METZELER TOURANCE

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. abr. 04, 2011 8:29 pm

[quote user="Steelman" post="164349"]a mi els Tourance no els he fet durar mai mes de 10.000.... els ultims 8000

Vols dir que a les revisions no et canvien els pneumatics sense que tho diguin?[/quote]

Ara que tens una bona moto,potser els fas durar més :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Perebi » dl. abr. 04, 2011 9:08 pm

Cap dels presents ha vist com deixava el nostre amic les gomes a la pobre Deauville. Feia feredat. Potser li duraven 30.000 qm al molt recabrit.
Es un artista de la goma (i del làtex :twisted: )

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: 650X » dl. abr. 18, 2011 2:57 am

[quote user="LLAGASTA" post="164147"][quote user="Randy-650" post="164089"][quote user="Joan XT" post="164087"]És una cosa que no ho entenc, com pot ser que una XT, lleugera, pocs cavalls, em durin un joc uns 8.000 km i no crec que sigui per conducció agressiva.[/quote]

Les 'mono' cada vegada que mouen el pistó avancen més que una bi, una tri o una tetra, per la qual cosa és normal. Si et poses tacs i fas muntanya amb la teva veuràs que 'llaures' intermitentment. Comprovat personalment.[/quote]





Randy: aquesta ecuació de carrera de pistó x revolucions x nombre de cilindres = metres x segon de velocitat del pistó no la savia..... :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes[/quote]

Jo si que sabia la relació aquesta, també es pot extrapolar a tots els elements mecànics de transmisió, pinyó, cadena... i m'heu fet pensar que la nova 6 cilindres de bmw sera tota una bendició per els pneumàtics :lol:

De moment les meves experiencies en pneumàtics a la 1200GS es que el tourance exp es de xiclet i em va durar 10.000, el tourance normal el vaig canviar a 10.000 i el tinc guardat a mitja pastilla, i els Karoo T estan a les últimes i hi porto 2500km, sempre parlo del de darrera.


Salut ;)

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Jordi » dl. abr. 18, 2011 10:35 am

Bon dia a tothom,

Aprofitant la benenstesa vull dir-vos que aquesta setmana haig de canviar el pneumàtic del darrera. La seva vida ha estat:

Original: 17.000 Quilòmetres
Tourance EXP: 15.000 Quilòmetres
Toriance EXP: 15.000 Quilòmetres

Ara diu l'Stelvio que els Tourance normals duren una mica mes???? M'aconselleu que provi aquest model?? El que em fot es que sempre que canvio un pneumàtic em queda un dit de banda de rodadura "verge" a cada costat (mai he arribat a tocar estreps a l'asfalt).

L'Stelvio va molt sovint a "duo" i la seva moto te molta mes potència i molt mes pes que la meva Vstrom. Que m'aconselleu?? Hi poso el Tourance "a seques"??? No es per preu, que deu ser bastant similar, sinó per evitar que es quadri massa aviat.

Digueu-me alguna cosa que tinc que trucar al Hermanos Navarro perquè me'n porti un.

Per altra banda, a la meva anterior Transalp (600, bicilíndrica i sempre sense còrrer), els pneumàtics mai em duraven mes de 7-8K quilòmetres, suposo que influeix molt el fet de ser tubelees o no. Penso que a igualtat de model, son totalment diferents en la seva estructura i potser aquest es el problema de poca durabilitat que pateix en JoanXT

Merci

Jordi "Prony"

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Pep1200GS » dl. abr. 18, 2011 12:04 pm

Hola..!!

pots probar la combinació de Tourance EXP davant i Tourance normal darrere, sembla que va força bé i dona molta confiança si sols fas asfalt...!!!
el rendiment kilométric és força bó i també en seguretat i estabilitat...!!!

Ja diràs..!!


Pep

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 18, 2011 12:21 pm

[quote user="Prony" post="165934"] Penso que a igualtat de model, son totalment diferents en la seva estructura i potser aquest es el problema de poca durabilitat que pateix en JoanXT

[/quote]

La XT del Joan no porta pneumàtics tubeless? :shock: Que em diguis les motos trail dels anys 90', val, però la que té ell és del 2000 en amunt, crec que del 2005.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Danielot » dl. abr. 18, 2011 2:32 pm

Jo ja fa temps que la meva PEQUE-STROM porta el Tourance normals, per mi el millor compromis entre neumatics per a tot, durabilitat i preu.

No he passat mai dels 15000km amb el neumatic de darrera.
Rodar en moto es lo meu

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Jordi » dl. abr. 18, 2011 3:59 pm

Doncs si ho considereu una opció a tindre en compte i com que al davant encara el puc estirar una miqueta mes (si mes no fins la tardor), trucaré als Germans Sánchez perquè em portin un tourance "normal". Atenent la vostra opinió voldria que l'expert Randy em donés el seu Vist-i-Plau.

Per cert, jo juraria que el fet de ser tubeless o no, pot ser un factor intrínsec pel que fa durabilitat, apart, es clar, de cinquanta mil altres aspectes. m'imagino que la moto d'en JoanXT, al dur llanta de radis deu dir càmara.

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 18, 2011 4:04 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 18, 2011 7:34 pm

[quote user="Prony" post="165964"].....trucaré als Germans Sánchez....[/quote]

Qui són aquests? :lol:

[quote user="Prony" post="165964"] Atenent la vostra opinió voldria que l'expert Randy em donés el seu Vist-i-Plau.
[/quote]

Si, home, si, endavant. I jo, d'expert res, més aviat podriem dir que tu en saps més que jo, i de llarg. :mestre

[quote user="Prony" post="165964"]

Per cert, jo juraria que el fet de ser tubeless o no, pot ser un factor intrínsec pel que fa durabilitat, apart, es clar, de cinquanta mil altres aspectes. m'imagino que la moto d'en JoanXT, al dur llanta de radis deu dir càmara.

[/quote]

Els pneumàtics que porten càmara normalment són més primets que els tubeless, per això duren menys.

I parlant sobre llandes de radis, les BMW ADV i les KTM Adv, que porten radis, porten tubeless. Avui en dia hi han molt pocs models que portin càmara, alguna enduro i cross i parem de comptar.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Jordi » dl. abr. 18, 2011 8:51 pm

Gràcies per la teva benedicció. He dit Hnos. Sànchez i en realitat era Hnos. Navarro (ho he vist a l'Street View)!!!! Son aquells tan barats que em vas preguntar si els coneixia i et vaig dir que era on jo sempre anava!!!

Hi han moltes motos amb radis que porten tubeless però en totes elles la llanta no es la convencional sinó que esta preparada per fer-la estanca. La XT em sembla que es de les convencionals.

Demà els truco.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 18, 2011 8:56 pm

[quote user="Prony" post="166023"] La XT em sembla que es de les convencionals.

[/quote]

Ara ho preguntarem al JoanXT..... :roll:

JOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNEQUIISSSSTÉÉÉÉÉÉ, ON EEEETSSSS!
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Joan XT » dl. abr. 18, 2011 9:21 pm

VOYYYYYYYY, doncs si, porto càmara, ahhh, la moto es del 2007.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 18, 2011 9:30 pm

[quote user="Joan XT" post="166031"]VOYYYYYYYY, doncs si, porto càmara, ahhh, la moto es del 2007.[/quote]

I jo que em pensava que no en portaves.... :???:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Joan XT » dl. abr. 18, 2011 9:34 pm

[quote user="Randy-650" post="166034"][quote user="Joan XT" post="166031"]VOYYYYYYYY, doncs si, porto càmara, ahhh, la moto es del 2007.[/quote]

I jo que em pensava que no en portaves.... :???:[/quote]
Si i dels dos canvis de rodes que porto, una vegada vaig canviar la del devant i l'altre canvi la del darrera i per lo mateix, es podreix el costat de la valvula.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Jordi » dt. abr. 19, 2011 8:55 am

[quote user="Joan XT" post="166037"]Si i dels dos canvis de rodes que porto, una vegada vaig canviar la del davant i l'altre canvi la del darrera i per lo mateix, es podreix el costat de la vàlvula.[/quote]

Has de posar una junta tòrica plana entre la llanta i la famella que fixa la vàlvula d'inflat. Això li donarà mes estanquitat.

Ahir vaig fer un google "Tourance versus Tourance EXP" i totes les respostes foren idèntiques: EXP per conducció ràpida i exigent. Tourance a seques per conducció normal i per durabilitat. Moltes exposicions feien referència a canviar ambdós pneumàtics alhora, em sembla que faré el mateix.

Pels preus que he vist, la diferència de cost es inapreciable, inclús en un cas, el l'EXP surt un euro mes barat.

Merci per tot.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 19, 2011 12:01 pm

[quote user="Prony" post="166056"][quote user="Joan XT" post="166037"]Si i dels dos canvis de rodes que porto, una vegada vaig canviar la del davant i l'altre canvi la del darrera i per lo mateix, es podreix el costat de la vàlvula.[/quote]

Has de posar una junta tòrica plana entre la llanta i la famella que fixa la vàlvula d'inflat. Això li donarà mes estanquitat.

[/quote]

O potser perquè infla molt sovint els pneumàtics als compresors de les benzineres, els quals porten una concentració molt alta de H2O.... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Jordi » dt. abr. 19, 2011 7:08 pm

Be, demà ja tinc els dos pneumàtics Tourance AS (A seques) per 186 €.

Randy, si no m'hi sento a gust farem, "pam pam". :sado :sado

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. abr. 19, 2011 7:24 pm

[quote user="Prony" post="166106"]Be, demà ja tinc els dos pneumàtics Tourance AS (A seques) per 186 €.
Randy, si no m'hi sento a gust farem, "pam pam". :sado :sado

Jordi "Prony"[/quote]


El preu es amb montatge inclos ????? :eyes :eyes :eyes
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 19, 2011 7:39 pm

[quote user="STELVIO 00" post="166109"]

El preu es amb montatge inclos ????? :eyes :eyes :eyes[/quote]

Truca aqui i sortiràs de dubtes, però normalment el preu que et donen per tlf és el preu final.

[cell class=spoiler] Neumáticos Hermanos Navarro

Carrer d'Adra, nº 53
Terrassa

Tlf: 93.789.14.98
[/cell]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: METZELER TOURANCE

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. abr. 19, 2011 7:42 pm

[quote user="Randy-650" post="166111"]

Truca aqui i sortiràs de dubtes, però normalment el preu que et donen per tlf és el preu final.

[cell class=spoiler] Neumáticos Hermanos Navarro

Carrer d'Adra, nº 53
Terrassa

Tlf: 93.789.14.98
[/cell][/quote]


Espero que sigui una "camara oculta",perque em sembla que he fet el "pressec" :enfadat :enfadat

Gracies,Randy ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 19, 2011 7:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”