenge vinent no l'altre :catBirra :catBirra :catBirra ,
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Jordi Pons » dg. set. 10, 2017 10:13 am

Kpeps ha escrit:bones a tots.
fa dies que em ronda pel cap fer un parell de propostes.................
1ª aquest any m'agradaria fer la Transpirenaica,................

2ª ara fa uns messos vem tenir la oportunitat de gaudir d'una estona de circuit,...................que per una cosa aixi el circuit de Mora d' Ebre ...............

:catBirra :catBirra

Bona idea una multi Trans-Pirenaica

Concordo amb altres opinions, Mora massa petit pel nostres paratus, i aixó que tinc bona amistat amb la propietat.
Millor Castellolí http://www.parcmotor.com/ca per distàncies de tot-hom
Si voleu Alcarràs, soc bon amic del propietari http://www.circuitalcarras.cat/ca
:senyera :senyera

Respon

Torna a “Calendaris”