Suggeriments / Opinions …… per comprar un casc modular

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Trencaferro » dg. gen. 20, 2013 4:19 pm

Jo opino, que com la majoria de coses, abans d'anar a les botigues i que et vagin marejant cadascuna tirant floretes cap a la marca que et volen vendre, tens de mirar preus marques i models que t'encaixin al què tu busques per internet.
Un cop tinguis clar quins models et fan gràcia i se t'ajusten al pressupost, ves a la botiga que tinguis més aprop de casa i prova'ls tots.
Per molt que et diguem que di aquest o l'altre, que si naps o cols....., veuràs que n'hi haurà algun que se t'ajustarà i t'hi notaràs més còmode que amb els altres, doncs aquest és el teu.

I un cop decidit, ara si que toca voltar i remenar botigues mirant la millor oferta d'aquest! :birracat

P.D. Jo tinc un C2 i un C3, sincerament, el C2 està a anys llum del seu germà gran. I si finalmdnt et de idicis x aquest últim, que sàpigues que ara han cambiat el model, el nou porta antena integrada, noves espumes i entrades d'aire.
"L'antic" C3, el trovaràs en estoc en algunes botigues d'andorra a partir de 424€ a l'alpinestars que es el lloc que el vaig veure més barat fa un mes.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Jordi » dg. gen. 20, 2013 9:14 pm

Marta,
El primer que has de tenir molt clar es que un casc de 100 euros i un de 400 no son comparables. Es cert que en el cas d'impacte poden oferir una bona protecció però els acabats, la lleugeresa i la comoditat son els factors que tenen mes pes en el preu final.
El problema es que tu vols un casc per al dia a dia i això el malmet ràpidament si no el cuides.
En quant al Shoei Neotec o Multitec, has de pensar que:
El multitec es el model "antic"i per aquesta raó deu estar molt bé de preu
El Neotec es el nou, porta les ulleres de sol integrades (deu ser un accessori genial) però segons sembla te problemes de estanquitat a la presa d'aire superior, suposo que a hores d'ara ja deuen vindre tots amb la peça nova.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Suggeriments / Opinions …… per comprar un casc modular

Entrada Autor: Kinder » dg. gen. 20, 2013 9:20 pm

Uffffffff !!!!! Quines respostes més ràpides i eficaces !!!!!

Gràcies a tots pels vostres consells, ara em toca a mi fer el cop de cap !!!!

En breu us informaré del resultat final

Gràcies,

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Sergibuda » dl. gen. 21, 2013 6:08 pm

Jo sóc un il·legal en tema cascs, però la meva dona, que té molt més seny que jo, porta un Shark Evoline, que és l'únic (si més no, jo no en coneixo cap altre) que està homologat com a casc integral i com a casc jet, és a dir que opts conduir amb ell obert. A més, com que la part que s'obre passa al darrera, l'aire no intenta arrancar-te el cap.



Imatge

Imatge




[youtube]xFFuAeotL08[/youtube]
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Suggeriments / Opinions …… per comprar un casc modular

Entrada Autor: Kinder » dl. gen. 28, 2013 10:34 pm

.
.
.
..

:holacat

Aquí teniu el resultat final a tots els vostres consells
Imatge
Vaig estar voltant per Andorra i....els de AMR tenien una oferta que no podia rebocar..... 259 €

De nou.... gràcies pels vostres consells

Salut,




Marta

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 28, 2013 10:50 pm

Bona compra a bon preu!

Que xula que aniràs ara, eh???? :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Paco64 » dl. gen. 28, 2013 10:52 pm

Buen precio, si señor !!

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. gen. 28, 2013 11:11 pm

Doncs jo estic pensant en canviar-me el casc, doncs tinc un Arai RX7 com nou, però per ruta és molt radical i em vull comprar un Neotec o un C3. La propera setmana em deixen uns dies un Neotec a veure que tal va i després provaré el Schuberth i a veure que faig.
Si algú vol un Arai RX7 Edwards, demà li faré unes fotos i el poso en venda.
Billy_Joe l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 28, 2013 11:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Kinder » dl. gen. 28, 2013 11:57 pm

[quote user="Randy-650" post="226232"]

Que xula que aniràs ara, eh???? :okcat[/quote]



Xiiiiiiiiiiii, ara anirè de xula piscines !!!!! :b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Kinder » dl. gen. 28, 2013 11:59 pm

[quote user="Billy_Joe" post="226241"]Doncs jo estic pensant en canviar-me el casc, doncs tinc un Arai RX7 com nou, però per ruta és molt radical i em vull comprar un Neotec o un C3. La propera setmana em deixen uns dies un Neotec a veure que tal va i després provaré el Schuberth i a veure que faig.
Si algú vol un Arai RX7 Edwards, demà li faré unes fotos i el poso en venda.[/quote]

Doncs si vols saber...... el Neotec sortia per 400 € i el C3 per 353 €, això si, preus d'Andorra, a Barcelona hi havia una diferencia d'uns 100 € aprox.

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. gen. 29, 2013 12:06 am

[quote user="Kinder" post="226247"][quote user="Billy_Joe" post="226241"]Doncs jo estic pensant en canviar-me el casc, doncs tinc un Arai RX7 com nou, però per ruta és molt radical i em vull comprar un Neotec o un C3. La propera setmana em deixen uns dies un Neotec a veure que tal va i després provaré el Schuberth i a veure que faig.
Si algú vol un Arai RX7 Edwards, demà li faré unes fotos i el poso en venda.[/quote]

Doncs si vols saber...... el Neotec sortia per 400 € i el C3 per 353 €, això si, preus d'Andorra, a Barcelona hi havia una diferencia d'uns 100 € aprox.[/quote]

He mirat a Motocard del C/ Tuset i surt per 477 el Neotec i uns 450 el C3, ja és això que dius més o menys, la diferència
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Ton

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Ton » dt. gen. 29, 2013 5:05 pm

Jo tinc un shoei Multitech modular i n'estic molt content, poca fressa, poc pes i molt fiable.
El pots trovar per uns 300€ +o-. :picant

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. gen. 29, 2013 5:32 pm

El Multitech està molt bé i a un preu fantàstic, però el tema de la visera fosca integrada és un punt a favor del Neotec que considero important, tot i que són 170 € més i és per pensar-ho bé.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Mussol
Presentats
Entrades: 98
Membre des de: dv. gen. 20, 2012 8:57 pm
Ubicació: Cardedeu

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Mussol » dv. feb. 01, 2013 10:13 pm

Hola, fa poc em vaig trobar en el mateix cas, ja tenia un modular i vaig volguer que el nou fos també modular per la comoditat, visera solar, facilitat per els que portem ulleres, tanca segura, pes raonable, però no son barats.
En principi vaig valorar el Shoei, Schubert C3 i Nolan. Finalment em vaig decidir pel Nolan 104 i n'estic força satisfet. Es silenciós, còmode, ajusta bé, tanca segura, espai per muntar intercomunicador (crec que acabaré muntant el B4). En fi puc dir.te que va força bé. També el trobaràs en diversos dissenys.
Però sobretot t'ha d'agradar, doncs no es canvia sovint.
Com ja t'han dit, no escatimis els diners, triïs el que triïs que sigui bó doncs el teu cap no te preu!
Salut i seny.
Vespa 160, Sanglas Yamaha 400, Yamaha XJ 650, BMW K75T, BMW F800ST, BMW R1200GS, Triumph Tiger 800 XRX, KTM 790 Adventure S, Yamaha MT-09
:senyera

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Storm » ds. feb. 02, 2013 1:33 pm

Un gran producte a preu regalat. Enhorabona! :okcat

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Suggeriments / Opinions …… per comprar un casc modular

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. feb. 02, 2013 6:47 pm

Molt bona compra !!!! només per el diferencial de IVA ja hi han articles que surt a compte pujar a Andorra :okcat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. feb. 02, 2013 7:25 pm

[quote user="STELVIO 00" post="226781"]Molt bona compra !!!! només per el diferencial de IVA ja hi han articles que surt a compte pujar a Andorra :okcat[/quote] el proper cap de setmana potser pujo a Andorra i aprofito per fer unes compres.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Kinder » dl. feb. 04, 2013 11:23 am

[quote user="Billy_Joe" post="226787"] el proper cap de setmana potser pujo a Andorra i aprofito per fer unes compres.[/quote]


No sé pas si vols pujar amb cotxe o amb moto, ni tampoc sé quina previssió de temps hi ha pel cap de setmana vinent, però mira ahir com estava Andorra , hi havia gent que baixava esquiant per la carretera !!!

Imatge

Sempre pots anar consultant aquest link WebCams Andorra

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1109
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Dodo » dl. feb. 04, 2013 3:24 pm

[quote user="Kinder" post="226886"][quote user="Billy_Joe" post="226787"] el proper cap de setmana potser pujo a Andorra i aprofito per fer unes compres.[/quote]


No sé pas si vols pujar amb cotxe o amb moto, ni tampoc sé quina previssió de temps hi ha pel cap de setmana vinent, però mira ahir com estava Andorra , hi havia gent que baixava esquiant per la carretera !!!

Imatge

Sempre pots anar consultant aquest link WebCams Andorra[/quote]
Jo també hi era!!! (amb cotxe) :tremolant
La veritat, vaig preguntar quan passava la màquina lleva neus i em varen respondre que la carretera ja estava neta :sonat
Recomanació: Porteu cadenes!!!

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Suggeriments / Opinions …… Per Comprar Un Casc Modular

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. feb. 04, 2013 5:05 pm

[quote user="Kinder" post="226886"][quote user="Billy_Joe" post="226787"] el proper cap de setmana potser pujo a Andorra i aprofito per fer unes compres.[/quote]


No sé pas si vols pujar amb cotxe o amb moto, ni tampoc sé quina previssió de temps hi ha pel cap de setmana vinent, però mira ahir com estava Andorra , hi havia gent que baixava esquiant per la carretera !!!

Imatge

Sempre pots anar consultant aquest link WebCams Andorra[/quote]

Queda clar... en :conducat i així vaig amb la família
:okcat
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”