I TVC 2010:I Trobada de Grans Viatgers Catalans en Moto

Post de les trobades de Viatgers catalans d´edicions anteriors

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: PEPI600 » dg. juny 06, 2010 9:13 am

Unes quantes fotos

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: PEPI600 » dg. juny 06, 2010 9:19 am

Quatre fotos més
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge


Per cert un 10 per tot, i moltes gracies als organitzadors per la currada que us vareu fer.

PD: Al final vaig aconseguir arribar a les 18:00, esperem que no m´arribi cap felicitació :tremolant :tremolant :tremolant
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: I Trobada de Grans Viatgers Catalans en Moto

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 06, 2010 9:55 am

Gràcies per les fotos, PEPI600! :D

Unes més.

Un altre protagonista de la jornada: la calor. Observeu alguns com van arribar al restaurant. :cool:

Imatge

La taquilla de l'entrada:

Imatge


El millor calçat per assistir al col.loqui. :D

Imatge

Els que van fer la xerradeta ben dinat: EVA "Mareta".

Imatge

A que no sabeu qui són les seves millors fans?

Imatge

Alguns s'ho passaven pipa!!

Imatge

En Ramon Costa:

Imatge

Imatge

El PARE d'aquesta trobada, en PASQUAL "Espia". A tots ens agraden les coses ben fetes, però aquesta vegada em trec el barret. :bow

GRÀCIES, PASQUAL!!

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Kpeps » dg. juny 06, 2010 12:37 pm

veig que va anar tot perfecte,no podia ser d'altre manera :mestre :mestre :bow :bow treballava i no em vaig plantejar ni venir,a veue si es repeteix.
hi ha posibilitat de tenir una samarreta de la trobada ????? si no pot ser no pasa res eh !!!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 06, 2010 1:23 pm

[quote user="Kpeps" post="122916"]
hi ha posibilitat de tenir una samarreta de la trobada ????? si no pot ser no pasa res eh !!!!!!![/quote]

Espera demà que ja hagin tornat i ja t'ho diran, em sembla que si que en va sobrar alguna.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Sidru » dg. juny 06, 2010 6:17 pm

Moltes gràcies per l'esforç fet, molt ben muntat i un plaer escoltar les diverses maneres d'entendre un viatge amb moto.

Per cert ..... petit esment al Punt diari de Girona.

Salut

Avatar de l’usuari
Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Bolero » dg. juny 06, 2010 7:27 pm

Organització un 10 (com sempre). Companyia també amb la linia.
Crec que es va aconseguir un molt bon ambient i que tots els ponents ens varen enganxar amb les seves expeiencies.
El mestre de cerimonies, per treure's el barret!!!
Jo ja vaig posar que si perque es repeteixi la experiència!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: I Trobada de Grans Viatgers Catalans en Moto

Entrada Autor: Carles » dg. juny 06, 2010 7:37 pm

Bones!!!

Enhorabona per l'organització, i pel nivell aconseguit a la 1a Trobada, que de ben segur no serà l'única! Les expectatives es van complir amb molt bona nota... va ser tot un plaer poder escoltar els viatges, les anècdotes, les experiències viscudes, les alegries... i les situacions més complicades que poden aparèixer durant un viatge, etc... però el millor de tot per mi va ser la manera tant diferent d'explicar els viatges, molt subjectiu i alhora il·lustrador de com viu cadascú el seu viatge, i al mateix temps la manera de plantejar-lo...

Fins a la propera?? ;) ;) ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Eva » dg. juny 06, 2010 10:18 pm

Besalú.... Preciós.
Val la pena fer-hi una visita :

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Eva » dg. juny 06, 2010 10:21 pm

Els primers en arribar :

Imatge

Imatge


Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Eva » dg. juny 06, 2010 10:24 pm

L´esmorzar a la plaça de la Vila, per cert, em fan recalcar que una jerra de vi va costar 6 €

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Eva » dg. juny 06, 2010 10:31 pm

Algunes motos i directe cap a escoltar vitges molt i molt interesants :

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Eva » dg. juny 06, 2010 10:48 pm

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 06, 2010 10:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Eva » dg. juny 06, 2010 10:56 pm

Pasqualin, et felicito perque eras omnipresent i tot va anar molt i molt bé.

El proper any, la segona edició.

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: XaviTwin » dg. juny 06, 2010 11:22 pm

Una trobada molt interessant, escolta les experiències en ruta dels contertulians molt gratificant, les fotos no fan merit als sentiments de les explicacions contades si te que assistir per sentir la experiència de tots ells

gracies als organitzadors, la pròxima conteu amb nosaltres

...V...
cor V-Twin

Avatar de l’usuari
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Itaca » dg. juny 06, 2010 11:44 pm

Moltes gràcies a tots els que vàreu treballar en l'organització de la TROBADA,
Pascual quina feinada.
Una bona i nova experiència sentir el munt d'informació que ens varen donar
amb les anècdotes i forma d'entendre el viatjar en moto de cadascú.
Una gran iniciativa que s'ha de repetir. :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: ARBE » dl. juny 07, 2010 8:12 pm

jo diré també això d'un 10, tot perfecte, encantat...

i afegiré:

Que espero la II trobada ja amb ànsia

Que m'ha... emocionat, entusiasmat, impressionat... i això que estaba en fase de recuperació, no hi era al 100%. Haver tingut l'ocasió de colectar de 1a ma el testimoni de determinats mototuristes ha estat un privilegi. Nous conceptes, noves visions....

Tornant d'allà, en sortir de Besalú per la tarda -jo vaig tornar dissabte- el sol ja caient darrera meu, projectava la meva ombra davant, marxava sense presa, pensant... veia la meva ombra, sentia l'aire al cos, i ho veia tot d'un to espcial per una llum daurada excepcional que semblava llepar les coses , tot amb una intensitat increïble, al mp3 un directe The sound of silence.....em vaig fondre amb el paissatge, em vaig sentir ciutadà del món, emocionat... arribava a Banyoles.

[youtube]L-JQ1q-13Ek[/youtube]


gràcies !
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 08, 2010 9:47 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-----------

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Pasqual » dt. juny 08, 2010 8:57 pm

Abans que res disculpes per no haver contestat abans, però per si alguns no ho sabeu hi ha vida més enllà de les motos (poca, però vida...) :lol:

Vull agraïr a tots el assistents la participació, els comentari i les valoracions tant positives que heu fet. Especialment amb l’Steelman, l’Albert i la Cristina que van ajudar a que tot anés sobre rodes. També amb en Cuco que al convidar a la gent de l’ATCE va fer que la participació s’ampliés en quantitat i qualitat. Gràcies

De fet no era difícil que surtis be. Hem tingut la sort de reunir 5 grans viatgers en moto amb una experiència difícil de superar. Si hi afegim un públic obert i participatiu...ja tenim el 80% de l’èxit assegurat.

Per els que hi vareu anar no caldria explicar res, però per els que no van poder assistir m’agradaria explicar una mica les meves impressions subjectives.

Va començar el matí amb la Natàlia i l’Steelman explicant-nos el seu viatge per l’orient d’Europa. Malgrat els nervis, les explicacions, les fotos i la humanitat d’en Jordi ens van començar a fer volar cap a destins de somni, amb paisatges, castells i carreteres que inviten a fer kms.

Abans del descans, en Cuco va continuar el somni cap a països de les mil i una nit. Les seves explicacions, pragmàtiques, sistemàtiques i rigoroses, es tindrien que recollir en un llibre d’obligada lectura per qui vulgui viatjar a l’Orient Proper. Una informació molt útil. Ens varem quedar amb les ganes d’escoltar ja el proper viatge amb en Carles cap al Japó, Des d’aquí, molta sort, bon viatge i que tingueu moltes aventures per compartir quan torneu.

Desprès del cafè, sessió de cinema amb en Lluís Oromí que ens va transmetre els colors, la música i els olors de l’Àfrica. Un bon muntatge de fotos i unes explicacions posteriors plenes d’anècdotes que junt amb la calor de la sala (no hi havia aire condicionat) feia creure a més d’un (i d’una) que estàvem al mig del Masai Mara.

El dinar va ser bastant desastre. No per el menjar, si no per la velocitat amb que van servir. Entre plat i plat teníem temps de buidar l’estomac o d’anar a donar un volt fins a Banyoles. Ja sabrem on no hem de tornar.

Desprès de dinar, la Mareta ens va volgué explicar 30 dies de viatge en 40 minuts. Hi ho va aconseguir. Malgrat els nervis, va posar la directe i a ritme de carrera, ens va fer travessar la carretera Austral, la Ruta 40 i la Terra del Foc. Enmig de tant “Gran Aventurer” era la imatge que ens feia pensar que amb voluntat, no hi ha fites impossibles. Gràcies Eva per haver-ho compartit.

Finalment li va ser el torn d’en Ramon Costa. En Ramon juga en una altra lliga. Com ell diu, no va anar en moto a donar la volta al mon. Ell va donar la volta al mon en moto. Surt dels esquemes habitual dels grans viatgers en moto i pertany a una altra categoria. Malgrat intentar cenyir-se a Austràlia (20.000 km en un any) no va evitar que tots compartíssim la seva volta a la Terra que patíssim per la seva moto i que com ens va deixar clar: a Austràlia no hi ha ningú.... ;)

Com deia, tots els ponents mereixien un dia sencer per cadascú, però el dia es va fer curt i les intervencions es van tenir que condensar.

Teníem preparat un audiovisual d’Austràlia de dos amics de l’Albert que varem tenir que deixar per una propera edició.

La taula rodona del final, va ser molt interessant i malgrat l’hora, molta gent va aguantar fins al final. Personalment l’hagués allargat afegint-hi unes cervesetes. Quin goig de taula! Quin plaer escoltar!


Crec que per ser la primera vegada hem d’estar força contents de com ha anat i de la participació. L’interés pel tema ho demostra que hi havia gent de València i d’Andorra i que molts que haurien volgut venir no van poder fer-ho al anunciar-ho amb tant poc temps d’antelació.

Personalment estic content d’haver participat i convido a que algun voluntari o voluntaris agafin el compromís d’organitzar la segona edició. Evidentment tot el meu suport i canviant coses perquè sigui encara millor.

Deixeu que acabi amb aquest text de l’Arbe que defineix molt be l'estat d'ànim desprès de la Trobada:

“Tornant d'allà, en sortir de Besalú per la tarda -jo vaig tornar dissabte- el sol ja caient darrera meu, projectava la meva ombra davant, marxava sense presa, pensant... veia la meva ombra, sentia l'aire al cos, i ho veia tot d'un to especial per una llum daurada excepcional que semblava llepar les coses , tot amb una intensitat increïble, al mp3 un directe The sound of silence.....em vaig fondre amb el paisatge, em vaig sentir ciutadà del món, emocionat... arribava a Banyoles.”


Gràcies de nou a tots i totes.

Pasqual

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Ra-mon » dc. juny 09, 2010 8:20 am

[quote user="Espia" post="123367"]
Gràcies de nou a tots i totes.

Pasqual[/quote]

Gràcies a tu per preparar-ho, i a l'Steelman, i tots els ajudants i col·laboradors, ...

Va estar molt i molt bé, ara toca a anar buscant i pensant per l'any vinent, això ha de continuar ;)

Avatar de l’usuari
Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Re: I Trobada De Grans Viatgers Catalans En Moto

Entrada Autor: Bolero » dc. juny 09, 2010 5:22 pm

[quote user="Ra-mon" post="123423"][quote user="Espia" post="123367"]
Gràcies de nou a tots i totes.

Pasqual[/quote]

Gràcies a tu per preparar-ho, i a l'Steelman, i tots els ajudants i col·laboradors, ...

Va estar molt i molt bé, ara toca a anar buscant i pensant per l'any vinent, això ha de continuar ;)[/quote]

+1
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Respon

Torna a “Trobades Viatgers Catalans”