II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA - 2011

Post de les edicions anteriors de l´Hivernal de Mototurisme

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Laiona » dl. gen. 17, 2011 10:13 am

Bon dia a tothom!!!

ja m'he posat a la feina de penjar fotos! Les teniu en aquest Enllaç

IMPORTANT!!! :

1- hi ha fotos poc aptes per nens petits ja que s'ensenyen els "pecho-lobo" d'alguns membres del foro jeje
2- Si necessiteu saber com s'arrecla una roda punxada, trobareu els passos a les meves fotos!!!


Apa! que les disfruteu!!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Jordivfr » dl. gen. 17, 2011 10:18 am

Tot i que només vaig poder acompanyar-vos a la ruta del dissabte i al dinar, m'ho vaig passar d'allò més bé, tot perfecte.

Gràcies per ser com sou ;)

P.D: Aquesta vegada m'he deixat la neu :twisted:

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Jesus » dl. gen. 17, 2011 10:54 am

Gràcies per compartir l'experiència ... amb els que en tocava treballar ( en el meu cas ) !!! :enfadat :enfadat :enfadat

Veig que aquesta vegada no va punxar en Sacot !!! :b9 :b9 :b9

V'sss :cool:
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 17, 2011 10:55 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: JoanCG » dl. gen. 17, 2011 12:11 pm

Gràcies als organitzadors per tot plegat (la carn boníssima), a en Jordi Ponsa per les inesgotables quantitats de ratafia aportades que insistia que degustéssim allà a la foguera :cerv , i a tota la resta per la companyia i els riures.


En especial agrair a tots els meus veïns de tenda, el detall de que s’esperessin a dormir a que jo ho fes, de forma que jo els vaig roncar a ells i no a l’inrevés :bow . Gràcies, Pasqual, no esperava menys de tu, m’afalaga que valoris la meva virtuositat en l’entonació i cadència del ronc; l’any que ve tots repetiureu al meu costat, oi? :b9


Tot i que no era jo qui roncava, clar... justament li he preguntat a la Gemma, i m’ha dit que aquell vespre no em va sentir roncar (que ella fos a Sabadell no hi te res a veure, eh?).


Per cert, sé que ja ho vaig dir, però aquí a Tarragona, per quin tou de corbes tant ben fetes ens heu portat !! La ruta, de les millors que recordo. Genial, de veritat. Quin gust, tantes i tantes paelles de 180º!!

Fins diumenge que ve a tots!!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 17, 2011 12:15 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Itaca » dl. gen. 17, 2011 1:52 pm

Per fi em puc conectar i escriure, aquest matí ho volia fer i el fòrum s'ha quedat grogui.
Ara que ja estic una mica recuperat de tot plegat poca cosa em queda per dir que no s'hagi esmentat.
Tots teniu raó, ni fred :tremolant ni foc :enfadat ni menjar :castell ni beure(que no fos aigua) :cerv ni cap bon rotllo :jump , la ruta psss ni fu, ni fa(tota recta), l'organització i tot plegat, un desastre, vaja com a mi m'agrada. O sigui que ja em podeu apuntar per l'any que vé.

De veritat TOT PERFECTE, L'ÚNICA COSA QUE ËS VERITAT DEL QUE HE DIT ËS QUE NO VA FER FRED
GRÀCIES A TOTS, SOBRETOT ALS QUE US HEU FET UN BON TIP DE TREBALLAR PERQUÈ TOT ANÉS COM HA ANAT


Les fotos més compromeses espero poder-les veure també!! :twisted: :twisted:

Tal i com ha dit en Panotxa, potser el més embolicat va ser la tornada, al cap de 20 km. ja havíem fet tres grups... :eyes :eyes i com ha dit la Laiona, la punxada de'n Sacot no es va notar gens ;)
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Sagal » dl. gen. 17, 2011 3:47 pm

Bones fotos i catxondes, quin cap de setmana ´més dolent que us heu passat i quin fred, collons, tots a vora el foc abrigats sense gaire bé res per beure, això són aventures
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Jordi » dl. gen. 17, 2011 3:57 pm

[quote user="Edelweiss" post="153626"]Moltes Gràcies Gearbox i Dolors per la foto...! :kiss segur que ha sigut una gran sorpresa :eyes i molt emocionant veurel's als Mininos de nou ...! :razz:[/quote]

Carmen, també serà molt emocionant veure't diumenge conduint la teva pròpia moto. A tots ens fa molta "ilu" veure com et "desenvuelves".
:ban :form :ban :form :ban :form :ban
Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: MikelRT » dl. gen. 17, 2011 4:04 pm

A tota l'organització MOLTES GRÀCIES!!!

Us heu fet un far de pencar i ho heu aconseguit tot, tot i tot.....excepte en la temperatura :mrgreen:

Referent a l'indret per fer l'HIVERNAL, COLLUNUT!!! es un lloc molt maco i molt ben cuidat.

FELICITATS!!! a tots :D

Ah: i la gent d'Arguis, no us arriben ni a la sola de las sabates.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 17, 2011 4:43 pm

quines fotos mes divertides i macas i que be que us ho heu passat,m'en alegro molt que tot hagi anat de manera '' Mototurisme.cat '' ;) ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Ra-mon » dl. gen. 17, 2011 6:20 pm

Me n'alegro que us us passéssiu tant bé, a mototurisme.cat tenim uns molts organitzadors :cerv

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Vendetta » dl. gen. 17, 2011 10:50 pm

Vaig a penjar alguna foto d'aquesta ruinos hivernal, si si ruinosa, algù ho havia de dir.

Aqui veiem les motos aparcades al jaç. Potser algu es pensava que a la nit les motos es tomben, i jeuen, i a la palla estarien mès comodes. Ves a saber, potser ho van fer.
Tambè veiem el ruinòs poble que ens varen deixar, i a sobre pagant. Segurament per la seva bona situaciò al costat del llac. Jo no recoro que a la tarda aquest llac, hi fos, però en fi, a vegades em distrec.

Imatge
Imatge
Aqui l'arnau no sè pas què ensenya, en fi.

Imatge
L'Stelvio en meditaciò profunda, o enboirat..

Imatge
Aqui les cases mes luxoses, TENIEN TEULADA IMPRESSIONANT :mrgreen:

Imatge
La ruta segueix de bon matì cap al dinar i tornada a caseta, pero.. no us penseu pas que millori! Fixeu-vos en l'estat ruinòs del campanar. En lujoisla i copilot fujen i van a buscar algun campanar o altra cosa mès luxosa.

Imatge
Potser ho varen trobar, o no, i és que no hi havia res, no es veia res, però.. a vegades és millor no veure res, o no.

Imatge
Comparteixen i debaten el que han trobat, sembla ser que els agrada.

Però.... a algù li agrada alguna cosa mès!! Nuriaaaa quines maneres son aquestes de disfrutar les vistes!!?? PER FAVORRR!
Qui es aquest mototuris a qui no se li veu el cap? I que fa que hi posis aquesta cara de felicitat??

Imatge

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Nuria Vs » dt. gen. 18, 2011 11:45 am

[quote user="Vendetta" post="153836"]

Però.... a algù li agrada alguna cosa mès!! Nuriaaaa quines maneres son aquestes de disfrutar les vistes!!?? PER FAVORRR!
Qui es aquest mototuris a qui no se li veu el cap? I que fa que hi posis aquesta cara de felicitat??

Imatge[/quote]

El pecat gairabé ni es pot dir, però el pecador... millor que quedi en l'anonimat ;)
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Electra » dt. gen. 18, 2011 1:39 pm

El meu agraiment i l'enorabona als ORGANITZADORS, a la Meri i al Javi, per una explendida carn cuita amb molta paciència i ... jajajajajajajjajajaja

Jordi Vendetta no siguis així: tothom sap que la jaqueta vermella de MUDAR de la Núria, és la que està asobre de les seves cames, jajajajajja

FINS AVIAT A TOTS/ES
Imatge

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Merce » dt. gen. 18, 2011 4:35 pm

Gracies a tots i totes per les fotos... :kssss
Al menys els que no varem venir a l'hivernal podem disfrutar una mica del que va ser ...encara que sigui des de darrere l'ordiandor de l' oficina.! :smile:
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: GRUM » dt. gen. 18, 2011 4:46 pm

La veritat, Vendetta, és que et prodigues poc en el tema cròniques, però quan t'hi poses l'hi dones un cert aire...
...diferent :roll: Que a mi, particularment, m'agrada força i m'enganxa :twisted:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: JordiTrident » dt. gen. 18, 2011 10:52 pm

Hola a tothom,
em sap greu que ho passessiu tan malament ;) ;) almenys vaig poder compartir una bona estoneta de conversa amb vosaltres abans de sortir.

Per cert, el lloc té molt bona pinta!!!

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 19, 2011 11:57 am

Ara que hi caic tot veient les fotos: el lloc on veu acampar fa anys vem parar-hi en una sortida mensual. Recordo que feia bó. Encara venia la meva Montse. Vem deixar els cascs i els guants sobre la moto i vem anar a mirar les vistes.

Quan ja marxàvem, em poso el casc, els guants, i...oh..oh........hi havia una abella o una avespa dins el meu guà!!!! Imagineu-vos com em va quedar el dit. :lol:

Ho recordeu els vells de mototurisme? :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Albert » dc. gen. 19, 2011 12:00 pm

Holaaa,

Em sembla que no era aquí Randy. No recordo a on va ser això que dius de l’abella però el lloc de l’acampada el va trobar el Jordi fa poc mes d’un any.


:???: :???:
Sort,

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 19, 2011 12:05 pm

Randy , nosaltrse varem acampar en un poblet abandonat que es diu Masia Castello, que amb Mototurisme nomes hi hem anat a les Hivernals.

El lloc on et refereixes, i que t´ha confos al veure les fotos es la Musara, que també es un poble abandonat, amb les vistes sobre tot el camp de Tarragona.

En aquesta hivernal varem estar als dos llocs, al primer acampant, i al segon durant la ruta de diumenge al matí
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: II HIVERNAL MOTOTURISME CATALUNYA

Entrada Autor: Albert » dc. gen. 19, 2011 12:07 pm

Holaaaa,

[quote user="Javihospitalet" post="153693"]A estat un plaer poder cuinar per a vosaltres, i treball valuosos la pena però els que s'han de DUR l'MERITO són els ORGANITZADORS que s'encarreguen coordinar tot. gracias STELLMAN y ALBERT
[/quote]

Anem a pams Javi, i a cadascú el que li correspon. En aquesta sortida jo no he fet pràcticament res mes que fer Road Leader, així que no et treguis cap mèrit teu per posar-me’l a mi.

Us ho heu currat tot, i massa, entre el Jordi i tu: enhorabona per que ha sortit tot rodó. Jo m’havia d’encarregar del temps i ja ho veieu... va sortir al revés!!!


;) ;)
Sort,

Respon

Torna a “Hivernals”