Llum de fre adicional

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Llum de fre adicional

Entrada Autor: ARBE » dc. abr. 19, 2017 11:32 pm

La moto de proves que em van deixar duia un cofre givi maxia que sobresortia força sobre el llum del darrere, fins al punt que vaig pensar que en segons quin angle des d'un vehicle amb cabina alta podia dificultar la visibilitat;

al marge d'això de l'angle de visió, sé que sou molts els que heu patit el "ui, és que no t'he vist" (el meu soci 2 cops se'l van endur per davant a BCN aturat al semàfor, jo he agafat el costum d'ell de parar davant la línea).
P
enso que afegir algun llum adicional per posició i fre no estaria de més, jo que aniré el 98% del temps amb el cofre posat penso que serà el lloc més òptim.

no sé si és normatiu posar-ho però se m'enrefot la normativa, el codi de circulació i les merdes de pixatinters, tant que vetllen per la nostra seguretat.... tots els vehicles porten 2 llums de posició, 3 de fre i nosaltres que som els que menys se'ns veu només 1 ,

a més aporta seguretat per visibilitat i per redundància, tot i que ara amb els LED menys problemàtic, però quants cops hem vist motos amb el llum fos!

Teniu algun gadget d'aquests instal·lat?

jo he vist aquest, que a més si vols li pots fer la funció d'intermitent:

https://www.amazon.es/FuriAuto-Motocicl ... freno+moto

Imatge
-----------

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Llum de fre adicional

Entrada Autor: Trencaferro » dc. abr. 19, 2017 11:51 pm

El Guixmo a la 800r s'en va insta.lar un al cofre, ara amb la Triumph no recordo si també el porta. Si li envies un privat segur que et contesta i t'explica com ho va fer, perquè el senyoret és molt mandrós i només entra al foro de Nadal a Pasqua.

Pel tema normatiu, tens raó i no és legal si no l'homologues, però bàsicament amb això només et trovaràs impediments a les ITV.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Llum de fre adicional

Entrada Autor: Dodo » dj. abr. 20, 2017 3:04 pm

Si el baul que portes és Givi, aquest segur que té com a opció el llum de frè.
Jo el duia a la antiga moto per la mateixa raó que comentes.

Avatar de l’usuari
SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Re: Llum de fre adicional

Entrada Autor: SetCincTres » ds. abr. 22, 2017 12:24 pm

Hola.

jo Porto un llum de fre adicional de leds vermells, el porto collat per sota del soport del baul,el vaig instalar jo mateix.

Quan vaig passar la ITV, l'inspector amb va dir que el tenia que treura, que no el podia portar, li vaig fotre un rollo que si els cotxes portaven tres llums, que aixis em veian mes els del darrera, etc etc. le deuria fer pena i em va passar la ITV, pero em va dir que el treies a casa, osigui que quan tingui que tornar-la a passar el trindre que treura, o arriesgarme de no passar la ITV.

Salutacions
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT


JAUME I Mª ANGELS

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Llum de fre adicional

Entrada Autor: Deivid » dt. jul. 10, 2018 2:26 pm

Doncs jo porto la llum adicional al meu baul...a veure si aquest vespre et penjo una foto[WINKING FACE]
Jo l’he possat a les dues últimes motos. Sempre vaig amb ell possat...


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Llum de fre adicional

Entrada Autor: Airald » dt. jul. 10, 2018 6:36 pm

Jo quan tenia la BMW, portava un Givi Maxia, i li vaig posar el llum de fre, era un accessori, tenia un llum a cada banda del pany. A la ITV senzillament li posava un paperet entre la maleta i els contactes i a correr.

Crec que no s'en poden portar més que els de sèrie o has de fer papers. Dubto que mai ningú t'aturi i et multi per això, sent un element de seguretat. Que si duus llums de bombeta i s'et fon, segons quina moto no t'avisarà. Això també és motiu de denegar una ITV, amb cotxe es falta lleu perquè en tens més, però en moto, no passa.

Lo seu seria poder portar llums de fre d'aquells que si hi ha una forta deceleració, s'encen fent pampallugues, però crec que no estan permesos. Tanta tonteria amb la falsa seguretat amb segons que i altres coses...


Salut!

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Llum de fre adicional

Entrada Autor: Deivid » dc. jul. 11, 2018 3:41 pm

Foto feta ahir... no ha quedat molt bé, però estava solet...[SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Imatge


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”