Sortida OFF-ROAD de la VII Reunió de Viatgers

Post de les trobades de Viatgers catalans d´edicions anteriors

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Sortida OFF-ROAD de la VII Reunió de Viatgers

Entrada Autor: Ximetric » dc. març 09, 2016 1:33 pm

Bon dia companys !!!
INFORMACIÓ sobre la sortida off de dissabte 12 al matí, prèvia a la Reunió de Viatgers:
Pujarem de Roda de Berà a el Pla de Manlleu a esmorzar, l'aproximació de Roda de Berà a Llorenç del Penedès serà mixta, i a partir d'allí per pista amb algun tram "durillo".
Al Pla de Manlleu comprarem butifarra, pa i vi, i a casa meva farem foc i esmorzarem (el cost de l'esmorzar el repartirem entre tots).
Ben esmorzats baixarem un altre cop per un camí diferent i ben entretingut, per a ser al camping a l'hora de fer vermouth.
Excepte un tram en pujada de pedra solta, el recorregut no comporta excessiva dificultat, si es porta mixtes es recomanable desinflar una mica les rodes.
El recorregut exacte es manté en discreció per temes legals.
El lloc de sortida serà a les 10:00h am a la gasolinera Bonpreu de Roda de Berà a la ubicació següent: https://goo.gl/maps/LP7RXvwEfQ12
El segón punt serà a les 10:15h am a la gasolinera BP de el Vendrell a la ubicació següent: https://goo.gl/maps/uahwjR8cykE2
No cal portar gaire gasolina, són uns 75/80 Km's, i com menys pes, molt millor.
Us esperem doncs a Roda o a el Vendrell.
Per a qualsevol dubte em podeu contactar al 6 sis 1854372
Salutacions,
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Sortida OFF-ROAD de la VII Reunió de Viatgers

Entrada Autor: Ximetric » dl. març 14, 2016 8:49 pm

Hola nois (i noies).
L'any que ve una OFF ben muntada, potent i amb dos nivells (accessible i una altra durilla).
Gràcies Andrés, aquí deixo el testimoni de l'esforç !!!
Salut !
Ximet Ric

Imatge
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Sortida OFF-ROAD de la VII Reunió de Viatgers

Entrada Autor: Minino » dt. març 15, 2016 4:23 pm

Ximetric ha escrit:Hola nois (i noies).
L'any que ve una OFF ben muntada, potent i amb dos nivells (accessible i una altra durilla).
Gràcies Andrés, aquí deixo el testimoni de l'esforç !!!
Salut !
Ximet Ric

Imatge

:catfirst Que ràbia jo amb la il·lusió que tenia de fer una mica el saltinbankin i la Hoda no em va acompanyar, bé no del tot, em deixo al mig del bosc sense saber que dimonis li passa. :catnono
-sorry Fastiguejant el dinar meu i de la resta del grup (és el que em surt malament) -sorry
-fright Avui encara estic adolorit i amb agulletes pels 6km que vaig estar empenyent la moto i jo que creia que no hi havia pujades
Ara estic mirant tots els fòrums d'avaries de la Domi i pot ser que sigui una cosa de la mes simple però com mai pots saver a ciència exacta, -mu Bé esperem que sigui cosa simple i riure una estona -beg

:senyera Gràcies Llorens per la bona estona que vam passar "abans que s'avariés" :riure
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Respon

Torna a “Trobades Viatgers Catalans”